Markku Veilo: "Trump ei enää kauaa kukkoile"

Anonyymi-ap

Markku Veilo kertoo Markku Ojaresin haastattelussa keväällä saamistaan profetaalisista sanomista:

1. Donald Trump ei enää kauaa kukkoile
2. Antikristus nousee Euroopassta
3. Digiraha käyttöön maailmansodan jälkeen

ja muuta

https://www.youtube.com/watch?v=xv2qOJ2QKjs

13

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kolmannen maailmansodan jälkeen ei ole enää muuta rahaa kuin oravan nahat.

• Anonyymi
        UUSI

persut ei kukkoile kauan enää suomessa

• Anonyymi
      UUSI

Mutta Ojares vielä kukkoilee

• UUSI

Kuuntelin tuon läpi. Niin ja en todellakaan kokenut mitään herätystä. Mutta sitä minä nyt tässä ihmettelen, että eikö löydy nyt yhtäkään uskovaa joka voisi sanoa että tuo teksti on täyttä roskaa? Täyttä huuhaata, jolla ei ole mitään tekemistä minkään todellisuuden kanssa. Siis löytyykö?

• Anonyymi
        UUSI

Ojarekset tekevät tiliä höynäytettävillä kannattajillaan ja se on heidän päätarkoituksensakin.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän taas kerran käy MET: Mitään Ei Tapahdu. :D

• Anonyymi
      UUSI

Tämä ns. profetoiminen on kyllä yksi tämän laitauskonnollisuuden älyttömin piirre.

-a-teisti-

• Anonyymi
        UUSI

Jos joku 'profetioi', ja ennustuksensa ei käy toteen, on hän väärä profeetta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku 'profetioi', ja ennustuksensa ei käy toteen, on hän väärä profeetta.

Juju on siinä ettei nuo koskaan anna oikeastaan sellaista tarkkaa aikaa ja siksi voikin sanoa sitten, että joo kohta ja kohta . Sehän on hyvinkin venyvä käsite.

• Anonyymi
      UUSI

Minulle tuli yllätyksenä, että kun Jumala antaa profetian, niin Hän puhuu samalla tyylillä kuin Teboilin baarissa nariseva alkoholisoitunut 75-vuotias karvahattuinen eläkkeellä oleva trukkikuski. Olisin odottanut enemmän dramatiikkaa, majesteettillisuutta ja jaloutta puheelta.

• Anonyymi
        UUSI

Profetiat profeetan tason mukaan

• Anonyymi
        UUSI

Jumalalla on Trumpin sujteen mennyt kuppi sen verran nurin että tahdilkkuus on päässyt unohtumaan eikä ihme

• Anonyymi
      UUSI

Hurjaa, näitä kun kuuntelee..menee heikoimmilta pinkka sekaisin. T: psyk. sh musiikkiterapeutti Timo eiköhän eletään nyt vaan päivä kerrallaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe