Markku Veilo kertoo Markku Ojaresin haastattelussa keväällä saamistaan profetaalisista sanomista:
1. Donald Trump ei enää kauaa kukkoile
2. Antikristus nousee Euroopassta
3. Digiraha käyttöön maailmansodan jälkeen
ja muuta
https://www.youtube.com/watch?v=xv2qOJ2QKjs
Markku Veilo: "Trump ei enää kauaa kukkoile"
13
131
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kolmannen maailmansodan jälkeen ei ole enää muuta rahaa kuin oravan nahat.
- AnonyymiUUSI
persut ei kukkoile kauan enää suomessa
- AnonyymiUUSI
Mutta Ojares vielä kukkoilee
Kuuntelin tuon läpi. Niin ja en todellakaan kokenut mitään herätystä. Mutta sitä minä nyt tässä ihmettelen, että eikö löydy nyt yhtäkään uskovaa joka voisi sanoa että tuo teksti on täyttä roskaa? Täyttä huuhaata, jolla ei ole mitään tekemistä minkään todellisuuden kanssa. Siis löytyykö?
- AnonyymiUUSI
Ojarekset tekevät tiliä höynäytettävillä kannattajillaan ja se on heidän päätarkoituksensakin.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän taas kerran käy MET: Mitään Ei Tapahdu. :D
- AnonyymiUUSI
Tämä ns. profetoiminen on kyllä yksi tämän laitauskonnollisuuden älyttömin piirre.
-a-teisti-- AnonyymiUUSI
Jos joku 'profetioi', ja ennustuksensa ei käy toteen, on hän väärä profeetta.
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku 'profetioi', ja ennustuksensa ei käy toteen, on hän väärä profeetta.
Juju on siinä ettei nuo koskaan anna oikeastaan sellaista tarkkaa aikaa ja siksi voikin sanoa sitten, että joo kohta ja kohta . Sehän on hyvinkin venyvä käsite.
- AnonyymiUUSI
Minulle tuli yllätyksenä, että kun Jumala antaa profetian, niin Hän puhuu samalla tyylillä kuin Teboilin baarissa nariseva alkoholisoitunut 75-vuotias karvahattuinen eläkkeellä oleva trukkikuski. Olisin odottanut enemmän dramatiikkaa, majesteettillisuutta ja jaloutta puheelta.
- AnonyymiUUSI
Profetiat profeetan tason mukaan
- AnonyymiUUSI
Jumalalla on Trumpin sujteen mennyt kuppi sen verran nurin että tahdilkkuus on päässyt unohtumaan eikä ihme
- AnonyymiUUSI
Hurjaa, näitä kun kuuntelee..menee heikoimmilta pinkka sekaisin. T: psyk. sh musiikkiterapeutti Timo eiköhän eletään nyt vaan päivä kerrallaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151449- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41088Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171076Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86900Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61852- 32840
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45770