Mies palauttaa jäätelöpakkausta kauppaan

Anonyymi-ap

Miten nainen reagoi, olet kaupan info pisteellä töissä ja paikalle laahustaa mies jäätelöpakkauksen kanssa todeten:
Ostin tänään teiltä triojäätelöä, kun katsoin, että olisi myös suklaajäätelöä, mutta hinta oli niin peienllä, etten saanut mitään selvää.
Menin sitten kotiin ja katsoin netistä, että suklaajäätelö oli saman hintainen, joten haluan palauttaa tämän triojäätelön ja ostan sitten sulaajäätelön.
Miten nainen reagoi tilanteeseen:
1. Onko teillä kutti tallella, niin palautan jäätelöstä maksamasi rahat ja vien sitten vähän jo sulaneen jäätelön takaisin pakastealtaaseen.
2. Ei me vaihdeta elintarvikkeita, rahat palautamme, jos elintarvike on pialla.
Johon mies, että no sanako rahat takaisin, tämä jäätelö on sulanut pilalle.
Johon nainen, ei se ollut pialla myytäessä, te itse sen toitte jäätelön tänne ja jäätelö sulasi matkalla.
3. mies toteaa, kun tämä on vähän sulanut, niin minä tajoan jäätelöä sinulle nainen, mennään tuonne kahvilan pöytään nauttimana, minä haen lusikat.

13

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on niin surullinen tarina. Nainen tarjoaa kahvit. Ja mies ilahtuu ja silmät täyttyvät kyynelistä, mikä tarttuu naiseen, koska jos hän näkee jonkun kyynelehtivän, hänkin tirauttaa vuolaasti kyyneliä.
      Vilma
      Lötky jäätelö joutaa jätteisiin.

• Anonyymi

Oikea vastaus on 2.

- Sheena

• Anonyymi

Ovat kyllä hyviä nämä "miten nainen reagoi" -stoorit. 👍

• Anonyymi

Kyllä, vertaansa vailla 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, vertaansa vailla 😁

Aivan, tyhmyydessään.

• Anonyymi

jäätwelöt aulaneet jo käsittyelyssä...

minä kun olin.. hommia niin jotenkin miesihmiaetin tuo on hengenvaarallinen varmasti joku kkkk-ihminen pukeutumistyylikin..

• Anonyymi

Tapahtui Lidlissä....
      Lämmin kesäpäivä, jonoa Lidlissä.
      Asiakas osti jäätelöä, kassaneito näpisteli jäätelöpakkausta ja totesi, että jäätelö on pehmeää, emme voi myydä pehmennyttä jäätelöä.
      Asiakkaalta jäivät jäätelöt ostamatta.
      No tietenkin jäätelö pehmenee, kun jonottaa joutuu, mutta ei se jäätelö ole pilalla.

• Anonyymi

minulla on sulanutr jäär3löirä joa on unohrunur laittaa pakkaseeen.

mutta niin noh, eivät pieniä mutta ehkä huvittaviakin miten meikkaavat.

Olin lääkäritytön luona niin kun sormissa ongelmaa, sain niskahierontaa lääkärinaiselta kun tunnusteli juytuja.

Miksi muuten poliisi valehtelee aina?

• Anonyymi

Laahustaisiko mies valittamaan jäätelöstä, kun infopisteellä on mies? Miten info pisteen mies reagoi tuohon?

• Anonyymi

Töissä ollessani toimintani ja reaktioni riippuvat siitä miten työnantahani nuo asiat on määrittänyt. Asiakaspalvelijana toimiessani en toimi toimi yksityishenkilönä, joka joutuisi tuollaista erikseen miettimään.

• Anonyymi

Tuopa juuri. Asiakaspalvelussa työskennellenä voin todeta, että siellä tulee melko usein vastaan tilanteita, jotka minä yksityshenkilönä ratkaisisin toisin, mutta töissä toimitaan kuten työnantaja on ohjeistanut.

• Anonyymi

Ei huononäköistä vajakkimiestä kannata kahville viedä.

• Anonyymi

Nainen kutsuu vartijat paikalle salaiselle hälytysnapilla, ja toteaa, että täällä on taas tämä sama hullu, joka tulee joka viikko vaihtamaan syötyjä elintarvikkeita. Kun vartijat ovat retuuttaneet miehen ulos, nainen sopii treffit komean vartijan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      157
      4371
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1591
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1397
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      52
      814
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      777
    6. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      721
    7. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      699
    8. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      687
    9. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      75
      680
    10. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      40