aloitin kitaran soiton about 80-luvulla.mielestäni en ollut lahjakas.sitten tuli ajatus että entä jos ihan bändi?.no.monia muitakin onneksi kiinnosti soittaa bändissä.siinä sitten jos minkälaisissa kokoonpanoissa soiteltiin hard rockia tai metallia,makuasia.yksi kiinnostunut oli pete ahonen,(burning point,ghost machinery,stargazery).hänen kanssaan treenasimme hyvän basistin(raimo nykänen)ja satunnaisten rumpalien kanssa.kellarissa sitten nauhoitimme muutaman biisin (kaikki omia sävellyksiäni).homma ei sitten edennyt .bändin dynamiikka oli sellainen että kukaan muu kuin minä ei tehnyt biiseihin nuottiakaan(nykänen nyt eds vähän).tästä päästäänkin nykypäivään,eli youtubea selatessani kuulin yllättäen tekemäni biisin jonkun toisen(burning point) esittämänä ja myös säveltäjänä oli joku muu kuin minä(pete ahonen).vähän kärähti sulake.onnekseni tekijänoikeudet eivät olleet vanhentuneet.ja tallessa oli c-kasetilla ne alkuperäiset treenikämppätallenteet.teoston avulla sain ansaitsemaani tunnustusta,ja lopulta pienehkön,mutta oikeutetun korvauksen tekemästäni biisistä pete ahoselta.teostosta pitää sanoa etttä ei todellakaan ole turha organisaatio!!!.ja edelleen haluan sanoa terveiset asiaa käsitelleelle henkilölle isot kiitokset,prosessi oli todellakin turhauttava.
musiikkiimaailman mädännäisyys
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
biisi muuten oli runing in the darkness.ei lähelläkään sitä mitä se alunperin oli.alkuperäinen versio oli saiiiiiiraan hyvällä tatsilla gibson flying-veellä tuo alku riffi.ahonen muutti sen munattomaksi powermetalliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362415
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472116- 442108
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3271890- 1261561
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161445Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71318Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101167- 411075
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661046