Onkos se näin jos Ylitorniolle rakentaa talon niin ei enään tarvitse "naapurin kuulemisessa" näyttää asemakaava kuvaa ja minkälaisen pytingin naulaa ym. papereita.
Riittää näköjään kun kysäisee että haittaako jos minä rakennan talon justiin rajalle.
Ihmeellistä toimintaa nyt tämäkin husky-koirien lupakäytäntö Aavasaksalla.
Nyt tuodaan reilu 100 koiraa Kopanmäentien varrella olevalle ent. vesifirman tontille ja siinä ovat yötä päivää.
Kyllähän pitäis jonkinlaista dokumenttia näyttää lähistöllä asuville ihmisille mitä suunnitellaan eikä vaan kysäistä että haittaako koirien haukunta ym. äänet. Ja tiedotettiinko asukkaille että koiramäärä tuplaantuu. Eikös koirat olis viime vuonnakin pitänyt viedä yöksi pois mutta toisin kävi.
Koska noin helposti saa tuommoiselle toiminnalle luvat niin kai sitten ihmisetkin saa esim. rakennusluvat pelkästään kun vähän jututtaa naapuria,edes kerran tervehtii.
Onko turismi tärkeämpi kuin paikalliset asukkaat ?
Tekninen lautakunta
Anonyymi-ap
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980