Tekninen lautakunta

Anonyymi-ap

Onkos se näin jos Ylitorniolle rakentaa talon niin ei enään tarvitse "naapurin kuulemisessa" näyttää asemakaava kuvaa ja minkälaisen pytingin naulaa ym. papereita.
Riittää näköjään kun kysäisee että haittaako jos minä rakennan talon justiin rajalle.
Ihmeellistä toimintaa nyt tämäkin husky-koirien lupakäytäntö Aavasaksalla.
Nyt tuodaan reilu 100 koiraa Kopanmäentien varrella olevalle ent. vesifirman tontille ja siinä ovat yötä päivää.
Kyllähän pitäis jonkinlaista dokumenttia näyttää lähistöllä asuville ihmisille mitä suunnitellaan eikä vaan kysäistä että haittaako koirien haukunta ym. äänet. Ja tiedotettiinko asukkaille että koiramäärä tuplaantuu. Eikös koirat olis viime vuonnakin pitänyt viedä yöksi pois mutta toisin kävi.
Koska noin helposti saa tuommoiselle toiminnalle luvat niin kai sitten ihmisetkin saa esim. rakennusluvat pelkästään kun vähän jututtaa naapuria,edes kerran tervehtii.
Onko turismi tärkeämpi kuin paikalliset asukkaat ?

23

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koirien rääkkäys jatkuu nyt vetelivät mönkijöitä perässä oliko bensa loppunu

      • Anonyymi

        Tengeliön väen pitää vissiin mennä yöksi muualle jos haluavat nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tengeliön väen pitää vissiin mennä yöksi muualle jos haluavat nukkua.

        Tengeliön ja Aavasaksan väen vois kuljettaa linja-autolla kunnan laskuun Meltosjärven koululle yöksi. Sinne vaan riittävästi patjoja lattialle niin mahtuu väkeä nukkumaan ja koirat sais haukkua rauhassa.


    • Anonyymi

      Ne rakit pitää semmosta älämölöä et järki lähtee normi ihmiseltä...se on varma et ne tulee lähteen siitä paikasta tavalla tai toisela

      • Anonyymi

        Vetokoirien pittää antaa nukkua yöt rauhassa. Jos esimerkiksi jonku lähelä asuvan hirvikoira haukkuu yölä häkissä niin ei vetokoirat sillon nuku ja jos ne on muutaman yön nukkumatta niin ei ne sillon jaksa juosta ja koko pisnes mennee pilale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetokoirien pittää antaa nukkua yöt rauhassa. Jos esimerkiksi jonku lähelä asuvan hirvikoira haukkuu yölä häkissä niin ei vetokoirat sillon nuku ja jos ne on muutaman yön nukkumatta niin ei ne sillon jaksa juosta ja koko pisnes mennee pilale.

        Ompa mukava että meän koira saa juttuseuraa. Se kyllä jaksaa haukkua vaikka koko yön jos on kavereita ja nythän niitä vissiin tulee.


    • Anonyymi

      Ja aika monta kaveria saa, 130 haukkujaa

      • Anonyymi

        Eikä tarvita muuta kuin yksi kylän koira haukkuu yöllä niin 130 koiraa vastaa. Niistä lähtee pirunmoinen meteli joka kuuluu varmaan 10 kilometrin päähän.


    • Anonyymi

      Ottaen huomioon miten yksityiskohtaista katkeruutta tällä palstalla on, niin tulee vain mieleen, onkohan vastaava viranhaltija tämä kirjoittelija!

      • Anonyymi

        Kommunistit asialla.


    • Anonyymi

      Aloittajan katkeruus yrittäjiä kohtaan paistaa läpi täysillä. Lapsellista kirjoittaa tänne mutta tää on tuttua.

      • Anonyymi

        Kuitenkin oikeassa.


    • Anonyymi

      Aatteleppa omale kohale,huijaa.

      • Anonyymi

        Varmaan hirveä meteli koko Tengeliössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hirveä meteli koko Tengeliössä.

        Ei oikeastaan ennää, ko vanhat kommarit on kuohleet taikka muuten seniilejä, eivät jaksa huutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikeastaan ennää, ko vanhat kommarit on kuohleet taikka muuten seniilejä, eivät jaksa huutaa.

        Sata vetokoiraa haukkuu enemmän kuin tuhat akkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sata vetokoiraa haukkuu enemmän kuin tuhat akkaa.

        Ei kyllä minä haukun kovemmin kuin koira, siksihän minulta ukko lähti. Ei kestänyt kun haukkua räksytin hänelle tekemättä jättämisistä ja laiskuuvesta.


    • Anonyymi

      Hasalainen johtaa orkesteria , itellä räkyttävät koko ajan myös kotonansa. Jonku sortin toppi tuolle metelille on saatava

      • Anonyymi

        Vetokoirien pitäs nukkua yöllä että jaksava juosta päivällä. Jos hasalaisen tai jonku muun koira pitäs vetokoirat yön hereilä niin ei ne jaksais juosta päivällä. Tulis konkka ja räksytys loppuis siihen.


    • Anonyymi

      Kommunistit ja koirat räksyttää tengeliössä

      • Anonyymi

        Koiria niinki jaksaa kuunnella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koiria niinki jaksaa kuunnella...

        Sama juttu! Koirat on pieni harmi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe