katsota silmiin? Kun terrori-isku kävi.. muslimit huutaa kovaan ääneen : ei kuulu islamiin!
Miksi sitten juuri muslimit tekee niin?
Kyllähän minäkin ymmärrän sen -- ja uskon, että ei kaikki muslinmit sitä hyväksy, mutta miksi sitten ovat muslimeja?
Islam on sotaisa ja väkivaltainen uskonto, se lukee koraanisssa. Muhammed käytti väkivaltaa ja pakkokeinoja käännyttääkseen ihmisiä islamiin.
Miksi olla muslimi jos ei hyväksy siihen liittyvää väkivaltaa, kysyn vaan................
Miksi ei totuuta...
minä
3
234
Vastaukset
- 77 neitsyttä
odottaa sua paratiisissa kun saat tapettua tarpeeksi paljon ihmisiä ja siinä samassa lähtee omakin henki. mutta ei se mitään. hyvän asian puolesta menee..........
- Musmulilla
EI SEISOKKAAAN HAA-HAH-HAAA ... allahin pikku jekku
perehtyä tarkemmin. lue koraania ja täältä esim. nimim. musliminaisen kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1376280
- 584412
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282948- 612907
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271486Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381465- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431181