Jumala ei anna pilkata itseään

Tällä palstalla kirjoitellaan nyt ihan pehmosia. Väitetään että uskontojen uhrit ovat itse asiassa olleet vain feikkiuskovia ja sen vuoksi he ovat hakeneet apua Uskontojen uhrit-järjestöltä. Kas näin:

"Anonyymi
2025-08-16 12:28:13

Jos henkilö feikkaa uskovaa tai on "uskossa" oman vallanhimonsa takia niin hän ajautuu henkiseen haaksirikkoon sillä Jumala ei anna pilkata edes näin epäsuoraan itseään.

Anonyymi
2025-08-16 12:31:15

Kyllä, nämä ”uhrit” ovat yrittäneet esittää jotain mitä eivät ole. Ei ihme, että kokevat itsensä uhreiksi kun eivät saa synneilleen hyväksyntää."

Joopa joo. Että jumala ei anna pilkata? Olipas heitto. Mutta jumala kyllä antaa esim Venäjän pilkata ihan vapaasti Urkainaa ja pommittaa ynnä tappaa sen väestöä kuten sille sopii. Plus että patriarkka Kirill siunaa sotaa ja heiluttelee Jeesuksen "käärinliinoja" sodan puolesta. Eikö tämä ole Jumalan pilkkaa?

Tai kun joku täysin höynä uskovainen lupaa maailmanloppua oman "näkyjensä" pohjalta ja levittää tätä "tietoa" netin kautta ynnä kerää siinä sivussa ilmeisesti hyvin "massia" itselleen, niin tämäkään ei ole sitten jumalan pilkkaan?

https://www.youtube.com/watch?v=xv2qOJ2QKjs

Tai kun pedofiilipappit vuosisatojen ajan raiskasivat pikkupoikia omaksi ilokseen niin tähänkään ei jumalle puuttunut vaikka se tehtiin hänen nimissään. Ynnä Kanadan pikkulasten murhat, joita tehtiin katollinen koulun suojissa nunnien toimesta. Niin tähänkään jumalanne ei millään tavalla puuttunut.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Seksuaalisen_hyväksikäytön_tapaukset_katolisessa_kirkossa

https://yle.fi/a/3-11997873

Te puhutte jostain "feikkiuskovaisesta". Missä ihmeessä teidän moraalinen omatuntonne oikein on? Oletteko te kaikki täysi sekopäitä, joille karkkipaperin jättäminen kirkonne lattialle on synneistä suurin mutta seurakunnan pastorin tekemä lapsen raiskaus ei aiheuta edes silmäkulman kohottamista?

37

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sinä olet itse pehmoisten kirjoittaja täällä, muutaman trollikaverisi kanssa.
      Mitä ilmeisemmin juuri he tekeytyvät "uskoviksi", notta sinulla, ateistien hyödyllisellä idiootilla, olisi ns polttoainetta herjaamisellesi.
      Itse et omilla "avuillasi" siihen kykene.

• UUSI

No oleppas hyvä ja kerro koska tavataan ja missä? Saat sitten "tarkistaa" millainen idiootti minä oikein olen? Siis koska ja missä?

• Anonyymi
        UUSI
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

No oleppas hyvä ja kerro koska tavataan ja missä? Saat sitten "tarkistaa" millainen idiootti minä oikein olen? Siis koska ja missä?

Oletko ihan viisas? Kuulostat aggressiiviselta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis halua nähdä onko hän idiootti vai ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä missä loppuu järki, alkaa väkivalta.
        Se on valitettavaa, että herjaamisen lisäksi hänen annetaan uhkailla.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Missäs kohtaa minä uhkailen? Saisiko tämän esille? Oleppas hyvä ja esitä kyseinen teksti. Kiitos.

• UUSI

Heh. Missäs kohtaa minä uhkailen? Saisiko tämän esille? Oleppas hyvä ja esitä kyseinen teksti. Kiitos.

Juu että väkivalta.. Ovat nuo epeleitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi oikea uskovainen kun olet koko ajan valehtelemassa ja herjaamassa. Tuolla käytöksellä saat menolipun helvettiin.

• Anonyymi
      UUSI

Laitan tähän linkin tuohon ketjuun, joka on aloitettu uskonnon uhrien omaksi syyllistämiseksi, "miten HEISTÄ TULI uskonnonuhreja":

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19053229/kenesta-tulee-ns--uskontojen-uhri

Elokuvassa Psycho, Norman Bates sanoo: "Synnyin omaan ansaani." / "Olin ansassa jo syntyessäni". Karmeaa. Olen mm. myös itse kokenut saman.

Ajatelkaa. Monet lapset maailmassa syntyvät suoraan uhreiksi. Näin on myös useiden uskonnonuhrien kohdalla. On sitten "vauvana kastettu", tai ei.

Lahkolaiset eivät ehkä kastata lapsiaan, mutta voivat viedä viattoman lapsensa esim. "seurakuntansa" saarnaajamiesten käsien alle, seurakunnassaan julkisesti "siunattavaksi". Näin myös tuo "siunattu" lapsi on vedetty tiukasti mukaan tuon lahkon toimintaan, tavalla jota esim, useimmat luterilaiset vauvana kastetut lapset eivät tule koskaan kokemaan.

Muistan, kuinka pienenä lapsena, jo alle kouluikäisenä koin monella tavoin erilaisuutta, kadehdin luterilaisia pihamme lapsia ja päätin: "isona minustakin tulee luterilainen".

Niinkuin sitten tulikin.

• Anonyymi
        UUSI

No onnittelen. Minä en halua kieltää keneltäkään uskoa, kohdistui se sitten uskoon tai tieteeseen. Mutta silloin kun tuolla uskolla ryhdytään painostamaan muita - esim juuri lapsia - ollaan väärällä tiellä.

Pelotellaan että jos et usko niin joudut helvetin tuleen kärventymään. Tai pyritään rajoittamaan esim aikuisten ihmisten rakkautta, niin silloin ollaan täysi hakoteillä. Tällä palstalla näitä valitettavasti näkee.

Joku sitten tietysti väittää että kyllähän tieteen nimissä peloitellaan ihmisiä esim ilmastonmuutoksella. Että eikö se nyt ole sama asua? Ei ole, ilmastonmuutos on fakta,, sen sijaan sokea usko perustuu tarinoihin.

Kaiken lisäksi ilmastonmuutosta voi vastustaa muuttamalla elintapoja. Esim siirtymällä vaihtoehtoisiin energiamuotoihin. Uskovaisten helvetti sen sijaan on ja pysyy heidän tarinoissaan ikuisesti.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onnittelen. Minä en halua kieltää keneltäkään uskoa, kohdistui se sitten uskoon tai tieteeseen. Mutta silloin kun tuolla uskolla ryhdytään painostamaan muita - esim juuri lapsia - ollaan väärällä tiellä.

Pelotellaan että jos et usko niin joudut helvetin tuleen kärventymään. Tai pyritään rajoittamaan esim aikuisten ihmisten rakkautta, niin silloin ollaan täysi hakoteillä. Tällä palstalla näitä valitettavasti näkee.

Joku sitten tietysti väittää että kyllähän tieteen nimissä peloitellaan ihmisiä esim ilmastonmuutoksella. Että eikö se nyt ole sama asua? Ei ole, ilmastonmuutos on fakta,, sen sijaan sokea usko perustuu tarinoihin.

Kaiken lisäksi ilmastonmuutosta voi vastustaa muuttamalla elintapoja. Esim siirtymällä vaihtoehtoisiin energiamuotoihin. Uskovaisten helvetti sen sijaan on ja pysyy heidän tarinoissaan ikuisesti.

Tämän teksin takana oli siis meikäläinen. Mutta kun laitoin sen puhelimella, niin jäi nikki pois...

• Anonyymi
        UUSI

Tämän teksin takana oli siis meikäläinen. Mutta kun laitoin sen puhelimella, niin jäi nikki pois...

Jatkuvastihan sinä keskustelet itsesi kanssa, suotta selittelet muuta.
        Ei ne rekkaamattomat kirjoituksesi vahinkoja ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuisten ihmisen rakkautta, eli "rakkautta", pitääkin rajoittaa. Muuten koko yhteiskunta astuu rappion tielle ja ihmisistä tulee kuin eläimet. Eläimillä ei ole moraalia tai muitakaan rajoituksia, vaan himot ja halut ohjaa koko toimintaa. Eläimillä ei ole hyvinvointivaltiota tai mitään oikeuksia tai sananvapautta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuisten ihmisen rakkautta, eli "rakkautta", pitääkin rajoittaa. Muuten koko yhteiskunta astuu rappion tielle ja ihmisistä tulee kuin eläimet. Eläimillä ei ole moraalia tai muitakaan rajoituksia, vaan himot ja halut ohjaa koko toimintaa. Eläimillä ei ole hyvinvointivaltiota tai mitään oikeuksia tai sananvapautta.

Kerro nyt toki miten suomalainen yhteiskunta on mennyt huonommaksi sen jälkeen kun homot saivat avioliittoluvan? Mitä sellaista esim juuri sinä et saa enää tehdä, mitä sait tehdä ennen hinttihäitä?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ovat eläimiä, kuten tieto on. Nuorena halut ohjaavat elämää varsin paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Perkeleen tulesta voi siirtyä vaihtoehtoisiin energiamuotoihin? Puunpoltollako tai metsien tunnollisella hoidolla kenties? Sauna jo lämpiää. Oh, my darling.

• Anonyymi
      UUSI

Kristuksella on maljaosa pahojen ja syntisten kanssa. Ei hän kykene kaikkia ottamaan vakavasti huomioon. Varsinkin lakihenkiset jäävät pois laskuista.

Monet tietävät tämän edeltäkäsin koska Kristus itse sen heille jo lapsena ilmaisee. Kuitenkin he joskus ottavat riskin syystä tai toisesta ja lähtevät tekemään suurempia tekoja kuin Kristus käyttäen hänen nimeään.

Kyllä se on osittain feikkiä alusta alkaen. Kristus tuli kutsumaan syntisiä joista Paavali oli suurin.
      Uskonnot eivät ole sopivia kaikille. Daniel 4 kertoo että Ihmisen Pojan on opittava ensisijaisesti ymmärtämään että IHMISILLÄ ON OMA IHMISTEN VALTAKUNTA. Kun hän tämän ymmärtää hän saa oman valtakuntansa takaisin.

Nythän jopa kirkko on jumalattomien eli kallioperälle kylvetyn siemenen valloittama. Hyvään maahan kylvetty siemen on jäänyt tappiolle. Peto 10 sarvinen murskaa pyhät.
      Ilmestys 13.

• Anonyymi
      UUSI

"Oletteko te kaikki täysi sekopäitä, joille karkkipaperin jättäminen kirkonne lattialle on synneistä suurin mutta seurakunnan pastorin tekemä lapsen raiskaus ei aiheuta edes silmäkulman kohottamista?"

Mitä! Onko joku jättänyt karkkipaperin kirkon lattialle. Se on tosi törkeää käytöstä! Eikö ihmisillä ole enää minkäänlaista moraalia ja käytöstapoja. Toivottavasti kyseinen henkilö saa Jumalalta mahdollisimman nopeasti oikeudenmukaisen tuomion. Ellei sitten kadu ja pyydä anteeksi Jumalalta.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä Raamattu sanoo uskovaisille toisten ihmisten tuomitsemisesta Jumalan nimissä ja tuomiovallan anastuksesta jopa siinä viimeisessä tuomiossa?

• Anonyymi
      UUSI

Väkivallan lahkomiehet kävivät nyt Mnot:inkin kimppuun.
      Hänestäkin tuli anabaptisti-uskonnon uhri (mikäli ei jo ollut).

Roikutaan Saalemien orsilla vierekkäin kuin oravannahat.

• Anonyymi
      UUSI

ArtoTTT

"Jumala ei anna pilkata itseään"

Sanoo yksi suurimmasta kristinuskon pilkkaajista palstalla.

• UUSI

Jos sinä et ymmärrä miksi minä tuon otsikon valitsin, niin sille on tosiaankaan voi mitään. Taas toisaalta tämä nyt on tätä tuttua Arto TTT "logiikkaa" josta kukaan ei ota selkoa...

PS. Missäs minä muuten olen pilkannut jumalaa? Minä olen pilkannut niitä käsityksiä joita teillä laitauskovilla jumalastanne on. Noilla kahdella asialla on suuri ero. Jos sitten et ota pilkaksi sitä, että sanon että jumalaa ei ole. Sitten voitkin taas miettiä, että miten voi pilkata sellaista jota ei edes ole olemassa....

• Anonyymi
      UUSI

Yksipuolinen päätös on kuitenkin aina lestalesta-dominointia eli tuomitsemista.
      T:eienäälesta

• Anonyymi
        UUSI

Ei siellä viattomia tuomita. Mitä lyödään vetoa että suurin osa on tehnyt kuitenkin jotain pahaa tai kiellettyä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä viattomia tuomita. Mitä lyödään vetoa että suurin osa on tehnyt kuitenkin jotain pahaa tai kiellettyä.

Mitä pahaa om tehnyt seksuaalisesti hyväksikäytetty lapsi?

• Anonyymi
        UUSI

No - ylipäätään - mitä pahaa teki kuoliaaksi kidutettu ja Jumalana kiroukseksi kirottu Jeesus, joka on koko kristinuskon perusta julmalla sadismilla? Osaatteko te ollenkaan ajatella?!

• Anonyymi
        UUSI

Elikä mielestäsi? Onko kaikki uskikset hyväksymässä seksuaalisen hyväksikäytön lasten osalta? Siis? Tai jotkin tahot? Jos on traumoja. Ne kannattaa varmasti kertoa ammattiauttajalle. Ennen kuin sulle. Ja puolustiko tässä ketjussa, tai onko puolustanut joku/jotkut lasten seksuaalista hyväksikäyttöä? Sinunkin kannattasi varmaan mennä saarnaamaan mustimmista mustimpaan Afrikkaan aiheesta. Tai viherhössöideologiaasi vaihtoehtoisista energiamuodoista vaikkapa Intiaan. Voisi olla isompi kate.
        Taitaa taas televiisiomonitoori näin lauantaiehtoona monia kiinnostaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä minä miettisin, että mitä ylipäätään sana 'uskova', nyt on?!

On ollut niin paljon pankkihuijauksia, tunnuslukuhuijauksia, rakkaushuijareita - kaikki näihin sortuvat ovat uskovia.

Sitten on lukematon määrä ihmisiä, jotka uskovat omiin mielipiteisiinsä.

Mitenkähän edes nettikeskustelua käytäisiin, jos kiellettäisiin koko "uskoa" sana, kun koko ajan uskotaan ja ei uskota, ja olisikin pakko keskustella jollakin tietoon perustuvalla termillä.

• Anonyymi
        UUSI

On se nyt mielenkiintoista, että totuus valuu kuin vesi hanhen selästä - on sitten uskovainen tai ateisti.

Edelleenkin kristinusko ja uskovaisuus perustuu Jumalan kiroamiseen, ja se uskovaisten palvoma jumaluus on edelleenkin tarinan Saatana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se nyt mielenkiintoista, että totuus valuu kuin vesi hanhen selästä - on sitten uskovainen tai ateisti.

Edelleenkin kristinusko ja uskovaisuus perustuu Jumalan kiroamiseen, ja se uskovaisten palvoma jumaluus on edelleenkin tarinan Saatana.

Tästä syystähän se uskonto juuri tuottaa niitä uhreja - ei hyvä asia tuottaisi - mutta uskonto perustuu pahuuteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä syystähän se uskonto juuri tuottaa niitä uhreja - ei hyvä asia tuottaisi - mutta uskonto perustuu pahuuteen.

Ja tämä uskonto on nyt rinnastettavissa näihin muihin uskolla huojaamisiin. Tosin on pahimmasta päästä huijauksista sadismilla ja kuoliaaksi kidutetulla ihmisellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämä uskonto on nyt rinnastettavissa näihin muihin uskolla huojaamisiin. Tosin on pahimmasta päästä huijauksista sadismilla ja kuoliaaksi kidutetulla ihmisellä.

Lisäys - oletteko te nyt ihan umpisokeita kaikki?!

• Anonyymi
      UUSI

uskovaisuus mahdollistaa nämä edellä mainitut ilmiöt

• Anonyymi
      UUSI

Meidän on aina muistettava Jumalan Pyhyys. Vastoin käynneissä ja onnettomuuksissa, voimme huutaa Taivaan Isällemme, "miksi tämän teit, miksi et suojellut meitä. "? Taivaan Isämme ei aiheuta luomilleen lapsille koskaan pahaa, mutta Hän sallii sen, jos Hänen valtavan viisauden tiedon mukaan, paha tuottaa, aikanaan enemmän hyvää kaikkialle, Jumalan omille ja on jalostavana tekijänä paholaisen omille. heidän nähdessään oman herransa kelvottomuuden. Jumalan viisaus on niin paljon ylempi, kuin Taivas on maasta.

• Anonyymi
        UUSI

Välillä puhuu Jumala. Välillä Perkele, perkele. Ei mitään uutta auringon alla.
        Sillä eihän uskoa Jeesukseenkaan tarvi soveltaa. Riittää kun uskoo, tunnustaa, ja toimii.
        Sillä toiset ovat Jumalan lapsia ja toiset kadotettuja perkeleen oppimattomia lapsia.
        Jotka tekevät niskuroinnissaan itsensä jopa jumalaansa suurempia.
        Perkeleen lapsille on kuitenkin suotu mahdollisuus. Kuten kaiketi olin ja itsekin ennen.
        Kaiketi? Mistäpä minä sen tietäisin.
        Lampaita monenmoisia. Ja monenvärisiä. Vihreää ja punaista luonnostaan, en vaan ole nähnyt.
        Kuten en oikein sinistäkään.

• Anonyymi
        UUSI

Kerrotko mikä Jumalan pyhyys on kristinuskossa se, että Jeesuksen nimeen tosi Jumala on kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhrilammas, jonka olen nyt miljoona kertaa Raqmatusta ja uskontunnustuksista todistanut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko mikä Jumalan pyhyys on kristinuskossa se, että Jeesuksen nimeen tosi Jumala on kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhrilammas, jonka olen nyt miljoona kertaa Raqmatusta ja uskontunnustuksista todistanut?

Ja joka syödään ehtoollisella Herran kuoleman julistamiseksi kuvitellen ruumiin ja veren olevan todellisesti läsnä, että pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa - nämäkin kohdat laittanut saman miljoona kertaa jo Raamatusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe