Eli mikä tukee luonnollisesti kaksosraskautta? Saada luonollisesti saamaan kaksoset?
Kaksoset haaveena millä luonnon keinoin voin saada useamman munasolun kypsymään
46
357
Vastaukset
- Anonyymi
Himot on korkealla miehen nyt saa siihen hommaan kuin apteekin hyllyltä.
- Anonyymi
Turha siellä harmitella. Ei naista tarvitse kiusata hengiltä. Miehet ne juoksee raskauksia karkuun.
- Anonyymi
Olen etsinyt moniaaineksia, esim mietin mitkä lisää montamunasolun kehittymistä.🧐 nyt vaan kehiin jotka jotain hormoonista tietää miten se toimii. Tietäjät nyt tehdä minusta onnellinen helpon kautta kuin olla yrttivelhojattareja ja velhoja
- Anonyymi
Pistetään siemenet itämään 🥰
- Anonyymi
Joo voidaan jo tänään aloittaa harjoittelu. Myöhemmin sitten otollisena aikana uudelleen.
Suosittelen oleskelemaan Tšernobylin lähellä.
- Anonyymi
Nappaile Clomifenia.
- Anonyymi
Sitä ei saa ilman että on lapseton😅enkö ole ihan oikein ymmärtänyt?
- Anonyymi
Tuplapenetraatio ykköseen. Siitä on ihan videokin.
- Anonyymi
Jos siitä on video niin se on laittomin keinoin hankittu ja kyseinen nainen ei ole tätä aloitusta tehnyt.
- Anonyymi
Ei hlvetti. Sulla on jo 10 ja vielä pitäis saada lisää lastensuojelun hoidettaviksi.
Nyt olis aika keksiä muu keino toimeentulon hankkimiseksi.
xLiner- Anonyymi
Vauvoja ollaan jo palauttamassa joten kunniaksi kaksoset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veivät sitten nuorimmankin?
Toisessa ketjussa kerroit puukottelevasi itseäsi ja te vanhemmat suunnittelette tappavanne itsenne.
Ette todellakaan ole siinä kunnossa että voisitte huolehtia lapsista.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisessa ketjussa kerroit puukottelevasi itseäsi ja te vanhemmat suunnittelette tappavanne itsenne.
xLinerEi ne vienyt vauvaa se on kehityksestä edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on ihan turha ehdottaa avun hakemista ja vastaanottamista.. 🙄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKyllä me ollaan hyvässä kunnossa. Mene sinne luolaasi mörriköinesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerMe ollaan erittäin taitavassa kunnossa ikävä on sellainen joka sattuu että tekee mieli vaan luovuttaa. Syyttäjälle vien kaksi sossuista ja alkaa niiden vankila ressut.
- Anonyymi
Toivottavasti sinun urasi katkeaa nopeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerOlet ollut niin sydämetön lapsia kohtaan täälläkin huudellut lisänä valheita katso sydämetön ihminen kuuluukin uran alimmalle pohjalle kun tajua edes mitä vaaraa valehtelu aieuttaa esim työnturvalisuuden vaaran seuraaville työntekijöille onneksi tuollaiset ihmiset jää kiinni lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerSitten myös oman uran katkeamista ei vain perheen repimistä erilleen jolle haluaa aiheuttaa hyvin voivan perheelle vahinkoa en tajua, miksi olet noin sydämetön?
Kuviteletko sinusta pidetään kun tahraat itsesi vain jonkin kateuden takia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerEpäterve ihminen ei tee koskaa noin muille. En ole koskaan satuttanut sinua. Sen vuoksi tämä on ollut sinulta kohtuutonta ja hyvin järkyttävää ja vielä idiotismia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinermikä sinua oikeasti vaivaa? Tajuatko että lapsistani puhutaan ovat hyvin sopeutuvia vaikka ovat oksenneelleet siellä stressistä kun ei pääse kotio? Ollut syömättä ja vielä kaikkein pahinta ilman syliä ja hoivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinersiellä kyllä siperia on kasvattanut ihan pieniä niin kovin että haluavat kotio ja hokenut kuinka paras äiti olen myös yksi laulaa puuttuu palanen ”perhe” sydämestä olet maailman luokan sydämetön ihminen joka ei edes kuuluisi olla missään vahinkoa tekemässä lisää.
En tiedä mitä sinä oikein edes ajattelit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerEn tiedä ketä sinä tässä yrität auttaa kuvitteletko ihmiset ei juurikin niiden traumojen takia joutuu kärsimään oireista johon olen joutunut miehen vaikean lapsuuden takia kokemaan olemaan se turvallinen ihminen hänelle. Ja sen vuoksi kownkin kaikken suurimman paineenkin 22vuoden aikana että opi elämästä se elä puutu toisten onnellisuuteen se on viisaudella kasvatettu ja suojeltu lapsia näkemästä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerToivottavsti laki tulee voimaan että alle 15vuotiaat ei ole somessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerTajuatko ollenkaan mitään ihmisten hyvinvoinnin eteen? Mieluusti itselle hankit purtavat vuosien ajan mutta tietkö mitä mieheni on vielä pahemmaksi muuttunut että hänen puolestaan kaikki muuta saisi kuolla ympäriltänja me elettäis purkkiruokien perheemme kanssa hänelle ei merkitse kuin vain me. Opetti tämä kokemus häntä vielä enemmän sosiaalityöntekijöiden idiootismista. Ja miten saakelin ihmiset on niin hyväveli verkostoja johtuen idiotismista.
- Anonyymi
Aika monella naisella on ongelmia saada sitä yhtäkään, kahta tuskin tieten tahtoen luonnollisesti voi saada suunnittelemalla.
Lapsissa on kyllä paljon huolehdittavaa, olen itse tyytyväinen jos saan hoidettua VIELÄ tämän yhden nuorimman kunnialla täysikäiseksi.
Kehittävää toimintaa ja huolenpitoa. Tänäänkin luistelutreenit, puolen tunnin pianoharjoitus ja keilailua.
Ei sitä sivusta seuraamalla saa aktiivisia lapsia, tarttee itse näyttää mallia.
AV- Anonyymi
Olen samaa mieltä mutta sivusta seuraamalla saa pidettyä huolta kun kehittyvät esim poikani pelaa veljeä vastaa shakkia sohvalta huutaen sen verta hyvin on taidot kehittynyt. Siinä kun on vastupelaaja myös sitä luokkaa voittavat minut mennen tullen.
- Anonyymi
En tiedä sinusta mutta lapsieni taidot on meitä vanhempia edellä esim poikani valmentaa minua päin vastoin cs2:ssa saa kuulla kuinka huono olen mutta tietäisitpä kun hän on minua valmentaa 🥰
- Anonyymi
Poikani soittaa itse myös pianoa ja itse myös maalaan taulua kuin myös tyttäreni ja luen kirjoja myös aloin tekemään kirjoista päiväkirjoja en minä ole jämähtänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikani soittaa itse myös pianoa ja itse myös maalaan taulua kuin myös tyttäreni ja luen kirjoja myös aloin tekemään kirjoista päiväkirjoja en minä ole jämähtänyt
Itse en voisi niin hyvin pianon soittoa opettaa nitä konservatorion kokenut pianon soiton opettaja.
En ole yleispätevä, ja tunnistan heikkouteni.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en voisi niin hyvin pianon soittoa opettaa nitä konservatorion kokenut pianon soiton opettaja.
En ole yleispätevä, ja tunnistan heikkouteni.
AVNoh itsehän se on opetellut kuin minäkin maalauksen kunhan on välineet niin oppii
- Anonyymi
Growin up To raising you.
Uudella elämällä on kai tarkoituksensa, myös sen "vanhan elämän" kasvutarinassa.
https://www.youtube.com/watch?v=clcNB_EUao8&list=RDclcNB_EUao8&start_radio=1
AV- Anonyymi
Kuin tämä on juuri sitä mitä rakastan
https://youtu.be/s3GMCJbrMGA?feature=shared
t.valtakunta - Anonyymi
Minä rakastaisin olla vapaa mutta sitä wnemmän vain yhteiskunnan vanki tajusin että vain ainoastaan kannattaa opiskella enlangin ja muuttaa pois suomesta ja elää vapaana ja nauttia elämästä. Mutta jostain syystä sain miehen joka haluaa vain asettua aloilleen kun minä rakastaisin mennä liikkuvassa kodissa.
- Anonyymi
Enköhän vapaudu näistä yhteiskunnan kahleista ja saa miehenkin enemmän kuin jämähtämään.
- Anonyymi
En tiedä. Kaksoset ovat lahja ja olin onnekas, kun sain sellaiset.
- Anonyymi
Kuulostaa suurelta lahjalta
- Anonyymi
Toivottavasti jumala minulle antaa suuren lahjan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti jumala minulle antaa suuren lahjan.
Mun kaksosraskautta edelsi keskenmeno, että niillä hormoneilla saattoi olla osuutta asiaan. Siksikin olin superkiitollinen, alkujärkytyksen jälkeen. Meillä ei ole suvussa kaksosia.
Pane kahden miehen kanssa yhtäaikaa. Saat kaksoset. Lupaan yhtä varmasti kuin tämä hallitus.
- Anonyymi
Sinulta ja mieheltäsi pitäisi laittaa systeemit kiinni, sen verran järjettömiä olette.
- Anonyymi
Mitkä systeemit
- Anonyymi
Tää on sinkkupalsta
- Anonyymi
Ei mikään. Kaksoisraskaus on myös riski ja pahimmassa tapauksessa niin äiti kuin lapset voi kuolla.
- Sheena - Anonyymi
Joskus olen miettinyt, kuulutko valtakunta johonkin uskonlahkoon vai etniseen vähemmistöön (romaani)?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568568IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865817- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901372
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551114Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053- 1091041