Kukaan ei ikinä käy edes kylässä ja naapuritkin yrittää vältellä.
Asuntokin on niin vahvasti alipaineella, ettei edes mätänevä ruumis haise.
Tokikin myös kaikki asiat ja laskut on nykyaikana sähköisiä ja automaattisia. Hitto sitähän voisi olla tosi kauan muumioituneena, ennen kuin eläkeyhtiössä ryhdyttäisiin miettimään:
-voikohan tuo tyyppi todella olla 150 vuotias...
Vielä jos puhelin sattuisi olemaan latauksessa, niin kukaan ei osaisi epäillä. Se nyt ei vain halua vastata.
>simiti<
Mistä kukaan voi tietää, jos kuolen?
47
325
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan näitä tapahtunut ja enenemässä määrin tulevaisuutta kohti.
- Anonyymi
oikeasti niin mistä saa tietää vaikka oma isä ja äiti kuolleet ja perinnötkin jaettu jo vuosia sittten
- Anonyymi
Tämmökiseksi se maailma on mennyt. Ollaan niin, niin virtuaaliextroverttejä. Kukaan ei enää käy kylässä. Kasvotusten ei enää haluta tavata. Maailma menee kokoajan aina vain pahempaan suuntaan. Kiitos tämän netin ihmeellisen maailman. Nettihän sopii suomalaisille kyräilijöille,
- Anonyymi
Jätät laskut manuaaliselle hyväksynnälle. Niin minä olen tehnyt.
Raha-asiat ne kuitenkin on, mistä maailma on kiinnostunut. Velkoja kun jää ilman saataviaan, niin kohta alkaa tapahtumaan.- Anonyymi
Höpsis. Ne menisi vain ulosottoon ja automaattisesti pidätettäisiin eläkkeestä. Nykyään ei ulosottotyypitkään käy ovella. Kaikki on nykyään Juha Sipilän hallituksen ajamaa sähköistä "palvelua".
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis. Ne menisi vain ulosottoon ja automaattisesti pidätettäisiin eläkkeestä. Nykyään ei ulosottotyypitkään käy ovella. Kaikki on nykyään Juha Sipilän hallituksen ajamaa sähköistä "palvelua".
>simiti<Kyllä ne käy jos on tarpeeksi iso komissio kyseessä, itellä ei oo koskaan ollu
- Anonyymi
Söisköhän minun koira minut jos noin kävis? Pitänee kerätä lisää massaa, että reppana pysyy hengissä kunnes löytävät..
Mutta sinullahan on tytär?- Anonyymi
Jep. Kannattaa varuilta lihoa ihan vain varuiksi, ettei reppana kuole sitten nälkään. Onhan minulla tytär, mutta ei mokoma kerkeä koskaan ottaa mitään yhteyttä, joten ei hänkään tietäisi minun kuolleen.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kannattaa varuilta lihoa ihan vain varuiksi, ettei reppana kuole sitten nälkään. Onhan minulla tytär, mutta ei mokoma kerkeä koskaan ottaa mitään yhteyttä, joten ei hänkään tietäisi minun kuolleen.
>simiti<Voihan tuo olla, että jos hän saa vaikka jälkikasvua, niin tulee sitten jokatoinen päivä sinun ovelle, että vaari katso noiden perään ja lähtee itse karkuun. Hirvittävä kohtalo..
- Anonyymi
Ite sanoisin, että sen koiran pitäis kerätä massaa, mut joo aloittajaäijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
But do as you must baby
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, herranjesta, sehän olisi kamalan epäterveellistä. Minut voi sitten natustaa pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, herranjesta, sehän olisi kamalan epäterveellistä. Minut voi sitten natustaa pikkuhiljaa.
Kuhan tavalla tai toisella natustavat, palstasetä. Ei mulla muuta, esim erillisiä ohjeita
- Anonyymi
Tarviiko niiden tietää?
Perikunnalle jää sitten kunnon eläkemassisäästöt, kun taloyhtiön seuraavan putkiremontin yhteydessä sinut löydetään. - Anonyymi
niin no Helix:
Helix on kanadalainen hard rock -yhtye, joka perustettiin Kitchenerissä Kanadan Ontarion osavaltiossa vuonna 1974. Helix julkaisi debyyttilevynsä Breaking Loose 1979. Yhtye oli suosituimmillaan 1980-luvulla.
joskus kun asensin reititintä eräälle firmalle, eksyin helixin sivulle kaikki musiikit suojaamattomana näkyi, mutta sinänsä haittaile jos itsekin moaiikko niin saa kuunnella toisten tekeleitä kun ei levitä niitä luvattomasti - Anonyymi
Yksinasuvalla on aina tuo haaste, että voi mennä kauankin ennen kuin joku huomaa jonkin olevan vialla.
Lapseni ja sisareni alkaisivat kaipaamaan minua viimeistään parissa päivässä tai jo samana, jollen esim vastaisi heille sillä vastaan heille aina nopeasti, viimeistään parin tunnin sisään. Lapseni tietty huomaisi nopeamminkin silloin, kun on minun luonani eli puolet ajastaan. Ystävien kanssa en ole päivittäin yhteydessä, joten he tuskin huomaisivat kovinkaan nopeaeti minkään olevan vialla. Töissä minua kaivattaisiin todennäköisesti jo samana päivänä, sillä se kyllä huomattaisiin jollen esim tulisi palavereihin ilmoittamatta esteestä.
Nämä ovat sellaisia asioita, joiden kanssa täytyy vain elää. Voi tietty sopia läheisten tai ystävien kanssa jotain käytäntöjä, että soitellaan tietyin väliajoin tms mutta eihän sitä kukaan voi olla vahtimassa 24/7. Kannattaa myös varmistaa,
että omat asiat ovat siinä kunnossa, että kun on aika lähteä tältä pallolta, ei jätä jälkeensä mitään sotkuja. Huolehtii veloistaan, asunnoista, vakuutuksista yms tavalla, joka ei aiheuta jälkeensä jääville ylimääräistä harmia.
Kannattaa ottaa esim sellainen henkivakuutus, jolla perikunta selviytyy esim perintöveroista, mahdollisesta asunnon vastikkeesta, sähkölaskuista, hautajaiskuluista ja muista juoksevista kuluista. Kuolema aiheuttaa merkittävän määrän kaikenlaista asioiden hoitamista eikä perikunta kaipaa kontolleen vielä sitä tuskaa, että millä maksetaan kuluja kuoleman jälkeen. Moni ajattelee vain, etteivät velat periydy, mutta käytännössä aaioista tulee todella hankalia, jos laskut jättää maksamatta.
Aletheias - Anonyymi
näin jutunun uuttisissa wrrä mite joku tyttö puukottaa itseään, juurikin liittyy hommiin joa pystyisin parantamaan jotenkin nuoria naisia.
- Anonyymi
ei se minunkaan itseni puukottaminen kuin johdu ahdingosta kun ei näy pois pääsyä kyseessä ei ole huomion hakeminen vai halua päästä ahdingosta, x-liner tyyppiset valehtelevat naiset ja muiden tavoin valehtelijat kuuluu alimalle yhteiskunnan portaalle kun ei tajua valehtelu on rikollista toisista eikä kenekään luottamusta rakenna eikä oma elämän kuin pilaa sillä.
- Anonyymi
Se että ne nuori nainen on ahdingossa. En ihmettele mielenterveys nousussa kuin onhan suomessa itsekkäintä 4 kärjen maa.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Empatia
”Suomi sai kuudenneksi kehnoimmat empatiapisteet 63 maan vertailussa. Maailman vähiten empaattiset maat ennen Suomea olivat Liettua, Venezuela, Viro, Puola ja Bulgaria.[4]” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se minunkaan itseni puukottaminen kuin johdu ahdingosta kun ei näy pois pääsyä kyseessä ei ole huomion hakeminen vai halua päästä ahdingosta, x-liner tyyppiset valehtelevat naiset ja muiden tavoin valehtelijat kuuluu alimalle yhteiskunnan portaalle kun ei tajua valehtelu on rikollista toisista eikä kenekään luottamusta rakenna eikä oma elämän kuin pilaa sillä.
Muistin väärin 6itsekkäin maa. Eli empatiakyvytön.
Sekin kun noissa sijaisperheissä ja laitoksessa on ikävää jotkut tekee sitä vain rahan takia. - Anonyymi
Sellainen joka alistuu valehtelee se jeesuksenkin elämä oli rakkaa ottaen huomiota vaikka ei pahaa tehnyt silti syyttömän oikeusmurha tapahtui.
- Anonyymi
Senkin vuoksi en ihmettele että kun kyseessä on lapsia ne menee vihan kuin kohtelee huonosti meitä vanhempia kuin myös epätoivon kun ei pääse kotio.z en ihmettele että ne sosiaalityöntekijöt jos lapseni ottaisi hoitaakseen voisi olla kuolleita aika yksikön koska sellainen aiheuttaa vihaaa kun tehdään valheita asioista.
- Anonyymi
Kuin lukee psykopaateilta puuttuisi
” Empatiakyvyn puutteet on esitetty olevan myös esimerkiksi psykopatian taustalla, joskin systemaattisen katsauksen mukaan ei kuitenkaan ole todisteita siitä, että psykopaateilta puuttuisi empatia.[5]”
Ei niistä välitä miltä siltä tuntuu enää kun on toiminut hyvin empaattikyvyttömästi eivät koen edes mitää väärin tehdeen, miten on sen vuoksi myös empatia kyvyllisetkin näkevät punaista repiä heiltä lihat yksitellen luiden päältä tylsällä puukolla. - Anonyymi
Yleensä itsensä satuttajat kokevat vastuuta itsensä poistamalla tilanteesta ettei tarvitse kärsiä asioista kuin kukaan ei välitä tunteista ja myös ikävä kyllä siinä joutuu kohteeksi myös sivullisia joilla ei ole osaa tai arpaa mutta esim x-liner on täällä huudellut että pitää meistä tehdä lastensuojeluilmoituksia ja levitellyt valheita jolloin minulla ei ole tuollaiselle oksettavalle tyypille minkäälaista empatiaa heru enää. Sen läheiset siitä kärsii enemmän oksettavia ihmisiä.
En tiedä mutta. Hyvin pienenä jo mietin miksi ihmiset ovat niin kylmiä ja mietin heidät ropooteiksi kun eivät pystyneet tunnistamaan minun tunteita ja olin paljon yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen joka alistuu valehtelee se jeesuksenkin elämä oli rakkaa ottaen huomiota vaikka ei pahaa tehnyt silti syyttömän oikeusmurha tapahtui.
Näitäkin miehiä on jokunen mm vankiloissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistin väärin 6itsekkäin maa. Eli empatiakyvytön.
Sekin kun noissa sijaisperheissä ja laitoksessa on ikävää jotkut tekee sitä vain rahan takia.Muistit vai muatoilit väärin?
- Anonyymi
Mulle on ihan vitun sama vaikka kuivuisin tänne asuntooni.
Kukaan kaipaa kuitenkaan ja itse kuolleena ehkä kaikkein vähiten kiinnostaisi.- Anonyymi
Noh kestät mustaa huumoria mutta hyvin voidaan hyvinkin mennä saunaan yhdessä sellainen kun menet sinne saunan laiteelle kuin kuivutuslaiten ja ripustetaan sitten seinälle muistuksi meidät sukulaisen unohdetut ollaa sitten nähkoina kuivutettuin lihoin seinillä ja ostaa sellaiset pasmamointi välineet niin jos vielä pistäisi joka kehon osan kauniiksi. Niin jää ikimuistoisesti mieleen. Mutta koska vie minulla on suurperhe niin en moiseen ryhdykkää vaan saatte sitten katsella ryppyistä kehoa joka on kauniiksi itsensä voidellut kun sellainen päivä koittaa että minut on unohdettu mutta se että uskon ettei sinullakaan ole myöhäistä löytää sitä sopivaan kumppania
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh kestät mustaa huumoria mutta hyvin voidaan hyvinkin mennä saunaan yhdessä sellainen kun menet sinne saunan laiteelle kuin kuivutuslaiten ja ripustetaan sitten seinälle muistuksi meidät sukulaisen unohdetut ollaa sitten nähkoina kuivutettuin lihoin seinillä ja ostaa sellaiset pasmamointi välineet niin jos vielä pistäisi joka kehon osan kauniiksi. Niin jää ikimuistoisesti mieleen. Mutta koska vie minulla on suurperhe niin en moiseen ryhdykkää vaan saatte sitten katsella ryppyistä kehoa joka on kauniiksi itsensä voidellut kun sellainen päivä koittaa että minut on unohdettu mutta se että uskon ettei sinullakaan ole myöhäistä löytää sitä sopivaan kumppania
Melkoisilta peijaisilta vaikuttaa, aloittajaäijä🤔
- Anonyymi
Pidät yhteyttä johonkuhun vaikka tyttäreesi päivittäin. Jos viestiä ei tule, hän tietää jotain tapahtuneen. Riittää kun laitat minkä tahansa viestin "olen elossa" tai "orava juoksi tänään puhuun" yms.
- Sheena- Anonyymi
Lopulta kyllätyy kuitenkin lähettelemään viestiä "olen elossa" ja automatisoi toiminnon (!).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopulta kyllätyy kuitenkin lähettelemään viestiä "olen elossa" ja automatisoi toiminnon (!).
Huono ratkaisu. Parempi olisi ihan itse kirjoittaa joka päivä jotain. Ja mitä vanhemmaksi tai sairaammaksi tulee, turvarannekesysteemi ☝
Ihan oikeasti kuten tuossa allakin on "kituminen" on todennäköisempi vaihtoehto kuin nopea kuoleminen. Tiedossani on vaikka kuinka ja monta tapausta, jossa joku, ihan nuorikin henkilö on saanut jonkun kohtauksen ja virunut kotonaan viikonlopun ennenkuin töistä maanantaina on hätyytelty apua.
- Sheena
Hajusta. Mätääntyvä ruumis haisee sellaiselle, ettei naapuritkaan voi sitä olla huomaamatta.
- Anonyymi
Ikävä kyllä näin se usein on esim yksinäisten ikäihmisten kohdalla. Niin, aloittajaäijä -mitä siitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä näin se usein on esim yksinäisten ikäihmisten kohdalla. Niin, aloittajaäijä -mitä siitä?
Onko huumori ilkeää vai lakonista?
- Anonyymi
Lähinnä ongelmana on, että joku "kituu" yksin kotonaan, koska ei jostain syystä pysty soittamaan apua. Etenkään jos ei ole mukana työelämässä enää ja asuu yksin kannattaa pitää päivittäin yhteyksiä edes yhteen ihmiseen.
- Anonyymi
Ja mitähän väliä tuolla asialla on? Kuolleena ei ole murheita.
- Anonyymi
Oletpa sinä käytännönläheinen ihminen aina välillä aloittajaäijä
- Anonyymi
Jälkeenjääneille saattaa aiheutua murheita, jollei ihminen pohdi kuolemansa vaikutuksia ajoissa ja hoida asioitaan kuntoon..
- Anonyymi
Hajusta
- Anonyymi
jos menee kaivelemaan jotain ikikivanhoja jotain hautiakin, leikkimäll agreologisillwi... wn uako wrrä poliisi antaisi ssakkoja vhauska idea mutta pitää poistrua
- Anonyymi
Luulisi, että posti-ihmisille olisi ohjeistettu, että jos eivät edes mainoslehdet enää mahdu huoneistoon, niin jokin mättää eli mätänevä asukki.
Kaikki eivät varmaan edes välttämättä lemuaa.
Ruumiinnesteet kuivuu ja aina on sen verran tuuletusta, että lemu haihtuu.
Noinhan viikkoja voi olla jo muissa sfääreissä energiana. Puff vaan.
Vilma Nykyään saa muutamalla eurolla ajastettavan pistorasian. Tai siis ajastinlaite kytketään pistorasiaan ja se kytkeytyy päälle ajastimesta valitun ajan jälkeen, esim 12 tuntia.
Laitat stereot/radion/tv:n ja mitä niitä nyt onkaan volumet täysille ja kytket niiden töpselit ajastettuun pistorasiaan. Jos et säännöllisesti käy kääntämässä uutta 12 tuntia ajastimeen, kytkeytyy helvetillinen metakka päälle ja poliisit tulevat käymään. Voit myös tehdä oman tallenteen, jossa huudat apua, ja joka lähtee soimaan ajastettuna aikana.
Viimeistään siinä vaiheessa kun saat häädön, mihin voi mennä puoli vuotta, avataan ovi kysymättä lupaa sinulta.
Omakotitalossa voit laittaa kaiuttimet pihalle, jolloin naapurit reagoivat nopeasti.- Anonyymi
Jaa-a.
Kandeeko näistä ohjeista kiittää. Pyrsk.
Jo pelkkä testaus voi saada aikaan 'maineen'.....Pyrsk.
Vilma - Anonyymi
No jaa. Kerran vähän kokeilin kännissä. Konstaapelit tuli viivana paikalle ja naapureille annettiin psykoterapiaa.
Nykyään ovat niin tottuneita, ettei aiheuttaisi mitään reaktiota.
>simiti<
- Anonyymi
No omakotitalossa asuva ei varmaan vuotta kauempaa viru kuolleena, koska
nuohooja käy kerran vuodessa nuohomassa savuhormit.
Viime viikolla oli jättänyt lapun postilaatikkoon, etät tulee huomenna nuohoamaan hormit ja jos asukas on elossa, niin tietää avata ovet tai jos ei sovi, niin muuttaa ajan.
Mut jos nuohooja tulee oven taa, eikä kukaan avaa, eikä ole sovittua nuohous aikaa muutttanut, niin silloin on ilmeisesti asukas kuollut ja jos ei vatsa nuohoojan yhteydenottoon, että tulepas avamaan ovi, niin silloin asukas on varmaan kuollut, jos postilaatikko on vielä täynnä postia, ruohot leikkamatta.
Luulisi roskakuskinkin reagoivat, kun ennen tuli roska-astiaan roskia, mutta ei ole tullut enää kuukausiin.
Yleensähän asiakas ottaa jätefirmaan yhteyttä ja kekseyttää jätteenkuljetuksen, jos ei roskia tule.
Luulisi silloin ilmoittvaan poliislle, että siellä talossa voi olla asukas kuolleena. - Anonyymi
Viikon verran ehkä menisi ennenkuin kukaan rupeaisi ihmettelemään. Ehkä vakisoittelijat, jotka tietävät että vastaan aina puhelimeen. On myös sovittuja tapaamisaikoja eteenpäin, ihmettelisivät miksen tullut paikalle.
Kesäaikana kun toiminnot ovat lomilla, olisi ehkä voinut mennä pari viikkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568568IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865817- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901372
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551114Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053- 1091041