Miehen joka tarjoutuisi maksamaan kaikki kauneus operaatiot sinulle tekisit miehen onnelliseksi kun saisi korjata kaikki vikasi
Olisko nainen mukavaa kun tapaisit elämäsi
20
317
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se olisi rakkautta. Itse rakastan kaivatun vikojakin. Jos niitä ei olisi. Hän ei olisi minun
- Anonyymi
Eikä se ole sinun muutenkaan vai joko olette aviossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se ole sinun muutenkaan vai joko olette aviossa?
Kyllä hän on aina minun kaivattu. Sitä et muuta sinä eikä kukaan
- Anonyymi
En olisi. En tarvitse mitään kauneusoperaatioita. Silmäleikkauksen saisi tarjota, jos haluaa.
- Anonyymi
Tuommoinen ei kuulosta ollenkaan elämäni mieheltä, vaan kauhistukselta.
Enkä tarvitse kauneusoperaatioita.
- Sheena - Anonyymi
Olisin onnellinen jos saisin leikkauttaa sille miehelle kunnon mustan siniset hiukset päähän. Sähkön siniset simmut😘 ja isot lihakset ja pitkä mies kauniilla käsillä. Mielellään aseksual❤️
- Anonyymi
Ei olisi mun mies, joka pitäisi mua korjailukohteena. Ettiköön nuken mitä operoida.
Jasu - Anonyymi
Ehdottomasti kaikki mahdolliset kosmeettiset ja kirurgiset palvelut 😄👍
- Anonyymi
No kyllähän minussa virheitä riittää. Joo hampaat vois uusiksi laittaa ja rasvaimun tehdä. Muuten mulla ihan kauniit kasvopiirteet niihin en koskisi. Sitten kun hän olisi onnellinen. Etsisin paremman miehen. 🤔
- Anonyymi
Tota tuo mies juuri kaipaakin. Naisen joka saa täydellisen vartalon ja menee sitä jakamaan sydämmensä kanssa toiseen mieheen hienolla autolla ajelevat ja hömppä mies maksaa kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota tuo mies juuri kaipaakin. Naisen joka saa täydellisen vartalon ja menee sitä jakamaan sydämmensä kanssa toiseen mieheen hienolla autolla ajelevat ja hömppä mies maksaa kaiken
Niin no jos miehen mielestä kaipaan noita kelvatakseni niin maksakoon. Sitten otan sen jolle oisin kelvannut ilmankin.
- Anonyymi
Ei olisi. Hittoako minuun tuhlaisi rahojaan.
Parempi, kun sellainen mies ottaa useita vuosikymmeniä nuoremman pikku likan palkintovaimoksi, se on kannattava sijoitus. - Anonyymi
Jaahas toivottavasti mieheni ei komistu vanhetessa että saan pidettyä itsellään jos sillä rahaa olisi se varmaan oltais viety jo käsistäni
- Anonyymi
Miks miehen pitäis viallinen ottaa jos tarjolla on virheettömiäkin.
- Anonyymi
Tuotakin kannattaa miettiä todella
- Anonyymi
Ei pidäkään. Virheetön on aina parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Ihme kyssäri
- Anonyymi
Puhut nyt keskenkasvuiseksi jääneestä, et mistään miehestä.
- Anonyymi
Olisi mukavaa kun tapaisi miehen. Jätän lauseen siihen. Siitä sitten voisi ruveta jahkaamaan tulisiko siitä mitään.
- Anonyymi
Ei minussa ole ulkoisia vikoja. Minulla on juuri sellaiset piirteet kuin luonto on sattunut antamaan ja sillä mennään. Menen aikanaan korkeintaan esim. yläluomileikkaukseen, jos iän myötä luomet alkaisivat painaa ikävästi, mutta pelkän estetiikan takia en mihinkään leikkauksiin mene.
Jollei mies pidä ulkoisesta olemuksestani tällaisena, niin sitten mies voi jatkaa ulkoisesti täydellisen naisen etsintää. Minä se en ole, kaukana täydellisestä.
Aletheias
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578850IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3016142Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661310Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61267- 1091081
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.73892Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk308667Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666