Moniko teistä tuntee YHTÄKÄÄN uskovaista?

Anonyymi-ap

🔴 Tätä ei nyt kysytä oikeilta uskovaisilta, vaan kaikilta muilta. Moniko teistä todella tuntee ARKIELÄMÄSSÄ, lihassa, in carne, YHTÄKÄÄN hurskasta uskovaista luterilaista? Nimellisesti kristittyjä tekopyhiä ei lasketa sellaisiksi.

Teillä on kaikenlaisia ihmeellisiä STEREOTYPIOITA siitä, kuinka uskovainen muka vihaa ja vastustaa kaikkea, on aina pahalla päällä, vaatii tekemään tai olemaan tekemättä sitä tai tätä asiaa, kyttää muiden elämää, pakottaa omaa uskoaan...

Tosielämässä se naapuri tai työkaveri, joka on RAKASTAVA ja suorastaan SÄTEILEE lempeää empatiaa, voi olla pyhä uskovainen. Niin niin, hän, joka pitää oman uskonsa ja kertookin siitä, mutta hiljaisella ja vaatimattomalla vakaumuksella lyttäämättä muiden ihmisarvoa.

Hän voi olla eläkeläinen, varastomies tai sairaanhoitaja. Hän voi harrastaa kalastusta tai frisbeegolfia, tai vaikka kutomista. Hän voi keskustella sinun kanssasi Toyotan moottorista tai huonekasveista, ja SAMAAN AIKAAN olla hurskas uskovainen.

Sinä voit pitää häntä hyvin miellyttävänä ja avuliaana ihmisenä. Niin, voisit ehkä jopa kiittää JUMALAA hänestä - jos uskoisit Jumalaan. Aamupäivällä ehkä nautit hänen läsnäolostaan ja viisaudestaan, mutta illalla tulet Suomi24:lle ja kirjoitat uskovaisia vihaavan, myrkyllisen tekstin. Tietämättä kohdanneesi uskovaisen.

Hurskaat ovat keskuudessamme. He hehkuvat voimaa, syvän uskon aateloimaa, ja sinä ihmettelet, mikä tekee tuosta ihmisestä niin rakastavan, niin syvällisen ja ymmärtäväisen. Ikään kuin häntä ympäröisi jokin salattu puhtauden säteily. Siihen asti, kunnes otat, tai hän ottaa esiin uskon asiat. Silloin käy ilmi, että hänen koko elämänsä rakentuu
Raamatulle ja Kristukselle.

Silloin sinä joko joudut myöntämään, että sinulla on ollut väärä kuva tosiuskovaisista, olkiukko, jota olet mätkinyt - tai sitten joudut
laittamaan välit poikki tähän ihmiseen, koska et voi tunnustaa olleesi väärässä.

52

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole sellaisia. Taitavat olla piilossa.

• Anonyymi

Heitä on. Sinunkin lähelläsi. Aistit heidän elämästään jotain hyvin voimakasta, vankan perustan, jolle heidän toimintansa ja puheensa rakentuvat, muttet tiedä, mikä se on. Ap.

• Anonyymi kirjoitti:

Heitä on. Sinunkin lähelläsi. Aistit heidän elämästään jotain hyvin voimakasta, vankan perustan, jolle heidän toimintansa ja puheensa rakentuvat, muttet tiedä, mikä se on. Ap.

Eipä ole sellaisia kokemuksia. Samaa massaa ihmiset ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska Kristus on tarinassa Lucifer, joka johdattaa helvettiin ne, jotka luulevat seuraavansa Jeesusta - toivon, että ainakin itsestäni pysyy kaukana tuo Sol Invictuksen loistava säteily valaistua tuntemaan pahuus.

• Mummomuori2

Kyllä heitä on - paitsi täällä somessa heitä on aika vähän.

• Anonyymi

Meinasin jo vastata, kun luulin sinun puvan oikeista uskovista, mutta puhutkin taas vain vähäjärkisestä uskonnosta idiotismilla, kun kuoliaaksi kidutettu ihminen kirottuna Jumalana pelastaa taivaaseen, jota ei koko uskonnossa edes ole.

• Anonyymi

Lisäys.

ETKÖ EDES TIEDÄ MITÄ TARKOITTAA SANA KRISTUS?

Se on kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota. On siinä hurskautta jakaa vaikka muillekin.

• Anonyymi

Kiitos siitä vastauksesta ettet vastannut. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys.

ETKÖ EDES TIEDÄ MITÄ TARKOITTAA SANA KRISTUS?

Se on kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota. On siinä hurskautta jakaa vaikka muillekin.

Niin, parempi olla Päivi Räsäsen kanssa samaa mieltä, on parempi, kun koko Raamattu tuhotaan ja kielletään. Aika ei riitä, että ihmiset oppisi edes ymmärtämään, mitä siinä kirjassa lukee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, parempi olla Päivi Räsäsen kanssa samaa mieltä, on parempi, kun koko Raamattu tuhotaan ja kielletään. Aika ei riitä, että ihmiset oppisi edes ymmärtämään, mitä siinä kirjassa lukee.

Koko tarina perustuu tietoon ja VAIN TIETOON, koska se alkaa, kun ihminen söi TIEDON PUUSTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko tarina perustuu tietoon ja VAIN TIETOON, koska se alkaa, kun ihminen söi TIEDON PUUSTA.

HYVÄN TIEDON JA PAHAN TIEDON PUUSTA. Ja tästä syystä oli ikuinen elämä suojattava sitomalla ihminen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko sinä TOSIELÄMÄSSÄ yhtään uskovaista? Tosielämässä. Aitoa, oikeaa raamatullista, kristillistä uskovaista, joka elää kuten Jeesus opetti? Siitä tässä on kysymys. Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄN TIEDON JA PAHAN TIEDON PUUSTA. Ja tästä syystä oli ikuinen elämä suojattava sitomalla ihminen aikaan.

Ja ajankäsitteellä syntyy materia, jota ei edes ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ajankäsitteellä syntyy materia, jota ei edes ole.

Kun ei ole aikaa - ei ole materiaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei ole aikaa - ei ole materiaakaan.

Tunnetko juuri SINÄ yhtään oikeaa uskovaista? Ap.

• Anonyymi

Oletko itse sellainen ”oikea uskova” ja tuo kirjoituksesi kuvastaa arvojasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko juuri SINÄ yhtään oikeaa uskovaista? Ap.

Tunnen tosi paljon, tuhansia!

• Anonyymi

Tunnen lessuja, hellareita, jehovia, viidesläisiä ja esikoisia. Ainoastaan viimeksimainitut ovat suunnilleen normaaleja ihmisiä. Loput elävät omassa laa-laa-maassaan.

• Anonyymi

Olen tuntenut hellareita, viidesläisiä ja lähetyshiippakuntalaisia, joista monet ovat eläneet väkevästi tämän raadollisen maailman keskellä samaan aikaan, kun heidän sielunsa on saanut Jumalan pyhää ravintoa taivaasta, Jumalan sanasta, joka on opettanut heitä elämään Jumalan haluamaa elämää lihassa. Ap.

• ”Teillä on kaikenlaisia ihmeellisiä STEREOTYPIOITA siitä, kuinka uskovainen muka vihaa ja vastustaa kaikkea…”

Onneksi olen kohdannut tässä elävässä elämässä monia uskovia, jotka ovat aivan tavallisia ja maltillisia ihmisiä.

Ikävä kyllä täällä somessa korostuu tuo tietynlainen stereotyyppisyys, koska he ovat niitä innokkaimpia kommentoijia. Oikeassa elämässä todella harvoin olen kohdannut näiden kaltaisia.

”Tosielämässä se naapuri tai työkaveri, joka on RAKASTAVA ja suorastaan SÄTEILEE lempeää empatiaa, voi olla pyhä uskovainen.”

En nyt ehkä pyhänä pidä ketään ihmisiä, mutta tietynlainen rakkaus heissä vaikuttaa. Riippumatta suuntauksesta eli heitä löytyy monesta eri kirkosta ja yhteisöstä. Ehkä eniten olen tavannut ortodokseja, joiden kanssa on aina ilo keskustella.

• Anonyymi

Et näköjään edes tiedä sanan pyhä merkitystä.
        Luther puhui paljon pyhistä ihmisistä seurakunnassa.

• Anonyymi

"Onneksi olen kohdannut tässä elävässä elämässä monia uskovia, jotka ovat aivan tavallisia ja maltillisia ihmisiä."

Kaikki Jeesukseen uskovat ovat tasapainoisia mutta ankarasti evankelioivia ihmisiä ja tämä evakeliointi aiheuttaa kohtuutonta vihaa ja jopa raivoa kuten Jeesus meille on kertonut.

Tuossa mummomuori on oikeassa että näin raakaan somemaailmaan valikoituu eli Jeesus lähettää vain tähän tehtävään valmiita seuraajiaan ja muutenkin ankariin evankeliointi kohteisiin Jumala lähettää vain harvoja tarkoin valikoituja ja Jumalan valmentamia saarnaajia. Hyvä kun mummomuorikin on tämän noteerannut.

Näissä kovissa lähetyskentissä ei se rakkaus edes voi tulla esiin koska se kohderyhmä on jopa tappavan vihamielistä eikä tässä vihassa rakkaus vaikuta koska näiden tarkoitus on murskata kertakaikkisesti kristinusko ja varsinkin henkilökohtainen usko Jeesukseen.

• Anonyymi

Jokainen uskovainen on pyhä eli Jumalalle erotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Onneksi olen kohdannut tässä elävässä elämässä monia uskovia, jotka ovat aivan tavallisia ja maltillisia ihmisiä."

Kaikki Jeesukseen uskovat ovat tasapainoisia mutta ankarasti evankelioivia ihmisiä ja tämä evakeliointi aiheuttaa kohtuutonta vihaa ja jopa raivoa kuten Jeesus meille on kertonut.

Tuossa mummomuori on oikeassa että näin raakaan somemaailmaan valikoituu eli Jeesus lähettää vain tähän tehtävään valmiita seuraajiaan ja muutenkin ankariin evankeliointi kohteisiin Jumala lähettää vain harvoja tarkoin valikoituja ja Jumalan valmentamia saarnaajia. Hyvä kun mummomuorikin on tämän noteerannut.

Näissä kovissa lähetyskentissä ei se rakkaus edes voi tulla esiin koska se kohderyhmä on jopa tappavan vihamielistä eikä tässä vihassa rakkaus vaikuta koska näiden tarkoitus on murskata kertakaikkisesti kristinusko ja varsinkin henkilökohtainen usko Jeesukseen.

Kyllä vaan tuo palstalla(kin) evankeliointinne on tasoltaan täysin luokatonta. Jumalan kannattaisi ehkä harkita hr-konsultin rekrytointia, jos parhaista parhaimmat haluaa myyntitykeikseen.

Ei tee siis työnne vaikutusta ja tuskin olen poikkeus. Ja ainainen homot sitä, nyt ne tätä -jankkaamiset vielä vähemmän, eikö sitä pitäisi julistaa homojen keskuudessa, ei täällä missä on tiettävästi vain yksi ainoa homo.

-a-teisti-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vaan tuo palstalla(kin) evankeliointinne on tasoltaan täysin luokatonta. Jumalan kannattaisi ehkä harkita hr-konsultin rekrytointia, jos parhaista parhaimmat haluaa myyntitykeikseen.

Ei tee siis työnne vaikutusta ja tuskin olen poikkeus. Ja ainainen homot sitä, nyt ne tätä -jankkaamiset vielä vähemmän, eikö sitä pitäisi julistaa homojen keskuudessa, ei täällä missä on tiettävästi vain yksi ainoa homo.

-a-teisti-

SEN OPIN JUMALA -NIMINEN ON EDELLEENKIN RAAMATUN SAATANA.

Helvetin ateistit.

Niin, Paavalin evankeliumi on edelleenkin pahuuteen perustuva - ja Jeesuksen oli hyvään perustuva - Paavalin evankeliumi ei voi olla kuin luokatonta. Ja VAIN SIIHEN perustuu kristinusko. Paavali Raamatussa kiroaa Jeesuksen evankeliumin.

On tämä kyllä käsittämätöntä, että vielä ateistitkin astuvat samaan miinasn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-a-teisti-

Sinä aloitit tässä ketjussa ensimmäisenä tämän keskustelun;

" Ja ainainen homot sitä, nyt ne tätä -jankkaamiset vielä vähemmän, eikö sitä pitäisi julistaa homojen keskuudessa," ?

Aloittaja ei kirjoittanut heistä mitään, eikä kukaan toinenkaan, ennen sinua ?
        Onko sinulla joku fetissi tähän ?

• Anonyymi

En nyt tiedä, miten määritellään "hurskas" luterilainen, mutta kyllähän minä olen elämäni aikana tuntenut montakin luterilaista, jotka ovat olleet hyvää tahtovia sydämellisiä ihmisiä.

Eräs jopa joutui kriisiin uskonsa kanssa, ymmärrettyään, miten monta hyvää ihmistä joutuu kadotukseen vain väärän vakaumuksen vuoksi. Hän alkoi nähdä Jeesusta enemmän tuomion jakajana kuin armahtava rakastavana persoonana.

Ja tässä ei ollut kyse mistään teeskentelystä, vaan ihminen oli oikeasti ahdistunut tämän oivalluksensa kanssa.

Täällä suurin osa uskovista vaikuttaisi päin vastoin vain riemuitsevan, jos kaltaiseni ateisti herätettäisiin henkiin, jotta minua voisi kiduttaa iankaikkisesti jossain perversissä Danten visiossa.

• Anonyymi

Hän oli yht äkkiä ymmärtänytkin Raamatun totuuden - toivottavasti hän ymmärsi myös sen, että Jeesus on tarinan uhri tuomion jakajana ja vain hänen nimeään on käytetty hyväksi?

Jeesushan Raamatussa sanoo kyykäärmeen sikiöiksi henkilöitä, jotka palvovat uhria pyhänä, saman henkilön käskystä jo uhrin tappoikin
        - kuten Paavali Jeesuksen ja teki siitä kristonuskon.

Jeesuksen sanoin kaikki kristityt ja uskovaiset ovat kyykäärmeen sikiöitä.

• Anonyymi

Niin siis uskovaiset menevät sinne helvettiin - kaikki kristityt - se on se Jeesuksen sanoma kadotukseen vievä tie.

Kristinuskohan, kun palvoo Jeesusta uhrina, pelastaa tekemään pahaa, ei taivasseen.

Joku onnistui uskovaisille luomaan väärinkäsityksen, että mitä 'pelastuminen' tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis uskovaiset menevät sinne helvettiin - kaikki kristityt - se on se Jeesuksen sanoma kadotukseen vievä tie.

Kristinuskohan, kun palvoo Jeesusta uhrina, pelastaa tekemään pahaa, ei taivasseen.

Joku onnistui uskovaisille luomaan väärinkäsityksen, että mitä 'pelastuminen' tarkoittaa.

Syytä olettaa, ettei kukaan edes yrittänyt luoda väärinkäsitystä, vaan ihan itse uskovaiset loivat itsekkään ahneesti - kirkkohan siunaa vainajan ihan oikeasti vain tulen liekkeihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytä olettaa, ettei kukaan edes yrittänyt luoda väärinkäsitystä, vaan ihan itse uskovaiset loivat itsekkään ahneesti - kirkkohan siunaa vainajan ihan oikeasti vain tulen liekkeihin.

Siinähän mitattiin vain, että oletko valmis palvomaan jopa Jumalaa itsesi puolesta kirottuna uhrina, jos joku yllyttää.

• Anonyymi

Siellä edellä taas ateisti pölväilee oikein satakymmenen uskovaisten rinnalla, vaikka ei luulisi, että on edes rakkaushuijausansassa, mutta ilmeisesti sitten äly loppuu kesken, kun lähtee uskomaan uskovaisia.

• Anonyymi

Ei, nyt, helvetti, moraalia ja etiikkaa opettaneen ihmisen kuoliaaksi kidutetun, nauloilla ristiin hakatun, ja kiroukseksi kirottuna tosi Jumalana palvotun ruumiin, joka syödään kannibalistisella ihmissyöntiriitillä palvonta, että pelastuu tekemään pahaa (Room.7) ole mikään hyvään perustuva Pyhä uskonto, vaan se on saatananpalvontaa. Onko teillä edes aivoja?

• ”Anonyymi” 2025-08-20 10:24:45 kirjoitti:
      ”Kaikki Jeesukseen uskovat ovat tasapainoisia mutta ankarasti evankelioivia ihmisiä…”

Ymmärrän kyllä että katsot tuota omasta näkökulmastasi ja siksi siinä on omanlaisiaan ilmaisuja.

Kaikki kristityt uskovat Jeesukseen. Eivätkä kaikki kristityt ole tasapainoisia, sillä ihmisiä hekin ovat.
      Maltillisimmat löytyvät suuntausta katsomatta juuri niistä, jotka eivät riehu somessa.

Evankeliointi on lyhyestä hyvä sanoman välittämistä. Sitä voi kertoa joko henkilökohtaisesti tai sitten yleisön edessä, mutta se on myös paljon muutakin.

Luterilaisen kirkon määritelmän mukaan ”Evankelioiminen on vakaata mutta nöyrää uskon ja vakaumuksen jakamista toisten ihmisten kanssa” ja ”…evankelioimisen tulee aina tapahtua toisia kunnioittavasti ja vastuullisesti.”

Sen vuoksi ei toinen kristitty evankelioi toista kristittyä, ehkä vain keskustelee erilaisista näkemyksistä, toinen toistaan arvostaen.

• Anonyymi

Mummonmuori toistaa taas tuota samaa VALHETTA:
        "Kaikki kristityt uskovat Jeesukseen."

Mihin Jeesukseen?
        Suurin osa Suomen "kristityistä" on ns NIMIKRISTITTYJÄ!

Lut kirkon jäsenistä SUURIN OSA EI USKO galluppien mukaan Jeesuksen ylösnousemukseen ja jumaluuteen tai neitseestä syntymiseen. Hän on vain tavallinen, maallinen opettaja ja johtaja.
        Eiväthän useat papitkaan usko SIIHEN JEESUKSEEN, jonka Raamattu meille ilmoittaa.
        Liberaaliteologit ovat kaikkein PAHIMPIA Jeesuksen jumaluuden kieltäjiä. Tosiuskovat eivät ole heidän mielestään niitä maltillisia kristittyjä, vaan ovat fundamentalisteja ja äärikristittyjä.

Vaikuttaako keskustelu täällä tuollaiselta:
        "”Evankelioiminen on vakaata mutta nöyrää uskon ja vakaumuksen jakamista toisten ihmisten kanssa"???

Tällä palstalla se on ainakin uskovaisten haukkumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mummonmuori toistaa taas tuota samaa VALHETTA:
        "Kaikki kristityt uskovat Jeesukseen."

Mihin Jeesukseen?
        Suurin osa Suomen "kristityistä" on ns NIMIKRISTITTYJÄ!

Lut kirkon jäsenistä SUURIN OSA EI USKO galluppien mukaan Jeesuksen ylösnousemukseen ja jumaluuteen tai neitseestä syntymiseen. Hän on vain tavallinen, maallinen opettaja ja johtaja.
        Eiväthän useat papitkaan usko SIIHEN JEESUKSEEN, jonka Raamattu meille ilmoittaa.
        Liberaaliteologit ovat kaikkein PAHIMPIA Jeesuksen jumaluuden kieltäjiä. Tosiuskovat eivät ole heidän mielestään niitä maltillisia kristittyjä, vaan ovat fundamentalisteja ja äärikristittyjä.

Vaikuttaako keskustelu täällä tuollaiselta:
        "”Evankelioiminen on vakaata mutta nöyrää uskon ja vakaumuksen jakamista toisten ihmisten kanssa"???

Tällä palstalla se on ainakin uskovaisten haukkumista.

Kristinuskon keskeinen juttu on usko Jeesukseen.

Se taas on meidän kristittyjen eri teologiat, joiden mukaan sitten miellämme sen, minkälainen Jeesus oli ja mitä hän opetti. jne.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Se taas on meidän kristittyjen eri teologiat, joiden mukaan sitten miellämme sen, minkälainen Jeesus oli ja mitä hän opetti. jne.

Et edes usko, että Jeesus syntyi neitsyestä, nousi kuolleista ja on Jumala.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Mummonmuori yrittää taas venkoilla:
        "Se taas on meidän kristittyjen eri teologiat, joiden mukaan sitten miellämme sen, minkälainen Jeesus oli ja mitä hän opetti. "

Jeesus ITSE SANOI;
        Joh 8
        "Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

Tämä EI OLE TULKINTAKYSYMYS!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se taas on meidän kristittyjen eri teologiat, joiden mukaan sitten miellämme sen, minkälainen Jeesus oli ja mitä hän opetti. "

Jeesus ITSE SANOI;
        Joh 8
        "Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne."

Ei ole, koska synti on sisäinen ominaisuus - ei teko - joka hankitaan Paavalin syntiopilla perkaamalla pois Jeesuksen opetus taivasten valtakunnasta (Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7). paavali määrittelee tämän erityäin hyvin tärkeimmässä opetuskirjeessäön Roomalaisille, luku 7.

Suomentajan käännös ontuu jo useiden vuosisatojen ajan, kuten ontuu monessa muussakin kphdassa, koska emme voi lähteä liikkeelle lähtökohdasta, että hekään olisivat ymmärtäneet, että mistä on kyse.

Ei kuolla synteihin, vaan läpikotaisin syntisenä, kuten uskovaiset hokevatkin. Koko syntiopin vastustamisestahan Jeesus juuri surmattiinkin.

Kuolla syntisenä tarkoittaa Raamatun mukaan, että on perannut pois taivasten valtakunnan ja menee tsrinan mukaan helvettiin.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Ei ole mitään eri teologioita, on yksi kristinusko ja sen teologia, mihin ei edes kuulu Jeesuksen opetukset.

Uskoa JEESUKSEEN ei ole sama asia kuin uskoa JEESUSTA, hänen opetuksiaan.

Jos olisit, mummomuori, uskonut JEESUSTA ja hänen opetuksiaan, et edes oli kristitty, joka palvoo Jeesusta kirottuna ja teurastettuna uhrina itsensä puolesta juutalaisella syntiopilla, jonka vastustamisesta Jeesus juuri Paavalin toimesta tapettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään eri teologioita, on yksi kristinusko ja sen teologia, mihin ei edes kuulu Jeesuksen opetukset.

Jos olisit, mummomuori, uskonut JEESUSTA ja hänen opetuksiaan, et edes oli kristitty, joka palvoo Jeesusta kirottuna ja teurastettuna uhrina itsensä puolesta juutalaisella syntiopilla, jonka vastustamisesta Jeesus juuri Paavalin toimesta tapettiin.

On kaksi vaihtoehtoa, ja ne ovat keskenään päinvastaiset - joko uskot Jeesukseen tai uskot Jeesusta, molempia et voi tehdä samaan aikaan.

• Anonyymi kirjoitti:

"Uskoa JEESUKSEEN ei ole sama asia kuin uskoa JEESUSTA,"

WAU! Ei siis tarvitse sinun mielestä pätkääkään ymmärtää saati seurata Jeesuksen opetuksia. Sivuseikka. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ITSE SANOI;
        Joh 8

Johannes kirjoitti 90 -vuotiaana liian mahtipontista tekstiä.. Eikä ikävä kyllä muistanut kirjoittaa mitään siitä, kun Jeesus lensi taivaaseen.

Vähän epäluotettava heppu. Siinä yksi uskova.

• Anonyymi

Tunnen erään tärkeän uskovan MerjaS pirkanmaalta!

• Anonyymi

Minä taas tunnen erään tosiuskovan muslimin. Hän ei esim syö sianlihaa.
        Viinapaukut hän kyllä ottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas tunnen erään tosiuskovan muslimin. Hän ei esim syö sianlihaa.
        Viinapaukut hän kyllä ottaa.

Samoin. Sellainen tarkka raja niillä on.

• Anonyymi

Minä tunnen muutamia. On valheellista esittää, että ajattelisin heidän olevan aina pahalla päällä.

• Anonyymi

Kyse on kahdesta päinvastaisesta opista, kahdesta eri Jumalasta ja kahdesta eri tiestä, joista toinen vie takaisin paratiisiin ja toinen kadotukseen, helvettiin. Löytyy Matteus 7 luku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on kahdesta päinvastaisesta opista, kahdesta eri Jumalasta ja kahdesta eri tiestä, joista toinen vie takaisin paratiisiin ja toinen kadotukseen, helvettiin. Löytyy Matteus 7 luku.

Ei Jumalia ole KUIN YKSI!!!
        Kaikki muut "jumalat" ovat epäjumalia.

Taivaaseen vie vain yksi tie, ja sitä Jeesus julisti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumalia ole KUIN YKSI!!!
        Kaikki muut "jumalat" ovat epäjumalia.

Taivaaseen vie vain yksi tie, ja sitä Jeesus julisti.

Raamatussa on useampi. Ja sitten on vielä kristinuskon Jumala.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Raamatussa on useampi. Ja sitten on vielä kristinuskon Jumala.

Kuutiolla vielä Raamattu tallella.

• Harva on pahalla päällä. Mutta ikävä kyllä joitakin tuntuu vaivaavan katkeruus, mikä saa heidät näkemään vain pahaa ympärillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6143
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5394
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5163
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4575
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3417
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3360
    Aihe