Eikö herkkuja kannata ostaa kotiinsa

Anonyymi-ap

Tuossa väitetään ettei herkkuja kannata ostaa kotiinsa,mikä on osittain totta.

Tosiasiassa riittävää ettei osta joitakin pahimpia mitä ei voi olla syömättä paljon.
Itselläni on tällä hetkellä böströmin kääretorttu ja karkit.Näistä tulee helposti 1000-1500 ylimääräistä kaloria jos noita ostan.
Muuten saan syödä huoletta aika vapaasti

https://youtu.be/BxA8JPGAMjY?si=sifT1Hpa1J9dXEeq

10

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se mitään herkkukaappia tartte-. Käy vaan lähikaupassa ostaa herkkuja . Jos tekee herkkuja mieli niin kyllä sinne kauppaan jaksaa lähteä koska se herkkuhimo on niin kova

• Anonyymi

lässyn lässy. Ei tossa ollut mitään uutta. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään herkkukaappia eikä siihen olis keittiössä edes tilaa. ja jos herkkuhimo iskee niin on olemassa kotiinkuljetuksia jolloin sä saat kotiovelle niitä herkkuja. Videon äijä on todella vanhanaikainen.

• Anonyymi

Jossakin oli vihje että herkut viedään kellariin ja sitten pannaan päälle lappu että "elä ota".

• Anonyymi

Mä en yleensä edes osta kotiin herkkuja, todella harvoin jonkun makeispussin.
      Näin välttyy syömästä herkkuja, kun niitä ei kotona ole.

• Anonyymi

Mistä tahansa herkusta lihoo JOS syö niitä liikaa ☹️

• Anonyymi

Mun tulee ostettua epäterveellisiä kaloripitoisia ruokia, kun olen nähnyt niitä ensin tarjouksessa tai kampanjassa. Minun täytyy ostaa niitä, jotta säästäisin rahaa.

• Anonyymi

Eihän terveellinen ruoka ole yhtään sen kalliiinpaa,esim perunat on vain euron kilo.
        Monet lihottavat ruuat on 6 euroa kilo 😮
        Se johtuu vain siitä että tykkäät syödä ennemmin lihottavaa ruokaa 😱

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ongelma on LIIKAA syöminen,eikä herkut.Minä laihdutin viime kuurilla melkein perillä herkuilla.😮Niinkään ei kannata tehdä kovin pitkään,muuten terveys vaarantuu jollakin tavalla.🧐
        Nyt kun olen lisännyt ruokaa,pitää aloittaa kovempi liikunta.😧🚴🚶

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe