kerroppas miksi tapoi ne kissat
SDP:n nykyinen puoluesihteeri Mikkel Näkkäläjärvi oli itsemurhan tehneen kansanedustaja Eemeli Peltosen hyvä ystävä jo vuosien aikaa.
Ystävyys tiivistyi demarinuorissa kymmenisen vuotta takaperin, kun Näkkäläjärvi oli nuorten puheenjohtaja, Peltonen varapuheenjohtaja.
Näkkäläjärvi vieraili keskiviikkona Ukkola -ohjelmassa muistelemassa ystäväänsä.
kerroppas miksi tapoit ne kissat tekopyhä sdp..läinen ruumiilla ratsastaja
15
228
Vastaukset
- Anonyymi
sdp..sosialismi puuttinismi
- Anonyymi
Kuka korvaa edesmenneenn Eemeli Peltosen
SDP:n riveistä.
Näkkäläjärvi naureskeli Alfa TV:llä .
- Anonyymi
Joku jaksaa höpöttää niistä kissoista?
Eikö muka muista, että kissoja oli yhteen aikaan ulkokissoina maatiaiskissoja, jotka lisääntyivät hulluna!
Niitä tapettiin millon milläkin tavalla. Eräät yritti hukuttaa niitä vesisaaviin. Piti maksaa metsästäjille että tulevat ampumaan.
Minullakin oli 9 kissaa ja niitä karkaili joka paikkaan.
Nyt on kissat hemmottelu tarkoitukseen. Niille (ja koirille) tuodaan rekkalasteittain ruokaa Kiinasta, Saksasta, Hollannista jne. Marketin hyllyissä enemmän kuin vauvaruoka hyllyissä!
Kissat tappoivat ulkokissoina linnut. Mutta niiden lisääntyminen oli holtitonta. Jos niitä ei tapettu olisi kyllä mennyt hulluksi pihat ja ympäristö.
Nyt sitten hieno helmat nostavat tästäkin metelin, mutta ei näillä ole enää käsitystä todellisuudesta.- Anonyymi
hakkaa sinä vaan akkaas ja nai lapsia sdp..läinen me muut emme tee niin
- Anonyymi
Ratsasja, ghost rider s in the sky, olikohan Willie NElsoninkin juttuja musiikki, voi olla
- Anonyymi
Miksi nyt kohistaan itsemurhista vasta kun kuuluisa teki?
Outo kohu- Anonyymi
Mee nyt vain ammuskelemaan kännissä keskelle kaupunkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee nyt vain ammuskelemaan kännissä keskelle kaupunkia.
sinä akkas hakkasi ja nait lapsias isdiootti
- Anonyymi
No mitä se sulle kuuluu persuseni?
- Anonyymi
Eläimen kiduttamishalu ei kerro mitään hyvää kyseisen henkilön mielenterveydestä. Eikä tuosta sairaudesta parane.
- Anonyymi
zzz
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
sss
- Anonyymi
Datsun?
- Anonyymi
erw
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512