Millaiset uutiset tai 'uutiset' ohitatte?

Anonyymi-ap

En ihan kauheasti osaa syventyä julkkisartistien juttuihin.
En oikein ymmärrä sitä suuntausta, että kaikki vaivat ja näpyt pitää kertoa Suomen kansalle.
Sitten on artisteja, jotka eivät ole kuuluneet top 50 listalleni koskaan.
Ja sellaiset ylitsevuotavat kehuskelut uran päättyessä ei herätä minussa mitään.
Fiiliksiä tarjonneet toki.
Minäkin olen toimia vaihtanut, mutten ole vuokrannut stadionia....pyrsk.
Vilma

58

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Andy Mccoy ;). Sen ulosanti on aina mukavan provoavaa. Parhaimmat elämänneuvot saa punk-bändien jäseniltä. Klamydia, Pää Kii.

• Anonyymi

Niin. Onhan hän persoona.
        Olen nähnyt leffan, missä hän ja silloinen tyttöystävä esiintyivät. Aika kreisi.
        Huurresekoiluista en tykkää.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Onhan hän persoona.
        Olen nähnyt leffan, missä hän ja silloinen tyttöystävä esiintyivät. Aika kreisi.
        Huurresekoiluista en tykkää.
        Vilma

Entä jos on syntymähumala? Turkka 😉. Wikilinkki Jumalan teatteriin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Jumalan_teatteri . Suomalaisen taiteen kirkkain tähtihetki 🌟? Se toimii jos ihmisellä on mielenkiintoisia juttuja ja joka on sosiaalisesti poikkeava. 24/7 äänessä olevat ovat kumminkin rasittavia tyyppejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos on syntymähumala? Turkka 😉. Wikilinkki Jumalan teatteriin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Jumalan_teatteri . Suomalaisen taiteen kirkkain tähtihetki 🌟? Se toimii jos ihmisellä on mielenkiintoisia juttuja ja joka on sosiaalisesti poikkeava. 24/7 äänessä olevat ovat kumminkin rasittavia tyyppejä.

22:43
        Ensin sitä on utelias, mutta jos ei ole 'tyyppiäni' jutuissaan, löpsähtäämkiinnostus.
        Miehen hysteria vaikutti pahalta. Alistava?
        Vilma

• Anonyymi

Ilmeisesti kaikki.

• Anonyymi

Kaikki julkkisrutinat ja turhien rummutukset suoraan mappiin ö.
      Some sitä ja some tätä...yök

• Anonyymi

12:45
        Paljon on hömppää.
        Nuo vanhentuneet miituu-jutut hiukan ihmetyttää.
        Millaisia kalsareita joku Paula on käyttänyt.
        Poliisi on keksitty.
        Vilma

• Yleensä kaikki. Niin ku oon jo kertonu, siirtynyt tonne svt puolelle.

• Anonyymi

13:40
        Tv-ohjelmien osalta surffailen eli pakenen, jos jokin on ihan tyrkytystä täynnä.
        Vilma
        Tehdäänköhän nykyisin markkinatutkimuksia sillai haastattelemalla?
        Minulla olisi kamaa sanaisessa arkussa.

• Anonyymi

Taidan ohittaa lähes kaikki artistien uutiset. Pääotsikot on heidän asioistaan riittävät, mutta kai niitä nyt joku lukee?

• Anonyymi

Niinpä otsikoilla on merkitystä.
        Sekin, jos sen alta ei löydy muussa yhteydessä m i t ä ä n.
        Feikkiuutisia on paljon.
        Vilma

• Anonyymi

Katri Helena, Ultra Bra, Sanna Marin noin alkuun jäävät taatusti klikkaamatta.

Lisäksi en haksahda klikkiotsikoihin muutenkaan, ei paskaakaan kiinnosta naapurin tulot, muotikeittiöt tai laihdutusvinkit.

90 prosenttia kaikesta median tuuttaamasta sisällöstä on paskaa.

• Anonyymi

Näinhän tämä menee. Kuka kiinnostaa? Mitä edustaa?
        Mökkimuutokset. Ooooh. No ei yhtään.
        Joskus miettinyt, että ammattimiehet ne suunnittelut ja työt tekee.
        Vilma

• Anonyymi

Melkein hävettää kertoa että ohitan kevyesti otsikot lukaisemalla urheilun. Kuuluisi kyllä yleistietoon. Ei vain kiinnosta. Olen seurannut joitakin tyyppejä, jotka muuten kiinnostaa mutta tällä hetkellä sellaisia ei ole.
      Toinen on suorastaan huvittava. On lööppi, Matilda - ero! Severi - ero!! Ja kuvan kanssa. Ei aavistustakaan tästä Matildasta tai Severistä ketä ovat ja millä alalla. (Tässä nimet luonnollisesti keksittyjä.) Näitä on kerran viikossa, muutamia tietää, yleensä ei.
      Vitaminiotsikoita ja -linkkejä en avaa en sitä helkkarin patjamainosta, nyt jo tiedän mikä otsikko lööpissä: Miten selkäsi, jalkasi, olkapääsi voi? tai Mielenterveyden kulmakivi - hyvä uni ja taas päättyy patjamainokseen.

• Anonyymi

10:46
        Kuka sitten lienetkin, sinulla on kirjallista lahjakkuutta.
        Nauratti.
        Sitten näiden suru-uutiset; milloin isää, äitiä tai koiraa. Ohessa surijan erittäin, erittäin iloinen ilme kuvissa. Sillä kuvahan on oltava. Muistutus. Arkinen yhteiskuva toimisi paremmin.
        Me kaikki kannamme läheisten menetykseen takia surua - vuosiakin.
        Ja ip-lehtien mielestä ne ovat uutisia. Antoivatko poismenneet valtuuksia.
        Vilma

• Anonyymi

Tänään.
      En nyt oikein sitäkään käsitä, että jotkin rapakon takaisen presidentin letkautukset ovat niitä meidän valtakunnan ykkösuutisia.
      Pikkasen sairasta tuo pohjallisten nuoleskelu.
      Vilma

• Anonyymi

Ikuiset lapset tarvitsee näitä roolimalleja mitä ihailla ja mitä kohti pyrkiä omassa arjessa- mitä törkeämpi ja suuruudenhullumpi despootti sitä parempi. Vai mitä palstasetävilma

• Anonyymi

sotauutiswtkin jo alkavat kyllästyttämään

• Anonyymi

mutta niin oma juttuni, olisi kaupunkilaisten kanssa tapaamista ensikuussqa joskus.. kun olen testaillut kaikkia vanhoja pelejäkin että minkälainen olisi joku jännittävää ja hauska peli... missä kummituksia kun swyksykin pimenee niin ...

• Anonyymi

Niin no, minne aattelin mennä kummittelemaan.
        Eilen jo säikähdin, kun mies tuli yhtäkkiä miesten pukuhuoneesta silleen siihen lennähti, että jotta Hui.
        Vilma

• Anonyymi

buu kummittelemaan kuin joku ultra bra.... en tiedä vielä pitää suunnitella kaupunfin ja nuoriaon kanssa

• Anonyymi

joskus voi lohduttaurua sillä nukkumAAN MENNESÄKIN WETTÄ ONKO IRTSELLÄ ETUOIKEUTETTU ELÄMÄ, kun jorain tietokoneita monia jne, kaikki raha menee kyllä eruokaan aina.

• Anonyymi

No mietitäänpä.

Kun mietin mitä olen tänään lukenut, niin luin ainakin jutun olohuoneeseen tippuneesta luumutomaton kokoisesta meteoriitista.

Sen lisäksi olen kyllä jotakin voinut klikkailla. Ei kyllä ole enää muista.

• Anonyymi

20:01
        Arvaa naurattiko. Saman luin minäkin. Mitä tästä voimme päätellä. Pyrsk. Tikusta asiaa.
        Vilma
        Onhan se häkellyttävää, jos siis meteoriitti melkein voi pudota päähän.

• Anonyymi

Ennen luin ulkomaan politiikka uutisten sisällön nykyään vilkaisen vain otsikon.

Ukrainan sota, Trump,putti ja Nato jutut jää välistä.

• Anonyymi

ja seksiin ja siihen liittyvät aiheet .

• Anonyymi

Ruokareseptit. Ovat sellaisia että pitäisi ostaa monta pikku pakkausta että saisi tehtyä yhden "herkullisen" ruoan. Yksinkertaiset keitokset ovat parasta.

• Anonyymi

Mun vakio pikku ja isommalle väelle arkena on keitto. Mieluusti tuoreista tuotteista.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun vakio pikku ja isommalle väelle arkena on keitto. Mieluusti tuoreista tuotteista.
        Vilma

Niin nkin palstasetävilma, oliko niitä ruokittavia suita tälläkin hahmolla paljon? Onko äidin hoiva ollut pienenä puutteellinen kun tämä perheenäitiys on keskeinen teema näissä esityksissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin nkin palstasetävilma, oliko niitä ruokittavia suita tälläkin hahmolla paljon? Onko äidin hoiva ollut pienenä puutteellinen kun tämä perheenäitiys on keskeinen teema näissä esityksissä?

9:57
        Onko kivaa tuo näykkiminen itäsuomalainen. Ylläpidosta? Maksetaanko sulle?
        Tietenkin, jos on äiti, niin perhe on. Viime yönä näin hänestä unta. R.I.P.
        Ja itse äitinä, korostan sitäkin roolia.
        Sun juttusi eivät ole kovin tyylikkäitä.
        Vilma
        Onko oma kohtusi tyhjä vai puuttuuko siittiöitä?

• Anonyymi

Tallennus tökkii!

• Anonyymi

Voi juku- jaksamisia verkkokriminaaleille

• Anonyymi

HSL poistaa vuorokausilippuvalikoimastaan kestoliput.
      Turistit. Joudutte ostamaan joka päivälle uuden lipun.
      Muissa Euroopan maissa voit ostaa vaikka 3 vrk:n lipun.
      Ei Hesassa.
      Mistä skutsista näitä ideanikkareita tulee?

• Anonyymi

HSL myy vuorokausilippuja turisteille ja ei-turisteille. Sen sijaan muualla Euroopan maissa ei välttämättä saa lippuja esim. kahdeksi vuorokaudeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HSL myy vuorokausilippuja turisteille ja ei-turisteille. Sen sijaan muualla Euroopan maissa ei välttämättä saa lippuja esim. kahdeksi vuorokaudeksi.

Tiedoksi
        Berliini Welcome Card tai Berliinissä Paas
        Lontoo Oystercard
        Pariisi Navigo Decouverte
        Rooma Roma Pass 2 vrk/32 €, 3 vrk/52 € + pääsee muutamaan museoon ilmaiseksi.
        Amsterdam OV-chipekaard 27 €/5 vrk
        Köpis City Pass 5 vrk/ 45,55 €

Tällaisia taksoja
        Noihin voi liittyä alennuksia tms.

Vilma
        Kehtaako joku poistaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi
        Berliini Welcome Card tai Berliinissä Paas
        Lontoo Oystercard
        Pariisi Navigo Decouverte
        Rooma Roma Pass 2 vrk/32 €, 3 vrk/52 € pääsee muutamaan museoon ilmaiseksi.
        Amsterdam OV-chipekaard 27 €/5 vrk
        Köpis City Pass 5 vrk/ 45,55 €

Tällaisia taksoja
        Noihin voi liittyä alennuksia tms.

Vilma
        Kehtaako joku poistaa?

Lisäykseksi
        tietenkin Tallinna 5 pvä /11€, 30 pvä 30 €.

Vilma

• Anonyymi

Uusi täky.

Karhut. Kohta meille opetetaan, mitä karhulle pitää sanoa, jos se tulee Eirassa tai Katajannokalla vastaan.
      Hyvää päivää otso. Hyvää päivää mesikämmen. Hyvää päivää metsän kuningas.
      Meitä on 5,6 miljoonaa ja karhuja jotain 2300. 500 lisäystä jostain vuodesta.

Suomessa on hulluus huipussaan. Riskin ottoa.
      Vietäköön nyt ihmeessä eduskuntaan muutama leikkimään.
      Rooman Colosseumissa oli turnajaisia ja tuli raatoja. Caesar.

Karhunkaatolupia ja vähän helwetin äkkiä.
      Vilma

• Anonyymi

Lisäys.
        Kaiken huippu: ehdotus karhu-spray:n vapauttamisesta!!
        Joo. Suomalaisten ihmisten käsiin tuota sprayta, niin johan alkaa tapahtumaan!
        Äly hoi.
        Karhukantaa alas.
        Vilma

• Anonyymi

Skippaan aikalailla kaikki uutiset. Työpaikan kahvipöydässä kuulee muiden toimesta kaikki tärkeimmät puheenaiheet.

• Anonyymi

Niinpä. Ja viestintuojalta saa samantien lausunnot.
        Vilma
        Tähän jatkettava.
        Kuka epäisänmaallinen esittää Suomen ja Ruotsin liittymistä
        Jonkun kaunis valeuni.
        Kaikkea sitä höpinän määrää voisi aikuisten maailmassa rajoittaa ja niitä toimittajiakin.
        Onhan se kivaa, jos ihmisellä on mielikuvitusta.
        Voisko sen suunnata johonkin hyödylliseen? Voisi!
        Oh my.

• Anonyymi

Urheilu, ruoka/juoma, ravintolat, käsityöt, somejulkimot- siinä juttuja, jotka yleensä ohitan.

- Sheena

• Itseäni kiinnostaa käsityö-ja askartelujutut. Johtuu varmaan siitä, että itse askartelen (kortteja) ja teen joskus tai välillä käsitöitä (nyt olen tekemässä huivia).

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Itseäni kiinnostaa käsityö-ja askartelujutut. Johtuu varmaan siitä, että itse askartelen (kortteja) ja teen joskus tai välillä käsitöitä (nyt olen tekemässä huivia).

Käsityö ja askartelu on monen suosikkeja. Minulle riittää käsitöistä vaatteiden lyhentäminen.. ja verhojen ompelu, se niistä käsitöistä 😆 Jos inspiraatio iskee, askartelen myös jotain ihan omia juttuja.

- Sheena

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä kanssasi!

• En jaksa ihan aina lukea kaikenlaisia negatiivisia uutisia, esim. sodista niin kuin nyt vaikka Israelin ja Palestiinan välinen. Haluaisin välillä lukea jotain positiivistakin.

Itseäni kiinnostaa enemmän esimerkiksi, jos joku laulaja/muusikko tai näyttelijä on kuollut tai vaikka on nähty joku outo eläin tai kasvi (luontoon liittyvät uutiset). Joskus myös jotkut ihmettelyn aiheet tai naurua aikaan saavat kuten Trumpin tempaukset. Kaikenlaiset muut kuin sodat ja katastrofit yms. Toki en elä täysin pimennossa negatiivistenkaan uutisten suhteen., mutta negatiivisia uutisia on valtaosa kuin ei negatiivisia.

• Anonyymi

Trumpin tempaukset ja heitot ovat niin... erikoisia. Niille tosiaan tulee naurettua ja myös mietittyä mitä Trump oikeasti tarkoittaa.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumpin tempaukset ja heitot ovat niin... erikoisia. Niille tosiaan tulee naurettua ja myös mietittyä mitä Trump oikeasti tarkoittaa.

- Sheena

Minusta on kauheaa, kun valtion päämies sanoo, että minä vihaan.
        Ei ole tasoa.
        En tykkää.
        Vilma

• Anonyymi

Luonto ja uusien lajien löydöt kiinnostaa.
        Luonto- ja maisemakuvat esim. aamutv:ssa ilahduttavat.
        Ihmiset osaavat ottaa todella hienoja valokuvia.
        Myös eläinvideot, kohtaamiset ovat jänniä.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on kauheaa, kun valtion päämies sanoo, että minä vihaan.
        Ei ole tasoa.
        En tykkää.
        Vilma

Minä lähes rakastan kun Trump sanoo vihaavansa sotaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lähes rakastan kun Trump sanoo vihaavansa sotaa.

Chigagoon hän viittasi. Sähläri iso mies.
        Vilma

• Anonyymi

Kaikki politiikkaan liittyvä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihmisten omat ChatGPT-kysely uutiset

• Anonyymi

Minusta, jos ihminen sanoillaan ja puheillaan saa Suomen talouden kuntoon.
      Hän on poppamis.
      Vaikka kuinka pyrkii naamansa vakavaksi saamaan.
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Ihmetyttää tuo Lakean juttu.
      Miten voi olla noin matemaattisesti heikkolahjaisia ja taloudesta mitään ymmärtämättömiä yhtiössä?
      Tahallista? Puhallusta? Rikollista?
      Vilma

• UUSI

En seuraa mitään Suomalaista uutismediaa. Ne ovat niin moneen kertaan todettu valheellisiksi ja poliittisesti värittyneiksi. Pääosin pyrin löytämään ajankohtaisista aiheista faktatietoa ja kuuntelen eri poliittisten suuntausten edustajien tulkintoja tapahtumista. Pyrin siis ymmärtämään maailman tapahtumia mahdollisimman monesta näkökannasta. Esim. sodissa harvoin toinen osapuoli on täysin syytön ja toinen täysin syyllinen.

• Anonyymi
        UUSI

Johan on paksua sittiä. Ohutta on sinunkin sivistyksesi. Luultavasti imet kaiken mitä itänaapurin ideoima persupropakanda tuottaa. Tyypillisin kohderyhmä vähön koulutetut 30+ miehet. Hallelujaa, mitä suomen toivoja. Ei tarvitse ihmetellä mitä möläyttelet. Ei ne ole provoja vaan raudan luja usko ja taotaan tietämättömyydestä ja sivistyksen puutteesta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Johan on paksua sittiä. Ohutta on sinunkin sivistyksesi. Luultavasti imet kaiken mitä itänaapurin ideoima persupropakanda tuottaa. Tyypillisin kohderyhmä vähön koulutetut 30 miehet. Hallelujaa, mitä suomen toivoja. Ei tarvitse ihmetellä mitä möläyttelet. Ei ne ole provoja vaan raudan luja usko ja taotaan tietämättömyydestä ja sivistyksen puutteesta.

Kuka tässä on puhunut Venäjästä mitään?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5353
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1391
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      817
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      789
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      788
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      767
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      756
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      745
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe