Niih toimiikko se tuo Alatalojen Grilla, se grilli ravintola Sonkamuotkasa? Ruoka listan vois laittaa feispuukkiin tai ainaski tieton siitä onko ravinteli auki
Vastaukset 14
- Anonyymi
Totuuksia poistetaan.
- Anonyymi
Tiedetään miksi.
- Anonyymi
Kyllä toimii!
- Anonyymi
Ohi ajaessa siinä on selvät merkit koska auki ja opasteet.
- Anonyymi
Kävin illalla,no ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin illalla,no ??
Ookko tosissa ollut siellä,miehän sanoin sen jutun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin illalla,no ??
No mitä sapuskaa siellä on tarjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sapuskaa siellä on tarjolla?
Eikö siellä ole perinteiset makkaraherkut sun hampparit. Venetsialaiset pitivät ja Eikö se ole merkki että menevät talvenviettoon?
- Anonyymi
Onko muutakin kuin poroa? Sitä nyt ei erkkikään syö, ei ainakaan periaatteesta.
- Anonyymi
Ilimeisesti ei kaivata uusia asiakkaita ko ei saaha ruokalistaa feispuukkiin. Käydään sitten syömäsä jo Muoniossa
- Anonyymi00014
Onkos tuo rilla auki vai pitääkö syödä jo Muonion kylällä?
- Anonyymi00016
Lukee open mennessä ja tullessa, auki on!
- Anonyymi00015
Grillasta en tiiä mitään mut hyvät kahvi ja munkki on Sannan putiikissa. Soma käydä. Meininki hyvä lapin tunnelma.
- Anonyymi00017
Tyttömunkit oli paljon parempia kuin nykyiset teollisuuslättänät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510