Euroopan suurin poliittinen ryhmä EPP vaatii..

Anonyymi-ap

25

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten olen jo pitkään sanonut niin EU:n päätökset voidaan koska tahansa kumota. Jos autovalmistajat ovat pulassa tuon idioottimaisen vuoden 2035 myyntikiellon takia niin tuo myyntikielto perutaan. Ja niin näyttää käyvän nyt.

      • Anonyymi

        Polttareiden myyntikieltoa vaativat enää vain sähköautoilijat! Kaikki tietävät miksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttareiden myyntikieltoa vaativat enää vain sähköautoilijat! Kaikki tietävät miksi!

        Sähköautoilijoiden hätä on hirveä, jos polttareita ei tapetakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttareiden myyntikieltoa vaativat enää vain sähköautoilijat! Kaikki tietävät miksi!

        No miksi? Kukaan ei osta loppuun ajettuja sähkiksiä ja uuteen ei useimmilla ole varaa.


    • Anonyymi

      Se on aivan sama leikitäänkö polttomoottoriautojen valmistuskielolla. Ihmiset eivät enää osta polttomoottoriautoja vuonna 2030.

      Nuo lopettamiset ja lopettamatta jättämispuheet ovat naurettavia.

      • Anonyymi

        Hah hah haa... Jokainen joka vähänkin ymmärtää lukuja tietää, että tuo on lähinnä idioottien sähköautofanaatikkojen märkä päiväuni. Tuo ei ole edes mahdollista vaikka aivottomat sähköautofanaatikot kuinka typerästi itkevät. Polttomoottoriautojen myynnit eivät pääty edes vuonna 2035.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah haa... Jokainen joka vähänkin ymmärtää lukuja tietää, että tuo on lähinnä idioottien sähköautofanaatikkojen märkä päiväuni. Tuo ei ole edes mahdollista vaikka aivottomat sähköautofanaatikot kuinka typerästi itkevät. Polttomoottoriautojen myynnit eivät pääty edes vuonna 2035.

        Jos sähköautot olisivat hyviä, ei niitä tarvitsisi EU:n ja poliitikkojen sponssata yhtään mitään. EU ei loppujen lopuksi voi lopettaa parhaiten toimivien autojen eli polttareiden myyntiä. Maailma ei toimi, jos parhaat kielletään.


      • Anonyymi

        Suomessa latausinfra on kohtuullisesti skaalattavissa riittävän ylös kaavailtuun polttomoottoriautojen myyntikieltoon mennessä, mutta Euroopassa on paljon suuria vanhoja kaupunkeja, joissa latausinfra ei mene maaliin ajoissa, eikä se mene suuressa osassa eurooppalaista maaseutuakaan, jossa taloihin ei tule voimavirtaa kuten Suomessa tulee lähes joka tölliin.
        Mutta ei se Suomessakaan ole helppoa 50-80 luvuilla rakennetut lähiöt ovat esimerkki siitä, että latausinfra on onnistuttu järjestämään parille prosentille alueen autokannasta, muille on tarjolla vain lohkolämmittimen pistorasia 2 tunnin ajastimella, jos sitäkään.


    • Anonyymi

      Oho, EU ssa meinataan siis tehdä järkevä päätös. Jos niin tapahtuu, niin liputuspäivä!

      • Anonyymi

        EU on loppujen lopuksi järkevä hallinto-organisaatio. Kovaa yrittämistä siellä ilmaantuu mutta loppujen lopuksi järki voittaa. Kansalaisilla on niin suuri voima, ettei sitä EU voita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU on loppujen lopuksi järkevä hallinto-organisaatio. Kovaa yrittämistä siellä ilmaantuu mutta loppujen lopuksi järki voittaa. Kansalaisilla on niin suuri voima, ettei sitä EU voita.

        Ei tässä maailmassa kaiken maailman hihhuleilla saa kuitenkaan olla kansaa sortavaa päätäntävaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä maailmassa kaiken maailman hihhuleilla saa kuitenkaan olla kansaa sortavaa päätäntävaltaa.

        On se hyvä, että demokratia toimii. Ei voida millään hyväksyä sähköautomarkkinoinnin venäläistyyppistä aivopesua. On jo mennyt sairaalloisella tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä, että demokratia toimii. Ei voida millään hyväksyä sähköautomarkkinoinnin venäläistyyppistä aivopesua. On jo mennyt sairaalloisella tasolle.

        Sähkökommunismi on syövän kaltainen mannertenvälinen kansantauti. Kiina on aina Kiina, mutta Kanadassakin on pahat pesäkkeet nuoremman Castron perua. Paska juttu.


    • Anonyymi

      EU:ssa pitäsi peruuttaa vähintään pienten kaupunkiautojen osalta päätöksestä.
      Pitäisi luoda uusi aito "kevytauto"-luokka, jolle speksit voisivat olla vähän eurooppalaisemma kuin japanin kei-autoissa.

      Esimerkiksi moottori enintään 1,2 litran vapaasti hengittävä tai 0,9 litran ahdettu, auton omapaino enintään 900 kg, rekisteröity 4:lle. Tuollaisessa autossa ei tarvittaisi mitään kaistavahteja ja hätäpuhelujärjestlmiä yms kaupunkiautossa tarpeettomia painon ja hinnanlisääjiä. Olkoot sitten euroopan laajuinen kattonopeus vaikka 100-120 kmh.

      Pysyisi kaupunkiliikenteen pienhiukkaspäästöt kurissa kun painavat sähköautot eivät olisi hiomassa tien pinnasta, renkaista ja jarruista massansa mukaista määrää pienhiukkasia.

      Samalla vältettäisiin valtavat latausinfravaatimukset niin lähiöissä kuin myös kaupunkien keskustoissa.

    • Anonyymi

      Vuoteen 2035 mennessä moni on tuhlannut rahojaan sähköromuun.

      • Anonyymi

        2035 nykyisiä sähköautoja ei enää ole, koska ne on joudutta kaikki palaamaan. Akkujen kierrätys on vuonna 2035 todettu teknisesti mahdottomaksi ja lisäksi luontoa saastuttavaksi. Kaikki menee sähkörintamalla uusiksi.


      • Anonyymi

        Missäköhän on nämä paljon kehutut ns solidstate akut. Eri autonvalmistahat hehkuttivat muutama vuosi sitten että ne tulee mullistamaan koko sähköautoillun että päästään 1000km rangeen jne.. mutta nyt niistä ei ole hiiskuttu enää pätkääkään ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäköhän on nämä paljon kehutut ns solidstate akut. Eri autonvalmistahat hehkuttivat muutama vuosi sitten että ne tulee mullistamaan koko sähköautoillun että päästään 1000km rangeen jne.. mutta nyt niistä ei ole hiiskuttu enää pätkääkään ???

        No nyt on solidstatea enemmän puhistu suola-akuista, joiden pitäisi romahduttaa akkupaketin hinnat. No se nyt ainakin olisi tervetullutta, että 20 000€ akkupaketti maksaisikin enää 2 000€ päästäisiin kertarypistyksellä polttomoottoriautojen hintatasoon ja vähän allekin.
        Mutta edelleen ongelma aikataulussa on se, että kohtuullista latausinfraa ei saada riittävästi kaikkialle, eikä varmaan ratkaisu voi sekään olla, että niillä alueilla ajeltaisiin vuosikymmeniä ikuisesti rempattavilla polttomoottoriautoilla, ottaen mallia Cuubasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on solidstatea enemmän puhistu suola-akuista, joiden pitäisi romahduttaa akkupaketin hinnat. No se nyt ainakin olisi tervetullutta, että 20 000€ akkupaketti maksaisikin enää 2 000€ päästäisiin kertarypistyksellä polttomoottoriautojen hintatasoon ja vähän allekin.
        Mutta edelleen ongelma aikataulussa on se, että kohtuullista latausinfraa ei saada riittävästi kaikkialle, eikä varmaan ratkaisu voi sekään olla, että niillä alueilla ajeltaisiin vuosikymmeniä ikuisesti rempattavilla polttomoottoriautoilla, ottaen mallia Cuubasta.

        Miksi on toimittu niin hölmösti, että tuetaan kaikin keinoin keskeneräisiä ja huonosti toimivia sähköautoja ja rangaistaan hyvin toimivia polttareita. Onko ilmasto syy sysätä ongelmat tavallisille työtätekeville kansalaisille. Heillä on kuitenkin aika vähäiset vaikutukset ja keinot ilmastoasioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on toimittu niin hölmösti, että tuetaan kaikin keinoin keskeneräisiä ja huonosti toimivia sähköautoja ja rangaistaan hyvin toimivia polttareita. Onko ilmasto syy sysätä ongelmat tavallisille työtätekeville kansalaisille. Heillä on kuitenkin aika vähäiset vaikutukset ja keinot ilmastoasioissa.

        Köyhien kohtalo on aina ollut inistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhien kohtalo on aina ollut inistä!

        köyhän kannattaa nyt perustaa hinausfirma...rikkaita asiakkaita sähköautoineen tulee riittämään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on toimittu niin hölmösti, että tuetaan kaikin keinoin keskeneräisiä ja huonosti toimivia sähköautoja ja rangaistaan hyvin toimivia polttareita. Onko ilmasto syy sysätä ongelmat tavallisille työtätekeville kansalaisille. Heillä on kuitenkin aika vähäiset vaikutukset ja keinot ilmastoasioissa.

        EU on ajatellut, että määräämällä homma järjestyy, mutta lähinnä määräykset ovat ajamassa eurooppalaisen autoteollisuuden ahdinkoon. Vain kiinasta löytyy niin halpoja sähköautoja, että Euroopan eniten myydylle autolle (Dacia Sandero) saataisiin asiakkaan budjettiin varteenotettava sähköautovaihtoehto.
        Ilmastoihmiset tarjoavat tähän lähinnä ratkaisuna sitä, että eurooppalainen firma voi tehdä 5-10 000€ tappiota / auto. Omistaja kyllä mieluummin sulkee tehtaansa.


    • Anonyymi

      Myyntikieltoa ei tule. Se olisi älyttömän tyhmä ja haitallinen asia ihmisille.


      Koska ajoneuvo tarvitaan


      Maailman eniten myytyjen valmistuskulut olleet ehjä 10 000e luokkaa silloin ajettu auto hallista ulos.

      • Anonyymi

        Kenen vastuulla ilmastoasiat oikein on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen vastuulla ilmastoasiat oikein on?

        Kyllä ne tietysti valtoiden vastuulla ovat, mutta valtioiden vastuulla on myös kansalaistensa hyvinvointi hieman lyhyemmälläkin perspektiivillä.
        Ja jos valtiot eivät ole keskenään saaneet velvoittavaa ilmastopolitiikkaa sovittua maailmanlaajuisesti, ovat ne päätökset paikallisesti tehtynä aika heikolla pohjalla.

        EU on onnistunut joissain direktiiveissään aika hyvin, kun ollaan yritetty parantaa energiatehokkuutta. Esimerkiksi lampuissa kiristyksiä on tullut suurin piirtein sitä tahtia, kuin teollisuus on asiaan pystynyt vastaamaan. Autoissa on vähän surullisempi tilanne.

        Eikä se lampuissakaan siinä mielessä mennyt putkeen, että tuotanto karkasi pois Euroopasta. Osram on nykyään kiinalainen Ledvance ja Philips on nykyään kiinalainen Signify. Ja tehtaat on nyt euroopasta suljettu. Eli hetkinen...menikö se sittenkään niin kovin hyvin?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

      Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      74
      4026
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

      Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3555
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

      SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3378
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

      Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2789
    5. Mitä ajattelit kun näit

      kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1673
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

      Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Sulla on avaimet ja keinot

      Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1164
    8. Meitä ei tule

      Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

      Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1121
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

      Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    Aihe