..Että uusien bensa-autojen myyntikielto vuonna 2035 tulisi kumota,
https://tekniikanmaailma.fi/uusien-bensa-autojen-myyntikielto-vuonna-2035-tulisi-kumota-euroopan-suurin-poliittinen-ryhma-vaatii/
Ja EPP ei ole mikään pikkupuolue:.. Suurin osa uuden Euroopan komission 27 jäsenestä, mukaan lukien puheenjohtaja Ursula von der Leyen, tulee sen riveistä.
Euroopan suurin poliittinen ryhmä EPP vaatii..
23
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten olen jo pitkään sanonut niin EU:n päätökset voidaan koska tahansa kumota. Jos autovalmistajat ovat pulassa tuon idioottimaisen vuoden 2035 myyntikiellon takia niin tuo myyntikielto perutaan. Ja niin näyttää käyvän nyt.
- Anonyymi
Polttareiden myyntikieltoa vaativat enää vain sähköautoilijat! Kaikki tietävät miksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttareiden myyntikieltoa vaativat enää vain sähköautoilijat! Kaikki tietävät miksi!
Sähköautoilijoiden hätä on hirveä, jos polttareita ei tapetakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttareiden myyntikieltoa vaativat enää vain sähköautoilijat! Kaikki tietävät miksi!
No miksi? Kukaan ei osta loppuun ajettuja sähkiksiä ja uuteen ei useimmilla ole varaa.
- Anonyymi
Se on aivan sama leikitäänkö polttomoottoriautojen valmistuskielolla. Ihmiset eivät enää osta polttomoottoriautoja vuonna 2030.
Nuo lopettamiset ja lopettamatta jättämispuheet ovat naurettavia.- Anonyymi
Hah hah haa... Jokainen joka vähänkin ymmärtää lukuja tietää, että tuo on lähinnä idioottien sähköautofanaatikkojen märkä päiväuni. Tuo ei ole edes mahdollista vaikka aivottomat sähköautofanaatikot kuinka typerästi itkevät. Polttomoottoriautojen myynnit eivät pääty edes vuonna 2035.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah haa... Jokainen joka vähänkin ymmärtää lukuja tietää, että tuo on lähinnä idioottien sähköautofanaatikkojen märkä päiväuni. Tuo ei ole edes mahdollista vaikka aivottomat sähköautofanaatikot kuinka typerästi itkevät. Polttomoottoriautojen myynnit eivät pääty edes vuonna 2035.
Jos sähköautot olisivat hyviä, ei niitä tarvitsisi EU:n ja poliitikkojen sponssata yhtään mitään. EU ei loppujen lopuksi voi lopettaa parhaiten toimivien autojen eli polttareiden myyntiä. Maailma ei toimi, jos parhaat kielletään.
- AnonyymiUUSI
Suomessa latausinfra on kohtuullisesti skaalattavissa riittävän ylös kaavailtuun polttomoottoriautojen myyntikieltoon mennessä, mutta Euroopassa on paljon suuria vanhoja kaupunkeja, joissa latausinfra ei mene maaliin ajoissa, eikä se mene suuressa osassa eurooppalaista maaseutuakaan, jossa taloihin ei tule voimavirtaa kuten Suomessa tulee lähes joka tölliin.
Mutta ei se Suomessakaan ole helppoa 50-80 luvuilla rakennetut lähiöt ovat esimerkki siitä, että latausinfra on onnistuttu järjestämään parille prosentille alueen autokannasta, muille on tarjolla vain lohkolämmittimen pistorasia 2 tunnin ajastimella, jos sitäkään.
- Anonyymi
Oho, EU ssa meinataan siis tehdä järkevä päätös. Jos niin tapahtuu, niin liputuspäivä!
- Anonyymi
EU on loppujen lopuksi järkevä hallinto-organisaatio. Kovaa yrittämistä siellä ilmaantuu mutta loppujen lopuksi järki voittaa. Kansalaisilla on niin suuri voima, ettei sitä EU voita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU on loppujen lopuksi järkevä hallinto-organisaatio. Kovaa yrittämistä siellä ilmaantuu mutta loppujen lopuksi järki voittaa. Kansalaisilla on niin suuri voima, ettei sitä EU voita.
Ei tässä maailmassa kaiken maailman hihhuleilla saa kuitenkaan olla kansaa sortavaa päätäntävaltaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä maailmassa kaiken maailman hihhuleilla saa kuitenkaan olla kansaa sortavaa päätäntävaltaa.
On se hyvä, että demokratia toimii. Ei voida millään hyväksyä sähköautomarkkinoinnin venäläistyyppistä aivopesua. On jo mennyt sairaalloisella tasolle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä, että demokratia toimii. Ei voida millään hyväksyä sähköautomarkkinoinnin venäläistyyppistä aivopesua. On jo mennyt sairaalloisella tasolle.
Sähkökommunismi on syövän kaltainen mannertenvälinen kansantauti. Kiina on aina Kiina, mutta Kanadassakin on pahat pesäkkeet nuoremman Castron perua. Paska juttu.
- AnonyymiUUSI
EU:ssa pitäsi peruuttaa vähintään pienten kaupunkiautojen osalta päätöksestä.
Pitäisi luoda uusi aito "kevytauto"-luokka, jolle speksit voisivat olla vähän eurooppalaisemma kuin japanin kei-autoissa.
Esimerkiksi moottori enintään 1,2 litran vapaasti hengittävä tai 0,9 litran ahdettu, auton omapaino enintään 900 kg, rekisteröity 4:lle. Tuollaisessa autossa ei tarvittaisi mitään kaistavahteja ja hätäpuhelujärjestlmiä yms kaupunkiautossa tarpeettomia painon ja hinnanlisääjiä. Olkoot sitten euroopan laajuinen kattonopeus vaikka 100-120 kmh.
Pysyisi kaupunkiliikenteen pienhiukkaspäästöt kurissa kun painavat sähköautot eivät olisi hiomassa tien pinnasta, renkaista ja jarruista massansa mukaista määrää pienhiukkasia.
Samalla vältettäisiin valtavat latausinfravaatimukset niin lähiöissä kuin myös kaupunkien keskustoissa. - AnonyymiUUSI
Vuoteen 2035 mennessä moni on tuhlannut rahojaan sähköromuun.
- AnonyymiUUSI
2035 nykyisiä sähköautoja ei enää ole, koska ne on joudutta kaikki palaamaan. Akkujen kierrätys on vuonna 2035 todettu teknisesti mahdottomaksi ja lisäksi luontoa saastuttavaksi. Kaikki menee sähkörintamalla uusiksi.
- AnonyymiUUSI
Missäköhän on nämä paljon kehutut ns solidstate akut. Eri autonvalmistahat hehkuttivat muutama vuosi sitten että ne tulee mullistamaan koko sähköautoillun että päästään 1000km rangeen jne.. mutta nyt niistä ei ole hiiskuttu enää pätkääkään ???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäköhän on nämä paljon kehutut ns solidstate akut. Eri autonvalmistahat hehkuttivat muutama vuosi sitten että ne tulee mullistamaan koko sähköautoillun että päästään 1000km rangeen jne.. mutta nyt niistä ei ole hiiskuttu enää pätkääkään ???
No nyt on solidstatea enemmän puhistu suola-akuista, joiden pitäisi romahduttaa akkupaketin hinnat. No se nyt ainakin olisi tervetullutta, että 20 000€ akkupaketti maksaisikin enää 2 000€ päästäisiin kertarypistyksellä polttomoottoriautojen hintatasoon ja vähän allekin.
Mutta edelleen ongelma aikataulussa on se, että kohtuullista latausinfraa ei saada riittävästi kaikkialle, eikä varmaan ratkaisu voi sekään olla, että niillä alueilla ajeltaisiin vuosikymmeniä ikuisesti rempattavilla polttomoottoriautoilla, ottaen mallia Cuubasta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on solidstatea enemmän puhistu suola-akuista, joiden pitäisi romahduttaa akkupaketin hinnat. No se nyt ainakin olisi tervetullutta, että 20 000€ akkupaketti maksaisikin enää 2 000€ päästäisiin kertarypistyksellä polttomoottoriautojen hintatasoon ja vähän allekin.
Mutta edelleen ongelma aikataulussa on se, että kohtuullista latausinfraa ei saada riittävästi kaikkialle, eikä varmaan ratkaisu voi sekään olla, että niillä alueilla ajeltaisiin vuosikymmeniä ikuisesti rempattavilla polttomoottoriautoilla, ottaen mallia Cuubasta.Miksi on toimittu niin hölmösti, että tuetaan kaikin keinoin keskeneräisiä ja huonosti toimivia sähköautoja ja rangaistaan hyvin toimivia polttareita. Onko ilmasto syy sysätä ongelmat tavallisille työtätekeville kansalaisille. Heillä on kuitenkin aika vähäiset vaikutukset ja keinot ilmastoasioissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi on toimittu niin hölmösti, että tuetaan kaikin keinoin keskeneräisiä ja huonosti toimivia sähköautoja ja rangaistaan hyvin toimivia polttareita. Onko ilmasto syy sysätä ongelmat tavallisille työtätekeville kansalaisille. Heillä on kuitenkin aika vähäiset vaikutukset ja keinot ilmastoasioissa.
Köyhien kohtalo on aina ollut inistä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Köyhien kohtalo on aina ollut inistä!
köyhän kannattaa nyt perustaa hinausfirma...rikkaita asiakkaita sähköautoineen tulee riittämään..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi on toimittu niin hölmösti, että tuetaan kaikin keinoin keskeneräisiä ja huonosti toimivia sähköautoja ja rangaistaan hyvin toimivia polttareita. Onko ilmasto syy sysätä ongelmat tavallisille työtätekeville kansalaisille. Heillä on kuitenkin aika vähäiset vaikutukset ja keinot ilmastoasioissa.
EU on ajatellut, että määräämällä homma järjestyy, mutta lähinnä määräykset ovat ajamassa eurooppalaisen autoteollisuuden ahdinkoon. Vain kiinasta löytyy niin halpoja sähköautoja, että Euroopan eniten myydylle autolle (Dacia Sandero) saataisiin asiakkaan budjettiin varteenotettava sähköautovaihtoehto.
Ilmastoihmiset tarjoavat tähän lähinnä ratkaisuna sitä, että eurooppalainen firma voi tehdä 5-10 000€ tappiota / auto. Omistaja kyllä mieluummin sulkee tehtaansa.
- AnonyymiUUSI
Myyntikieltoa ei tule. Se olisi älyttömän tyhmä ja haitallinen asia ihmisille.
Koska ajoneuvo tarvitaan
Maailman eniten myytyjen valmistuskulut olleet ehjä 10 000e luokkaa silloin ajettu auto hallista ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5582192Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4071794Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221610Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191176- 561112
- 1191111
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823