Mihin katosi keskustelu

Anonyymi-ap

Että niistä Inarin värkeistä, muoto, tuntuma, tekstuuri yms.

Nämä on tärkeitä asioita.

54

913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei semmoisia ole

• Anonyymi

on toki latu vaihtelee

• Anonyymi

Laatu taattu. Mutta pitää hoitaa homma takaa päin. On rumat naamat.

• Anonyymi

Ei takaa näkyy sottanen pöllönsilmä 🤢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei takaa näkyy sottanen pöllönsilmä 🤢

Onko nooin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nooin?

On, et taida olla kovin kokenut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, et taida olla kovin kokenut?

Joo, oon nähnyt vain jallulehdessä.

• Anonyymi

inqarilaistako panet panet saksalaista se on sen oikea alkuperaää 200 tuhatta oli lapin sodassa siellä.. ja ne nai.

• Anonyymi

Mitä ihmettä horiset internetissä? 🤔

• Anonyymi

Jallu ei ilmesty enää. Perdujen aikaansaannos lienee.

• Anonyymi

Uusi, tulikuuma ja laminoitu Jallulehti nyt kirjastossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi, tulikuuma ja laminoitu Jallulehti nyt kirjastossa!

No nyt tuli kiire kirjastoon 🏃🏼‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt tuli kiire kirjastoon 🏃🏼‍♂️

Käsityöt kunniaan! 👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsityöt kunniaan! 👋

Ivalolaisilla kuulemma peukalo niin keskellä kämmentä ettei edes käsityöt onnistu.

• Anonyymi

Olen saamamies, tiedän kaiken värkeistä! Kysy rohkeasti.

• Anonyymi

Onko se saamelaisilla poikittain? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se saamelaisilla poikittain? 🤔

Kyllä se niin on, syytä asiaan en tiedä.

• Anonyymi

Se tuoksu, onko se raikas?

• Anonyymi

Ei, se ei todellakaan ole raikas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, se ei todellakaan ole raikas!

Eivät aina jouda pesemään kun ovat ahkeria työntekijöitä, arvokkaampaa tekemistä kuin ajatella mulkkuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät aina jouda pesemään kun ovat ahkeria työntekijöitä, arvokkaampaa tekemistä kuin ajatella mulkkuja

Niin, mutta jos sinne menee nenineen, voi kokemus olla liikaa... 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta jos sinne menee nenineen, voi kokemus olla liikaa... 🙄

sinne rakhon pittää laittaa joku elin , ei nenää , maailmassa on täynnä kaiken laisia hajuja

• Anonyymi

Jaa. Ei puhtaampaa ihmistä ole maan päällä kuin saaminaiset ovat. Myös miehet. Mitä te kirjoittelette joutavia.

• Anonyymi

Meillä on kokemusta, ja reilusti sanomme että olet kyllä nyt väärässä!

• Anonyymi

Ryppyjä on.

• Anonyymi

ja saamelais naisen pimppi on hyvä , tuoksuu puhtaalle , on tiukka ja sopivan liukas , altapäin työntelee säpäkästi vastaan ,eikä heti lannistu , kyllä meikä läinen sai kyytiä , oli kyllä tiukka matsi , kyllä siinä hiki lensi ja vaahto ripaja

• Anonyymi

Oliko tavara poikittain? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tavara poikittain? 🤔

Niin se tuppaa saamelaisilla olemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se tuppaa saamelaisilla olemaan.

jortikkaa vipuvarteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jortikkaa vipuvarteen

onnistuu se poikittaiseenkin, mikäs siinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onnistuu se poikittaiseenkin, mikäs siinä

Miten reikä voi edes olla poikittain, en ymmärrä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten reikä voi edes olla poikittain, en ymmärrä!

Hyvä huomio, silloinhan se ei ole edes reikä? Eihän? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä huomio, silloinhan se ei ole edes reikä? Eihän? 🤔

Kyllä jortikkaa vipuvarteen

• Anonyymi

Panopuheet on puheita. Panomies ei puhu. Panee aina kun tarvis vaatii.

• Anonyymi

Ei tässä panoista puhuta, vaan saamelaisen värkin rakenteesta yms.

• Anonyymi

Just tulin laavulta, tuntuma sellanen no normaali, en kerennyt tarkemmin... varmaan arvaatte syyn 🏃‍♀️

• Anonyymi

Emme arvaa syytä, kerro mikä syy oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme arvaa syytä, kerro mikä syy oli?

No painettiin kuivana pöllönsilmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No painettiin kuivana pöllönsilmään.

Brutaalia 🥒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Brutaalia 🥒

Ei, vaan romanttista 🥰

• Anonyymi

Oliko aaslakin kanssa laavulla

• Anonyymi

------
      Kulli meni pilluun niinku kana,
      Vittu oli pystys kun tynnyrin hana
      Perse vain lauloi, että tärä-rättä-ttää,
      Munat huusi reunalta älä jätä-tättä-ttää

Kulli meni pilluun niinku tikku,
      Munia perässä aika nippu
      ; Perse vain lauloi, että tärä-rättä-ttää,
      Munat huusi reunalta älä jätä-tättä-ttää ;

Kulli meni pilluun niinku hauki
      Munat huusi peräss' et jätä ovi auki

Oishan se pillu sen kullin syöny
      Jos ei ois munat sitä leuoille lyöny

Kulli piti pillussa aika kurin
      Mut takasi kun tuli niin oli niskat nurin

• Anonyymi

Olipas roisia 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas roisia 🤔

Topi Topias lauleskeli aikoinaan Ivalon kylällä vaikka mitä lauluja ja siitäkään kukaan valittanut.
        Hän oli sentään yksi Ivalon suurimpia LEGENDOJA ja Helga Malm oli hän siskonsa ja ei hänkään välittänyt veljensä laulamista pitkin kylää vaikka hän oli sentään Inarin kunnan kunnanvaltuuston edustaja ja Ivalon sairaalassa hoitajana. Helga oli hoitajia joka kyllä työnsä hoitajana oli hoitanut ankeissakin olosuhteissa ja siitä häntä ei voi kukaan moittia, mutta kaikki muistaa hänestä vain HUONOT ASIAT.
        Minusta Helga oli hauska ja herttainen ihminen, mutta hänellä oli myös se toinen puoli joka sai aikaan sen, että hänen kanssa ei kukaan halunnut olla tekemissä.

Me asuttiin etelä Suomessa Helgan kanssa ja minä kävin hänen luona siellä missä hän asui ennen, kuin hän kuoli.
        Hänellä oli niin ihmeellisiä asioita aina niin minäkään EN VASTANNUT AINA PUHELIMEEN, mutta en ollut ainut.
        Hän soitti kello 4.37 minulle ja minä olin nukkumassa.
        Minä luulin, että hänelle on sattunut jotain ja hän ei saa ketään puhelimella kiinni ja minä olen se viiminen OLJEN KORSI joka vastaa.
        Helga sano puhelimeen minulle, että : MINÄ ARVASIN, ETTÄ SINÄ KYLLÄ VASTAAT PUHELIMEEN KUN MINÄ YÖLLÄ SOITAN SINULLE.
        Minä sanoin Helgalle, että : Minä luulin, että sulle on sattunut jotain sinä tarvit apua niin sinä soitat huvikses ja herättelet ihmisiä.
        Minun olisi pitänyt jotain lipastoa lähteä kantamaan hänen pojan pojan kanssa. Helga-mummon poikaa ei näkynyt eikä hänellä ollut vissiin ollut puhelintakaan, koska piti ympäri Inarin kuntaa soitella ja laittaa viestiä.
        Minä laitoin tekstiviestin jossa luki ” Soita Helgalle/ Sano Xxxxx, että soittaa Helgalle.” Oman nimeni laitoin perään ja kaikki kyllä tiesivät minut, mutta nimeni oli TUNTEMATON kaikille.
        Ivalon sota-sairaalassa oli sentään syntynyt TUNTUMETON JA KUNNIATON NAINEN!
        Vaikka tuntematon oli kaikkien tuttu ja tavoiltaan kunniallinen, koska kaikesta huolimatta ymmärsi Helgaakin. Kyllä meilläkin hänen kanssa tuli riitaa, mutta hän pyysi anteeksi minulta. Hän soitti minulle ja sanoi : ANTEEKSI VÄÄRÄ NUMERO!
        Minä vastasin : Huudettu hinta 85euroa tunti ja laskutus alko, kun minä vastasin puhelimeen.
        Hyväksyin Helgan ANTEEKSI PYYNNÖN VAIKKA HÄN VALEHTI SAMASSA LAUSEESSA, että EI OLLUT MUKA SOITTAMASSA MINULLE!
        Minun ja Helgan välinen ystävyys ei päättynyt riitaan vaan me saatiin riitakin sovittua ennen hänen KUOLEMAANSA. Minun äitini oli sanonut Helgalle, että : Xxxx lupas tulla, mutta et ärsytä sitä koska sillä on pinna muutenkin kireällä ja jos sen suututat niin me ollaan kusessa kaikki!

Helga Malm oli yhdenvertainen yhdenvertaisuuslain mukaan minun molempien mummojen kanssa ja hän oli isäni kummi-täti. Helga oli Petsamosta evakoituja suomalaisia niin, kuin minun mummo. Molemmat mummot olis evakoitu, mutta toinen mummoni juoksi järven yli Norjaan pakolaisena turvaan.
        SS-joukot heitä oli evakoinut Petsamosta Suomeen, koska Suomi oli luovuttanut RAUHAN NEUVOTTELUISSA PETSAMON NEUVOSTOLIITOLLE.

SS-JOUKOT JA NORJAN VALTIO OVAT HEITÄ JOTKA OVAT OIKEESTI LOUKANNEET FACEBOOK KUNNIALLISTEN KUNNIOITA ENKÄ MINÄ, KOSKA EN MINÄ OLIS VÄLTTÄMÄTTÄ EDES SYNTYNYT JOS ASIAT OLISI TEHTY TOISIN.
        ELI SUOMALAISET OLIS MÄÄRÄTTY PALAMAAN PETSAMOON TAKAISIN JA KOLTAT OLISIVAT SAANEET JÄÄDÄ SUOMEEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Topi Topias lauleskeli aikoinaan Ivalon kylällä vaikka mitä lauluja ja siitäkään kukaan valittanut.
        Hän oli sentään yksi Ivalon suurimpia LEGENDOJA ja Helga Malm oli hän siskonsa ja ei hänkään välittänyt veljensä laulamista pitkin kylää vaikka hän oli sentään Inarin kunnan kunnanvaltuuston edustaja ja Ivalon sairaalassa hoitajana. Helga oli hoitajia joka kyllä työnsä hoitajana oli hoitanut ankeissakin olosuhteissa ja siitä häntä ei voi kukaan moittia, mutta kaikki muistaa hänestä vain HUONOT ASIAT.
        Minusta Helga oli hauska ja herttainen ihminen, mutta hänellä oli myös se toinen puoli joka sai aikaan sen, että hänen kanssa ei kukaan halunnut olla tekemissä.

Me asuttiin etelä Suomessa Helgan kanssa ja minä kävin hänen luona siellä missä hän asui ennen, kuin hän kuoli.
        Hänellä oli niin ihmeellisiä asioita aina niin minäkään EN VASTANNUT AINA PUHELIMEEN, mutta en ollut ainut.
        Hän soitti kello 4.37 minulle ja minä olin nukkumassa.
        Minä luulin, että hänelle on sattunut jotain ja hän ei saa ketään puhelimella kiinni ja minä olen se viiminen OLJEN KORSI joka vastaa.
        Helga sano puhelimeen minulle, että : MINÄ ARVASIN, ETTÄ SINÄ KYLLÄ VASTAAT PUHELIMEEN KUN MINÄ YÖLLÄ SOITAN SINULLE.
        Minä sanoin Helgalle, että : Minä luulin, että sulle on sattunut jotain sinä tarvit apua niin sinä soitat huvikses ja herättelet ihmisiä.
        Minun olisi pitänyt jotain lipastoa lähteä kantamaan hänen pojan pojan kanssa. Helga-mummon poikaa ei näkynyt eikä hänellä ollut vissiin ollut puhelintakaan, koska piti ympäri Inarin kuntaa soitella ja laittaa viestiä.
        Minä laitoin tekstiviestin jossa luki ” Soita Helgalle/ Sano Xxxxx, että soittaa Helgalle.” Oman nimeni laitoin perään ja kaikki kyllä tiesivät minut, mutta nimeni oli TUNTEMATON kaikille.
        Ivalon sota-sairaalassa oli sentään syntynyt TUNTUMETON JA KUNNIATON NAINEN!
        Vaikka tuntematon oli kaikkien tuttu ja tavoiltaan kunniallinen, koska kaikesta huolimatta ymmärsi Helgaakin. Kyllä meilläkin hänen kanssa tuli riitaa, mutta hän pyysi anteeksi minulta. Hän soitti minulle ja sanoi : ANTEEKSI VÄÄRÄ NUMERO!
        Minä vastasin : Huudettu hinta 85euroa tunti ja laskutus alko, kun minä vastasin puhelimeen.
        Hyväksyin Helgan ANTEEKSI PYYNNÖN VAIKKA HÄN VALEHTI SAMASSA LAUSEESSA, että EI OLLUT MUKA SOITTAMASSA MINULLE!
        Minun ja Helgan välinen ystävyys ei päättynyt riitaan vaan me saatiin riitakin sovittua ennen hänen KUOLEMAANSA. Minun äitini oli sanonut Helgalle, että : Xxxx lupas tulla, mutta et ärsytä sitä koska sillä on pinna muutenkin kireällä ja jos sen suututat niin me ollaan kusessa kaikki!

Helga Malm oli yhdenvertainen yhdenvertaisuuslain mukaan minun molempien mummojen kanssa ja hän oli isäni kummi-täti. Helga oli Petsamosta evakoituja suomalaisia niin, kuin minun mummo. Molemmat mummot olis evakoitu, mutta toinen mummoni juoksi järven yli Norjaan pakolaisena turvaan.
        SS-joukot heitä oli evakoinut Petsamosta Suomeen, koska Suomi oli luovuttanut RAUHAN NEUVOTTELUISSA PETSAMON NEUVOSTOLIITOLLE.

SS-JOUKOT JA NORJAN VALTIO OVAT HEITÄ JOTKA OVAT OIKEESTI LOUKANNEET FACEBOOK KUNNIALLISTEN KUNNIOITA ENKÄ MINÄ, KOSKA EN MINÄ OLIS VÄLTTÄMÄTTÄ EDES SYNTYNYT JOS ASIAT OLISI TEHTY TOISIN.
        ELI SUOMALAISET OLIS MÄÄRÄTTY PALAMAAN PETSAMOON TAKAISIN JA KOLTAT OLISIVAT SAANEET JÄÄDÄ SUOMEEN.

Lisään, että paljonkohan niitä SS-JOUKKOJEN MIEHIÄ OIKEIN OLI JOTKA TOIMIVAT NOIN KUNNIATTOMASTI, ETTÄ TOIVAT SUOMALAISET SUOMEEN NEUVOSTOLIITOSTA.
        NEUVOSTOLIITTO OLI OTTANUT VANGEIKSI SUOMALAISIA JA LUOVUTTANUT HEIDÄN SUOMEEN MYÖHEMMIN JA SUOMI LUOVUTTI HEIDÄN VANGIT VAIHDOSSA NEUVOSTOLIITTOON.

HE JOS OLISIVAT TOIMINEET TOISELLA TAVALLA NIIN MINÄKIN OLISIN VIELÄ KUNNIALLINEN IHMINEN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että paljonkohan niitä SS-JOUKKOJEN MIEHIÄ OIKEIN OLI JOTKA TOIMIVAT NOIN KUNNIATTOMASTI, ETTÄ TOIVAT SUOMALAISET SUOMEEN NEUVOSTOLIITOSTA.
        NEUVOSTOLIITTO OLI OTTANUT VANGEIKSI SUOMALAISIA JA LUOVUTTANUT HEIDÄN SUOMEEN MYÖHEMMIN JA SUOMI LUOVUTTI HEIDÄN VANGIT VAIHDOSSA NEUVOSTOLIITTOON.

HE JOS OLISIVAT TOIMINEET TOISELLA TAVALLA NIIN MINÄKIN OLISIN VIELÄ KUNNIALLINEN IHMINEN!

Kyllä me mieheni kanssa tämä LOPPU SOTA AINAKIN VOITETAAN ja ei haittaa vaikka mieheni olisi vaikka SS-JOUKKOIHIN KUULUNEIDEN MIESTEN SUKUA, KOSKA HE ALKOVAT EVAKOIMAAN SUOMALAISIA NAISIA, LAPSIA SEKÄ VANHUKSIA SUOMEN UUSIEN RAJOJEN SISÄPUOLELLE.

FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ SUOMALAISET EIVÄT OLE OIKEUTETTUJA SYNTYMÄÄN EIKÄ ASUMAAN SUOMESSA!
        SAKSALLA ON OIKEUS PERIÄ KAIKKI KORVAUKSET TAKAISIN, KOSKA EI HEIDÄN TARVI MAKSAA MUILLE, KUN MINULLE KORVAUKSIA. HE TOIMINEET VÄÄRIN, KUN HE OVAT EVAKOINEET MINUN MUMMONI.
        SUOMEN VALTIO ON TOIMINUT MYÖS VÄÄRIN, KOSKA HE OLIVAT ANTANEET MINUN ÄIDIN JA ISÄN VANHEMPIEN JÄÄDÄ SUOMALAISINA SUOMEEN JA TEHDÄ LISÄÄ LAPSIA JOTKA TEKIVÄT MINUT.

Mitä alkovat raahaamaan ihmisiä kotoaan pois!
        Tämä on vielä sitä TOISEN MAAILMAN SODAN AIKANEN JOSTA ERÄÄT FIKSUT OVAT ALKANEET VALITTAMAAN!
        Heidän olisi pitänyt valittaa Saksaan ja Norjaan, koska he HOITELIVAT TURVALLISUUSTEHTÄVIÄ TUOHON AIKAAN!

Oli kyllä aika kylmä kyyti, mutta NORJALAISELLA takilla tarkenin hyvin. Helly Hansen on norjalainen tuote.
        Norja otti Petsamosta paenneet SUOMALAISET LÄMMÖLLÄ VASTAAN JA HE RYÖSTIVÄT KAUPPOJA NIIN HE SAIVAT SUOMALAISILLE SOTA-PAKOLAISILLE RUOKAA JA VAATTEITA!
        NORJAN VALTIO EI EHTINYT APUUN, MUTTA KANSA OTTI OHJAT KÄSIIN KOSKA SUOMALAISET TARVIVAT APUA!
        TUO ON OLLUT KUNNIANLOUKKAUS, KOSKA TUO ON SYY MIKSI MUMMONI OLI JÄÄNYT HENKIIN JA ÄITINI SYNTYI JA MINÄ SYNNYIN MYÖS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me mieheni kanssa tämä LOPPU SOTA AINAKIN VOITETAAN ja ei haittaa vaikka mieheni olisi vaikka SS-JOUKKOIHIN KUULUNEIDEN MIESTEN SUKUA, KOSKA HE ALKOVAT EVAKOIMAAN SUOMALAISIA NAISIA, LAPSIA SEKÄ VANHUKSIA SUOMEN UUSIEN RAJOJEN SISÄPUOLELLE.

FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ SUOMALAISET EIVÄT OLE OIKEUTETTUJA SYNTYMÄÄN EIKÄ ASUMAAN SUOMESSA!
        SAKSALLA ON OIKEUS PERIÄ KAIKKI KORVAUKSET TAKAISIN, KOSKA EI HEIDÄN TARVI MAKSAA MUILLE, KUN MINULLE KORVAUKSIA. HE TOIMINEET VÄÄRIN, KUN HE OVAT EVAKOINEET MINUN MUMMONI.
        SUOMEN VALTIO ON TOIMINUT MYÖS VÄÄRIN, KOSKA HE OLIVAT ANTANEET MINUN ÄIDIN JA ISÄN VANHEMPIEN JÄÄDÄ SUOMALAISINA SUOMEEN JA TEHDÄ LISÄÄ LAPSIA JOTKA TEKIVÄT MINUT.

Mitä alkovat raahaamaan ihmisiä kotoaan pois!
        Tämä on vielä sitä TOISEN MAAILMAN SODAN AIKANEN JOSTA ERÄÄT FIKSUT OVAT ALKANEET VALITTAMAAN!
        Heidän olisi pitänyt valittaa Saksaan ja Norjaan, koska he HOITELIVAT TURVALLISUUSTEHTÄVIÄ TUOHON AIKAAN!

Oli kyllä aika kylmä kyyti, mutta NORJALAISELLA takilla tarkenin hyvin. Helly Hansen on norjalainen tuote.
        Norja otti Petsamosta paenneet SUOMALAISET LÄMMÖLLÄ VASTAAN JA HE RYÖSTIVÄT KAUPPOJA NIIN HE SAIVAT SUOMALAISILLE SOTA-PAKOLAISILLE RUOKAA JA VAATTEITA!
        NORJAN VALTIO EI EHTINYT APUUN, MUTTA KANSA OTTI OHJAT KÄSIIN KOSKA SUOMALAISET TARVIVAT APUA!
        TUO ON OLLUT KUNNIANLOUKKAUS, KOSKA TUO ON SYY MIKSI MUMMONI OLI JÄÄNYT HENKIIN JA ÄITINI SYNTYI JA MINÄ SYNNYIN MYÖS.

Lisään selvennyksen vuoksi, että EI IHMISIÄ SAA PELASTAA ELI EVAKOIDA VAIKKA NÄKIS, ETTÄ JOKU ON HUKKUMASSA. HÄNEN PITÄÄ ANTAA HUKKUA RAUHASSA VAIKKA HÄN HUUTAIS APUA, KOSKA SE ON KUNNIANLOUKKAUS SEKÄ HÄPEÄ AUTTAA HÄDÄSSÄ OLEVAA JA VARSINKIN JOS KYSEESSÄ ON NAINEN!
        OMA PUOLISOKAAN EI SAA AUTTAA VAIMOAAN EIKÄ TYTTÄRIÄÄN!
        NAISTEN JA TYTTÖJEN PITÄÄ PÄRJÄTÄ YKSIN ILMAN APUA. MINUN MOLEMMILLA MUMMOILLA OLI VAIN TYTTÖJÄ TUOLLOIN. POJAT OVAT SYNTYNEET PALJON MYÖHEMMIN.

• Anonyymi

Suomalaisilla kaunein ja puhtain

• Anonyymi

Saamelaiset ei ole suomalaisia! ☝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saamelaiset ei ole suomalaisia! ☝

olet oikeassa

• Anonyymi

Tulin juuri baarista ja vähän känäs ajeltiin mönkkäreillä. En saanut, sikäli että joo ei uutta.

• Anonyymi

Se on varmaan siirretty FACEBOOKIIN kunniallisten INARIN KUNTALAISTEN PYYNNÖSTÄ, koska he edustavat myös meitä ANONYYMEJÄ joiden naamat eivät kelpaa mihinkään vaan loukataan epätäydellisyydellä heidän kunnioita.

• Anonyymi

HOLO rakasta sinua 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HOLO rakasta sinua 😍

KIITOS minäkin RAKASTAN sinua.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      10
      2898
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe