inhoan ylipainoisia ihmisiä varsinkin naisia.
Oon alkoholisoitunut mies ja
22
221
Vastaukset
- Anonyymi
Saat sinä inhota ei se haittaa, kunhan et tule päin naamaa sanomaan mitään kenellekään, sillä sinulle tulisi kiire lähteä menemään koska sinut haukuttaisiin lyttyyn! Pidä omat mielipiteesi vain omana tietonasi!
- Anonyymi
Ylipainoiset naiset ovat huonokuntoisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät välttämättä sitä ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos susta on huonon kunnon merkki että jaksaa käydä joka päivä 1,5 tunnin kävelylenkillä niin toki saat sitä pitää huonon kunnon merkkinä.
- Anonyymi
Olet varmasti monen naisen unelma ❤️
- Anonyymi
Joo mut naisen täytyy olla LAIHA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut naisen täytyy olla LAIHA
👍
- Anonyymi
Sinä kuitenkin kuolet rasvamaksaan tai maksakirroosiin. Eli sama se mitä inhoat.
- Anonyymi
En minäkään ihannoi alkoholisteja
- Anonyymi
ok
- Anonyymi
Oon urheilullinen ja en pidä alkkiksista, tai nisteistä.
- Anonyymi
haha 🤣
- Anonyymi
Kukapa niistä pitäisi!
- Anonyymi
Oon normaalipainoinen mutta en tiedä voisinko olla sellaisen miehen kanssa jonka tärkein asia elämässä on juominen. Olisi raastavaa katsella vierestä miten rakas ihminen tappaa itsensä hiljalleen alkoholilla eikä itse voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Voisit auttaa juomisessa, ettei kaikkea tarvitse yksin juoda.
- Anonyymi
Älä katso
- Anonyymi
Siis ihan kauheaa jos nainen ei ole langan laiha.
- Anonyymi
Sinulla on aivan kamalat käytöstavat! Hyi
- Anonyymi
Osuiko ja upposi noin pahasti. laihduta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuiko ja upposi noin pahasti. laihduta!
Ei se jaksa :DDD
- Anonyymi
Ei mullakaan ole oikein koskaan synkannut ylipainoisten kanssa, kun olen aika liikkuva ja energinen itse. Lapsena ei ollut yhtään paksua kaveria, mutta eipä noita ylensyöneitä herkkusuita 70-80-luvuilla hirveästi vielä ollut, kun ei ollut hirveästi roskaruokaa ja herkkujakaan tarjolla ja syömistottumukset olivat täysin erilaisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766