Miksi mies itki seksin jälkeen

Anonyymi-ap

Jätin hänet aamulla hotelliin tapaamisen jälkeen. Se oli meidän ensimmäinen kerta tuolloin. Mies oli kuulema itkenyt kun olin lähtenyt. Ei ollut koskaan saanut niin hyvää seksiä? En ymmärrä. Olen hämilläni en mielestäni tee mitään erikoista.

55

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Petti vaimoaan ja morkkis

• Anonyymi

Näinkö teitti palstaäijän kuvitteellisen deitin tulkitsi? Itse näkisin että em ihmistyyppi ei paljoa itkeskele, vaan on niitä jotka esiintyy ilman kasvoja deittisivustoilla työnkuvan vuoksi”, jos ymmärrät mihin työnkuvaan mm voisin ehkä viitata. Ku kerran aloitit

• Anonyymi

Tai miestään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai miestään

Muista vimmaisesti tulkita tämä palstaäijän tökerö räpellys naisvastaiseen muotoon. Taitaa olla jotain terapiaa sinulle

• Anonyymi

Koska olitte hotellissa, kyseessä lienee ollut vanhempiensa luona asuva neitsyt incel tai teinistä asti saman (yhden ja ainoan) naisen kanssa kimpassa ollut varattu yksilö. Molemmissa tilanteissa reaktio saattaisi olla ymmärrettävä.

• Anonyymi

Ei kyllä tuolla miehellä on ollut useita naisia. On todella komea mies. Se kin on kookas. Naiset lähettää sille puhelimeen ehdotuksia. Ei voi olla mikään eilen syntynyt aloittelija. Sekin on niin outoa. Miksi vielä haluaa vakiintua. Naisia on. Ei voi olla alokas.

• Anonyymi

Onnea sinulle haluaa syvemmän suhteen kanssasi

• Anonyymi

Koetko aloituksen väsännyt äijä, että nämä erikoiset selostukset itsestäsi herättää muissa voimakkaita tunteita?

• Anonyymi

Ehkä sinä aloittajaäijä olit niin liikuttunut tässä fantasiassa ja kiitoskirje seuraa perässä tätä naista jota ei vielä toistaiseksi ole tmv? T naiselta

• Anonyymi

Kyllä mä tiedän että aiheutan kateutta sis. Sehän tässä ihmetyttää kun ihmistä haukutaan läskiksi. Huonoksi ja paskaksi. Miten silti voin viehättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä tiedän että aiheutan kateutta sis. Sehän tässä ihmetyttää kun ihmistä haukutaan läskiksi. Huonoksi ja paskaksi. Miten silti voin viehättää?

Osa sanoo jopa rumaksi. Miehet on kiinni kuin liimapaperi. Pukeudun nyt huonosti. En välitä en meikkaa. Silti vaan ne takertuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ainakaan ei kiinnosta olla niin nolo luuska, että yritän lähteä palstasetä tähän varsin ”teknokraattiseen” sönkötykseesi messiin. Täydellinen en ole, mutta noin alas en ainakaan vajoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa sanoo jopa rumaksi. Miehet on kiinni kuin liimapaperi. Pukeudun nyt huonosti. En välitä en meikkaa. Silti vaan ne takertuu.

🙂✌️

• Anonyymi

Ihmettelen sitä että mitä ne muut naiset sängyssä tekee jos minä olen vain tavallinen ja siitä tuollainen panokone vetää kimarat.

• Anonyymi

Odotat tähän kehuja, jotta voisit kokea ylemmyyttä suhteessa muihin naisiin. Onko itsetuntosi noin heikko?

Säälittävää muutenkin jos hotellissa piti hommat hoitaa, ei tainnut olla muuta paikkaa. Joko varattu tai ei luottamusta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotat tähän kehuja, jotta voisit kokea ylemmyyttä suhteessa muihin naisiin. Onko itsetuntosi noin heikko?

Säälittävää muutenkin jos hotellissa piti hommat hoitaa, ei tainnut olla muuta paikkaa. Joko varattu tai ei luottamusta toiseen.

Saitko aloittajaäijä jo purettua yhden tukoksen tällä erikoisella keskustelulla itsesi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan kummatkin vapaita. Hotelli kun ei tarvitse olla kenenkään maalla. Siellä voi olla huoletta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan kummatkin vapaita. Hotelli kun ei tarvitse olla kenenkään maalla. Siellä voi olla huoletta.

Hyvä homma

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet vievät hotelliin lähinnä maksullista tai hävettävää/piilossa pidettävää seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet vievät hotelliin lähinnä maksullista tai hävettävää/piilossa pidettävää seuraa.

Hän kyllä kulkee kanssani maailmalla. Mutta en halua olla vakituisesti. Miksi yrität vääntää tästä jotain pahankatkuista jorgonia. Tein kysymyksen ja ihmettelen miten noin komea mies ei saa hyvää naista jota voisi haluta ja olla onnellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kyllä kulkee kanssani maailmalla. Mutta en halua olla vakituisesti. Miksi yrität vääntää tästä jotain pahankatkuista jorgonia. Tein kysymyksen ja ihmettelen miten noin komea mies ei saa hyvää naista jota voisi haluta ja olla onnellinen.

Tämä on toinen kommenttini ketjuun:
        Kiva kuulla, että olette vapaita.., monia kysymyksiä tilanne silti herättää, mutta tapansa kullakin.
        Onnea vain teille!

Olen tuo hiukan kärkkään kommentin kirjoittaja: 2025-08-25 06:59:47.

• Anonyymi

Ilon kyyneneltä tuli - vaikkei ollut ilotalossa.

• Anonyymi

Eli nyt sinä haukut minut huoraksi? Saanko kysyä millä perusteella? Oot tainnu kauan olla ilman kun on noin paha olla.
        Teillä on erikoinen tyyli täällä suomessa saada toinen näyttämään huonolta ja paskalta. Meneekö teillä noin huonosti? En ole ikinä haukkunut ketään ulkonäöltä. Olen koulussakin heikompia aina puollustanut. Aikanaan erehdyin tapaamaan täältä miehen joka oli eronnut jo tyyliin 4v sitten ennen tapamista. Ihmettelin miksi.
        Komea oli ja kiihkeä. Ajattelin että hän on varmasti hyvä käytöksinen ja itsevarma. Olen saanut niin paljon häneltä haukkumista ja pahaa oloa että ei mitään rajaa. Ei kyllä näiltä sivuilta kannata hakea yhtään mitään. Täällä haukutaan syödään toinen elävänä. Vittuilla vain osaatte. Aloin tekemään nyt samaa. Aion sanoa kadulla kaikille päin naamaa mitä ajattelen. Joka paikassa. Koittakaa kestää. Sen vaan sanon teille opiksi. Eläkää tätä elämää. Niin helppoa se on. Lopettakaa se nillittäminen. Menkää treffeille. Saatte edes joskus. Jos ei muuta niin raitista ilmaa.
        Kohta ei edes paneminen kiinnosta kun aina haukutaan teit niin taikka näin. Miettikää mitä puhutte. Eikä ketään voi pakottaa olemaan kenenkään kanssa. Suomi on vapaa maa. Ja ps. Kotkat: sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta🖕 ikävä kyllä ja jos ei muuta niin se toisen ihmisen haukkuminen kertoo vielä enemmän sinun omasta elämästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli nyt sinä haukut minut huoraksi? Saanko kysyä millä perusteella? Oot tainnu kauan olla ilman kun on noin paha olla.
        Teillä on erikoinen tyyli täällä suomessa saada toinen näyttämään huonolta ja paskalta. Meneekö teillä noin huonosti? En ole ikinä haukkunut ketään ulkonäöltä. Olen koulussakin heikompia aina puollustanut. Aikanaan erehdyin tapaamaan täältä miehen joka oli eronnut jo tyyliin 4v sitten ennen tapamista. Ihmettelin miksi.
        Komea oli ja kiihkeä. Ajattelin että hän on varmasti hyvä käytöksinen ja itsevarma. Olen saanut niin paljon häneltä haukkumista ja pahaa oloa että ei mitään rajaa. Ei kyllä näiltä sivuilta kannata hakea yhtään mitään. Täällä haukutaan syödään toinen elävänä. Vittuilla vain osaatte. Aloin tekemään nyt samaa. Aion sanoa kadulla kaikille päin naamaa mitä ajattelen. Joka paikassa. Koittakaa kestää. Sen vaan sanon teille opiksi. Eläkää tätä elämää. Niin helppoa se on. Lopettakaa se nillittäminen. Menkää treffeille. Saatte edes joskus. Jos ei muuta niin raitista ilmaa.
        Kohta ei edes paneminen kiinnosta kun aina haukutaan teit niin taikka näin. Miettikää mitä puhutte. Eikä ketään voi pakottaa olemaan kenenkään kanssa. Suomi on vapaa maa. Ja ps. Kotkat: sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta🖕 ikävä kyllä ja jos ei muuta niin se toisen ihmisen haukkuminen kertoo vielä enemmän sinun omasta elämästä.

Alkaako aloittajaäijä mopo vähän keulia kun tämä aloitus alkaa olla ns by gone? Koitahan jaksaa pakertaa tarinaa höynille🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun v*ttuilet niin sinulle v'ttuillaan takaisin. Täysin normaali toimintamalli. Aloituksesi on pahantahtoinen ja naisia alentava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun v*ttuilet niin sinulle v'ttuillaan takaisin. Täysin normaali toimintamalli. Aloituksesi on pahantahtoinen ja naisia alentava.

Koitahan aloittajaäijä pitää tämä aloituksesi kiinnostavana edes näillä surkuhupaisilla feikkikissatappeluilla jos muuten näyttää ettei ketään kiinnosta. Taidat joidenkin maalitusta harrastavien lukijoiden tapaan jäädä myös itse junnaamaan omaan aloitukseesi, etkä pääse yli siitä, että se on jo pommattu ns. T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitahan aloittajaäijä pitää tämä aloituksesi kiinnostavana edes näillä surkuhupaisilla feikkikissatappeluilla jos muuten näyttää ettei ketään kiinnosta. Taidat joidenkin maalitusta harrastavien lukijoiden tapaan jäädä myös itse junnaamaan omaan aloitukseesi, etkä pääse yli siitä, että se on jo pommattu ns. T naiselta

Pommattu- ei tarkoita esim virtuaalista pommitusta vaan virtuaalista tagia, mutta ihan miten vaan wannabe ylitoobeli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millai vittuilin? Kysyin vaan että kun
        Kaikki olette niin kauniita ja kalliita ja rohkeita harrastatte 100eri lajia ja merkkivaatteet ja hiukset kynnet ja huulet tissit maksaa kymmeniä tuhansia. Ni saanko kysyä? Miksi te ette saa miestä? Tai miksi miehet ei halua pissiksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millai vittuilin? Kysyin vaan että kun
        Kaikki olette niin kauniita ja kalliita ja rohkeita harrastatte 100eri lajia ja merkkivaatteet ja hiukset kynnet ja huulet tissit maksaa kymmeniä tuhansia. Ni saanko kysyä? Miksi te ette saa miestä? Tai miksi miehet ei halua pissiksiä?

Kuka tahansa nainen saa miehen tuohon mitä sinä miesten kanssa harrastat, ei ole kuule mikään meriitti. Tulee kyllä mieleen, että olet ehkä joko venäläinen tai virolainen, jos olet nainen, sillä suomalaisen naisen ulosanti ei näin mautonta ole.

• Anonyymi

Miten mun vaikea uskoa että mies kertoisi tuollaista tai sitten valehtelee.

• Anonyymi

Kyllä. Valehtelee varmasti. Sovitaan niin. Jättää ehkä tapailut väliin sitten kun löytää mieleisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Valehtelee varmasti. Sovitaan niin. Jättää ehkä tapailut väliin sitten kun löytää mieleisen.

Eiks se nyt yleensäkin niin mene. Mä voisin ymmärtää että sanoisi että olit niin ihana että itketti. Mutta seksi. Vähän jopa loukkaavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks se nyt yleensäkin niin mene. Mä voisin ymmärtää että sanoisi että olit niin ihana että itketti. Mutta seksi. Vähän jopa loukkaavaa.

Jos se olisi niin sen tarkoittanut niin ei olisi varmaan halukas enää näkemään naista. Jännä ajatus sinulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se olisi niin sen tarkoittanut niin ei olisi varmaan halukas enää näkemään naista. Jännä ajatus sinulta.

En kyllä ole missään kirjoittanut mitään tuollaista. Jännä että saat vedettyä ees tuollaista tuosta tekstistä. Mistä minä tietäisin että onko halukas vai ei. Eikä edes kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä ole missään kirjoittanut mitään tuollaista. Jännä että saat vedettyä ees tuollaista tuosta tekstistä. Mistä minä tietäisin että onko halukas vai ei. Eikä edes kiinnosta.

Kuitenkin seksiin tarvitaan 2 kaksi. Ja onhan se upeaa kun oikean kanssa kemiat kohtaa. Mut naisesta ei vissiin kuitenkaan ollut niin ihmeellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin seksiin tarvitaan 2 kaksi. Ja onhan se upeaa kun oikean kanssa kemiat kohtaa. Mut naisesta ei vissiin kuitenkaan ollut niin ihmeellistä.

On se hyvä rakastaja. Ei voi kieltää. Mutta missä olis sopiva nainen?

• Anonyymi

Tämmöinen testi on palstalla loukkaava. Täällä on niin paljon naisia jotka ei saa minkäänlaista hyväksyntää eikä kaunista kohtelua miehiltä.

• Anonyymi

No juuri näin palstasetä itsekin tulkitsin tämän Vantasiasi että yhyy aina halunnu hotelliin. T naiselta voimia ”kaikille”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juuri näin palstasetä itsekin tulkitsin tämän Vantasiasi että yhyy aina halunnu hotelliin. T naiselta voimia ”kaikille”

Jokohan mielet alkaa olla murrettu. Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokohan mielet alkaa olla murrettu. Kyllä

One by one mote it be

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

One by one mote it be

One by one- just sen verran tämä tyhjästä juttua settiä pierivä ymmärtää lontoota. Tai tämä neropatti joka imuroi toisten kommentteja. Johan teille hevosetkin nauraa ja jopa nk totomiehet kauan siihen kyl menikin voi mukulakivi sentää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

One by one- just sen verran tämä tyhjästä juttua settiä pierivä ymmärtää lontoota. Tai tämä neropatti joka imuroi toisten kommentteja. Johan teille hevosetkin nauraa ja jopa nk totomiehet kauan siihen kyl menikin voi mukulakivi sentää

Ehkä se on nimenomaan tämä häpeä mikä saa toistamaan hyödyttömiä asioita refleksinomaisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

One by one mote it be

Nyt äkkiä enkun tunneille hopi hopi

• Anonyymi

Kuullemma!No niin, ne kuulopuheet...

• Anonyymi

Niin, olet kova poika käyttämään tätä teesiä kuulemma ja se on varmaan joskus toiminut oikeinkin hyvin puhuviin papukaijoihin, he kun saattaa olla kovinkin hanakoita hakemaan irtopisteitä olemalla ensimmäinen joka näitä kuulopuheita kertoo niillä loistaen. Noloa.

• Anonyymi

Ottako sinä yksi screenshotti kaksi screenshotti

• Anonyymi

Ja ilmeisesti huonojen häviäjien erittäin ammatillinen halsteri oli juuri tämän rupattelun osalta aivan olennainen. Sad

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ilmeisesti huonojen häviäjien erittäin ammatillinen halsteri oli juuri tämän rupattelun osalta aivan olennainen. Sad

Oliko jopa sitä pienen keltanokan mainostamaa kooälpeen peluskaulaa menneeseen tinkaan palstasedän kanssa liittyen? No ei ollut

• Anonyymi

Nyt se salakuunteleva reppana ei pääse tästä diskuteerauksesta yli hän haluaa johtaa maata ke ke keskustelupalstan kautta taitaa olla ke ke kehityshäiriöinen paha päihdeongelma sekä skitsoaffektiivisuus ei ainakaan paranna tilannetta

• Anonyymi

Hän melkein luopui ajatuksesta kunnes päätti kuulla keskustelupalstan taas selväksi ilmeisesti ajatusapparaatteja tukevia merkkiääniä etsien. Hieno sijoitus tulevaisuuteen juudas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän melkein luopui ajatuksesta kunnes päätti kuulla keskustelupalstan taas selväksi ilmeisesti ajatusapparaatteja tukevia merkkiääniä etsien. Hieno sijoitus tulevaisuuteen juudas

Hevonen kulkee -nen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5614
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1705
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      21
      1183
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1027
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      997
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      968
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      918
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      910
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      129
      906
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      858
    Aihe