Välttääkseen sanktiot. Ja tän jälkeen pitäs oikeesti muka vielä setviä jotain yhdessä? Niinku mitä aktuaalista hevon paskaa jätkä. Ei kiitos. Tajusin kyllä jo aiemmin mistä on kyse.. 🤷🏼♀️ Iteppä roikotit löysässä hirressä. Niin sitä luulisi, että välttää sanktiot paitsi, jos vastassa on hirmu.. Kuten mä vihasena.
https://duunitori.fi/tyoelama/hiljaiset-potkut-quiet-firing
Saako ulos savustaja jotain kiksejä kun tekee selkärangattoman tempun
41
333
Vastaukset
- Anonyymi
"Painostaminen irtisanoutumiseen on selkärangatonta”
Vaiston mukaan työntekijän ulos savustamisella on aina jokin motiivi.
”Kyse voi olla monesta syystä lähtien tyytymättömyydestä työntekijän suoriutumiseen aina huonoihin henkilökemioihin asti. Ongelman juurisyy ja ratkaisu löytyvät kuitenkin aina johtamisesta”, Vaisto kuvailee.
Hän kritisoi epäreilua toimintatapaa suorasanaisesti."
Nii. Ihanko tosi? 🤔- Anonyymi
Tän tajuaminen saa vihaamaan entistä enemmän... Ymmärtääköhän tekijä vaikutuksia myös omaan maineeseensa. Aina ne jutut liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän tajuaminen saa vihaamaan entistä enemmän... Ymmärtääköhän tekijä vaikutuksia myös omaan maineeseensa. Aina ne jutut liikkuu.
Tulipa nyt ekaa kertaa koettua tämäkin. Oikeasti tuo satutti enemmän kuin mikään ikinä milloinkaan. Nostetaan jalustalle, tiputetaan alas, siitä seuraa nöyryyttäminen ja polkeminen päälle. Vähän kuten narsisti tekee.
"Ai etkö tuu syömään meidän kanssa" jätkä tiputtanut ensin ulos kokonaan whatsapp ryhmästäkin.
🤢
/aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta. Meni moti jo kun tappoi motivaation, ilon, vei uran ja tuhosi elämältä pohjan.
Kostonhimoinen hullu. Ja kosti mitä? Niinpä. Itsellään menee hienosti. Ylimielinen on.
/ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta. Meni moti jo kun tappoi motivaation, ilon, vei uran ja tuhosi elämältä pohjan.
Kostonhimoinen hullu. Ja kosti mitä? Niinpä. Itsellään menee hienosti. Ylimielinen on.
/apEniten narskuliineja on johtajissa. Ei sellaiseen saa istutettua empatiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eniten narskuliineja on johtajissa. Ei sellaiseen saa istutettua empatiaa.
Ne ajaa pahimmillaan itsemurhaan.
- Anonyymi
Tuollaiset pitäs laittaa protestilistalle pelkästään tolla perusteella 😂 sihen tarttis vaan pätevän lakitietoisen toimeenpanijan.
- Anonyymi
Karma korjaa.
/aloittaja
- Anonyymi
Siis miten epärehellisin ihmisiin pitäisi suhtautua. Silittää päätä?
- Anonyymi
En tiedä? Ulos savustajan päätä en ala silittelemään. Hän on epärehellinen ja kiero. Itse aion sanoa sen hänelle suoraan huomenna sähköpostissa jossa perustelen asiat vielä. Että kaikki tähän mennessä sovittu pitää peruuttaa.
P.s. En ole enää töissä siellä. - Anonyymi
Yritätkö syyttää aloittajaa epärehelliseksi, vaikka häntä on kiusattu?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä? Ulos savustajan päätä en ala silittelemään. Hän on epärehellinen ja kiero. Itse aion sanoa sen hänelle suoraan huomenna sähköpostissa jossa perustelen asiat vielä. Että kaikki tähän mennessä sovittu pitää peruuttaa.
P.s. En ole enää töissä siellä.Ja oli pari asiaa sovittuna liittyen kolmanteen asiaan. Mutta en voi avata. Ne voi silti peruuttaa. 👍🏻 En vaan yksinkertaisesti halua ja pysty olemaan tekemisissä hänen kanssa yhtään enää. Inhottaa oikeasti. Pitää uskoa siihen fiilikseen.
/aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö syyttää aloittajaa epärehelliseksi, vaikka häntä on kiusattu?
SivustaEnhän voi tietää hänen tarinaansa. Tiedän vaan elämässäni tapahtuneen, vähän vastaavanlaisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.s. En ole enää töissä siellä.Sitten ymmärrät myös minun reaktiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän voi tietää hänen tarinaansa. Tiedän vaan elämässäni tapahtuneen, vähän vastaavanlaisen.
Minusta tämä mies ois voinu sanoa suoraan, että ei halua työskennellä kanssani enää eikä pelata pelejä ja tuhota iloa koko työhön. Minusta tuo on julmaa tappaa toiselta käytännössä kaikki. 😔 Itse en tehnyt mitään väärää vaan yritin parhaani ja annoin kaikkeni. Jos se ei riittänyt niin minusta on todella todella selkärangaton keino savustaa pihalle sen sijaan, että sanoo suoraan...
Jos hän olisi nähnyt mut epärehellisenä niin olisin tarvinnut kyllä perusteluja asialle. Kyllä sanavalmiin miehen kuuluu osata sanoa. Se on selkärankaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ymmärrät myös minun reaktiot.
Mitkä reaktiot? Missä, milloin ja mitä? En ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi. Oikeasti. Miksi puolustusreaktio? Minä tein parhaani ja se ei kelvannut nähtävästi ja minusta ei ihmisenä pidetty, nähtävästi ja oletettavasti. Minua syrjittiin ja mut eristettiin. Se on kiusaamista. Asia olisi pitänyt hoitaa toisin.. Miten se, että yrittää parhaansa tekee kenestäkään epärehellisen. Ihan lahkopuheita suoraan kodin hallitukselta.
- Anonyymi
Jos sinulla olisi epärehellinen työntekijä, sinä sanot heti hei heii. Et sä silloin odottele puolta vuotta tai vuotta kiusataksesi.
Ja kaikki eivät halua puhua tunteistaan, jos ny on joku katkeruus epäonnistuneesta suhteesta työpaikalla sun vuodatus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olitte teidän tapauksessa kaksi yhtä idioottia. Onnea vaan. 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vainoharhainen. Se on se vaimo joka uskottelee sulle mitä sattuu..uskotko oikeasti sitä ennemmin kuin itseäsi. Ei sairaiden pöllöjen kanssa pysty tekemisissä olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vainoharhainen. Se on se vaimo joka uskottelee sulle mitä sattuu..uskotko oikeasti sitä ennemmin kuin itseäsi. Ei sairaiden pöllöjen kanssa pysty tekemisissä olemaan.
Tää oli hyvä. 😂🙏🏻🦉🦉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla olisi epärehellinen työntekijä, sinä sanot heti hei heii. Et sä silloin odottele puolta vuotta tai vuotta kiusataksesi.
Ja kaikki eivät halua puhua tunteistaan, jos ny on joku katkeruus epäonnistuneesta suhteesta työpaikalla sun vuodatus!Ei saanu pil*ua. Ja harmitti kun ei saanu edustushuo**a. Piti sitten savustaa pois.
Jotkut on tollasia miesvaltasilla aloilla etenkin. Usko pois et ole eka uhri etkä vika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanu pil*ua. Ja harmitti kun ei saanu edustushuo**a. Piti sitten savustaa pois.
Jotkut on tollasia miesvaltasilla aloilla etenkin. Usko pois et ole eka uhri etkä vika.Teki kaiken tahallaan!!!
- Anonyymi
Tällä tyypillä on joku sairas perversio varmasti. Nauttii kun saa nöyryyttää. Ystävän kanssa juteltiin vastaavasta keissistä eikä keksitty tosiaan mitään muuta perustetta kaikelle tapahtuneelle, kun yritetty miettiä motiiveja. Se tuntuu tietysti pahalta, mutta ei kus*päätä voi parantaa. Joku voi oikeasti olla niin jumalkompleksinen, notta kuvittelee voivansa tuhota toisen elämän ja mieluiten sen joka on haavoittuvin muutenkin ja sitten nostatella ennakkosuosikkia ylöspäin.
Liittyy seikkojen lisäksi seikkoja. Ei voi avata tarkemmin tähän.- Anonyymi
No hyi
- Anonyymi
Ehkä, ehkä ei. Ihan turhaa tuollaista miettiä, kun vei mun uralta pohjan. Se on se millä on merkitystä. Olisi voinut toimia toisin ja olla hyvä kaveri ja reilu kuten muille. Se ruokkii positiivista kierrettä.
Kun tarpeeksi ärsyttää, saa varmasti haluamansa toisesta ja sitten se kohde onkin se hullu. Nämähän puhuvat sonnankin kullaksi. Parempi pysyä hiljaa..
/Ap
- Anonyymi
Oliko hurmaava ja sosiaalisesti taitava isihahmo? Se josta ei uskoisi?
- Anonyymi
Tuskin kukaan pitää hurmaavana 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan pitää hurmaavana 🤔
Voi kuule.
- Anonyymi
Lukekaa toi linkki..🌻🌻🌻🌻
- Anonyymi
Ja vaikka aloitus vaikutti aggressiiviselta, se on sitä vain oman pään sisällä. En ole koskaan toiminut siten, että sabotoisin omaa tai toisen työtä. Minut on pirstottu henkisesti kyllä. Siksi nousikin niin paljon tunteita, myös inhoa ja vihaa. Katkeruutta myös, tottakai
/Aloittaja - Anonyymi
Vähän samanlainen tapaus mitä mulla!
Mulla on myös perusteita sille, että tää työnantaja seuras, tarkkaili ja vainosi mun elämää. Ehkä oli joku yksityisetsivä tms?
Mun mielestä se on sairasta ja se ei ole ok. Olen kirjannut myös ylös kaikki ja tekisi mieli selvittää paremminkin. Poliisin neuvonnasta sanottiin, et kannattaa tehdä asialle jotain. Ei vaan oo ollu resursseja.- Anonyymi
🙀😲😨😳😳😳 kaikki liian hyvä ollakseen totta on just jotain tälläistä. Joku kontrollifriikki riikinkukko. Yäääh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙀😲😨😳😳😳 kaikki liian hyvä ollakseen totta on just jotain tälläistä. Joku kontrollifriikki riikinkukko. Yäääh.
Tää oli just sitä. Toivoa oli joulun alla... Pervo ois vaan tarvinnut jonkun missin töihin. Mistäs tiedän millainen häntäheikki on.
/Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli just sitä. Toivoa oli joulun alla... Pervo ois vaan tarvinnut jonkun missin töihin. Mistäs tiedän millainen häntäheikki on.
/ApSyrjintää väärin perustein!!!!
- Anonyymi
Sillä on ollu oma lehmä ojassa ja omatunto ei puhdas.voi olla omassa menneisyydessä jotain häikkää.ja kompensoi tuollee kontrolloimalla ja seuraamalla jotain raasuriepua. Usko pois.. ties mikä. Sulla on ihan varmasti joku hälyyttäny ihan syystä. Ihminen huomaa usein ja uskon, et ootkin nähny pienet yksityiskohdat. Sen vaistoaa! Jos sitä ei muulloin tapahdu kuin tietty aikajana ja yhteys tiettyyn ihmiseen.
Ja ties vaikka sillä ois edelleenkin jotain mitä itse peittelee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on ollu oma lehmä ojassa ja omatunto ei puhdas.voi olla omassa menneisyydessä jotain häikkää.ja kompensoi tuollee kontrolloimalla ja seuraamalla jotain raasuriepua. Usko pois.. ties mikä. Sulla on ihan varmasti joku hälyyttäny ihan syystä. Ihminen huomaa usein ja uskon, et ootkin nähny pienet yksityiskohdat. Sen vaistoaa! Jos sitä ei muulloin tapahdu kuin tietty aikajana ja yhteys tiettyyn ihmiseen.
Ja ties vaikka sillä ois edelleenkin jotain mitä itse peittelee.Joku pakote tyyliin.🤔 Ei kehtaa sanoa tai ei vaan voi jos tosi vakavaa taustalla.. ihmisen mieli on jännä kokonaisuus.
- Anonyymi
Onneks syyskuu alkaa kohta. Alkaa harrastuksia 🤩😍 ei tartte miettiä tuota hirviötä senkään vertaa. Kivaa syksyä kaikille. En jaksa vatvoa enää. Ansaitset parempaa.
/Ap- Anonyymi
Piti sanoa, että ansaitsen, mutta varmasti moni muukin. Rakkautta vaan kaikille juu ja rukoilen tuonkin kakkaperseen puolesta vaikka tuhoa aiheutti..
- Anonyymi
Sano suoraan oliko teidän välillä jotain. Jos oli niin ymmärrän tunnekuohun. Odottele useampi viikko ja tunnustele.. ehkä se laantuu.
- Anonyymi
Aloittaja on poistunut keskuudestamme eikä pääse enää kommentoimaan asiaa.
On hyvä muistaa, että mitä enemmän tuntee, sitä enemmän kärsii.
~ allapito
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215554- 531635
- 181097
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53977- 68972
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom146903Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890- 48888
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.113836