Joka mut savusti ulos vaan se oli se kotihallitus ja sen puheenjohtaja ja sulla ei oo mitää osaa eikä arpaa..
Mikäs se yksityisetsivä juttu oli? Mä kyllä tajusin sen.. 🙄 Näen yksityiskohtia.
Eli vaimo epäili meillä olleen suhde? Oi voi mä sanon. Meni rahat hukkaan ja mielenterveys multa.
Kaikki käytös on ollut vaan kiusaamista jonka vaimo pani toimeen.
Kiitos!
Et se voinut olla sinä
6
177
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Koska et sä voi olla sellainen. Vaan oot kiltti ja herkkä mies. 🥺 Niin haluan uskoa. En ois muuten pitänyt susta ihmisenä niin paljoa. Kaikkea hyvää sulle ja voimia.. En voi tehdä mitään.
/aloittaja - AnonyymiUUSI
Tuo stalkkaaminen ja seuraaminen oli ensinnäkin tuhoisaa ja multa meni talous ja työpaikka sekä mielenterveys. Se oli vielä aiheetonta kuitenkin.. 😔 Ei meillä ollut mitään suhdetta. Siksi mun täytyy harkita rikosilmoituksen tekoa ja vaatia korvauksia. Hirvein asia mitä mulle on tehty mun elämäni aikana.
Olen pahoillani. /ap- AnonyymiUUSI
Oon pahoillani, että jouduit tällaiseen. Sen tietää, kun itse kokee. Sitä haluaa uskoa ihmisistä nimittäin hyvää!
Tuttavalle kävi joskus tämä. Naiset on näissä julmia. Mietipä millaista on kotona..
- AnonyymiUUSI
Talouden tuhoutuminen muuten on pätevä syy, koska se katsotaan taloudelliseksi väkivallaksi ja koko juttuun ei ollut perusteita.
- AnonyymiUUSI
Käräjille sen naisen kanssa. 🥴 Ei hitto.. Ei. Osaa kyllä psykologisen psyykkisen väkivallan aika hyvin. Miksiköhän?
/ap - AnonyymiUUSI
Voi olla et se nainen oli se paha tai sit miehellä on vähintää kyseenalaista uskottomuustaustaa/seksiriippuvuus tai vastaava.
Tai sit tilanne on täysin uusi ja mies vaan rakastu suhun ja vaimo aisti sen ja sabotoi sut kuvioista.
Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215614- 541715
- 211193
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162978- 48918
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129916Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858