Ei olekaan johtajaa näkynyt työpaikallaan 3-4 kuukauteen eli hyvähän se, että kerran kesässä konttorilla pyörähtää. Nykyhallitus on suonut hänelle varsinaiset kissan päivät yli 90 % etätyömahdollisuudella. Toimitusjohtajalle tai muulle vastuullisessa asemalle se yleensä vaan käy. No nauttikoon kissanpäivistä vielä jonkin aikaa. Uuden hallituksen alkaessa on niin sanotusti löysät pois. Jos huhuista puoletkaan totta niin en haluaisi olla sen jälkeen edes koko yhtiössä jos vuosien takaiset kiusaamisoperaatiot ja henkilöstön vaihtuvuusralli alkaa uudelleen. Tsemppiä toimitusjohtajalle. Yritä pärjätä.
Timppa tuli töihin
22
772
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä yhtiö ja mikä Timmppa ? Kansa kysyy...
- Anonyymi
Romuttamo.....
- Anonyymi
Etätyöt on oikeasti käteviä. Saa olla kotona eikä tarvi tehdä työtä. Mut palkka kyl tulee.
- Anonyymi
Hastala vista baby
- Anonyymi
Hastala vista baby
- Anonyymi
Hastala wittu baby
- Anonyymi
Taitaa olla kysymys kahdesta henkilöstä jotka ovat jo ehtineet aiheuttaa yhtiölle taloudellisia tappioita ja merkittävää mainehaittaa. Toinen kostamalla ympärilleen omaa hallitsematonta henkistä epätasapainoa kuten narsismia ja psykopatiaa ja toinen vain ihan puhtaasti tyhmyyttään.
- Anonyymi
Näin on!
Ei tarvitse olla ruudinkeksijä ymmärtääkseen mistä on kyse!
- Anonyymi
Kauankahan tuon tj.n annetaan törttöilijä? Laittaa nyt yhtiökokouskutsun kaupungille mutta unohti niinkin tyhjänpäiväisen asiakirjan kuin tilinpäätöksen liitteeksi.
- Anonyymi
Mutta kuka tyhmä jatkoi laittamalla yhtiökokousasiat kh:n esityslistalle, ilman varsinaisia asiapapereita.
- Anonyymi
Hallintojohtajaa ei näköjään kestä päästää vuosilomalle
- Anonyymi
Kyllähän se on jumalauta niin, että kaupunkikonsernin kovapalkkaisimman henkilön pitää kunnallisesta päätöksenteosta ja hallinnosta tietää perusasiat. Vai meinaatko, että pikkupalkkaisen sihteerin pitää vielä alkaa hoitamaan ja huolehtimaan nämäkin työt? Kyllä Jokista on katseltu tarpeeksi. Toivottavasti uudella hallituksella on munaa korjata asia. Nykyisellä sitä ei ole. Liekö haluakaan?
- Anonyymi
Potkut saaneet äyvästää katkerina ja mustamaalaavat yhtiötä. Tämä on kaikkien tiedossa.
Eräät pikkupoliitikot luulevat myös tästä hyötyvänsä, sahaavat kylläkin omaa oksaansa.- Anonyymi
Jep. Itse pois potkitut Antero ja yhtiön hallitukseen ehdolla oleva Ari pitivät aikoinaan huolen siitä, että entisiä työntekijöitä riittää. Kaikkia eivät päässeet potkimaan. Suurin osa taisi lähteä itse.
- Anonyymi
Pensa-asemallaa puhuttiin, ettei se itävaltalaisten kanssa tehty datakeskushomma ollutkaan maailman paras juttu. Sekö tässä kiikastaa?
- Anonyymi
Lämmön hintahan piti kuluttajille laskea kun lähes ilmaista lämpöä datakeskuksesta saa - Kuinkas on käynyt ?
- Anonyymi
Vesa rukka on kiertänyt maat ja mannut. Jokapaikasta on lähtö valjennut. But nyt. Persujen törkyjengi, väestön vaihtajat ja Juhana idoli pelastaa. Ei taida. Töitä ei kummallekaan löydy. Pankaa yritys Piruja etsimään.
- Anonyymi
Hullua hommaa. Ihmiset äänesti kaksi katkeraa Lämmön ja Veden toikkaroijaa kiusaamaan entistä työpaikkaa. Mitä annettavaa Ari Pöyliöllä ja Vesa Aholalla olisi yhtiöön jonka herrat on saaneet sekaisin kuin seinäkellon.
- Anonyymi
Pitäähän yhtiön hallitukseen saada asiantuntemustakin. Riittkö mettäherrojen tieto ja taito johtamaan energia- ja vesi yhtiötä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän yhtiön hallitukseen saada asiantuntemustakin. Riittkö mettäherrojen tieto ja taito johtamaan energia- ja vesi yhtiötä ?
No noilta yhtiön hallitus ei sitä saa. Korkeintaan muutaman savustusreseptin jos naama ei miellytä.
- Anonyymi
Ei tasan mitään. Lisäksi saattaa olla aikalailla jotaki hampaankolossa, josta itse yhtiö ja sen asiakkaat tulee taatusti kärsimään.
- Anonyymi
Haittaa on jo rahallisesti syntynyt ties kuinka paljon.....voi elämän kevät näitä...!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512