Vaimoni ei tykkää hammaspusuista

Anonyymi-ap

Tämä sama ongelma on ollut jo vuosia. Kuivia pikkupusuja saa antaa mutta kunnolla iskeä ei saa. Pimppiä on saanut jotenkin välttävästi mutta mielestäni mitään kunnolla sen lisäksi ei. Tisua saa sen 2 x minuutin kuukaudessa, silloin kun Häntä pitää virkistää. Tuntuu kuin voisin nauttia tästä vaikka joka yön ympäriinsä. En ole saanut koskaan tarpeekseni, en edes yhtä ainutta yötä.

Pikkuhiljaa on keittynyt TV:n katselukulttuuri, että ollaan halitusten. Sormin saa rapsuttaa viattomista paikoista, mistä Hänellä juuri silloin on tarve. Suulla ja hampain saisi enemmän irti. Se ei taas käy. Jää märkä jälki, parta raapii vaikka olisin sen juuri ajanut viimeistä piikkiä myöten jne. EI KÄY!

Viimeisin niitti oli, kun oli puhetta, että jos uimaan mentäisiin (uimahalliiin). Sanoin että OK, mutta ehdolla, että jos voisin iskeä purukalustoni jäljet niin että jäävät näkyville. Ei käynyt, tuli pieni riita ja ja ei menty. Minä en ymmärrä!

Hänellä ei ole ketään toista, ei missään viivy ja puhelin on missä sattuu ja tiedän kuinka sen avata ja myös toisin päin. Mitään siellä ei ole, hyvä niin ja lapsiakin on. Mitä hän mahtaa odottaa? Minä en oikein jaksaisi vielä tyytyä mihinkään pelkkään pikku rapsutteluun.

12

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oh god mitä juttuja.

• Anonyymi

Eikö hampaat mene rikki, ku niitä kilkattaa toisiaan vasten?

• Anonyymi

Kaikista muista olen kuullut mutta en hammaspusuista. Riippuu toki mitä sillä tarkoitetaan. Kunnon märkää pusua vai puremista.

• Anonyymi

Pientä puremista

• Anonyymi

Ai että olisin kyllä mielelläni vaimosi paikalla ja varmasti saisit antaa kunnon hammaspusut ja kaikkea muutakin! Ihanaltahan tuo kuulostaa. Ja tuo sylikkäin tv katselu. Vähän kateellisena olen

• Anonyymi

Ihanaa se onkin. Pään voi painaa kainoloon jos pelottaa ja huutaa ei tarvitse jos haluaa jotain kysyä tai kommentoida. Sohva tuntuu mukavalta kun siihen sijaan sängyn peiton päälle ja toisen itsemme päälle. Erona oikestaan vain se että siinä ei ole tarkoitus nukkua kuten sängyssä.

• Anonyymi

Ota vihainen koira, siltä saat purevia hammaspusuja niin paljo kun tahdot. Opitpahan olemaan perversiosi kanssa.

• Anonyymi

Eihän sitä kipeästi tarvitse. Vain pikkuisen että pääsee makuun...

• Anonyymi

Hammaspusu, hitto että kuulostaakin ikävältä. Ymmärrän hyvin, ettei hän halua. Miksi hitossa pitäisi?

• Anonyymi

Onko siinä jotain ihmeellistä? Tuoksuu hyvältä, maistuu hyvältä ... ei mitään pahaa terveydelle. Jos nätisti päivittäin, ei mitään jälkiä. Jotenkin, saisi x 10 enemmän irti. Onko tämä vain jokin minun oma fetissi ? Eikö kukaan haaveile tämmöisestä ?

Ja tuo uimahallissa käynti. Jos kieltäytyy näyttämästä ja olemaan kanssani uimahallissa (tai työpaikalla) pienen hammaskuvan kanssa, koen itse loukkaukseksi. Olihan noita hammasjälkiä kouluiässä ja ihan nuorena vähän itse kullakin eikä niitä kukaan peitellyt. Ainakin itse olisin onnellinen, jos Hän iskisi hampaittensa kuvan vaikka kylkeen niin että olisi uikkareissa kaikkien näkyvillä. Olihan noita joskus itellänikin kaulassakin, mutta ei koske enää pitkävartisilla pihdeilläkään.

Minulle ei oikein riitä se pieni pimpi muutaman kerran kuukaudessa ja vierihoitoa pari tuntia muutaman kerran viikossa. Hän taas ei koske minuun konkreettisesti oikein mitenkään vaan lähinnä hätistelee pois. Jos jotain pieniä herkkuja yhdellä lusikalla samasta kupista syödään, se on kaikki siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko siinä jotain ihmeellistä? Tuoksuu hyvältä, maistuu hyvältä ... ei mitään pahaa terveydelle. Jos nätisti päivittäin, ei mitään jälkiä. Jotenkin, saisi x 10 enemmän irti. Onko tämä vain jokin minun oma fetissi ? Eikö kukaan haaveile tämmöisestä ?

Ja tuo uimahallissa käynti. Jos kieltäytyy näyttämästä ja olemaan kanssani uimahallissa (tai työpaikalla) pienen hammaskuvan kanssa, koen itse loukkaukseksi. Olihan noita hammasjälkiä kouluiässä ja ihan nuorena vähän itse kullakin eikä niitä kukaan peitellyt. Ainakin itse olisin onnellinen, jos Hän iskisi hampaittensa kuvan vaikka kylkeen niin että olisi uikkareissa kaikkien näkyvillä. Olihan noita joskus itellänikin kaulassakin, mutta ei koske enää pitkävartisilla pihdeilläkään.

Minulle ei oikein riitä se pieni pimpi muutaman kerran kuukaudessa ja vierihoitoa pari tuntia muutaman kerran viikossa. Hän taas ei koske minuun konkreettisesti oikein mitenkään vaan lähinnä hätistelee pois. Jos jotain pieniä herkkuja yhdellä lusikalla samasta kupista syödään, se on kaikki siinä.

Ai sä tarkoitat fritsuja , se sattuu, kun imutat ja käytät hampaita toisen ihoon.
        Se oli joskus teininä , kun noita tehtiin.

• Anonyymi00012

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      286
      8463
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      69
      5111
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      287
      4488
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      63
      3099
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2556
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      4
      1942
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      6
      1823
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      112
      1812
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1713
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1680
    Aihe