Tämä sama ongelma on ollut jo vuosia. Kuivia pikkupusuja saa antaa mutta kunnolla iskeä ei saa. Pimppiä on saanut jotenkin välttävästi mutta mielestäni mitään kunnolla sen lisäksi ei. Tisua saa sen 2 x minuutin kuukaudessa, silloin kun Häntä pitää virkistää. Tuntuu kuin voisin nauttia tästä vaikka joka yön ympäriinsä. En ole saanut koskaan tarpeekseni, en edes yhtä ainutta yötä.
Pikkuhiljaa on keittynyt TV:n katselukulttuuri, että ollaan halitusten. Sormin saa rapsuttaa viattomista paikoista, mistä Hänellä juuri silloin on tarve. Suulla ja hampain saisi enemmän irti. Se ei taas käy. Jää märkä jälki, parta raapii vaikka olisin sen juuri ajanut viimeistä piikkiä myöten jne. EI KÄY!
Viimeisin niitti oli, kun oli puhetta, että jos uimaan mentäisiin (uimahalliiin). Sanoin että OK, mutta ehdolla, että jos voisin iskeä purukalustoni jäljet niin että jäävät näkyville. Ei käynyt, tuli pieni riita ja ja ei menty. Minä en ymmärrä!
Hänellä ei ole ketään toista, ei missään viivy ja puhelin on missä sattuu ja tiedän kuinka sen avata ja myös toisin päin. Mitään siellä ei ole, hyvä niin ja lapsiakin on. Mitä hän mahtaa odottaa? Minä en oikein jaksaisi vielä tyytyä mihinkään pelkkään pikku rapsutteluun.
Vaimoni ei tykkää hammaspusuista
11
282
Vastaukset
- Anonyymi
Oh god mitä juttuja.
- Anonyymi
Eikö hampaat mene rikki, ku niitä kilkattaa toisiaan vasten?
- Anonyymi
Kaikista muista olen kuullut mutta en hammaspusuista. Riippuu toki mitä sillä tarkoitetaan. Kunnon märkää pusua vai puremista.
- Anonyymi
Pientä puremista
- Anonyymi
Ai että olisin kyllä mielelläni vaimosi paikalla ja varmasti saisit antaa kunnon hammaspusut ja kaikkea muutakin! Ihanaltahan tuo kuulostaa. Ja tuo sylikkäin tv katselu. Vähän kateellisena olen
- Anonyymi
Ihanaa se onkin. Pään voi painaa kainoloon jos pelottaa ja huutaa ei tarvitse jos haluaa jotain kysyä tai kommentoida. Sohva tuntuu mukavalta kun siihen sijaan sängyn peiton päälle ja toisen itsemme päälle. Erona oikestaan vain se että siinä ei ole tarkoitus nukkua kuten sängyssä.
- Anonyymi
Ota vihainen koira, siltä saat purevia hammaspusuja niin paljo kun tahdot. Opitpahan olemaan perversiosi kanssa.
- Anonyymi
Eihän sitä kipeästi tarvitse. Vain pikkuisen että pääsee makuun...
- Anonyymi
Hammaspusu, hitto että kuulostaakin ikävältä. Ymmärrän hyvin, ettei hän halua. Miksi hitossa pitäisi?
- Anonyymi
Onko siinä jotain ihmeellistä? Tuoksuu hyvältä, maistuu hyvältä ... ei mitään pahaa terveydelle. Jos nätisti päivittäin, ei mitään jälkiä. Jotenkin, saisi x 10 enemmän irti. Onko tämä vain jokin minun oma fetissi ? Eikö kukaan haaveile tämmöisestä ?
Ja tuo uimahallissa käynti. Jos kieltäytyy näyttämästä ja olemaan kanssani uimahallissa (tai työpaikalla) pienen hammaskuvan kanssa, koen itse loukkaukseksi. Olihan noita hammasjälkiä kouluiässä ja ihan nuorena vähän itse kullakin eikä niitä kukaan peitellyt. Ainakin itse olisin onnellinen, jos Hän iskisi hampaittensa kuvan vaikka kylkeen niin että olisi uikkareissa kaikkien näkyvillä. Olihan noita joskus itellänikin kaulassakin, mutta ei koske enää pitkävartisilla pihdeilläkään.
Minulle ei oikein riitä se pieni pimpi muutaman kerran kuukaudessa ja vierihoitoa pari tuntia muutaman kerran viikossa. Hän taas ei koske minuun konkreettisesti oikein mitenkään vaan lähinnä hätistelee pois. Jos jotain pieniä herkkuja yhdellä lusikalla samasta kupista syödään, se on kaikki siinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä jotain ihmeellistä? Tuoksuu hyvältä, maistuu hyvältä ... ei mitään pahaa terveydelle. Jos nätisti päivittäin, ei mitään jälkiä. Jotenkin, saisi x 10 enemmän irti. Onko tämä vain jokin minun oma fetissi ? Eikö kukaan haaveile tämmöisestä ?
Ja tuo uimahallissa käynti. Jos kieltäytyy näyttämästä ja olemaan kanssani uimahallissa (tai työpaikalla) pienen hammaskuvan kanssa, koen itse loukkaukseksi. Olihan noita hammasjälkiä kouluiässä ja ihan nuorena vähän itse kullakin eikä niitä kukaan peitellyt. Ainakin itse olisin onnellinen, jos Hän iskisi hampaittensa kuvan vaikka kylkeen niin että olisi uikkareissa kaikkien näkyvillä. Olihan noita joskus itellänikin kaulassakin, mutta ei koske enää pitkävartisilla pihdeilläkään.
Minulle ei oikein riitä se pieni pimpi muutaman kerran kuukaudessa ja vierihoitoa pari tuntia muutaman kerran viikossa. Hän taas ei koske minuun konkreettisesti oikein mitenkään vaan lähinnä hätistelee pois. Jos jotain pieniä herkkuja yhdellä lusikalla samasta kupista syödään, se on kaikki siinä.Ai sä tarkoitat fritsuja , se sattuu, kun imutat ja käytät hampaita toisen ihoon.
Se oli joskus teininä , kun noita tehtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420