jos haluat säästyä sydänsuruilta, vältä tummaa tupakoivaa 39-vuotiasta harri komistusta pääkaupunkiseudulta. Hänelle et ole koskaan se ainoa, olet vain yksi muiden joukossa:)
sydänsuruja
27
6397
Vastaukset
- ei nykyinen uhri, ei tuleva...
Kiitos sinulle siskoseni!
Huijareiden tiedot vain esiin!! - vain yksi kerrallaan
Kiitti tiedosta, on juuri mun ikäluokkaa ja olisin voinut mennä halpaan..
- miestä
eli välttäkää sisko hyvät pääkaupunkilaista tummaa ja tupakoivaa 40 v. Kalle nimistä häntäheikkiä. Olette vain yksi sulka hänen hatussaan! t. halpaan mennyt
- myöskin
Vnnhempaa miestä joka liikkuu ympäri suomenmaan.
Nimenään käyttää ainakin Jarmo ja Harry tai Harri.- ei lannistuta
Minäkin menin lankaan. Mutta nytpä vasta sisu kuohahti: tuon minä tuosta otan kuin otankin - on se sen verran ihana! - ja vaikka se olis mun viimeinen teko! Sillä onneksi Suomi on aika pieni paikka. Oletteko huomanneet, että samat kaverithan täällä enimmäkseen pyörii? Että samalla ihmisellä saattaa olla monta profiilia? Olen kuitenkin tavannut hurmaavia, rehellisiä miehiä (jotka valitettavasti sitten ovat löytäneet parinsa muualta), niin ettei täällä pelkkiä huijareita ole..
- näin se o
ei lannistuta kirjoitti:
Minäkin menin lankaan. Mutta nytpä vasta sisu kuohahti: tuon minä tuosta otan kuin otankin - on se sen verran ihana! - ja vaikka se olis mun viimeinen teko! Sillä onneksi Suomi on aika pieni paikka. Oletteko huomanneet, että samat kaverithan täällä enimmäkseen pyörii? Että samalla ihmisellä saattaa olla monta profiilia? Olen kuitenkin tavannut hurmaavia, rehellisiä miehiä (jotka valitettavasti sitten ovat löytäneet parinsa muualta), niin ettei täällä pelkkiä huijareita ole..
suomi on pieni, ja niin todella pieni, että siksi nämä jutut täällä esimerkiksi tästä harrista on hyviä, että tulevat kaikkien naisten tietoon koska varmaankin tätä kautta kaikki saavat tiedon;) ja ikinä ei lannistuta, se mikä ei tapa, se vahvistaa, hauskaa kesää!!
- postisi
mulle kirjoitti:
kertoisitko lisää, laita mulle sähköpostiviesti osoiteeseen [email protected]. kiitos!
ei toimi toi sun ilmoittamasi osoite??
- ei lannistuta
postisi kirjoitti:
ei toimi toi sun ilmoittamasi osoite??
kiitos kun vastasit; kokeilin toisesta postilaatikostani, kyllä toimii. kokeile uudelleen, kiitos
[email protected] - mitenköhän
ei lannistuta kirjoitti:
kiitos kun vastasit; kokeilin toisesta postilaatikostani, kyllä toimii. kokeile uudelleen, kiitos
[email protected]postinvälittäjä toimittaa mulla postin takas joten ei voi kauheen hyvin toimia??
- Pipa01
mitenköhän kirjoitti:
postinvälittäjä toimittaa mulla postin takas joten ei voi kauheen hyvin toimia??
- täyttä fuulaa
Älkää ihmeessä vastatko tälle mitään, ilmoitus on 100% fuulaa. Henkilöllä on toinen profiili netissä ja hän lähettää viestejä ja flirttikutsuja molempien nimissä. Profiilia ei poisteta vaikka siitä on ilmoitettu ylläpitoon.
- päätellen
näytti olevan myös aikasika ;)
- profiili?
päätellen kirjoitti:
näytti olevan myös aikasika ;)
mikäköhän profiili on täyttä fuulaaa?? ja kuka lähettelee viestejä ja kenen profiilia ei poisteta???????
- luet
profiili? kirjoitti:
mikäköhän profiili on täyttä fuulaaa?? ja kuka lähettelee viestejä ja kenen profiilia ei poisteta???????
viestejä takaisin päin niin sieltä löytyy.
Itselleni on aivan sama millaisia profiileja tuolta löytyy.
Ei niihin ole pakko reagoida.
Voi tuollaisille kavereille ilmoittaa että kiitos ei kiitos. - kaikenlaisiii
luet kirjoitti:
viestejä takaisin päin niin sieltä löytyy.
Itselleni on aivan sama millaisia profiileja tuolta löytyy.
Ei niihin ole pakko reagoida.
Voi tuollaisille kavereille ilmoittaa että kiitos ei kiitos.no ei kyllä löydy yhtikäs mitään et onkohan sulla joku häiriö lukemisessas???
- tää mies
Ole ukkomies?
- todellakaan
ole mikään ukkomies tämä harri
- ....................
todellakaan kirjoitti:
ole mikään ukkomies tämä harri
tiedät, jos se on huijari? :)))
- toki
.................... kirjoitti:
tiedät, jos se on huijari? :)))
onhan se, huijari joka mielessä, kun ei mikään eikä kukaan riitä vaan pitää olla naisia joka sormelle, ei ole mukava olla tälläisen kanssa tekemisissä että on vain yksi muiden joukossa:( on vaan joka viikkoinen arvonta että kenen vuoro on tänään vai jääkö lisänumeroksi:))
- hanne
toki kirjoitti:
onhan se, huijari joka mielessä, kun ei mikään eikä kukaan riitä vaan pitää olla naisia joka sormelle, ei ole mukava olla tälläisen kanssa tekemisissä että on vain yksi muiden joukossa:( on vaan joka viikkoinen arvonta että kenen vuoro on tänään vai jääkö lisänumeroksi:))
löytyy joka kaupungista ja pikkukylistä noita häntäheikkejä ja vitsi jos niiden koukkuun joutuu niin huonosti menee ja saat tapella muiden "uhrien" kans joka kerta kun baariin meet
- hanne
hanne kirjoitti:
löytyy joka kaupungista ja pikkukylistä noita häntäheikkejä ja vitsi jos niiden koukkuun joutuu niin huonosti menee ja saat tapella muiden "uhrien" kans joka kerta kun baariin meet
mun tajunta ei mitenkään riitä ymmärtää mitä noiden miesten pääs liikkuu kun pystyy pyörittää kymmentä muijaa yhtä aikaa.onks kukaan koskaan saanut vastausta tohon?mä oon 4 vuotta rakastanut yhtä miestä jota tapaan kerran tai kaks kuussa riipuen nyt..joskus enemmän joskus vähemmän.oon jo monta kertaa lopettanut touhun mutta vaikka oltais puol vuotta erossa niin taas kun tavataan palataan sänkyyn.en todellakaan ole muille miehille helppo nakki,enkä harrastele mitään irtosuhteita mutta tän kaa tuntuu olevan aivan sama mitä tapahtuu.varmaan ainoa keino päästa tästä jätkästä on eroon että se ei enää haluais mua,mutta aina se vaan kääntyy mun puoleen.aina kun olen tavannut sen jätkän olen viikon ihan täpinöissäni ja perhosia vatsassa ja sit taas huomaan että se ei soittanutkaan ja palaan arkeen.on mulla ollut muitakin miehiä välissä,en ole sillen ihan yksin.tätä miestä aina vaan jaksan rakastaa
- petetty.
Varokaa kieroa ikaalilais/tamperelais miestä ikä. 55-60 (tarkkaa ikää en osaa sanoa) Arto on miehen nimi. noin 180cm pitkä harmaantuva mies. pelailee jääkiekkoa. Hän käyttää naisia häikäilemättä hyväkseen, väittää olevansa sinkku.. mutta pidemmän päälle mies on petturi. Seurustelimme viime toukukuussa ja hän majaili luonani, hänen käytöksensä paljasti kurjan totuuden, aina salailee kun kännykkä piippaa, menee puhumaan vessaan jne. suuttui jos kysyin jotain. no lopulta sain hänet kiinni pettämisestä ja useamman naisen kanssa. facebook ja suomi 24 profiilit jne. 8 eri naista joutui tämän huijarin uhriksi ja koki sydänsuruja kaikille oli sanonut rakastavansa ja olevansa sinkku. (jatkunut pitkään) älkää luottako!! mies on todellinen patologinen valehtelija. soittelee aina perään ja sanoo muuttuneensa oppineensa virheestään ja kinuaa takaisin. annoin anteeksi ja taas sama jatkui. mutta nyt ei enää. naiset varokaa!!
- sama jatkuu
Joo sama Arto täälläkin sauhunnut. Vannonut ikuista rakkautta vain minulle. Todellakin patologinen valehtelija. Pelaa kiekkoa, käy salilla. Jäi juuri kiinni kun viestitteli monen naisen kanssa ja kertoi olevansa ilman naista. Patologinen valetelija myös raha-asioissaan.
- varokaaaaaaa
Välttäkää miehiä perrk, voitte joutua nusastuksi !!!
- varoitus!
Varokaa [email protected]@gmail.com.......
Ja miehinenmies99 treffipalstalla. - yksi haaremiin...
jos haluat säästyä sydänsuruilta, vältä tummaa naista martinlaaksosta pyörittää monilla yhtäaikaisilla profiileilla esim.cinnamo,orkidea2 ,orkidea. Hänelle et ole koskaan se ainoa, olet vain yksi muiden joukossa:)
Ajaa kiialla ja ilmoittaa nimeksensä Maaret,hänellä on 13 -vuotias tytär.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208039Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311514- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2351070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938