Villi yö kanssani?!

Voiko ehdottaa?

Sanokaa miehet suoraan, että miten suhtautuisit jos nainen, jonka kanssa seurustelit vähän aikaa, mutta joka jätti sinut, ehdottaisi vielä yhtä villiä yötä kanssasi? Meillä oli siis yhden miehen kanssa ihanat pari kuukautta. Tapailtiin lähes joka päivä, ja seksi oli täydellistä. Minun oli kuitenkin pakko hidastaa tahtia, koska juttu muuttui liian vakavaksi. Toisin sanoen minun oli pakko antaa hänelle pakit ja nyt kaduttaa ja paljon!!! Hän itse ehdotti vielä kk sitten ns seksisuhdetta, josta en silloin juurikaan innostunut, mutta nyt harmittaa. Hän on niin etäinen ja kylmä. Olisiko siis aivan mahdotonta että jos rohkenisin vielä kerran ehdottaa hänelle "kuumaa" yötä kanssani, niin mahtaisiko hän suostua?? VAi onko se liian päällekäyvää?

9

1511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • summer

Anna olla. Sinulla oli mahdollisuutesi, jonka missasit. Etäisyys ja kylmyys kertovat kaiken, häntä ei selvästikään kiinnosta.

• Poikkeustapauksia voi olla mutta voit luottaa siihen ettei pakkeja tule ellei siihen ole todellista estettä. Varsinkin jos jo aiemmin mies on ehdottanut seksisuhdetta.

• pässi*

Munaa saa jos haluaa, mene vaikka kadulle.

• kokenut

Huomaa, ettet ole tottunut käyttämään seksipalveluja. :) Tämä varmaan on useimpien naisten tilanne.

• lehmä

niinpä, voisiko olla muita ratkaisuja tuohon ongelmaan...

• ddd

Joo varmasti seksi kelpaa, jos ei ole jo saanut uutta vakavaa suhdetta.

• qwerqwerqwer

Nämä "yhdet viimeiset kerrat" on klassikoita. Minulle on joskus entinen tyttöystävä ehdottanut, eikä siitä mitään negatiivista koitunut, ainakaan mulle. Toivottavasti se ei yrittänyt saada mua takasin...

• sua

pelkällä pillulla saisi takaisin vai saisiko ?

• alkuperäinen kysyjä

Taidan antaa sitten vaan olla. Hän on kylläkin viime viikolla ottanut minuun kahdesti yhteyttä ja nähtiinkin.. MItään ei kuitenkaan tapahtunut. Lupasi soitella yms.. En tiedä mitä hän iokein yrittää, haluaako lämmitellä vai onko vain kostaakseen mukava että alkaisin ruinata. Ja sitä en kyllä tee. JA muuten, en mitenkään ole puutteessa enkä pelkän seksin perässä mutta yksinkertaisesti viettäisin hänen kanssaan niin mielelläni vielä yhden yön. Luulisin kyllä ettei hänellä olisi mitään sitä vastaan, mutta koska loukkasin kerran hänen miehistä egoaan, hän voisi kieltäytyäkin. Joten annan kai sitten vain olla! Hän vain vielä vähän aikaa sitten sanoi että olen hänen elämänsä nainen?! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6036
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5367
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3322
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3290
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3172
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2419
    Aihe