Minä nuorempana lähdin tyytyväisenä taksilla kotiin. Toki grilliruokaa mukana.
Jostain syystä hampurilaisen pihvikin oli kiinni katossa?
Myös takki oli kateissa ja taskussa oli narikkalappu.
Eihän se auttanut kuin nolona lähteä hakemaan takkia. Kaikkea sitä onkin touhunnut. Nykynuoriso ei pommittele postilaatikoita, mopot on vakioita, eikä ne edes ryyppää.
Toisaalta ihan hyvähän se on.
>simiti<
Oletteko koskaan unohtanut takkia narikkaan?
11
149
Vastaukset
- Anonyymi
Mää olin mennyt vahingos naapurin taloon syömään torkut otin sängyssä pimeesä käännyin nii siinä oli Lissu naapurista nakuna tottakai naita nasautin usean kerran kun lähdin seuraaval viikolla soitteli et tuu käymään piip pp annee
- Anonyymi
No tottakai. Reppua, takkia, huivia ja sateenvarjoa tullut haettua enemmänkin joskus nuoruudessani. Ei tietenkään enää aikoihin, kun niin hyvät opit saanut jo.
- Anonyymi
Nykyään ollaan vaan tylsiä vanhuksia. Naiset kutoo villasukkia ja ukko tekee puutöitä.
No ei todellakaan niin. Kyllä nuorempia taitaisi hirvittää, kun näkisivät kulissien taakse. Kyllä 70 luvulla syntyneet taitavat jäädä viimeisiksi raggareiksi?
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ollaan vaan tylsiä vanhuksia. Naiset kutoo villasukkia ja ukko tekee puutöitä.
No ei todellakaan niin. Kyllä nuorempia taitaisi hirvittää, kun näkisivät kulissien taakse. Kyllä 70 luvulla syntyneet taitavat jäädä viimeisiksi raggareiksi?
>simiti<Ehti niillä melkein olla oma nuoruutensa. Tuskin ovat tunnustaneet kaikkea, mitä ehtineet tekemään. Nyt on vain työttömyys, korona, lähialueilla sota ja vähäinen koulutus ilman työkokemusta. Eipä käy nuoria kateelsi. Äänestämällä saadaan epäkuranttia ainesta, kuten persut ja kokoomus. Nämä nyhtävät lapsiltamme viimeisenkin toivon.
- Anonyymi
tiedätkö mikä on jos joku näyttää keskisomea, ´hän silloin tunnustaa olevansa homo jaq kutuupersereikäänsä sinua
mutta niin huviä juttuja negotiator general of the kkk- Anonyymi
Eteläpohjanmaan umpijuntti siannussija taas osoitti typeryytensä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteläpohjanmaan umpijuntti siannussija taas osoitti typeryytensä....
Tarkoitat simitiä.
- Anonyymi
Ei mulla ole tainnut olla narikassa takkia kuin pari kertaa. Ja olen muistanut mukaan ottaa. Ainoo mikä on kerran unohtunut ravintolaan, lompakkoni. Sekin jäi siksi, kun poke ei tajunku että mun omaisuutta jäi pöydälle, kun nappasi kainaloon ja lähti viemään ovesta ulos.
Olin pahalla päällä ja räyhähenki otti yliotteen minusta.
Hain lompakkoni seuraavana päivänä. Vai oliko se miesystävä ku sen haki. Minähän sain porttikiellon.
Jasu- Anonyymi
Tääällä pohjanmaalla ei hirmu helpolla tule porttikieltoa. Portsari vain mainitsee, että tänään otat sitten varovaisemmin.
Ja se toimii, kun tietää, että poke vaklaa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääällä pohjanmaalla ei hirmu helpolla tule porttikieltoa. Portsari vain mainitsee, että tänään otat sitten varovaisemmin.
Ja se toimii, kun tietää, että poke vaklaa.
>simiti<En tiiä miten meilläpäin yleensä, saako herkästi porttikieltoa. Mutta silloin sai.
Jasu
- Anonyymi
Minulla jäi joskus 30v. sitten baarikierroksella reppu yhteen juottolaan. Seuraavana päivänä lievässä kanuunassa kiertelemään kapakoita, missä oli tullut käytyä. Kuudennesta löyty! 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k792668Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel522078Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102037Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien571765Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1531586Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241256- 78964
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘66954Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68945Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka120926