Minä ainakin paistoin hirmu annoksen ranskanperunaa ja teurasjätepullaa. Siihen päälle Korv Goranin kebabkastiketta ja tietenkin kurkkusalaattia.
Lisäksi olen juonut etanolia aivan hillittömästi ja häpeää tuntematta.
Säälin noita aivopestyjä lahkolaisia, jotka kuvittelee olevansa ainoita oikeassa olevia tiukkapillu kivan kieltäjiä.
Nooh, antaa harhaisten, tieteen uskomattomien, harhaisten perusaivopestyjen persulahkolaistenkin elää. KD kuuluu samaan harhaiseen ryhmään.
>simiti<
Meinaatteko sikailla nyt venetsialaisina?
11
200
Vastaukset
- Anonyymi
Taidan syödä salmiakkia mix sekoitus pussillisen ja huomenna valitan, kun kitalaki on rikki.
Jasu- Anonyymi
No nyt! Se on hirmu hyvää, mutta käy kyllä limakalvojen päälle.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt! Se on hirmu hyvää, mutta käy kyllä limakalvojen päälle.
>simiti<Totta! Ainiin sulla on synttärit? Onneksi olkoon! 🤗
Jasu
- Anonyymi
HK:n einespullien voittajaa ei ole, parhaimpia einespullia päällä maan, nam...
- Anonyymi
Kivikylän mielestäni parempia, mutta ne on ehkä hieman snobahtavan elitistisiä. 🤔
- Anonyymi
Ensin ajattelin ostaa litran lakritsijäätelön ja nauttia sen vähän pehmenneenä, mutta kaupassa pakastealtaalla iski saituus, ei vaan pysty, maksoi 3.20 € litran lakritsijäätelö.
Toisaalta varmana hyvä, etten ostanut, kun on tuota sydämen eteisvärinää ollut useampana yönä, pulssi korkea ja täysin sekaisin, mutta lääkäriin en mene. - Anonyymi
Mitäs seuraavksi aletaan odottamaan, kun venetsialaiset meni.
Odotetaanko kaupan ja kulttuurin yötä.
Hetkinen sehän on jo ensiviikon lopulla perjantaina 5.9, miten se niin aikasten on.
Tässähän tulee kiire.
Mitäs sen jälkeen..... Black friday, Black Weekend, Pyhäinmiestenpäivä, Itsenäisyyspäivä ja kohta on jo joulu, saakeli...
Ihmisten aika menee seuraava tapahtumaa odotellessa ja ei huomaakaan, kun tapahtuma onkin jo ohi nopeammin, kuin tajusi.
Venetsialaisia en edes viettänyt.
Paistoin makkarapihvin ja hampuriais sämpylät voissa.
Väliin kurkkumajoneesia, silputtua sipulia, kurkusalaattia, BBQ kastiketta ja makkapihvin päälle sinappia ja ketsuppia.
Wilhelmiina makkarapihvi on paras, oli tarjouksessa 2 pakettia/4€ ja pareman makuelämyksen antoi, kuin mitkään savuna ilmaan rahat palavat ilotulitteet, jotka on paljon kalliimpia. Venetsialaiset ovat syvältä.
Känniset apinat ammuskelevat raketteja pitkin yötä yleisen ördäyksen saattelemana.
Luulevatko olevansa ruåtsin kielisiä pikkuporvareita ja pikkuvirkamiehiä vai luulevatko olevansa Italiassa?
Yhtä älytöntä, kuin jonkun Halloweenin viettäminen.- Anonyymi
tuo tyttö joku jos muuttaa jonnekin opiskelijakuutioihin , kuin muuttaisi taivaastas helvettiin, tulee huomaaman asian kun isoksi kasvaa.
Sammy Hagarin levyjä, olen kuunnellut jännää kitaraa, Hard Rock yleensä ja myös melodistakin.
sääjutut nyt sisä 20,0, ulko on 15.9 vettä tulee vähän - Anonyymi
minä kun niin pitää suunnitella siis jotain jännittävää peliäkin nuorisonkin kanssa... Kummitus yön pimeydessä joku switchblade at niight, joku jännittävämpikin joku
kun jos pelottaakin yksin kaupungilla kävellä yöllä, joku voi vaania, olisi jännittävä juttu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504