– Sitä mä yritin Tanjalle sanoa, että pitäisikö meidän yhdistää voimat ja pelastaa suomalainen alppihiihto. Yhden kerran…, Kalle virnuilee ja viheltää paljonpuhuvasti.
Juha rykäisee väliin ja huomauttaa, että ehkäpä myös Tanjan mielipidettä olisi syytä kysyä. Mutta Aleksi lyö vain lisää vettä kiukaalle:
Mainos
Mainos päättyy
– Niin, mutta kun nyt Kalle pääsee viimein rakastelemaan myös muita, kun on avioero tulossa!
KALLE PALANDER Sitä mä yritin Tanjalle sanoa, että pitäisikö meidän yhdistää voimat ja pelastaa s
Anonyymi-ap
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
TIMANTTIA.. K-KAUPAN LENKKI 80 PROSENTTIAA KALLIIMPAA..
RULLAHIIHTO RATA VE I 1.8 MILJOONAA ROVANIMEN VERON MAKSJAILTA YMS..
HELI VEI 950 TUHATTA EUROA JA SOETE PELLET 200 MILJOONAA TEITÄ ARVOISAT ROBVVANIEMELAISET VERON MAKSAJAT KUSETETAAN TÄYSILLÄÄ....HUUMEET AIENB ,,MISSÄ POLIISI .. TUKONTA YMS.. - Anonyymi
TANJA ANTOI PYLLISTI
- Anonyymi
LETOPALLOO K-KAUPPIAS VAATTII 150 TUHAAT EUROO TAII LAPSEENNE SYÖÖ PEUKKUA NAM RAOBAKATOO JOLAMKI
- Anonyymi
DDDD
- Anonyymi
lasketteleeko sisääan hahahheh
- Anonyymi
aaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953