Autoteollisuus, varsinkin Saksassa, on merkittävä teollisuudenala ja työllistäjä. Poliitikkojen on teollisuuden etujärjestöjä kuunneltava ja nyt onkin tullut tiukkaa tekstiä polttomoottorikiellosta.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/5dae8989-a558-45fb-a2ea-60f491e90194
Autoteollisuus tyrmää polttomoottorikiellon
10
110
Vastaukset
- Anonyymi
Saksalaiset ovat itse lobanneet autoihin jos mitäkin varusteita, jotta ranskalaiset ja italialaiset automerkit kärsisivät, kaikissa autoissa pitää olla autobahn varusteet...
Nyt saksalaiset ovat kusessa itse ja parku on kova. No aiheellinenkin tietysti, mutta oikeastaan olisi kaikkien eurooppalaisten etu, mikäli EU ei olisi niin helposti lobattavissa. Saksalaiset ovat tosiaan aiemmin onnistuneet hyvin autoteollisuutensa etujen ajamisessa, mutta heille ei tullut mieleenkään, että ilmastolobbarit onnistuisivat kaatamaan koko euroopan autoteollisuuden, mikäli onnistuvat lobbauksessaan loppuun asti. Erikoinen ottelu, mutta menee suurin piirtein näin: Erä 1 saksalaiset-muut autonvalmistajamaat 1-0, erä 2 ilmastolobbarit vastaan kaikki 1-0, kolmas erä aloitettu. - Anonyymi
Sähköauto on ajanut nyt itsensä päin seinää. Tuossahan se kerrotaan että vain 15% myydyistä on sähköautoja mallistoista😂😂😂ja nämäkin myydään vain kun on jotain kannustimia ja tukia hahahah...sähköauto alkaa olla menetetty peli. Ne hölmöt jotka niitä ostivat ovat todella kusessa kun niitä ei kohta saa myytyä.
- Anonyymi
Lopun alkua. Sähköautoilun kuolin korinaa.
- Anonyymi
Ei tässä voi kuin nauraa näille sähköautoilufanaatikoille. Nyt alkaa totuus paljastua. Kukaan ei osta sähköautoa sen jälkeen kun EU kumoaa kiellon 2035. Se tullaan kumoamaan ja siirtämään. Ja sitten sitä siirretään uudestaan ja uudestaan. Lopulta 2050 nauretaan sille kuinka helvetin tyhmiä EU ämmät oli 2025 vuonna kun kuvittelivat sähköauton yleistyvän🫢
- Anonyymi
Näistä päättäjistä osa varmasti jossain hullujen huoneella 2050 reetta rumperin kanssa vetämässä itkupotku raivareita seinään🥳
- Anonyymi
Pian loppuu viher haihattelu ja ajetaan taas kunnon pakoputkiautoilla jokainen. Sähköauto on pahin saastuttaja.
- Anonyymi
Sähköauto ei vaan ole tätä päivää. En osta toista kertaa.
- Anonyymi
Ei se ole mitään päivää, ideologinen hetken humppa.
- Anonyymi
Osta nyt edes sen ensimmäisen kerran. Todennäköisesti et ole edes kokeillut sähköaitoa.
Hyvin harva haluaa vaihtaa takaisin polttikseen, kun on ajanut sähköaitolla vähän aikaa. Kotilatauksen puute voi olla se syy joillakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta nyt edes sen ensimmäisen kerran. Todennäköisesti et ole edes kokeillut sähköaitoa.
Hyvin harva haluaa vaihtaa takaisin polttikseen, kun on ajanut sähköaitolla vähän aikaa. Kotilatauksen puute voi olla se syy joillakin.Kaksi oli. Xc40 ja model y. Ei tule kolmatta. Hybridi on paras, en aja sillä koskaan pelkällä sähköllä vaan hybridinä. Köyhät voi säästellä pennejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007