Tienestit

Anti-ihminen

Kuinka paljon kommunistin pitää tienata, että muuttuu kapitalistiksi?

14

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se sosialisoi

      toisten omaisuuden itselleen.

      • Ikiteekkari, joka ei ole koskaan liannut käsiään työllä!!
        vom


    • Huumorin pilke silmäkulmassa kysypä "Nalle" Wahlroos´ilta!
      vom

    • Tumppi-82

      Kuulin jostain (tältä palstalta??) että Kimi Räikkönen oli lapsena laitettu pioneeri-leirille. Uskon että nykyään hänen ja hänen vanhempiensa näkökohdat ovat muuttuneet.

      • Ei välttämättä! Esimerkiksi itse nautin "helvetin hyvää eläkettä", mutta olen poliittisesti
        edelleen vasemmistolainen, kuten lapsuuden kotini!! Kysymys liittyy ihmisen kykyyn nähdä
        kokonaisuuksia yksittäisten ilmiöiden ohi!
        vom


    • sielu

      Kapitalisteiksi ei meistä ole. Porvareiksi emme tahdo tulla. Olkaamme siis komukoita.

    • ...

      vaan ne työsuhde-edut. Putinkin taisi nostaa palkkansa jopa 2000 €/kk:ksi (mm. Gorballa n. 500 €/kk). Mutta tuleehan työsuhde-etuina 12 kartanoa, palvelusväki, pari limusiinia ja valtiollistettu yksityiskone.

      Sellainen se kommunismi on.

      • hahahahahahahaahahahaaha

        sosialistinen valtio (neuvostoliiton väitetiin olevan)


      • Janne**
        hahahahahahahaahahahaaha kirjoitti:

        sosialistinen valtio (neuvostoliiton väitetiin olevan)

        ...Venäjä on aika sosialistinen valtio, koska suuri osa merkittävimmistä yrityksistä on valtion omistuksessa. Esim. kaikki tärkeät TV-kanavat.

        Länsimaissa yksityistetään, mutta Venäjällä kehitys tuntuu menevän pikemminkin toiseen suuntaan...

        Venäjällä tuntuu olevan se ongelma, että se ei oikein tunnu itsekään tietävän, millainen maa haluaa olla. Neuvostoliiton haamu on yhä vahvana läsnä, mistä osoituksena sanaharkka rajasopimuksesta Viron kanssa (puhumattakaan, että Venäjällä otettiin Neuvostoliiton kansallislaulu käyttöön!). Venäjän olisi pitänyt putsata kaapit täydellisesti vanhoista luurangoista ja siirtyä uudelle vuosituhannelle uusin eväin. Valitettavasti näin ei ole käynyt, pikemminkin päinvastoin. Samaa vanhaa paskaa vuodesta toiseen.


      • Janne** kirjoitti:

        ...Venäjä on aika sosialistinen valtio, koska suuri osa merkittävimmistä yrityksistä on valtion omistuksessa. Esim. kaikki tärkeät TV-kanavat.

        Länsimaissa yksityistetään, mutta Venäjällä kehitys tuntuu menevän pikemminkin toiseen suuntaan...

        Venäjällä tuntuu olevan se ongelma, että se ei oikein tunnu itsekään tietävän, millainen maa haluaa olla. Neuvostoliiton haamu on yhä vahvana läsnä, mistä osoituksena sanaharkka rajasopimuksesta Viron kanssa (puhumattakaan, että Venäjällä otettiin Neuvostoliiton kansallislaulu käyttöön!). Venäjän olisi pitänyt putsata kaapit täydellisesti vanhoista luurangoista ja siirtyä uudelle vuosituhannelle uusin eväin. Valitettavasti näin ei ole käynyt, pikemminkin päinvastoin. Samaa vanhaa paskaa vuodesta toiseen.

        Onko nyt niin, että mielikuvamaailmaasi EI saa tulla muunlaista talousjärjestelmää, kuin tämä yltiökapitalismi???
        vom


      • Ja-pi
        Janne** kirjoitti:

        ...Venäjä on aika sosialistinen valtio, koska suuri osa merkittävimmistä yrityksistä on valtion omistuksessa. Esim. kaikki tärkeät TV-kanavat.

        Länsimaissa yksityistetään, mutta Venäjällä kehitys tuntuu menevän pikemminkin toiseen suuntaan...

        Venäjällä tuntuu olevan se ongelma, että se ei oikein tunnu itsekään tietävän, millainen maa haluaa olla. Neuvostoliiton haamu on yhä vahvana läsnä, mistä osoituksena sanaharkka rajasopimuksesta Viron kanssa (puhumattakaan, että Venäjällä otettiin Neuvostoliiton kansallislaulu käyttöön!). Venäjän olisi pitänyt putsata kaapit täydellisesti vanhoista luurangoista ja siirtyä uudelle vuosituhannelle uusin eväin. Valitettavasti näin ei ole käynyt, pikemminkin päinvastoin. Samaa vanhaa paskaa vuodesta toiseen.

        Eli Venäjä on edelleen diktaruuri.


      • Tauno Platon
        Janne** kirjoitti:

        ...Venäjä on aika sosialistinen valtio, koska suuri osa merkittävimmistä yrityksistä on valtion omistuksessa. Esim. kaikki tärkeät TV-kanavat.

        Länsimaissa yksityistetään, mutta Venäjällä kehitys tuntuu menevän pikemminkin toiseen suuntaan...

        Venäjällä tuntuu olevan se ongelma, että se ei oikein tunnu itsekään tietävän, millainen maa haluaa olla. Neuvostoliiton haamu on yhä vahvana läsnä, mistä osoituksena sanaharkka rajasopimuksesta Viron kanssa (puhumattakaan, että Venäjällä otettiin Neuvostoliiton kansallislaulu käyttöön!). Venäjän olisi pitänyt putsata kaapit täydellisesti vanhoista luurangoista ja siirtyä uudelle vuosituhannelle uusin eväin. Valitettavasti näin ei ole käynyt, pikemminkin päinvastoin. Samaa vanhaa paskaa vuodesta toiseen.

        Musta tuntuu siltä, että Venäjä ottaa käyttöön sekä kapitalismista että sosialismista ne huonot puolet.


    • euroja

      Olen yrittäjä ja satsannut paljon rahaa siihen,että joskus voisin ansaita vähän enemmän.
      Nyt tienaan noin 500 euroa päivässä.
      Olen sijoittanut siihen todella paljon,tehnyt pitkiä työpäiviä ja käyttänyt paljon rahaa.
      Avoimena ihmisenä en ole ujostellut näyttää menestymistäni.
      Yht äkkiä huomasin,että kaikki pienen paikkakunnan kommarit vihaavat minua.Miksi?

      • Kerro luonteestasi ja elämäntyylistäsi, sitten vastaan Sinulle!!
        vom


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe