Onko mut mustamaalattu?

Anonyymi-ap

Mun elämästä on lähtenyt monta läheistä ystävää ilman mitään syytä. Koko lapsuuden minulla ei ollut oikee kavereita, kun vasta yläkoulussa sain muutamia.
Yks johon olin ihastunut, ja samoin oli kuulemma muhun myös. Mutta silloin myöhemmin tuntui siltä, että joku oli musta kertonut jotain tälle, koska ei tuosta tullut mitään. Ja nyt tässä myöhemmin katsoin hänen fb niin melkeinpä kaikki muut tällä on kavereina, minut aikoinaan poisti sieltä.

Toinen kenen kanssa oli vähän jotain juttua ja julkaistiin nuorina parisuhde fb ja tälle tuli äkkiä kiire seuraavana päivänä laittaa poikki. (ilmeisesti samasta paikkakunnasta joku hänelle kertoi musta ihme juttuja)

Myös serkut eivät pidä yhteyttä. Ainostaan lapsuus- ja nuoruusvuosina pitivät. Mutta loppui noin vaan.

Lisäksi muutama muu ystävä näin aikuisiällä eivät halua olla mun kanssa tekemisissä.
Ainoa asia mitä oon huomannut, että pystyn pitämään uusia tuttavuuksia yllä vain ja ainoastaan etteivät tunne mun tapaamisista ihmisistä ketään että ei oo heidän korviin kuulunut mitään.
Nämä uudet kaverit ottavat aktiivisesti muhun kontaktia jne. Oon laittanut merkille onko tuossa jotain perää.
Myös parisuhteen oon lisäksi onnistunut saamaan vain ja ainoastaan että se on ihan uusi ja kauempaa Suomea. Ei ainakaan porukka voi tuntea mun piiristä tätä. Ja just nämä uudet keihin luotan eivät käyttäydy näin että pitää lopettaa näkeminen jne.

Tässä vaan oon analysoinut asioita, että olisko näin mulle käynyt.

6

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua mustamaalattiin takavuosina eräällä nyt jo suljetulla foorumilla valheilla.
      Stalkkerit lienevät seuranneet elämääni edelleen, kun yksi rakas ystäväni lopetti yhteydenpidon kanssani alkukesällä. Se tuntuu pahalta, mutta tiedän itse mikä on totta, ja mikä ei ole.....

• Anonyymi

Onko muilla tämän tyyppisiä kokemuksia

• Anonyymi

Toivottavasti kenelläkään muulla ei ole kokemusta "perässähiihtäjistä", koska sinnikkäät stalkkerit eivät jätä rauhaan vuosienkaan kuluttua...

• Anonyymi

Voisiko he kokea ettet ole itse heistä tarpeeksi/ahkerasti kiinnostunut. Odotatko yhteyden ottoja muttet itse ota. Miksi et voisi kysyä miksi koet ystäväsi sinut hyljänneen. Monesti asiat on väärinymmärryksiä.🤷‍♀️

• Anonyymi

Stalkkerit tuskin tarvitsevat kenenkään "stalkattavan" kiinnostusta, mutta he kyllä ottavat huomion itselleen tavalla tai toisella, useimmiten negatiivisia tapoja käyttäen, kuten mustamaalaamalla.

• Anonyymi

Hei ap! Sinä tuot viestissäsi esille meistä monia muitakin koskettavia kipeitä asioita kuten yksinäisyyden, ns. "ystävien" lähtemiset sanoitta ja selityksittä elämästä sekä ilmeiset takanapäin puhumiset ja mustamaalaamisen, mikä on erittäin alhaista toimintaa! Oikeassa elämässä stalkkerit on ehkä helpompi jäljittää, mutta somessa lähes mahdotonta.

Tuolla toisella osiolla toistuu useissa viesteissä se tilanne, missä jonkun tärkeä ystävä tai rakastettu on lopettanut ykskaks yhteydenpidon ja viesteihin vastaamisen, mikä jättää helposti vastapuolen vellomaan syyllisyydentunnossa siitä, mitä väärää hän on sanonut tai tehnyt. Ei se vaatisi paljon vaivaa lähettää asiallinen ja rehellinen viesti esim. kännykkään tai whatsappiin, jossa yhteydenpitoon kyllästynyt henkilö kertoisi oikean syynsä lopettamiselle...
      Aikuinen normaali ihminen ymmärtää kyllä, saamatta raivokohtauksia tms.

Uuden mies/naisystävän löytyminen, uusi työ tai harrastukset yms. eivät ole mielestäni päteviä syitä itsekkäälle ja välinpitämättömälle käytökselle, ja toisen ihmisen epätietoisuuden tilaan jättämiselle. Ei mikään sairauskaan, varsinkaan jos henkilö näyttäytyy irl:issä tai somessa reippaana ja toimintakykyisenä.

Herää kysymys, onko tuollaisilla ihmisillä lainkaan omaatuntoa? Tai jos se on, niin uudet kuviot ja kivemmat ystävät sammuttavat tehokkaasti omantunnon äänen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5171
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      179
      4909
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3359
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2956
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2272
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      236
      1702
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1259
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1241
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      71
      940
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      907
    Aihe