Kyllä helvattu ihmiset tykkää omasta äänestä kun soittavat järviradioon. Oma radio päällä että oikein kiertää. Käy toimittajien korvia sääliksi. Hannu onneksi uskaltaa "komentaa" 👏👏👏
Järviradio
20
749
Vastaukset
- Anonyymi
Hannu on kuningas 💪
- Anonyymi
Janne hoitaa aina kaiken tyylikkäästi ja arvostaa jokaista. Ei äksyile, eikä ole kenellekään epäasiallinen. Siksi on ehdottomasti Järviradion paras koskaan ! Kiitos! On muuten ehdolla vuoden radiotoimittajaksi Suomessa.
- Anonyymi
Minne katosi jalasjärven kalevi ja kokkolan kalevi
- Anonyymi
Iloinen sylvi vaasasta ei oo kertonu miten hänen koira numero 43 on kuollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloinen sylvi vaasasta ei oo kertonu miten hänen koira numero 43 on kuollut
Hurjaa menoa
- Anonyymi
Osa on jo maksanu ittensä kipiäksi eli pa
- Anonyymi
Järviradio on ylivoimaisesti paras.
- Anonyymi
Uudet höppänät tuula joensuusta ja joku paevekeakka
- Anonyymi
Miten niin uudet?
- Anonyymi
Parveka-akka on todella rasittava .
Tuula joensuusta on monotonista roposta toivonut jo pitkään. Nyt on onneksi vaiennut, eikä ole soitellut varmaan kuukauteen, onneksi.
- Anonyymi
Onko J P painunut maanalle?
- Anonyymi
YouTube kanavallaan kertonut syyn.
- Anonyymi
Meni ratio kiinni. Äkäpussi illan toiveissa
- Anonyymi
Eipä tullut kuuntelijan ääneen juurikaan soittoja ja syykin selvä, kamalaa lässytystä
- Anonyymi
Yhelle oli tullut älyttömän suuri puhlasku mutta soitin kuitenkin ps typerä mikä typerä
- Anonyymi
10e / puhelu + Pvm.
Joskus 5e. Miksei aina olisi 5e? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10e / puhelu Pvm.
Joskus 5e. Miksei aina olisi 5e?Myös tekstiviestit.
- Anonyymi
Minä minä Orava. Miksi pitää puhua koko ajan itsestään???????
- Anonyymi
Orava on tosi rasittava ja täynnä itseään ja puhuu kamalan paljon sotajuttuja, israilia ja hamasia, kukaan muu juontaja ei sotke sotaa ohjelmiin.
Onneksi taitaa olla JiiPeen sijainen ja jos JiiPee tokenee vuoden vaihteeseen, niin päästää oravasta eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orava on tosi rasittava ja täynnä itseään ja puhuu kamalan paljon sotajuttuja, israilia ja hamasia, kukaan muu juontaja ei sotke sotaa ohjelmiin.
Onneksi taitaa olla JiiPeen sijainen ja jos JiiPee tokenee vuoden vaihteeseen, niin päästää oravasta eroon.Käykää katsomassa Oravan somee! Huh huh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949317Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki584833Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414531Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit562851Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001566- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota441254Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691164