Niin, siinäpä sr tulikin. Katsoin vasta "Materialists" ja se oli ihan ok.
Kotimaisista elokuvista odotan sitä leffaa, jossa porukka istuu illallisella ja lukee kaikkien kuullen viestit ääneen tyyliin: "No secrets!"
Nimi taisi olla "Täydelliset vieraat" tjsp.
😅
Paras elokuva, jonka olet viimeksi katsonut?
39
338
Vastaukset
- Anonyymi
entä elokuva jonka nimi olisi paramilitaristit?
en tiedä mikähän olisi oikein hyvä.... hetkinen joo tämä missä Jodie Foster, avaruusrakettijuttu - Anonyymi
illalla muuten Frantic Elokuva kanava 5
Itse kun niin kolautin päätä ja kyynärpäätä vähän kipeänåoli hetken oli - Anonyymi
Komedioista mask muuten nuo ny si tähän ikään on enemmistö sitä yhden ja saman toistoa vanhoista leffoista tehtyjä uusia versioita on kai ideat vähissä
Niin kai ne on ja samaa tehdään musiikissa tällä hetkellä. Myös mainokset tehdään laulamalla.
- Anonyymi
niin tuollainen jos itse lyö pään johonkin vahingossa niin satuu vähän jooh
En oo käyny elokuvissa pitkään aikaan, enkä telkkariakaan kattele. Mutta jonkun ukrainaan liittyvän elokuvan oon kattonu, en vaan muista minkä, mutta hyvä oli.
En tollasta täydellisiä vieraita tiedä. Mikäs se oli missä oli kauppaneuvos paukku. Se ei tainnu olla elokuva vaan sarja vai oliko elokuvakin?Ai Hyvät herrat? Olihan se kieltämättä siltä osin hauska, kun sai hyvin kuvan siitä kuinka moni tärkeä asia päätetään saunassa.
Mu5tasydän kirjoitti:
Ai Hyvät herrat? Olihan se kieltämättä siltä osin hauska, kun sai hyvin kuvan siitä kuinka moni tärkeä asia päätetään saunassa.
Hyvät herrathan se olikin. Mistähän mä sain päähäni, että se oli jotku vieraat?
Asuin sillon vielä kotona ja äiti katso. Tai oikeestaan tykkäsi enemmän siitä naisesta ja tummasta miehestä, jotka siinä aputyötä teki. Kattelin ite siinä samalla.
- Anonyymi
Aika vähän tulee leffoja katsottua, viimeisimmästä on aikaa. Ei ne kuitenkaan niin hyviä olleet kuin (suunnilleen) ensimmäiset katsomani elokuvat... Tuulen viemää ja Casablanca...
- SheenaRomanttiset ja draamat ovat hyviä leffoja. Kauhua en genrenä pysty katsomaan ollenkaan tai joo, jos en halua nukkua seuraavana yönä.
- Anonyymi
Kadotettu maailma ja Johanneksen evankeliumi.
- Anonyymi
Minä ja pingviini toistamiseen laitan. Huomenna The Roses.
VilmaItsekin harkitsin tuota The Rosesia, mutta sinä päivänä, kun olin menossa, niin aurinkoinen ja lämmin sää innosti ennemmin lenkkipolulle. On se kuitenkin edelleen katsottavien listalla.
- Anonyymi
Ei ole elokuvia tullut toljoteltua viime aikoina, on tullut seurattua Foundation, Säätiö sarjaa. Kausi kolme menossa ja ei kiinnosta kissaakaan tässä porukassa 😄
Pitääpä perehtyä sarjaan. Aloin katsomaan vanhoja Shamelesseja, kun musta huumori kolahtaa.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Pitääpä perehtyä sarjaan. Aloin katsomaan vanhoja Shamelesseja, kun musta huumori kolahtaa.
Jos vähän villimpi musta huumori kolahtaa niin Kovan onnen kundi männävuosilta on ihan hauska, pitäisi varmaan katsoa itsekin uusintana.
Säätiö on sitten scifiä, että jos tyylisuuntaus aiheuttaa ihottumaa niin... Anonyymi kirjoitti:
Jos vähän villimpi musta huumori kolahtaa niin Kovan onnen kundi männävuosilta on ihan hauska, pitäisi varmaan katsoa itsekin uusintana.
Säätiö on sitten scifiä, että jos tyylisuuntaus aiheuttaa ihottumaa niin...Mulla ei ole oikein mielipidettä scifistä, niin saatanpa vilkaista. 👌
- Anonyymi
Paras elokuva minkä olen ikinä katsonut on falling down, vielä liikennevaloissa niin tajuan
- Anonyymi
Ja siinä on kerroksia, opetusta sanomaa. Eikö muka ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä on kerroksia, opetusta sanomaa. Eikö muka ole?
Nazikauppakohtaus paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nazikauppakohtaus paras
Tai sinko- there is nothing wrong with the road see
- Anonyymi
Joku vanha autoelokuva... missä lähtee karkuun ajamaan joo Kowalski joku Dodge Challengerilla poliisia karkuun, lopussa kuolee ja räjähtää se auto junan alle Vanishing Point... taisi olla.
Avaruusjutuista joku... missä joku tuo...no vilahda mieleen nyt, jossa rakentaa tuo nainen jonkin laitteen millä voi matkustaa eri ulottuvuuksin.- Anonyymi
...ei muistaakseni junan alle vaan kauhakuormaajan kauhaan 🤔. Valkoinen challenger?
- Anonyymi
.. niin Nicole Kidman avaruuselokuva, ei löytynyt heti tuota elokuvaa mitä tarkoittaisin...
- Anonyymi
autojuttu Vanishing Point:
https://www.imdb.com/title/tt0067927/ - Anonyymi
olisiko tuo jonkin elokuvan nimi elyseyum, jossa jode foster
Olen ollut Netflixin käyttäjä jo vuosia ja nyt joutuu raapimaan laarin pohjaa siinä toivossa, jos sieltä joku näkemätön leffa löytyisi.
Uusimmat elokuvat ovat suorastaan outoja.
Kulissit ovat raskaasti animoitu ja juoni taitaa olla keinoälyn kynästä.
Action on kiihdytetty huippuunsa ja näyttävyys ohittaa realismin.
Näissä kohdissa yleensä torkun.
Paras elokuva, jonka olen viimeksi katsonut, on Das Boot 80-luvulla.Mu5tasydän kirjoitti:
Ei ole tämäkään tuttu, pitää tutustua.
😊
Das Boot on aika miehinen elokuva.
Rakkautta siinä ei ole lainkaan ja romantiikka on lähinnä meren kuohunnassa ja koneiden jyskeessä.
Studiossa tehty, mutta illuusio on niin vahva, että miesmäisyyteni kasvaa, kun elokuvaa katselee kaljan kera.Gattino kirjoitti:
😊
Das Boot on aika miehinen elokuva.
Rakkautta siinä ei ole lainkaan ja romantiikka on lähinnä meren kuohunnassa ja koneiden jyskeessä.
Studiossa tehty, mutta illuusio on niin vahva, että miesmäisyyteni kasvaa, kun elokuvaa katselee kaljan kera.Linkki unohtui.
https://www.youtube.com/watch?v=rln5FWAFFoo&ab_channel=Y2Kplus01Gattino kirjoitti:
Linkki unohtui.
https://www.youtube.com/watch?v=rln5FWAFFoo&ab_channel=Y2Kplus01Kiitos linkistä. 👍
- Anonyymi
¨joisain james bond elokuvissakin ehkä kuinjoku Kutainen ase tai 007 istanbulissa
- Anonyymi
Viimevuoden puolella näin ekaa kertaa interstellarin, se oli erittäin hyvä. Myös everything everywhere all at once tuli joskus talvella ja siitäkin pidin varsin paljon.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Tähänkin pitää tutustua. 👍
The Roses.
En kerro muuta, mutta mieleen tuli "Kuka pelkää Virginia Wolfia" ( Taylor/Burton)
ja "Ruusujen sota" (Turner/Douglas).
Siksi en kerro, sillä en ota vastuuta toisen kokemuksesta, jossei vielä ole nähnyt.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913188Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729631Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959123Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386734Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193145En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3921225Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71164YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000