Kumppanin perhe ja ulkopuolisuus

Anonyymi-ap

Enemmän tai vähemmän ulkopuolinen olo kumppanin perheessä.
Ollaan oltu 4 v yhdessä kumppanin kanssa, ja oon nähnyt hänen perhettä yleensä jos py käy pyörähtämässä lapsuuden kodissa tms.
Kumppanin äiti ja veli ja sisko on ihan mukavia kyllä.
No ongelman ja ulkopuolisen olon tästä tekee se, että mun kumppanin sisarusten seurustely kumppanit on tosi läheisiä heidän äidin kanssa, ja taas mua ei sitten oo otettu tähän tiiviiseen porukkaan mukaan.
He siis viettää paljon aikaa ja viestittelee porukalla ja sen sellaista. Mun kumppanin ex tyttöystävä oli osa tätä tätä tiivistä porukkaa, mutta mä tosiaan en. Mun kumppania tää ei hetkauta, mutta mua asia kyllä häiritsee että miksei mua oteta sitten mukaan tai muhun haluta sen enempää tutustua, kun sisarusten kumppanit on super läheisiä tän mun poikaystävän äidin kanssa:(
oonko nyt ihan turhasta asiasta murheissaan ja tunnen turhaa ulkopuolisuutta vai kertooko tää jostain ettei poikaystävä ehkä sitten ota mua niin vakavasti kun edellisen tyttöystävän kun hän tosiaan oli super läheinen tän perheen kanssa niinkun poikaystävän sisarusten kumppanitkin on.
mä ehkä haluaisin että kumppanin perhe olis vähän niinkun mun bonus perhe ja tietty niinkun hän on ollu tosi tervetullut mun perheeseen ja yritetty ottaa häntä siihen osaksi mikä ei sitten oikeen oo häntä kiinnostanut ikävä kyllä.

2

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja mul on hyvä jos äiti on edes nähny sitä kenenkä kanssa olen samoten sisko ei vaan ole yleisestikään ymmärtääkseni miehille niin tärkeää kuin naiaille useimmiten nainen isänsä hyväksynnän kumppanistaan haluaa vähintään toiset äitinsä ja jopa sisarustensa silti mielestäni olisi tärkeintä muistaa että se kenenkä kanssa on valitaan itselle ei äidille isille tai sisaruksille se ny vaan on ylimmäränen lisä jos tulee toimeen mu mielestäni ei välttämättömyys millään tapaa

• Anonyymi

Itse sitä mieltä että omiin sisaruksiin hyvä jos hyvät välit. Ja kumppanin perheeseen hyvät välit mut tarpeeksi etäiset. Se on ahdistavaa jos sukulaiset sotkee suhteessa. Sehän näkyy jo tuossakin kielii et sulla tullut mustasukkaisuutta että tykänneet exästä enemmän. Keskittykää omaan keskinäiseen suhteeseen enemmänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9718
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      178
      5493
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      156
      5099
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      68
      4778
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      189
      2288
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2199
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1809
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90
      1527
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21