Pitäisikö nykyään olla lithium rasvaa, esim. Weldtite TF2?
Onko hyvä rasva kuulalaakereihin?
Naparasvan laatu
13
170
Vastaukset 13
- Anonyymi
Polkupyöräkäytössä tuolla ei ole mitään väliä. Ei kuumene, eikä kierrä kovaa. Ihan sama, mitä rasvaa panet sinne.
- Anonyymi
Jos aiot talvella pakkasilla pyöräillä, niin ei ole yhdentekevää, mitä rasvaa käyttää,
- Anonyymi
Toimiiko TF2 hyvin talvella? Estää ainakin korroosiota.
- Anonyymi
Itse en laittaisi teflonia. Itse olen käyttänyt molybdeeni rasvaa.
- Anonyymi
Vaseliini toimii tässäkin aivan erinomaisen hyvin.
- Anonyymi
Tavallista, keltaista rasvaa ei kannata laittaa.
- Anonyymi
Vaseliinia on myös värittömänä ja mustana. Jos värirepertoaari ei riitä, elintarvikevärin avullla siihen saa toivotun vivahteen.
- Anonyymi
Mulla on sitä ja kun en tiennyt ettei se sovellu talvikäyttöön niin oon ajanut vaan.
- Anonyymi
Valkovaseliinilla mennään (kun muutas ei ollut saatavilla)
- Anonyymi
Semmoinen lähemmäs 60v. on menty kesät ja talvet normi vaseliinilla eli mitä nyky pellet kutsuvat keltaiseksi. Hajotkaa tefloniin :D :D
- Anonyymi
nomutkumutkupiippiip...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nomutkumutkupiippiip...
Trööt trööt ja prööt......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534