Pitäisikö nykyään olla lithium rasvaa, esim. Weldtite TF2?
Onko hyvä rasva kuulalaakereihin?
Naparasvan laatu
13
170
Vastaukset
- Anonyymi
Polkupyöräkäytössä tuolla ei ole mitään väliä. Ei kuumene, eikä kierrä kovaa. Ihan sama, mitä rasvaa panet sinne.
- Anonyymi
Jos aiot talvella pakkasilla pyöräillä, niin ei ole yhdentekevää, mitä rasvaa käyttää,
- Anonyymi
Toimiiko TF2 hyvin talvella? Estää ainakin korroosiota.
- Anonyymi
Itse en laittaisi teflonia. Itse olen käyttänyt molybdeeni rasvaa.
- Anonyymi
Vaseliini toimii tässäkin aivan erinomaisen hyvin.
- Anonyymi
Tavallista, keltaista rasvaa ei kannata laittaa.
- Anonyymi
Vaseliinia on myös värittömänä ja mustana. Jos värirepertoaari ei riitä, elintarvikevärin avullla siihen saa toivotun vivahteen.
- Anonyymi
Mulla on sitä ja kun en tiennyt ettei se sovellu talvikäyttöön niin oon ajanut vaan.
- Anonyymi
Valkovaseliinilla mennään (kun muutas ei ollut saatavilla)
- Anonyymi
Semmoinen lähemmäs 60v. on menty kesät ja talvet normi vaseliinilla eli mitä nyky pellet kutsuvat keltaiseksi. Hajotkaa tefloniin :D :D
- Anonyymi
nomutkumutkupiippiip...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nomutkumutkupiippiip...
Trööt trööt ja prööt......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661