Käsilaukku

Anonyymi-ap

Nainen ja käsilaukku on kummallinen yhdistelmä.

Kun naiselle ostaa käsilaukun, tämän ilme ja olemus saa uutta väriä ja syvyyttä. Hän puhkeaa kukkaan sisäänpäin kääntyneestä nupusta, soi kuin lyyra ja tuoksuu kuin ruusutarha avautuessaan loistoonsa. Silmät nuo kimmeltävät. Kauniit. Ja kädet, nuo jumalten instrumentit, poistelevat innoissaan täytepaperia tuotteesta täyttääkseen aihion itsellään.

Ihanaa katseltavaa

(hihitystä)

37

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Detaljeja

Käsilaukun ostaminen naiselle kuulostaa helpolta.

Mutta

Muttamutta…

Ensinnäkin tulee ymmärtää se kenelle käsilaukun ostaa, koska jokainen nainen on persoonallisuus, individuaali ja omaleimainen olento itsessään.

Jos ei tunne naista, niin voi ostaa rahoilla vaikka moottoriöljyä ja unohtaa koko naisen.

(naurua)

• Anonyymi

En lähtisi ottamaan riskiä tutunkaan naisen kanssa. Kyllä lahjakortti on hyvä keksintö.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähtisi ottamaan riskiä tutunkaan naisen kanssa. Kyllä lahjakortti on hyvä keksintö.

-keinovaginamies-

Mjaa

Lahjakortti on omasta mielestäni lähinnä loukkaus.

Taas kaiken pistäminen peliin osoittaa äärimmäistä rohkeutta, jollaista naiset arvostavat.

Tiedän. Tehtävä on vaikea ja vaatii intuitiivistä otetta.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Taas kaiken pistäminen peliin osoittaa äärimmäistä rohkeutta, jollaista naiset arvostavat.

(hirn)

No jaa,
        Nuo on noita nuorten miesten urheuden osoituksia. Siitä kun pääsee yli, niin elämä helpottaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jaa,
        Nuo on noita nuorten miesten urheuden osoituksia. Siitä kun pääsee yli, niin elämä helpottaa.

-keinovaginamies-

Kommentti

On niin, että jos lahjan kohde lahjan saadessaan ei ymmärrä niitä ponnisteluja ja pähkäilyjä - silkkaa vaivaa ja omaehtoista ajankäyttöä vain yhden asian vuoksi, niin nainen voi olla aivokuollut ja letkuissa.

Mies ei naista voi sen suuremmin arvostaa, kuin sijoittamalla häneen kaiken omistamansa. Jopa ajan.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

(hirn)

Kyllä. Älä miehenä koskaan osta naiselle mitään, koska et kuitenkaan osaa. Mutta etenkään anna lahjakorttia, koska sillä tavalla myöntäisit että et osaa.

• Anonyymi

Erikoista, ettei miehet tarvi käsilaukkua mihinkään.
      Nainen tarvii käsilaukun aina, jos menee kauppaan tai ihmisten ilmoille, mies ei tarvi.
      Mitä siellä käsilaukussa on niin hengentärkeää, ettei ilman käsilaukkua nainen pärjää?

• Anonyymi

Mjaa

Tuo oli hyvä kysymys.

Kun ilmennyttä omituisuutta tutkii tarkemmin, niin on (luultavasti) se & sama mitä käsilaukussa on.

Se voi olla jopa tyhjä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Tuo oli hyvä kysymys.

Kun ilmennyttä omituisuutta tutkii tarkemmin, niin on (luultavasti) se & sama mitä käsilaukussa on.

Se voi olla jopa tyhjä.

(hihitystä)

Jospa käsilaukussa on käsidesiä, kertakäyttösormikkaita ja FFP3 maskeja koronan varalta.

• Jaa, tähän sama mitä laitoin jo aiempaan kommenttiini..

Naisille suunnitellut vaatteet ovat tunnettuja olemattomista/hyödyttömistä taskuista,
        Siksi monesti laukku on tarpeen, varsinkin nykyään näiden matkatelkkarin kokoisten kännyköiden kulta-aikana

• Anonyymi

Tähän voi perustaa uskomuksen myös isommasta talosta. Mitä isompi sitä enemmän sinne saa kaikkea kivaa uutta tavaraa✨️

• Anonyymi

Ostat mulle käsilaukun, niin saat pitää itelläsi. En huoli. 😊
      En nää käsilaukussa mitään iloitsemisen aihetta, rojupussi vaan minä täyttyy kaikesta paskasta ja hirttää kantajansa viimeistään kassajonossa.

Jasu

• Anonyymi

Osta mielummin työkalupakki. Sinne saa kaikki vermeet nätisti järjestykseen. Ja hyödyllisempi kun käsilaukku.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta mielummin työkalupakki. Sinne saa kaikki vermeet nätisti järjestykseen. Ja hyödyllisempi kun käsilaukku.

Jasu

Oineestaan jos nyt joku jotain kalliimpaa lahjaa väkisin tyrkyttäisi, pyytäisin ostamaan rottapojille uuden Critter Nation häkin. Vanha on niin kulahtanut, nolo suorastaan pitää käytössä. Pojat tarttisi uuden siistin häkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oineestaan jos nyt joku jotain kalliimpaa lahjaa väkisin tyrkyttäisi, pyytäisin ostamaan rottapojille uuden Critter Nation häkin. Vanha on niin kulahtanut, nolo suorastaan pitää käytössä. Pojat tarttisi uuden siistin häkin.

Jasu

Mutta sain oikeasti jo etukäteen joululahjani, ompelukoneen. Uusi Singer. Pääsen ompelemaan riippuja, unituubeja jne. Se on hyvä lahja vuosiksi eteenpäin. Itselleni ostin moppisetin joskus synttärilahjaksi, nyt vielä ison nipun levykehykseen moppeja, yläpölyille omat lankapäät. Käytännöllisiä. ❤️

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sain oikeasti jo etukäteen joululahjani, ompelukoneen. Uusi Singer. Pääsen ompelemaan riippuja, unituubeja jne. Se on hyvä lahja vuosiksi eteenpäin. Itselleni ostin moppisetin joskus synttärilahjaksi, nyt vielä ison nipun levykehykseen moppeja, yläpölyille omat lankapäät. Käytännöllisiä. ❤️

Jasu

Painepesuri vielä niin avot, saan pestä matot ja auton. Toki vesipiste pitää kytkeä vesijohtoverkkoon. 😜

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painepesuri vielä niin avot, saan pestä matot ja auton. Toki vesipiste pitää kytkeä vesijohtoverkkoon. 😜

Jasu

Jaja Bobcatti olis kiva pihatöihin. 😊

Kiitos.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.

Jasu

Käsilaukun kantaja villikissa vai telavehje 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.

Jasu

Kunnon puusepän verstaskin olisi mukava sorveineen, mutta kallis. Tykkään tehdä itse puusta ja vanerista pesämökkejä, askelmia ja tasoja. Maksaa paljon, jos tilaa vaikka Kotipesät verkosta. Sitten teen itse kaikkiin terraarioihin verkkokannet puulistaan nitoen. Tokihan ne pitää mitata ja sahata jiiriin.

Mutta semmosia on kiva tehdä ja epoksista pikkuisia pöytälevyjä, koruja, avaimenperiä jne. Ommellen taas noita pesiä ja tuubeja, tunneleita kankaasta ja huovasta.

Tykkään myös tehdä itse terraarioita, pleksitöitä. Arvostan käytännönläheisiä lahjoja. Näihin liittyen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon puusepän verstaskin olisi mukava sorveineen, mutta kallis. Tykkään tehdä itse puusta ja vanerista pesämökkejä, askelmia ja tasoja. Maksaa paljon, jos tilaa vaikka Kotipesät verkosta. Sitten teen itse kaikkiin terraarioihin verkkokannet puulistaan nitoen. Tokihan ne pitää mitata ja sahata jiiriin.

Mutta semmosia on kiva tehdä ja epoksista pikkuisia pöytälevyjä, koruja, avaimenperiä jne. Ommellen taas noita pesiä ja tuubeja, tunneleita kankaasta ja huovasta.

Tykkään myös tehdä itse terraarioita, pleksitöitä. Arvostan käytännönläheisiä lahjoja. Näihin liittyen.

Jasu

Jos joskus muutan mihinkään, teen itse itselleni sängyn johon integroin säilytystilan.

Ja hyllyn, sekä saarekepöydän. Olen ne jo suunnitellut. Toimii pienessä asunnossa muokattavuutensa vuoksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsilaukun kantaja villikissa vai telavehje 😄

Ihan renkailla kelpaa bobicatti. Kunhan on kauha, etten tartte trukkipiikkejä. 😅

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ei mun mielestä kovin kallis. Sorvi tais olla kahden ja kolmen sadan välissä. Tosin talttoihin menee toinen mokoma, mutta ne voi hankkia vähitellen. Vannesaha pieni noin kolme sataa. Vanerihommiin tarvit tukevan pöytäsirkkelin, joka ei kyllä normi tiloihin mahdu. Ite oon ratkaisu sen dewaltin sekä että koneella. Eli koneessa on sekä pöytä että jiirisirkkeli. Itellä toi jo 20 vuotta vanha, ne on tukevampia kun uudet, kannattaa kysellä käytettynä. Muut koneet on record power, ihan ok. Kaikki einhelit kannattaa jättää ostamatta.

Mulla ois vielä haavena oiko tasohöylä, mutta ei se mihinkään mahdu, eli käsikutterilla mennään toistaiseksi.

Metallin ja muovin sorvaamiseen on tietenkin eri sorvi. Se on siinä 800-900 euron tuntumassa penkkisorvi, ei mikään hirmu vahva, mutta mun hommiin riittää. Holzman, mutta merkillä ei niin väliä sama peruskone, vaikka ois Bernardo tai Novakin. Hinnat tietenkin näin äkkiseltään tuntuu suurilta, mutta samaa hintaluokkaa kun noi kodinkoneetkin, mutta työstökoneista kun on hyötyäkin.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei mun mielestä kovin kallis. Sorvi tais olla kahden ja kolmen sadan välissä. Tosin talttoihin menee toinen mokoma, mutta ne voi hankkia vähitellen. Vannesaha pieni noin kolme sataa. Vanerihommiin tarvit tukevan pöytäsirkkelin, joka ei kyllä normi tiloihin mahdu. Ite oon ratkaisu sen dewaltin sekä että koneella. Eli koneessa on sekä pöytä että jiirisirkkeli. Itellä toi jo 20 vuotta vanha, ne on tukevampia kun uudet, kannattaa kysellä käytettynä. Muut koneet on record power, ihan ok. Kaikki einhelit kannattaa jättää ostamatta.

Mulla ois vielä haavena oiko tasohöylä, mutta ei se mihinkään mahdu, eli käsikutterilla mennään toistaiseksi.

Metallin ja muovin sorvaamiseen on tietenkin eri sorvi. Se on siinä 800-900 euron tuntumassa penkkisorvi, ei mikään hirmu vahva, mutta mun hommiin riittää. Holzman, mutta merkillä ei niin väliä sama peruskone, vaikka ois Bernardo tai Novakin. Hinnat tietenkin näin äkkiseltään tuntuu suurilta, mutta samaa hintaluokkaa kun noi kodinkoneetkin, mutta työstökoneista kun on hyötyäkin.

Ne on näin pienillä varoilla kalliit, sairaspäivärahani on n. 500 euroa/kk. Alle 600 jää verojen jälkeen, vero 25%.

Mutta joskus saatan vielä innostua. Miestäni en saa noita ostamaan, enkä edes yritä puhua ostamaan. Hänellä on päävastuu rahan tienaamisesta ja talon kuluista, niin siinä on ihan tarpeeksi hänelle kannettavaa. Minusta ei ole kuin kotitöihin ja lasten kasvatukseen. Ne onkin aina jääny mulle. 😊

Vaan olis kyllä ihanaa kun voisi päivät vaan näperrellä. Ei vaan aikani riitä kaikkeen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Sunhan kannattas tehä niitä pesämökkejä, tasoja ja terraariotia ja laittaa nettiin myyntiin.
        Sit kun oot saanut niistä rahaa, niin voi ostaa puusepänverstas koneita.
        Tilaa ne vaan vaatii ja hyvän pölynpoiston, kun puupölyä on ilmassa verstaan laitteilla työskennellessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunhan kannattas tehä niitä pesämökkejä, tasoja ja terraariotia ja laittaa nettiin myyntiin.
        Sit kun oot saanut niistä rahaa, niin voi ostaa puusepänverstas koneita.
        Tilaa ne vaan vaatii ja hyvän pölynpoiston, kun puupölyä on ilmassa verstaan laitteilla työskennellessä.

No sitä oon miettinytkin, samoin mittatilaus terraarion kansia. Helppoja puutöitä.

Jasu

• Anonyymi

Itse en suuremmin käsilaukusta syty. Koruista ja hajuvesistä enemmän.

• Anonyymi

Minä en syty käsilaukuista, hajuvesistä enkä koruistakaan. Hajuvedet ovat karseita, käsilaukkuni ja korut ostan itse silloin harvoin kun ostan.

• Anonyymi

Mjoo

Tosi vähän lukijoita tällä yleismaailmallisella avauksella.

En voi kuin ihmetellä.

(reps)

• Anonyymi

Ah, no juu, niin on, ottaen huomioon että tein eilen uuden käsilaukkuostoksen, jonka valintaan olin käyttänyt jo reilun vuoden 😀

Se on musta, puolirento, siinä on hopeisia ornamenttimaisia kuviointeja, sisällä ja ulkona veroketjulliset taskut. Ja sen lisäksi se on kotimaista designeä, joka varmistaa sen laadun, vaikka itsekin sen tarkastan. Se pakattiin liikkeen logolla olevaan tyylikkääseen paperikassiin ja mukaan sujautettiin liikkeen esite. Kun pääsin kotiin ja availin sitä uudelleen, olin yhtä töpinoissäni 😂

Oli kuitenkin kaksi epäonnistunutta ostosta ennen tätä, marimekkoa en saanut sovitettua omaan tyyliini ja toinen vaalea valinta ei mielyttänyt enää kotona 😕.

Aloitustasi lukiessa pyörittelin päässäni ajatuksia kollektiivisesta tietoisuudesta. Edellisellä kerralla sen osuessa suunnittelin kullan myyntiä, pengoin sitä joka paikasta, mutta sormus on kadonnut 🤣

Se on vain joskus liian hämentävää dekantoida toisen valmista.. vai miten sen ottaisit? 🥸 (🤭)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah, no juu, niin on, ottaen huomioon että tein eilen uuden käsilaukkuostoksen, jonka valintaan olin käyttänyt jo reilun vuoden 😀

Se on musta, puolirento, siinä on hopeisia ornamenttimaisia kuviointeja, sisällä ja ulkona veroketjulliset taskut. Ja sen lisäksi se on kotimaista designeä, joka varmistaa sen laadun, vaikka itsekin sen tarkastan. Se pakattiin liikkeen logolla olevaan tyylikkääseen paperikassiin ja mukaan sujautettiin liikkeen esite. Kun pääsin kotiin ja availin sitä uudelleen, olin yhtä töpinoissäni 😂

Oli kuitenkin kaksi epäonnistunutta ostosta ennen tätä, marimekkoa en saanut sovitettua omaan tyyliini ja toinen vaalea valinta ei mielyttänyt enää kotona 😕.

Aloitustasi lukiessa pyörittelin päässäni ajatuksia kollektiivisesta tietoisuudesta. Edellisellä kerralla sen osuessa suunnittelin kullan myyntiä, pengoin sitä joka paikasta, mutta sormus on kadonnut 🤣

Se on vain joskus liian hämentävää dekantoida toisen valmista.. vai miten sen ottaisit? 🥸 (🤭)

Mjuu

Mieluiten lasista, vaikka laseissakin on eroja.

(Infantiiliä hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

Mieluiten lasista, vaikka laseissakin on eroja.

(Infantiiliä hihitystä)

On se ainakin ifantiiliksi tekeytynyttä, jos ei muuta. Sen vuoksi aina parempi olla avamatta suuta 😂💦

• Naisten vaatteissa ei ole tarpeeksi/kunnollisia taskuja, siksi jonkunlainen veska on monesti tarpeen.
      Mulla on viime aikoina keikkunut eniten mukana tuommonen hippien olkalaukku minkä olkahihna on hieman liian pitkä
      Ja vaikka tää laukku ei ole mun valikoimasta edes kaikkein suurin, saa sekin syötyä syövereihinsä kaiken mitä sinne laitan.. esim. kuulen kyllä kuinka kännykkä soi siellä jossain laukun sisuksissa mut en sitä sieltä käsilaukkujen yleisesti sisältämästä toisesta ulottuvuudesta ikinä löydä ajoissa, saati rahakukkaroa kaupan kassalla.. jännä kyllä avainnipun yleensä löydän pinnistelemättä kun tiedän sen olevan ihan pohjimmaisena😃

• Anonyymi

Minusta tuo on kummallinen yhdistelmä, mies ostaa naiselle käsilaukun ja nainen vieläpä tykkää siitä.

• Ääh.. naisten käsklaukut ja lompakot ovat järjettömiä. Täysin epäloogisia. Pieni näpsäkkä korttikotelo ja pikkureppu. Siinä mitä tarvitsen.
      Pikkureppukin olisi aika turha jos ei tarttisi kuljettaa sateenvarjoa mukana.
      Kuljen julkisilla ja on hyvin epämiellyttävää olla liikenteessä läpimärkänä...

• Anonyymi

Ymmärrän kertomuksesi, jos nainen on kova laukkufani ja ostit hänelle hartaasti toivonsa Vuittonin (esimerkiksi).

- Sheena

• Anonyymi

toivomansa..
        - Sheena

• Anonyymi

Tuo on aivan normaali reaktio ja tuo hetki tuntuu tosiaan mahtavalta.

On tosin aika riskialtista ostaa laukku jollekulle toiselle. Niissä on niin paljon ominaisuuksia, joista varsinkin laukkuja käyttämätön henkilö ei tiedä mitään.

Minä pyhitin eräästä asunnostani kokonaisen hyllykaapin laukuille:
      - Alahyllyllä säilytin matkalaukkuja.
      - Sitä seuraavalla hyllyllä olivat pienemmät matkakassit ja reput.
      - Seuraavalla pidin shoppereita, työlaukkuja ja muita vähän isompia olkalaukkuja.
      - Ylimmillä hyllyillä olivat pienet olkalaukut, juhlalaukut ja sellaiset kosmetiikkalaukut, jotka eivät juuri silloin olleet käytössä.

Eräs kollegani piti tällaista järjestelyä jotenkin yllättävänä. Miksi? On aivan normaalia, että ihmisellä on laukkukaappi!

Kun olin tavannut mieheni ja antanut soveliaan määrän aikaa kulua, kysyin häneltä, voisinko pitää hänelle laukkuesittelyn. Olin pienessä hiprakassa. Hän suostui.

Esittelin jokaisen laukkuni: kerroin mistä se on ostettu ja milloin sekä paljonko se on maksanut. Ihan kaikista en muistanut tarkkaa hintaa mutta hintahaarukan kyllä.

Mieheni ilme esittelyn lopussa oli hämmentynyt. Oli selvää, ettei kukaan ollut koskaan ennemmin esitellyt hänelle laukkujaan.

🦄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      165
      3530
    2. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      49
      2617
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2584
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      14
      2399
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      23
      2243
    6. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      83
      1962
    7. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1928
    8. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      161
      1846
    9. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1683
    10. Nyt trollataan ainoastaan maahanmuutosta!

Unohdetaan hallituksen leikkaukset ja Perussuomalaisten valheet ja nostetaan Perussuomalaiset uudelleen suureksi 💪
      Maailman menoa
      71
      1552
    Aihe