Onko Nikola Jokic maailman paras?

Anonyymi-ap

Lähes kaikkien koripallo asiantuntijoiden mielestä Serbian Nicola Jokic on maailman paras koripalloilija.
Itse katsoin Suomi-Serbia EM neljännes välierä ottelun ja se oli minulle ensimmäinen peli missä näin Nicola Jokicin pelaavan.
Kyseisen pelin perusteella pystyisi jo sanomaan että Jokic on kaukana maailman parhaasta pelaajasta tai mikäli Jokic on maailman paras koripallon tämän päivän urheilullinentaso ei päätä huimaa. Nicola Jokic ei ole maailman paras koripalloilija, korjatkaa mikäli olen väärässä.

6

229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole Jokic paras. LeBrown James on paras.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Jokic oli Suomea vastaan huono, eikä hänen voittamiseensa paljoa vaadittu.

• Anonyymi

Olet oikeastaan väärässä. Jokic on koko kesän vain rellestänyt ja ollut hevosten kanssa. Ei ole tehnyt mitään koripalloon liittyvää. Joten raakileenakin hän on erittäin vaarallinen, mutta tuossa kunnossa ei maailman paras. Pari kuukautta eteenpäin ja kukaan ei jälleen mahda hänelle mitään.

• Anonyymi

Tuo myös totta. Koripalloilijat eivät ole vielä tähän aikaan vuodesta parhaassa iskussa joten turnauksen urheilullinen tasokkaan ei ole paras mahdollinen.

• Anonyymi

Ei kai vaan ole ollut sillä tavalla niiden heppojen kanssa?

• Anonyymi

Doncic ja Giannis> Jokic tällä hetkellä

Ja Curry>Lebron tällä hetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe