Onko Nikola Jokic maailman paras?

Anonyymi-ap

Lähes kaikkien koripallo asiantuntijoiden mielestä Serbian Nicola Jokic on maailman paras koripalloilija.
Itse katsoin Suomi-Serbia EM neljännes välierä ottelun ja se oli minulle ensimmäinen peli missä näin Nicola Jokicin pelaavan.
Kyseisen pelin perusteella pystyisi jo sanomaan että Jokic on kaukana maailman parhaasta pelaajasta tai mikäli Jokic on maailman paras koripallon tämän päivän urheilullinentaso ei päätä huimaa. Nicola Jokic ei ole maailman paras koripalloilija, korjatkaa mikäli olen väärässä.

7

300

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole Jokic paras. LeBrown James on paras.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Jokic oli Suomea vastaan huono, eikä hänen voittamiseensa paljoa vaadittu.

• Anonyymi

Olet oikeastaan väärässä. Jokic on koko kesän vain rellestänyt ja ollut hevosten kanssa. Ei ole tehnyt mitään koripalloon liittyvää. Joten raakileenakin hän on erittäin vaarallinen, mutta tuossa kunnossa ei maailman paras. Pari kuukautta eteenpäin ja kukaan ei jälleen mahda hänelle mitään.

• Anonyymi

Tuo myös totta. Koripalloilijat eivät ole vielä tähän aikaan vuodesta parhaassa iskussa joten turnauksen urheilullinen tasokkaan ei ole paras mahdollinen.

• Anonyymi

Ei kai vaan ole ollut sillä tavalla niiden heppojen kanssa?

• Anonyymi

Doncic ja Giannis> Jokic tällä hetkellä

Ja Curry>Lebron tällä hetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      63
      594
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe