Yhteiskunta on koventunut, kukaan ei auta enää toisia hyväsydämisenä. Kaikki ajattelevat omaa etuaan ja käyttävät kyynärpäitä.
Naisten keskinäinen solidaarisuus on historian menneitä lumia - on vain naisten pettämistä puhua siitä.
Siispä aggressiivista neofeminismiä: Kesällä on hyvä aika taas naisten ottaa rahat pois hyvätuloisilta miehiltä. Miesten ollessa kesäleskinä, ovat he haavoittuvaisia ja heidän kimppuunsa on helppo käydä. Ei tarvitse kuin pistää minimaalinen kesävaatetus päälle, vähän keikistellä ravintolassa ja rikas kesäleski on valmista pullaa. Muutama kiihkeä lemmenyö hikisessä kesäyössä saa miehen pään pyörälle, ja muutaman viikon kuluttua mies on valmis hylkäämään vanhan vaimonsa ja vaihtamaan sinuun. Jo syksyllä hyvin tienaava akateeminen mies on sinun, ja voit sanoa hyvästi rahahuolillesi.
Vanhakantaiset feministit paasaavat naisten solidaarisuudesta ym. He elävät menneessä ajassa ja surevat sitä, etteivät vanhempina naisina enää pysty vetämään rahoja miehiltä omalla naiseudellaan. Lisäksi porvarilliset feministit ovat useimmiten juuri niitä, jotka pelkäävät menettävänsä oman lypsymiehensä kilpaileville naisille ja vetoavat naisten solidaarisuuteen.
Kaikki maailman proletaariset naiset, yhtykää.
Rahat pois rikkailta miehiltä
10
626
Vastaukset
- Vanhat eukot on jo
tarpeeksi lypsäny äijältään rahaa,seuraava peliin.Ei naisten kesken mitään solidaarisuutta olekkaan,puppu puhetta.Rahat pois rikkailta.
- Tutkain
Perheiden sisäisistä tuloeroista sen verran, että MIEHEN n. 40 000 €/v tuloilla ei ole suurta korrelaatiota naisen tuloihin, mutta (eteenkin) alle sen tulotason perheen sisällä sekä miehen että vaimon tulotaso on käytännössä täysin sama. MIEHEN 15 000 €/v tulotasolla on hieman enemmän hajontaa, kuin muualla. Suomessa on n. 10 000 perhettä, joissa MIES on tuloton ja VAIMON tulot ovat yli 50 000€/v, kun taas päinvastaisessa tilanteessa olevia perheitä on n. 2 000. 40 000€/v tulot vs. alle 10 000€/v tilanteessa MIES-VAIMO tilanteessa on 62 000 perhettä ja VAIMO-MIES tilanteessa on 3 600 perhettä.
Seuraavissa tarkastellaan perheitä, joiden paremmin ansaitseva ansaitsi vuonna 2001 yli 15 000€/v.
Sellaisia perheitä, joissa puolisoiden tuloero on YLI 20% ja suurempituloinen ansaitsee vähintään 15 000 €/v oli Suomessa vuonna 2001 405 000 perhettä (n. 1 miljoonasta perheestä), siis n. 40% kotitalouksista. Yli 30%:n tuloero oli n. 32%:lla perheistä ja yli 40%:n tuloero n. joka neljännessä kotitaloudessa. 14%:ssa kotitalousista mies ansaitsi yli 35 000 €/v ja vaimon tulot jäivät alle 40%:iin hänen tulositaan, päinvastainen tilanne oli 11%:ssa kotitalouksista. 30%:n "rajatulolla" vastavat luvut ovat 19.5% ja 12.5%.
Sellaisia perheitä, joiden sisäinen tuloero on ALLE 10% on alle 12% ja puolisoiden välinen tuloero on alle 20% n. 15%:ssa perheitä. Enintään 30% tuloero on 28%:ssa talouksista.
Sama taulukkoina:
Tuloero puolisoiden väillä alle 40% 36,0% perheistä.
Tuloero puolisoiden väillä alle 30% 28,0% perheistä.
Tuloero puolisoiden väillä alle 20% 15,0% perheistä.
Tuloero puolisoiden väillä alle 10% 12,0% perheistä.
Tuloero puolisoiden väillä yli 40% 25,0% perheistä.
Tuloero puolisoiden väillä yli 30% 32,0% perheistä.
Tuloero puolisoiden väillä yli 20% 40,5% perheistä.
Tuloero puolisoiden väillä yli 10% 50,0% perheistä.
Vaimon tulot Kerro minulle, miksi tulet tälle palstalle kyseisellä viestilläsi? Miksi et valinnut esim.
kokoomuksen palstaa? Senjälkeen kommentoin aihetta.
vom- neofeministi
Idea on siinä, että pienituloiset naiset lopettaisivat väärän solidaarisuuden suurituloisten miesten vaimoja kohtaan.
- ajatella
neofeministi kirjoitti:
Idea on siinä, että pienituloiset naiset lopettaisivat väärän solidaarisuuden suurituloisten miesten vaimoja kohtaan.
Mutta sekaisin menin.Naiset ovat aina naisia,
suuri-tai peinituloineen.
He ovat kateellisia toisille naisille,aina.
Olen ollut niin sanotussa naimisissa 48 vuotta.
Nainen senkun vaan käy vuosi vuodelta toisia
naisia kohtaan agressiivisemmaksi.
Kaikki tyttöset ovat pieninä kilttejä aivan.
Mut mistä ne pahat akat tullee......
puolueisiin tai yhteiskunta luokkaan katsomatta. neofeministi kirjoitti:
En kyllä tullut "hullua hurskaammaksi vastauksestasi. Olen edelleen sitä mieltä, että esiinnyt väärällä palstalla. Ymmärtääkseni täällä "taitetaan peistä" suuremmista asioista, kuin orgasmin saanti rikkaan miehen toimesta!!!
vom- Toweri
vom kirjoitti:
En kyllä tullut "hullua hurskaammaksi vastauksestasi. Olen edelleen sitä mieltä, että esiinnyt väärällä palstalla. Ymmärtääkseni täällä "taitetaan peistä" suuremmista asioista, kuin orgasmin saanti rikkaan miehen toimesta!!!
vomMaapalloistuminen minimoi mahdollisuudet tehdä mitään kansallisia poiliittisia rakaisuja. Siksi politiikka saa uusia sisältöjä kansantalouden sijaan.
Seksi korvaa väiitelyt taloudesta ym. - Kertoja
Siksi että vasurit ovat juuri niitä jotka elävät rikkaiden rahoilla, itse tekemeättä mitään. Oikeistolaiset hankkivat itse oman elantonsa. Siksi kyseinen "vitsi" ei sovi kokoomuksen palstalle.
- k.o.m Mari
Kertoja kirjoitti:
Siksi että vasurit ovat juuri niitä jotka elävät rikkaiden rahoilla, itse tekemeättä mitään. Oikeistolaiset hankkivat itse oman elantonsa. Siksi kyseinen "vitsi" ei sovi kokoomuksen palstalle.
Vasurit tekevät ne rikkaiden rahat ja samalla elättävät rikkaat...Vai luuletko että paperirullan "tappaa"patruuna,timantin kaivaa kuningas,
kännykän kasaa ollila ja oikeistolainen rikastuu ilman duunarin hikeä...
- kokki
"Kesällä on hyvä aika taas naisten ottaa rahat pois hyvätuloisilta miehiltä."
Eikös huorat ole duunissa vuodenajoista riippumatta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a687772Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,904643Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1103855Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut703315Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii742986Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1302684SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het362137Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621957Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2591902Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä561878