Missä sellainen on?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b39db10c-2773-453b-bde4-2fec2a328bc8
– Uusia varuskuntia ilmestyy esimerkiksi Ivalon siirtokuntaan, joka sijaitsee 40 kilometrin päässä Venäjän alueelta, hän jatkaa Tassin mukaan.
Ivalon siirtokunta?
6
163
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy Siirtolan Rainerilta, koska hän on sentään saanut HOVI NAISTENSA KANSSA KUNNIAA!
Häneen hoviinsa kuuluvat naiset voivat myös antaa rehellisen vastauksen eli Anne Siirtola, Eija Lager, Minna Lampinen, Sonja Seppänen sekä Teija Parpala.
He ovat KUNNIAA SAANEET JULKISUUDEN HENKILÖINÄ INARIN KUNNASSA FACEBOOKIN KAUTTA, KOSKA MINUN JULKISUUDEN HENKILÖNÄ OLEMINEN KÄVI HEIDÄN KUNNIOIDEN PÄÄLLE!
Minä olen nykyisin YKSITYINEN HENKILÖ ja en minä puutu näihin JULKISUUDEN HENKILÖIDEN ASIOIHIN.
Minä toki voin ilmoittaa, että tuollaiset LAUSONNOT ON MINUSTA TÖRKEITÄ KUNNIANLOUKKAUKSIA SEKÄ SYRJINTÄÄ MINUN YKSITYISYYTTÄ KOHTAAN.
Julkisuuden henkilöiden tehtävä on itse huolehtia, että he eivät syyllisty kunniallisina julkisuuden henkilöinä edes MAAILMAN LAAJUISESTI minun KUNNIANLOUKKAUKSEEN, koska he itse ovat VAATINEET KUNNIOITUSTA!- Anonyymi
Minua sentään 8 syyttänyt heidän kunnoiden loukkaamisesta FACEBOOKISSA.
Me oltiin KAIKKI JULKISUUDEN HENKILÖITÄ, mutta MINÄ EN OLE OLLUT YLI 2 VUOTEEN JULKISUUDEN HENKILÖ, KOSKA MINUN JULKISUUS LOUKKASI HEIDÄN KUNNIOITA!
Minä vedin itseni pois julkisuudesta ja minä olen YKSITYINEN HENKILÖ JOLLA ON SENTÄÄN YKSITYISYYS.
Lagerin Eijan tytön on TURHA RÄKYTTÄÄ MINULLE KAUPAN KASSALLA LUKUISTEN IHMISTEN LÄSNÄ OLLESSA JOITA MINÄ EN EDES TUNNE!
Kauppoja on onneksi muitakin.
K-SUPER MARKETISSA AINAKIN MINUA YKSITYISTÄ HENKILÖÄ ON TOISTAISEKSI PALVELTU IHAN ASIALLISESTI.
Näin myös UUDEN KAUPPIAAN, mutta EN KÄYNYT ESITTELEMÄSSÄ ITSEÄNI HÄNELLE JA ILMOITTAMASSA HÄNELLE, ETTÄ : MINÄ OLEN YKSITYINEN HENKILÖ.
Minä kävin toisessa kaupassa ja minä näin siellä miehen, mutta minä en ollut varma että oliko hän MIEHENI.
Hän aina lihoo,laihtuu ja vaihtaa tyyliä joten enhän minä edes tunne häntä!
Minä sentään TIEDÄN, että mieheni on minua HUOMATTAVASTI PIDEMPI joten EN KATSELE tietenkään pitkiä miehiä, koska ei minun yksityisyys kuuluu miehelleni.
Hän on JULKISESSA VIRASSA TÖISSÄ, mutta JULKISUUDEN HENKILÖIDEN MIELESTÄ TUOKIN ON KUNNIANLOUKKAUS.
Kyllä luulis tietävän, että jos kunnianloukkaus rikosilmoituksia tehdään niin Poliisissa voi olla poliisi töissä joka päättää, että tämä on minun vaimo ja näin hyvää vaimoa ei ole kellään koska minun vaimo on niin hyvä oppimaan, että hän kynii rahat YKSITYISENÄ HENKILÖNÄ POIS, koska JULKISUUDEN HENKILÖT PILAAVAT HÄNEN MAINETTAAN JA VAATIVAT VIELÄ KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
- Anonyymi
Tsiuttajoella on siirtokunta. Kentralli Leevo on komentajana.
- Anonyymi
Minä tallensin tämän uutisen, koska MINULLA SEKÄ MIEHELLÄNI ON AINAKIN HENKILÖKOHTAISIA SAATAVIA.
Minä olen sentään SYNTYNYT IVALOSSA niin, kuin isäni minua ennen.
Ei ole mikään RIKOS olla POLIISIN KANSSA SUHTEESSA JOKA EDUSTAA VIRKANSA PUOLESTA SUOMEN VALTIOTA!
KATEELLISTEN JA KATKERIEN IHMISTEN MIELESTÄ SE ON KUNNIANLOUKKAUS!
Me ollaan vain erillään ja ei edes TUNNETA JOS SATUTAAN näkemään niin ei LOUKATA KENENKÄÄN KUNNIOITA!
Se on HEIDÄN HÄPEÄ JOS HEISTÄ ON KUNNIALLISTA SUORAAN SYRJIÄ MEITÄ.
Saadaan varmaan hyvät SYRJINTÄ KORVAUKSET ja SUOMEN VALTIO VOI MÄÄRÄTÄ, että MIHIN HE HALUAA MEIDÄT SYRJITYT ASUMAAN NIIN MEIDÄN SYRJINNÄSTÄ HYÖTYY SUOMEN VALTIO JA VALTIO MAKSAA MEILLE SIITÄ, että me asutaan SUOMESSA HETERO PARINA.
Seksuaalivähemmistöt hoitaa itse omia asioita!
En minä tiedä, että HALUTAANKO ME OIKEESTI EDES LAPSIA ENÄÄN.
Meillä tulee tappelu siitä lapset ja vielä isompi tappelu jos molemmilla on omat. Mies vaihtaa ne lapset kuitenkin ja minä en voi edes sanoa, että : Sinä et voi minun lasta ottaa vaikka on se sinusta paljon mukavampi mitä tämä sinun lapsi!
Miehen lapsi vain seisoo paikallaan, koska hän on POLIISI. Minun lapsi on sentään ENKELI sekä paljon muutakin, koska minä aina keksin aina kaikkia hyviä juttuja niin lapsilla on vaihtoehtoja ELÄMÄSSÄ eli mitä he voi tehdä.
Panostaja ja Enkeli saa tehdä kaikkea MAAN JA TAIVAAN VÄLILLÄ.- Anonyymi
Minä menen käymään yksityisessä tapaamisessa ja alan sen jälkeen hoitamaan omia asioitani.
Mordon kyltti joka oli kylällä samaan aikaan, kun minä olin FACEBOOK kunnianloukkaus syytteessä ja odotin käräjiä.
Minusta tuo kyltti oli TÖRKEÄMPI KUNNIANLOUKKAUS, mutta FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ SE EI OLLUT VAAN HEIDÄN KUNNIAT OLIVAT ARVOKKAAMMAT!
Minä olin POSTINJAKAJANA sinä päivänä ja EI TARVINNUT MENNÄ JAKAMAAN TOISENA PÄIVÄNÄ, koska minä en soveltunut alalle.
En tietenkään viittiny sanoa, että : Sinä oot niin viisas, että sinä HALVEKSUT OMIA TYÖNTEKIJÖITÄ SEKÄ ASIAKKAITA SUORAAN ja TOIMIT KAIKKIEN ETUJA VASTAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menen käymään yksityisessä tapaamisessa ja alan sen jälkeen hoitamaan omia asioitani.
Mordon kyltti joka oli kylällä samaan aikaan, kun minä olin FACEBOOK kunnianloukkaus syytteessä ja odotin käräjiä.
Minusta tuo kyltti oli TÖRKEÄMPI KUNNIANLOUKKAUS, mutta FACEBOOKILAISTEN MIELESTÄ SE EI OLLUT VAAN HEIDÄN KUNNIAT OLIVAT ARVOKKAAMMAT!
Minä olin POSTINJAKAJANA sinä päivänä ja EI TARVINNUT MENNÄ JAKAMAAN TOISENA PÄIVÄNÄ, koska minä en soveltunut alalle.
En tietenkään viittiny sanoa, että : Sinä oot niin viisas, että sinä HALVEKSUT OMIA TYÖNTEKIJÖITÄ SEKÄ ASIAKKAITA SUORAAN ja TOIMIT KAIKKIEN ETUJA VASTAAN!Kävin siellä YKSITYISESSÄ tapaamisessa ja minulle sanottiin, että UTAC hakee työntekijöitä.
Minä kuulemma tuun niin hyvin toimeen miesten kanssa ja siellä saa tehdä pitkää päivää RENKAAN VAIHTAJANA.
Maksavat kuulemma hyvin ja voin muuttaa Ivalosta niillä rahoilla pois.
En minä viittinyt mainita koko IVALON SIIRTOKUNNASTA mitään.
Minä vain sanoin, että MINÄ OLEN LOUKANNUT INARIN KUNNAN FACEBOOKILAISTEN KUNNIOITA, mutta HE SOTKIVAT MINUN ASIOITA, koska HE OVAT YHTÄ TYHMIÄ MITÄ MINUN EX-MIES JA HÄNEN ÄLYKÄS VAIMONSA!
KYLLÄHÄN SE ON TÖRKEÄ KUNNIANLOUKKAUS VAATIA KUNNIOITTAMAAN TUOLLAISIA IHMISIÄ JA VARSINKIN JOS ON VIELÄ ITSE SYNTYNYT IVALOSSA, INARIN KUNNASSA, LAPIN LÄÄNISSÄ JA SUOMESSA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510