millainen mies korkkaa tyttärenne?
Mietittekö koskaan
40
477
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaita ajatuksia. Terve vaan
- Anonyymi
Miksi miehen pitäisi sellaista miettiä?
🦄- Anonyymi
Koska jälkeen jäänyt.
- Anonyymi
Ei, mutta sulta voisin niistää nenun.
. - Anonyymi
Ajankohtainen aihe kun maahan lappaa miehiä joiden lähtömaissa avioliitto 7-vuotiaan kanssa on laillista.
- Anonyymi
Tytär on laatutietoinen miesten suhteen.
Hyypiöt eivät edes uskalla lähestyä häntä.
Nykyään hyypiöitä on kuin hyttysiä, sikiävät jossain netin syövereissä.- Anonyymi
Saapi vetää turpaan ihan äidin luvalla.
- Anonyymi
Hyi helvetti!
- Anonyymi
En mieti. Katsotaan sitten joskus kun tulee ikään, että ylipäänsä kiinnostuu vastakkaisesta sukupuolesta silleen.
Voihan olla, että aseksuaalisuus taipumus vähän periytyykin. Mullekin siirtyny äiteeltäni. Tuntee romanttisia tunteita, muttei seksinnälkää.
Jasu- Anonyymi
Ja oon sanonu likoilleni ettei kannata kiirehtiä eikä varsinkaan lähteä painostettuna mihkään seksiin tai muuhunkaan. Ihan sama mitä muut sanoo, niin pitää kuunnella rehellisesti omaa itseään, jos ei tunnu ideana hyvältä, eikä kiinnosta vielä niin ei pidä kenenkään mieliksi ryhtyä.
Sitten vasta kun oikeesti on sydän mukana.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oon sanonu likoilleni ettei kannata kiirehtiä eikä varsinkaan lähteä painostettuna mihkään seksiin tai muuhunkaan. Ihan sama mitä muut sanoo, niin pitää kuunnella rehellisesti omaa itseään, jos ei tunnu ideana hyvältä, eikä kiinnosta vielä niin ei pidä kenenkään mieliksi ryhtyä.
Sitten vasta kun oikeesti on sydän mukana.
JasuOon myös varoittanut uuvateista, että on olemassa poikia ja miehiä, jotka yrittää väkisin ja manipuloimalla, kiristämällä ja uhkaamallakin kellistää tyttöjä. Mutta niistä pitää kertoa meille vanhemmille jos yhtään mitään sellaista tapahtuu ja viedään asia eteenpäin. Ja ääritapauksessa puututaan itse hyvinkin kovin ottein tyyppiin, mikäli muu ei auta.
Minua ei pelota lusia linnassakaan, jos puolustan lapsiani. No big deal.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Oon myös varoittanut uuvateista, että on olemassa poikia ja miehiä, jotka yrittää väkisin ja manipuloimalla, kiristämällä ja uhkaamallakin kellistää tyttöjä. Mutta niistä pitää kertoa meille vanhemmille jos yhtään mitään sellaista tapahtuu ja viedään asia eteenpäin. Ja ääritapauksessa puututaan itse hyvinkin kovin ottein tyyppiin, mikäli muu ei auta.
Minua ei pelota lusia linnassakaan, jos puolustan lapsiani. No big deal.
JasuOnhan se tuokin tapa vastata, että kyllä mietit.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Onhan se tuokin tapa vastata, että kyllä mietit.
:) !
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Onhan se tuokin tapa vastata, että kyllä mietit.
En persoonaa, mutta riskejä mitä me naisväki ikävä kyllä teitä miehiä useammin koetaan. Miehet ei näistä riskeistä tajua edes usein tyttäriään varoittaa, koska heille konkretia ei tule iholle.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En persoonaa, mutta riskejä mitä me naisväki ikävä kyllä teitä miehiä useammin koetaan. Miehet ei näistä riskeistä tajua edes usein tyttäriään varoittaa, koska heille konkretia ei tule iholle.
JasuMä ymmärsin aloituksen vissiin kirjaimellisemmin kun te kaksi siinä. Millainen mies. Mulle tulee ekana mieleen persoona, ulkokuori, kansallisuus.
Toiveissa on ettei uuvatti, itse olen niitäkin kohdannut, siksi tiiän mistä varoittaa. Ja minusta se on vain järkevää, jos ei teistä ole niin ei voi mitään. En silti mieti millainen mies persoona.
Jasu
Jasu Anonyymi kirjoitti:
JasuKun se olisi semmoista patriarkaattia, että miehet alkaisi säätelemään naisten, edes tytärtensä seksuaalisuutta. Patriarkastin on nykyään syytä pysyä kaapissa.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Kun se olisi semmoista patriarkaattia, että miehet alkaisi säätelemään naisten, edes tytärtensä seksuaalisuutta. Patriarkastin on nykyään syytä pysyä kaapissa.
Ei ole, isällinen ohjeistus on tervettä. Kiitän omaa isääni joka ei ole ajatellut asiaa noin vammaisesti patriarkaattina. Hän on ajatellut mun parasta ja turvallisuutta omien valintojen merkitystä alleviivaten. Mieti ja vielä kerran mieti.
Silti olen niihin uuvatteihin törmännyt. Jotka tulee kimppuun hyvä kun edes tuntee. Ihan kun miehellä olis joku päälletulon oikeus. Onneksi osaan käyttää nyrkkejäni eikä hauikseni ole läskiä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, isällinen ohjeistus on tervettä. Kiitän omaa isääni joka ei ole ajatellut asiaa noin vammaisesti patriarkaattina. Hän on ajatellut mun parasta ja turvallisuutta omien valintojen merkitystä alleviivaten. Mieti ja vielä kerran mieti.
Silti olen niihin uuvatteihin törmännyt. Jotka tulee kimppuun hyvä kun edes tuntee. Ihan kun miehellä olis joku päälletulon oikeus. Onneksi osaan käyttää nyrkkejäni eikä hauikseni ole läskiä.
JasuSuosittelen kaikille iseille ja tyttärille avoimia puhevälejä. Mitään ei tarvi hävetä lapsen eikä isän puhua, mikä ikinä on lapsen hyväksi ja turvaksi.
Eikä tule jättää sitä äitien harteille yksinomaan. Ihminen puhuu ihmiselle, sukupuolet voi unohtaa puhujilta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen kaikille iseille ja tyttärille avoimia puhevälejä. Mitään ei tarvi hävetä lapsen eikä isän puhua, mikä ikinä on lapsen hyväksi ja turvaksi.
Eikä tule jättää sitä äitien harteille yksinomaan. Ihminen puhuu ihmiselle, sukupuolet voi unohtaa puhujilta.
JasuMulla ei ole yhtään asiaa mitä en voisi avoimesti vanhempieni kanssa auki puhua. Niin iskän kun äidinkin. Ei mitään sellaista asiaa. Mikä minua koskee. En häpeä eikä häpeä hekään.
Silleen toimii rakkaudesta vanhemmat lapsiinsa ja lapset vanhempiinsa, ei häpeillä avoimuutta puhua.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole yhtään asiaa mitä en voisi avoimesti vanhempieni kanssa auki puhua. Niin iskän kun äidinkin. Ei mitään sellaista asiaa. Mikä minua koskee. En häpeä eikä häpeä hekään.
Silleen toimii rakkaudesta vanhemmat lapsiinsa ja lapset vanhempiinsa, ei häpeillä avoimuutta puhua.
JasuJaah, jos vanhempien kanssa on tapana puhua seksielämästä, niin onkohan se tapana sitten lopettaa jossain iässä? Jos vaikka tytär Annukka-Sannukka on ehtinyt 30-vuotiaaksi ikäneidoksi, niin vielä sen kanssa jutellaan limaisista sedistä?
On se luojan lykky ettei ole lapsia, niin monelta vaivalta säästyy.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Jaah, jos vanhempien kanssa on tapana puhua seksielämästä, niin onkohan se tapana sitten lopettaa jossain iässä? Jos vaikka tytär Annukka-Sannukka on ehtinyt 30-vuotiaaksi ikäneidoksi, niin vielä sen kanssa jutellaan limaisista sedistä?
On se luojan lykky ettei ole lapsia, niin monelta vaivalta säästyy.Se on parempi niin ettei ole lapsia, jos on noin ahtaalle ajettu. Että pelottaa tietyt puheenaiheet. 😅
Jasu
- Anonyymi
Joskus voi olla äidin miesystävä..
- Anonyymi
Varsinkin jos mies on ns pallero ja
- Anonyymi
Jaa, ei mun miettimiset siihen vaikuta, onneksi noilla on ollut järki päässä kohtuuhyvin tähän asti.
Mutta joo kusipäitä en katsele enkä kuuntele - Anonyymi
Parempi olla puuttumatta. Virheistä oppii, jos on oppiakseen.
- Anonyymi
Kainuussa tätä ongelmaa ei ole.Sisar tai serkku hoitaa vanhempien luvalla.
- Anonyymi
Se on hänen oma asiansa, jos on täysi-ikäinen. Jokainen oppii virheistään.
- Anonyymi
Miksi se teininaisen korkkaaminen nyt olisi mikään virhe. Iso meriitti miehelle.
- Anonyymi
” korkkaa..” kertoo riittästi sinusta!
- Anonyymi
Täti on nyt hyvin närkästynyt :D
- Anonyymi
Oisko tyttäresi immenkalvon poksauttaminen kivempi ilmaisu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko tyttäresi immenkalvon poksauttaminen kivempi ilmaisu?
Tai hymenin lävistäminen.
- Anonyymi
Kokisin itse henkilökohtaisesti sairaana mietintänä
https://youtube.com/shorts/H-d17srRCug?si=nym9QddfcKXkobm2
Mutta siitäkin huolimatta joillekin vanhemmille jopa ihan normaalia veikkaisin että useimmille kuitenkin siitä syystä että on huoli lapsestaan jotain huolta miltä voi ymmärtääkseni välttyä kasvattamalla lastaan niin että voi luottaa siihen että lapsi itse vähintäänkin tietää mitä haluaa Rehellisesti sanottuna ensimmäinen ajatus ällötti. Seuraavaksi muistan useita tilanteita, jossa he ovat todistaneet olevansa yllätävän viisaita, joten en mieti. Terveellä tavalla oman arvonsa tunteva nuori, turvallinem isä-suhde ja mitä näitä nyt on, joten ei huolta, että joku limainen äijä pääsisi pöksyihin.
- Anonyymi
Eipä kyllä käy moiset mielessä. Saattaahan hän vaikka tykätä naisistakin. Who knows.
- Anonyymi
Haittaisko jos mies olisi vähän vanhempi?
- Anonyymi
Oon jo 36-vuotias mies ja minulle jäi trauma etten päässyt nuorena korkkaamaan ikäistäni tyttöä vaan jouduin aina tyytymään käytettyihin. Miten tämän trauman saisi korjattua?
- Anonyymi
Onnellinen hääpari Irakissa. S2
https://www.instagram.com/reel/DE-ZbGfgBSe/?hl=fi - Anonyymi
Minä ainakin mietin tyttölapsia katsellessani tuleeko tästäkin äitinsä kaltainen h*****
- Anonyymi
Enme tietty https://youtu.be/nZTifReGWaU?si=gZttHzzFIEXoMMN_
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277079Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176205Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635225Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405118Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193485Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400