Pitäisiköhän ajella se? Toki naapurilla on oikea turpanaama. Näyttää heti kuin olisi koira keskellä naamaa.
>simiti<
Mun parta on kasvanut hirmuna
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta miehelle kuuluu parta. Mies ilman partaa näyttää jotenkin androgyyniltä.
- Anonyymi
Se on kaiken lisäksi eliitin agendana. Tasapäistetään ja standardisoidaan kaikki mahdollinen, jotta globaali kontrolli mahdollistuisi itse itseään vahvistaen. Hyvä vaan että taistelee järjestelmän muoti-ilmiöitä vastaan viis veisaamalla niistä ja sen sijaan olemalla oma itsensä 💪🧔. Pitäkööt jonnet käppinsä 🖕🤭. Joillakin miehillä on liikaakin partaa. Omituista kuinka joillekin on hankalaa hahmottaa millainen parta itselle sopisi. Säälittävintä on jos miehellä kasvaa parta niukanpuoleisesti ja silti yrittää kasvattaa jotain pehkoa. Se pitää olla joko tai.
Mulla kasvaa parta kunnolla mutten kasvata sitä niin että se alkaisi roikkumaan kuin jollain vuohipukilla. Ei se sovi kuin vain ehkä joillekin pitkätukkahevareille. Välillä sitä tosin havahtuu kuten aloituksessa sivutaan että olisi taas syytä leikellä itseään. Sakset on käytännöllisin ratkaisu. Häiritsevää on se kuinka kaulaan kasvaa myöskin partaa. Onkohan sen tarkoitus jokin biologinen lämmönsäätely tai kylmyyden ehkäisy kaulan alueella? - Anonyymi
Sul on varmaa ambulanssiki valmiina ittelles, ku noi kovasti hakkaat päätäs naapurin ruutuun. ;)
-sivuluisu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kaiken lisäksi eliitin agendana. Tasapäistetään ja standardisoidaan kaikki mahdollinen, jotta globaali kontrolli mahdollistuisi itse itseään vahvistaen. Hyvä vaan että taistelee järjestelmän muoti-ilmiöitä vastaan viis veisaamalla niistä ja sen sijaan olemalla oma itsensä 💪🧔. Pitäkööt jonnet käppinsä 🖕🤭. Joillakin miehillä on liikaakin partaa. Omituista kuinka joillekin on hankalaa hahmottaa millainen parta itselle sopisi. Säälittävintä on jos miehellä kasvaa parta niukanpuoleisesti ja silti yrittää kasvattaa jotain pehkoa. Se pitää olla joko tai.
Mulla kasvaa parta kunnolla mutten kasvata sitä niin että se alkaisi roikkumaan kuin jollain vuohipukilla. Ei se sovi kuin vain ehkä joillekin pitkätukkahevareille. Välillä sitä tosin havahtuu kuten aloituksessa sivutaan että olisi taas syytä leikellä itseään. Sakset on käytännöllisin ratkaisu. Häiritsevää on se kuinka kaulaan kasvaa myöskin partaa. Onkohan sen tarkoitus jokin biologinen lämmönsäätely tai kylmyyden ehkäisy kaulan alueella?Mitä kuulinkaan? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuulinkaan? 🤣
Kuule mitä kuulet, ja simillä loput. Kuulemma. ;)
-jo2poistettuakommenttia
- Anonyymi
On siinä Haraldilla Hirmuisen kokonen Probleema. Virkapaidan vaihto varmaan auttaa.
-xxltakaluukusta- Anonyymi
Ei jaksa, ei ole puhdasta pyykkiä juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jaksa, ei ole puhdasta pyykkiä juuri.
Valtio kustantaa juurihoitoski. Kuulemma.
-elokuulta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k452498Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel512058Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91996Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien511720Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1401475Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241166Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68925Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119908- 67906
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62903