Nainen, miten lähestyt miehiä?
Ja miten toivot, että sinua lähestyttäisiin?
Mies, miten lähestyt naisia?
Ja miten toivot, että sinua lähestyttäisiin?
Raamitan nää kysymykset sellaisiin tilanteisiin, että on toisesta kiinnostunut, eli ns. romanttisessa mielessä.
Vastaukseen sukupuolesi, ikä (halutessa) ja vastaus.
Romanttisessa mielessä lähestyminen - Miten toimit?
82
1145
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tosi ujo lähestymään, sillä en luota itseeni tarpeeksi. Joskus, kun lähestyn oikein komeaa ja ihanaa miestä, juoksee karkuun. Tykkään, että mies lähestyessään on mukava, kohtelias ja oma itsensä. Naisen mielipide.
- Anonyymi
Näin oli minullakin joskus, kunnes lakkasin välittämästä , mitä toinen vastaa.
Sitten lopulta kohdalle osui se joka lähtikin tapaamiselle. Pian 30 vuotta oltu nyt naimisissa. Ei ole muuten suomalainen, enkä sellaisen kanssa oli luultavasti koskaan tullut onnelliseksi. Aasialainen nainen on parasta mitä mies voi saada. Suomalaisten, hollantilaisten, ranskalaisten ja saksalaisten kanssa se ei vain toimi. - Anonyymi
Taas huonot kysymykset… etkö todella osaa.
- Anonyymi
Pääsääntöisesti odotan miehen lähestyvän minua.. ihmisenä.
- Sheena - Anonyymi
Riippumatta siitä onko miehen himoitsema nainen tuttu taikka tuntematon, viettelyn täytyy alkaa paljon, hyvin paljon, aiemmassa vaiheessa kuin lähestyminen, eli flirttailulla. Naiset kavahtavat suorapuheisia miehiä.
Jos nainen haluaa miehen kanssa "romanttista" puuhastelua, hänen kannattaa paljastella miehelle, vaikkapa paljaita koipireisiään hengästyttävän lyhyen minihameen alta, taikka tisuleitaan (antava décolleté, antava hiha-aukko, tai ihan sheer paita ilman tisuliliivejä), sillä miehen täytyy voida ja saada ihastua naiseen, muussa tapauksessa mies ei kykene kykenemään.- Anonyymi
Höpönlöpön.
- Sheena - Anonyymi
Siksi politiikka onkin perseellään, kun siellä on naisia: suora puhe on "rasismia" tms. Mikä siinä on niin vaikeaa, että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä?
- Anonyymi
Takaa. Hyppäisin reppuselkään.
Vilma- Anonyymi
😄hyvä, ensimmäinen naisihminen joka ei jaarittele viikkotolkulla turhanpäiväisiä vaan toimii
- Anonyymi
Selkä katkesi, ai hiitto...
- Anonyymi
Lähestymisen on oltava kohtelias, asiallinen ja molemmille miellyttävä. Kaikki muu on neuvoteltavissa mutta eivät nämä ominaisuudet.
Merkitystä ei ole sillä, kuka lähestymisen tekee (minä vain toinen osapuoli).
🦄 - Anonyymi
Mikä siinä on ongelma? Menet ja kysyt, haluaisitko tavata kahden kesken?
- Anonyymi
Se ei ole ongelma, vaan Ihmislajilla on pariutumisrituaali, kuten kaikilla muillakin eläinlajeilla on - soidinmenot. Nuoren, kauniin, hoikan, ynnä tatuoimattoman naisen aloittama seksuaalinen flirttailu saattaa hyvinkin johtaa hetken huumaan, yhden yön rakasteluun, mutta jos naisen tarkoituksena on päästä miehen vaimoksi, niin miehen biologia edellyttää että mies ensin ihastuu naiseen ja sitten onnisuu valloittamaan tämän.
Kauniin naisen aloittaman flirttailun mies yleensä tulkitsee huumoriksi, rumapainoisen tai ikänaisen tai wanhusnaisen "lähestymisen" mies tulkitsee epätoivoiseksi hyökkäykseksi.
- Anonyymi
En lähesty enää ketään ikinä romanttisessa suunnitelmassa tutustuakseni. Ne ajat on eletty ja romantiikat käytetty tämän elämän osalta.
Mutta olen lähestynyt normisti jutellen, edes mitään romanttista miettimättä. Kahville pyytäen. Minua ei ole lähestyneet kuin vonkaajat ja kirjeenvaihtajat.
Parisuhteeni on alkaneet minun aloitteesta, aina.
Jasu- Anonyymi
Naisia joille on mahdollista poimia mies parisuhteeseen ei ole lainkana olemassa, koko maailmassa on muutamia naisia jotka voivat palkata toyboy:n, mutta sinä et ole lähelläkään sitä luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia joille on mahdollista poimia mies parisuhteeseen ei ole lainkana olemassa, koko maailmassa on muutamia naisia jotka voivat palkata toyboy:n, mutta sinä et ole lähelläkään sitä luokkaa.
Ei voi poimia, kuin ne jotka haluaa tulla minun poimittavaksi. Niitäkin on ollut 7 kpl.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi poimia, kuin ne jotka haluaa tulla minun poimittavaksi. Niitäkin on ollut 7 kpl.
JasuEikä ole olleet toyboyta. En piittaa leluista. Enkä leikkiä ihmisillä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja päinvastoin, moni mies on varsin otettu että heistä ollaa kiinnostuneita naisen aloitteella. Kyllä mä olen heille riittänyt.
Neljälle kihloihin asti ja yhdelle avioon asti, viimeisimmän eli nykyisen kanssa en ole kihloissa enkä aviossa, mutta elämme avoparina ja perheenä. Minun aloitteesta sekin lähti. Ei hänen. Eihän kaikki miehet minua pidä minään, eikä arvosta. Jotkut kyllä sitten kovastikin tykkää ja arvostaa minua.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä luokkaa, joka kelpaa vaimoksi. Sillä leluksi minäkään en ryhdy. Eikä leikkijät ole mun kanssa edes samalla viivalla, sen verran parempi olen. Revi siitä. 😊
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä luokkaa, joka kelpaa vaimoksi. Sillä leluksi minäkään en ryhdy. Eikä leikkijät ole mun kanssa edes samalla viivalla, sen verran parempi olen. Revi siitä. 😊
JasuSiitä kun aloittaa kuuntelun, niin valkenee leikkijälle totuus. Toiset ne leikkii ja toiset ne ei leiki.
https://youtu.be/09K-8AT6Yo8?si=-Vc7x094RGo5DhCH
Jasu
- Anonyymi
Kysymällä suoraan mitä haluan ehdottamalla suoraan jos siltä tuntuu mitä muuta muka tarvis tehdä naiset taas havainnoimani mukaan ne ehdotukset usein tekee mielummin härnäämällä/kiusaamalla ei sillai toimi muhun pelkkä seksi ole koskaan sillai kiinnostan empä tosin ole poikamiehenä usein kieltäytyny siitäkään niiden naisten kohdalla joidenka kohdalla olen poikamiehenä siittä kieltäytyny on ollu jotain todella pahasti vialla parisuhteessa taas vaikka toinen olisi pettänytkin silti olisin aina sanonu että lupa pitää kysyä paremmalta osapuolelta ja si taas jos toisen tapoihin kuuluu vieraissakäynti on ehkä parempi sopia avoimesta suhteesta ni ei tartti toimia toisen seläntakana tai vähintään että toisella on sama oikeus käydä vieraissa kun toisellakin jos sellaisessa parisuhteessa haluaa olla yksinkertaistettuna ehkä oliai helpointa yhdessä miettiä parisuhteelle säännöt joista kumpikin osapuoli pitää kiinni eikö
- Anonyymi
Siinähän on oksennettu tekstiä ihan kunnolla, Välimerkit???
Nopeasti ajateltuna olisi ainakin kaksi tapaa. Ensimmäinen on pistää käsi minun farkkujen takataskuun (tms muu vastaava kevyt fyysinen kontakti) ja todeta vaikka että onpa hyvät pakarat. Sillä nyt ainakin olisi jää äkkiä särjetty. Vaikka tätä ei alussa mainittu niin ei haittaa vaikka tuo olisi miehenkin tekemä; osaan antaa ihan kohteliaat pakit.
Enkä ketään nyt suosittele tekemään fyysistä kontaktia toiseen ilman lupaa mutta kun nyt toiveita kysyttiin.
Toinen tapa olisi kysely treffeille jossakin sosiaalisessa mediassa. Olen harkinnut instagramin avaamista ja jos siellä on henkilökohtainen viestintä käytössä niin sitä kautta. Vielä perustelu miksi otti yhteytä olisi kiva sillä yleensä siinä on joku yhteinen rajapinta kuten harrastukset, työ, politiikka jne.
Oma romanttinen lähestyminen tapahtuu noin neljännellä tai viidennellä treffeillä kun kysyn että voidaanko mennä tämä alamäki käsikynkkää ettei kävelyvauhtimme kiihdy. Oletan siitä kysymyksestä että nainen ymmärtää olevani kiinnostunut jatkamaan yhteistä matkaa myös pidemmälle. Hän sitten päättää tarttuuko käteeni vai ei.- Anonyymi
Olet kyllä aika hidas tuon etenemisesi kanssa... 🤔
Kun minä olin ensimmäisillä treffeillä nykyisen mieheni kanssa, vartin päästä katsoin kelloa ja totesin, että 15 minuuttia on kulunut, joten voisimmeko jo suudella?
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kun minä olin ensimmäisillä treffeillä nykyisen mieheni kanssa, vartin päästä katsoin kelloa ja totesin, että 15 minuuttia on kulunut, joten voisimmeko jo suudella?
🦄Tuleekohan termi akateeminen vartti tuosta?
Mutta on todettava että itse olen hidas etenemään ettei toiselle vaan tule sellaista ahistelun tunnetta. Veikkaan että tuon hitauden takia sitten on asia tulkittu kiinnostuksen puutteena ja homma kuivunut kasaan.- Anonyymi
M184 kirjoitti:
Tuleekohan termi akateeminen vartti tuosta?
Mutta on todettava että itse olen hidas etenemään ettei toiselle vaan tule sellaista ahistelun tunnetta. Veikkaan että tuon hitauden takia sitten on asia tulkittu kiinnostuksen puutteena ja homma kuivunut kasaan.Oletus on, että jos ollaan jo treffeillä, on tehty alustavat laskelmat ja riskiarviot siitä, miltä fyysinen läheisyys tuntuisi.
Kyllä, homma kuivuu kasaan tuolla meiningillä... Sitä paitsi kukaan putkiaivo ei ymmärrä, että käsikynkän ehdottaminen tarkoittaakin jotain aivan muuta!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Onko tämä fiktiivinen heppu lisännyt onnellisuuttasi eikä ole siten enää tarvetta huudella palstasedän aloituksiin kummallisia ja ristiriitaisia iskulauseita kuten mitään miestä ei ole tmv?
- Anonyymi
Kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista. Luen näitä mielenkiinnolla. :)
Oon 42-vuotias nainen, joka heitti kuvauksessaan semmoset lainit, että hän (mies) haastoi mut omillaan ja loppu on historiaa. 🤗
- Anonyymi
Ensin tuijottelua ja jossain vaiheessa, jos siltä näyttää ja tuntuu, niin suora lähestyminen. Nainen ikä jossain piip-kuoleman välillä.
Vastaan vain yhteen kysymykseen. Ja siihenkin huonosti.
En osaa toivoa mitään lähestymistapaa. Liikenteessä toivon, että autoilijat käyttäisivät vilkkuja, koska käytettäväksi ne autoihin on asennettu ja käyttäminen helpottaa muiden elämää ja tekee liikkumisen sujuvaksi. Jos joku ei käytä, niin semmoinen kuitenkin unohtuu aika äkkiä. Mutta kun edelliseen verrattuna tällainen mainittu lähestyminen on varsin harvinainen tapahtuma, niin en odota jotain tiettyä tapaa tai kaavaa, koska siitä poikkeava jotenkin tekisi elämästä epäsujuvaa. Joten kaikki tavat ovat ok.
Se on sitten toinen juttu että henkilö tai aika eivät välttämättä ole oikeita. Mutta ei se lähestymistavasta johdu.- Anonyymi
"Se on sitten toinen juttu että henkilö tai aika eivät välttämättä ole oikeita. Mutta ei se lähestymistavasta johdu."
Juuri noin. Etupäässä ainakin itselläni lähestyvä henkilö vaikuttaa eniten, ei tyyli.
- Sheena
- Anonyymi
Vaatteet päällä kädestä pidellen kuljetaan yhdessä vaikka kaupassa. Illalla tv:tä katsoessa käsi tuolla hartian takana ja suukon voi suikata. Vähän nojailen olkapäätä. Peiton alla vielä yöasua tai pikkuhousua yllä. Niitä sitten hitaasti riisutaan. Hipsutellaan ja sivellään toisiamme kunnes tuntuu että voisi rakasteluun ruveta. Pesulla käynnin jälkeen sitten vielä kainaloon rauhoittumaan, kunnes käännyn selälleni ja vaivun uneen. Jos yöllä herään, kosketan lempeästi selkää tai hiuksia. Samoin hän. Aamulla yöpaita päälle ja takkuinen pitkä tukkani onnesta hulmuten kahvin keittoon.
- Anonyymi
Me ihmiset ajattelemme omaa arvoamme verraten menneisyyden kokemuksiin.
Voin vain todeta, tervetuloa reaalielämään ja todellisuuteen.
En kyllä itse enää ole valmis, halukas, kyvykäs, energinen siihen mitä olin vielä 25 vuotta sitten. Oli elämä ollut sitä tai tätä, se ei enää ole sama mahdollisuuksineen, tai edes omine tavoitteineen.
Tiedostan olevani vanhempi minä, ja käyttäydyn nyt sen mukaisesti.
Voisinko saada ne, tai niin monta joiden kanssa olisin ollut...no en edes tuollaista enää halua ajatella. Energian tuhlaukselta se jo nykyisin vaikuttaisi. Tavoitteet ja olotila ei ole sama, joten mennyt on mennyttä. Hyvä niin.
AV - Anonyymi
Minulla on kokemusta enemmän siitä, kun mies lähestyy,
mutta jos itse ihastun yritän alkuun olla rento ja leikkisä, mutta todellisuudessa havaitsen hyvin pian olevani todella jännittynyt, jäykkä ja välttelevä…😐
Mitä pahemmin olen ihastunut sitä tökerömpää vuorovaikutuksesta tulee. Yksi kokemus on siitä, että ajatukseni sakkasivat niin pahasti, että kävin todella hitaalla. Luulen, että ko. mies alkoi epäillä, että olen jotenkin älyllisesti kehitysvammainen… 😅
Sitten jos siitä huolimatta koen pakottavaa tarvetta ja rohkaistun (tuon edellä mainitun jälkeen), yritän olla kiinnostuneen juttuisa. Huomaan kuitenkin pian olevani aivan liian vakava, että osaisin jutustella rennon oloisesti. Tässä vaiheessa havahdunkin yleensä siihen, että tilanne on ajautunut jo aivan uusille urille. Henkilö alkaa todennäköisesti ajatella, että etsin vikoja hänestä ja jopa vihaan jotenkin häntä. Sen jälkeen hyvä jos tervehditään, huumori ei kuki, eikä ajatukseni raksuta enää lainkaan. Alan pohtia, ettei ole lainkaan hullumpi ajatus vältellä kokonaan tämän ihmisen näkemistä tai kontaktia ylipäätään hänen kanssaan... 😐
Koska iskurepliikkini ja tapani lähestyä kiinnostuksen kohdetta toimii näin huonosti, toivon toiselta sitkeyttä ja kykyä nähdä kaiken tökeryyden ja sähellyksen taakse. Huumori on hyvä juttu, se madaltaa kynnystä kaikelle lähestymiselle.
Nainen- Anonyymi
"Luulen, että ko. mies alkoi epäillä, että olen jotenkin älyllisesti kehitysvammainen… 😅 "
Ja milloinka aloit viljelemän noita kikkareita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Luulen, että ko. mies alkoi epäillä, että olen jotenkin älyllisesti kehitysvammainen… 😅 "
Ja milloinka aloit viljelemän noita kikkareita?Vastauksesi vaikuttaa aivan siltä, että olet tuo vajaaälyinen palstasetä itse joka tuottaa omasta mielestään erinomaista proosaa naisista ja myhäilee onnellisena sen sekunnin mitä se kestää. T naiselta, ei niinkään sulle tämä puumerkki. Tämä on nyt sitä hengistä vägivaltaa mitä harjoitan täällä internetissä ja itketän ilkeitä ihmisiä
- Anonyymi
Tutun lauseen mukaan rakkauden "kieli" on yleismaailmallinen. Tuore etiologiset tutkimukset ei-kielellisestä viestinnästä seurustelussa kuten kasvojen ilme, eleet, asento, etäisyys, parakieli (äännähdykset) ja katse ovat alkaneet vahvistaa, että universaali, kulttuurivapaa, sanaton merkkijärjestelmä voi olla olemassa (EiblEibesfeldt, 1975), joka on kaikkien ihmisten käytettävissä seksuaalisten suhteiden solmimiseksi.
Ei-verbaalinen ilmaisu on voimakkaampi kuin verbaalinen osoittamaan perustavanlaatuisia satunnaistapahtumia sosiaalisissa suhteissa, kuten mieltymykset, vastenmielisyys, paremmuus, arkuus, pelko ja niin edelleen, näyttävät olevan tiukasti juurtuneet ihmisen eläintieteelliseen perintöön (Bateson, 1966, 1968).
Selkärankaisten laajuisen kehityksen rinnalla ihmisen seurusteluilmaisu nojaa usein ei-verbaalisiin alistuvuuden (sävyisyys, vaarattomuus) ja yhteenkuulumisen (halu muodostaa sosiaalinen side) merkkeihin. Alistuvan sosiaalisen asennon omaksuminen antaa henkilölle mahdollisuuden välittää mukaansatempaavan, ei-uhkaavan kuvan, jolla on taipumus vetää puoleensa potentiaalisia kumppaneita. Tässä raportissa tarkastellaan useita silmiinpistäviä ei-kielellisiä vihjeitä, joita näkyy käytettävän laajalti flirttailun, seurustelun ja viettelyn yhteydessä. Ilmaisuyksiköitä tarkastellaan niiden esiintymisen näkökulmasta viidessä seurusteluvaiheessa, ja niitä havainnollistetaan neljällä tapauksella.
Ylläoleva on konekäännetty esipuhe tutkimuksesta:
The Nonverbal Basis of Attraction: Flirtation, Courtship, and Seduction - David B. Givens
https://www.tandfonline.com/doi/10.1080/00332747.1978.11023994- Anonyymi
"Romanttisessa mielessä lähestyminen - Miten toimit?" otsake oli tuo, enkä tietenkään mitään vihjaile :D mutta...
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Romanttisessa mielessä lähestyminen - Miten toimit?" otsake oli tuo, enkä tietenkään mitään vihjaile :D mutta...
-sivustaNiin, ihmisillä on mitä kummallisempia käsityksiä siitä mitä "romanttinen" tarkoittaa, se on eufemismi, ei tarkoita mitään kynttiläillallista viineineen tapailumiehen kustantamana ilman vastapalveluksia.
Jaksoitko lukea kohtaa """ Tässä raportissa tarkastellaan useita silmiinpistäviä ei-kielellisiä vihjeitä, joita näkyy käytettävän laajalti flirttailun, seurustelun ja viettelyn yhteydessä. """ asti?
(en toimi)
((tosin olisi jo aiheellista etsiä joku))
(((mutta ei kannata, sillä se on raskas operaatio ja menee pieleen)))Höpsis pöpsis. Anna palaa, Frank!
Ei piä lähteä tuolla asenteella kuitenkaan liikenteeseen. Sinäjän olet oikein vetovoimainen ihminen, kun sille päälle satut. Olet hauska, mukava ja älykäs.Pikku-pirpana kirjoitti:
Höpsis pöpsis. Anna palaa, Frank!
Ei piä lähteä tuolla asenteella kuitenkaan liikenteeseen. Sinäjän olet oikein vetovoimainen ihminen, kun sille päälle satut. Olet hauska, mukava ja älykäs.Ei pidä uskoa kaikkea mitä Buddy yrittää esittää. Me täällä orjapiiskuroituina teemme melkein kaiken hänen puolestaan, eikä palkkakaan ole kuin nimellinen.
Buddyn kuva on tuossa toimistomme seinällä ja Buddy väittää että se on siinä motivaation takia, mutta oikeasti me näemme jo painajaisia tuosta hirvittävästä takkuisesta hahmosta, jonka pistävä tuijotus valvoo meitä tuon kuvan kautta.
Valtavan paksukin se on, eikä mitenkään vetovoimainen, vaan pelkästään luotaantyöntävä ja siksi se yksinään ärhentää meille nettipalavereissa.
Jos olisimme tienneet mihin liemeen joudumme, niin yksikään meistä ei olisi allekirjottanut sitä monen vuoden työsopimusta, eikä siinä ole edes irtisanoutumisoikeutta, vaan jos emme pysy töissä, niin joudumme maksamaan koko sopimusaikaisen palkkamme takaisin viisinkertaisena.
Nyt se on pistänyt meidät pelaamaan typerää tietokonepeliä, sillä ei kuulemma jaksa itse kehittää hahmostaan riittävän vahvaa, mutta miten se sitten kuvittelee käyttävänsä sitä hahmoa kun sekoaa nappuloissa jatkuvasti, eikä pärjää edes aloittelijoille.Buddyn-Intiaosasto kirjoitti:
Ei pidä uskoa kaikkea mitä Buddy yrittää esittää. Me täällä orjapiiskuroituina teemme melkein kaiken hänen puolestaan, eikä palkkakaan ole kuin nimellinen.
Buddyn kuva on tuossa toimistomme seinällä ja Buddy väittää että se on siinä motivaation takia, mutta oikeasti me näemme jo painajaisia tuosta hirvittävästä takkuisesta hahmosta, jonka pistävä tuijotus valvoo meitä tuon kuvan kautta.
Valtavan paksukin se on, eikä mitenkään vetovoimainen, vaan pelkästään luotaantyöntävä ja siksi se yksinään ärhentää meille nettipalavereissa.
Jos olisimme tienneet mihin liemeen joudumme, niin yksikään meistä ei olisi allekirjottanut sitä monen vuoden työsopimusta, eikä siinä ole edes irtisanoutumisoikeutta, vaan jos emme pysy töissä, niin joudumme maksamaan koko sopimusaikaisen palkkamme takaisin viisinkertaisena.
Nyt se on pistänyt meidät pelaamaan typerää tietokonepeliä, sillä ei kuulemma jaksa itse kehittää hahmostaan riittävän vahvaa, mutta miten se sitten kuvittelee käyttävänsä sitä hahmoa kun sekoaa nappuloissa jatkuvasti, eikä pärjää edes aloittelijoille.Noh.. voi teitä raukkaparkoja. Mä annan teille huippusalaisen tehtävän, joka toimii vastarintaliikkeen tavoin Buddya vastaan. Hommatkaa sille nainen.
Valitettavasti Buddystä on tullut kranttu, valikoiva, sillä ymmärtäähän sen ettei mikään voi korvata jo koettua rakkautta.
Mutta jos te saisitte sen pölvästin tajuamaan, ettei uusi ja erilainen rakkaus vähennä vanhaa. Tehän kun olette lähes ikuisessa orjuudessa häneen muutenkin, niin voisitte piilovaikuttaa häneen sillain vaihvikaa.
Uskoisin että naisen kosketus saisi hänet lempeämmäksi teitäkin kohtaan. Eli periaatteessa kohentaisitte omaa työilmapiiriänne. :)
Valitettavasti minä olen kylläkin jo käskenyt Buddyä olemaan tiukkana teidän suhteen. Joten olen pahoillani siitä. Se vain kun Buddyn älyä .. eli teitä .. tarvitaan täällä palstalla. Olette korvaamattomia kun tarvitaan vastauksia.
Mutta en sit sanonut tuota ääneen ja Buddylle ei hiiskuta asiasta mitään. Jää meidän väliseksi salaisuudeksi.Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. voi teitä raukkaparkoja. Mä annan teille huippusalaisen tehtävän, joka toimii vastarintaliikkeen tavoin Buddya vastaan. Hommatkaa sille nainen.
Valitettavasti Buddystä on tullut kranttu, valikoiva, sillä ymmärtäähän sen ettei mikään voi korvata jo koettua rakkautta.
Mutta jos te saisitte sen pölvästin tajuamaan, ettei uusi ja erilainen rakkaus vähennä vanhaa. Tehän kun olette lähes ikuisessa orjuudessa häneen muutenkin, niin voisitte piilovaikuttaa häneen sillain vaihvikaa.
Uskoisin että naisen kosketus saisi hänet lempeämmäksi teitäkin kohtaan. Eli periaatteessa kohentaisitte omaa työilmapiiriänne. :)
Valitettavasti minä olen kylläkin jo käskenyt Buddyä olemaan tiukkana teidän suhteen. Joten olen pahoillani siitä. Se vain kun Buddyn älyä .. eli teitä .. tarvitaan täällä palstalla. Olette korvaamattomia kun tarvitaan vastauksia.
Mutta en sit sanonut tuota ääneen ja Buddylle ei hiiskuta asiasta mitään. Jää meidän väliseksi salaisuudeksi.Olemme lähettäneet sille jo ison lastin sopivien naisten kuvia henkilötietoineen, mutta eivät muka ole ollenkaan sopivia. Nyt se on lähettänyt listan sopivaksi ehkä kelpaavan vaatimuksista ja ihan selvästi se vain yrittää keksiä ominaisuuksia, joita ei yhteen ihmiseen voi mahtua. Kuvittele nyt, että tuossa listassa on vaatimuksena sekin, että tuolla naisella pitää nimettömien sormien olla saman mittaisia tai hiukan pidempiä kuin etusormet, ja muutkin vaatimukset ovat samalla tarkkuudella. Eihän tuollaista ihmistä voi mistään löytää.
Kysyimme, että onko kengän kokokin jo karsintakriteeri, mutta se ärsyyntyi ja sanoi ettei tässä mitään satuprinsessaa etsitä.- Anonyymi
Buddyn-Intiaosasto kirjoitti:
Olemme lähettäneet sille jo ison lastin sopivien naisten kuvia henkilötietoineen, mutta eivät muka ole ollenkaan sopivia. Nyt se on lähettänyt listan sopivaksi ehkä kelpaavan vaatimuksista ja ihan selvästi se vain yrittää keksiä ominaisuuksia, joita ei yhteen ihmiseen voi mahtua. Kuvittele nyt, että tuossa listassa on vaatimuksena sekin, että tuolla naisella pitää nimettömien sormien olla saman mittaisia tai hiukan pidempiä kuin etusormet, ja muutkin vaatimukset ovat samalla tarkkuudella. Eihän tuollaista ihmistä voi mistään löytää.
Kysyimme, että onko kengän kokokin jo karsintakriteeri, mutta se ärsyyntyi ja sanoi ettei tässä mitään satuprinsessaa etsitä.Mun nimettömät on pidemmät kuin etusormet... Oonko nyt joku friikki sit?
Anonyymi kirjoitti:
Mun nimettömät on pidemmät kuin etusormet... Oonko nyt joku friikki sit?
Buddy väitti meille, että jos on pitkät nimettömät, niin silloin on myös hyvä matematiikassa tai muussa sellaisessa, ja sellainen kuulemma pitäisi olla että kelpaa.
Sillä on niin kummallisa ajatuksia ja selvästi yrittää karsia kaikki ehdokkaat pois.- Anonyymi
Buddy väitti meille, että jos on pitkät nimettömät, niin silloin on myös hyvä matematiikassa tai muussa sellaisessa, ja sellainen kuulemma pitäisi olla että kelpaa.
Sillä on niin kummallisa ajatuksia ja selvästi yrittää karsia kaikki ehdokkaat pois.Miksi naisen pitäisi osata matematiikkaa, kun sinä olet sillä saralla aivan ylittämätön? Eikö olisi loogisesti järkevämpää suosia jotain vähemmän mstemaattisesti kyvykästä naista, jolla olisi todennäköisestikin ominaisuuksia ja kykyjä, joita sinä et ehkä ole ennättänyt kehittää itsessäsi. Yhdessä olisitte enemmän.
Olemme lähettäneet sille jo ison lastin sopivien naisten kuvia henkilötietoineen, mutta eivät muka ole ollenkaan sopivia. Nyt se on lähettänyt listan sopivaksi ehkä kelpaavan vaatimuksista ja ihan selvästi se vain yrittää keksiä ominaisuuksia, joita ei yhteen ihmiseen voi mahtua. Kuvittele nyt, että tuossa listassa on vaatimuksena sekin, että tuolla naisella pitää nimettömien sormien olla saman mittaisia tai hiukan pidempiä kuin etusormet, ja muutkin vaatimukset ovat samalla tarkkuudella. Eihän tuollaista ihmistä voi mistään löytää.
Kysyimme, että onko kengän kokokin jo karsintakriteeri, mutta se ärsyyntyi ja sanoi ettei tässä mitään satuprinsessaa etsitä.Teidän pitää hakkeroitua johonkin tiedustelupalveluun tai kansalliseen väestörekisteriin .. what ever.. jotta löytyisi riittävän kyvykäs nainen.
Kai se kumminkin naisen haluaa..?
Etusormea pidempi nimetön! Matemaattisesti lahjakas! Minä olen elävä todiste siitä, ettei tuo väite pidä paikkaansa.
Kai mä voin luottaa teidän vaitioloon. En halua että hän kuulee siitä, että olemme keskustelleet hänen selkänsä takana. Buddy on hyvä tyyppi, mutta osaa olla varsinainen puupää. Ainakin mitä naisiin tulee.
Ja mä luulen, että ne pikkuiset yksityiskohtaiset vaatimukset hänellä sen naisen suhteen on vain pelkoa ja epävarmuutta. Kas, kun on jo löytänyt kerran sen täydellisyyden, niin rima on nyt asetettu liian korkealle jotta sitä ei tarvitsisi kohdata uudelleen. Epärealistiset toiveet.
Vähän niinkuin noilla kuuskymppisillä inceleillä jotka vihaavat naisia kun eivät saakaan 16-vuotiasta kaunotarneitsyttä. Eri syistä vaan.
En sano että Buddy vihaisi naisia, vaan hän pelkää että tulee taas särjetyksi ja siksi laittaa niin epärealistisia vaatimuksia.
Mutta vannotan teitä, Buddylle ei sanaakaan tästä. Suuttuupi minuun vielä ja ei enää auta minua kun häntä (siis teitä) tarvitsen.- Anonyymi
Sillä on niin kummallisa ajatuksia ja selvästi yrittää karsia kaikki ehdokkaat pois.Laittakaa buddyn sähköposti tähän, niin kirjoitan hänelle tarkan kuvauksen nimettömistäni.
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa buddyn sähköposti tähän, niin kirjoitan hänelle tarkan kuvauksen nimettömistäni.
intialaiseni jo kertoivat, että niiden kuminauha on venähtänyt ja olet pessyt ne kirjopesussa, vaikka ne olivat valkoiset.
Kummallista miten ne saavat kaiken selville, vaikka siellä ei ole jostain kumman syystä edes koko porukka nyt töissä. Mikähän katastrofi siellä on sattunut, sillä yleensä ovat hyvin tunnollisia.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
intialaiseni jo kertoivat, että niiden kuminauha on venähtänyt ja olet pessyt ne kirjopesussa, vaikka ne olivat valkoiset.
Kummallista miten ne saavat kaiken selville, vaikka siellä ei ole jostain kumman syystä edes koko porukka nyt töissä. Mikähän katastrofi siellä on sattunut, sillä yleensä ovat hyvin tunnollisia.Oho, todellakin outoa, miten voivat tietää... Toissayönä kyllä kuulin kummaa kolinaa, mutta ajattelin, että tuuli vain heiluttaa lerputtavaa kattopeltiä. Toisaalta eihän näin yksinkertaisen asian selvittäminen vaadi kuin pikaisen kännykkähakkeroinnin ja minullahan on kännykkä joka paikassa mukana, myös vessassa, vaikka ei pitäisi muutenkaan...
- Anonyymi
Naiset ovat työtään tekeviä virkailijoita ja työntekijöitä, enkä häiriköi heitä tarpeettomalla huomiolla. Hyväksyn ja ymmärrän ettei minulle ole romanttista rakkautta tässä maailmassa. Yksinäisyys on identiteettini perusta. Naisten lähestyessä olen esittänyt lähinnä hölmöä parhaalla tuhannen markan seteli ilmeelläni, etten ymmärrä minkäänlaista vinkkiä. Kaikista valheista rakkaus on arvottomin ja ihmiset ovat tehneet siitä elämäntarkoituksen.
- Anonyymi
En toimi mitenkään. En ole koskaan lähestynyt miestä. Kerran voi sanoa että olin aloitteellisempi osapuoli, mutta muuten en ole lähestynyt yhtäkään miestä. En ole ylpeä tädtä, mutta en vain koe olevani hyvä siinä. Miehet tuntuvat hallitsevan tuon lähestymisasian minua paremmin. Paitsi ne, jotka eivät sitä todellakaan osaa 😅
Aletheias- Anonyymi
Täydellisen ulkoistamisen multihuipentuma. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täydellisen ulkoistamisen multihuipentuma. 😁
Onhan tuokin yksi näkökulma.
Toinen näkökulma on se, että itsetuntoni on nuorempana ollut aivan nollassa ja ajattelin pitkään, ettei kukaan edes voisi kiinnostua minusta enkä todellakaan uskaltanut lähestyä miehiä. Tuo sama mentaliteetti elää edelleen jossain syvällä, vaikka olenkin onnistunut parantamaan itsetuntoani.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuokin yksi näkökulma.
Toinen näkökulma on se, että itsetuntoni on nuorempana ollut aivan nollassa ja ajattelin pitkään, ettei kukaan edes voisi kiinnostua minusta enkä todellakaan uskaltanut lähestyä miehiä. Tuo sama mentaliteetti elää edelleen jossain syvällä, vaikka olenkin onnistunut parantamaan itsetuntoani.
AletheiasEhkä toi toinen näkökulma ei ole näkökulma, vaan sinulle syy toimia kuten toimit?
Mä tarjosin jotain mille se näyttää muualle. Ainakin minulle...
Ei kuulu mulle, miksi teet mitenkin.. jokainen saa tietysti perustella itselleen toimimisensa tai toimimattomuutensa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä toi toinen näkökulma ei ole näkökulma, vaan sinulle syy toimia kuten toimit?
Mä tarjosin jotain mille se näyttää muualle. Ainakin minulle...
Ei kuulu mulle, miksi teet mitenkin.. jokainen saa tietysti perustella itselleen toimimisensa tai toimimattomuutensa.Niinhän minä siinä sanon, että se on syy toimia kuten toimin tai ainakin yksi syistä. Sanaa "näkökulma" oli tuossa käytetty vain siirtymänä lauseesta toiseen. Tiedostan kyllä aika hyvin, miksi toimin kuten toimin.
Ei kuulu sinulle miksi teen mitäkin, mutta kuitenkin koit tarpeelliseksi kommentoida räkänauruemojin kera?
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän minä siinä sanon, että se on syy toimia kuten toimin tai ainakin yksi syistä. Sanaa "näkökulma" oli tuossa käytetty vain siirtymänä lauseesta toiseen. Tiedostan kyllä aika hyvin, miksi toimin kuten toimin.
Ei kuulu sinulle miksi teen mitäkin, mutta kuitenkin koit tarpeelliseksi kommentoida räkänauruemojin kera?
Aletheias😁- emoji kulkee kyllä pc:ssä nimellä "virnistys ja hymyilevät silmät", ihan väärinkäsitysten välttämiseksi vain täältä sivusta ilmoittelen koska käytän samaa useasti itsekin ☮️
Tässä erään kohdalla toiminut konsti:
https://www.youtube.com/shorts/2XdovTzdjGM
:)Yleensä lähestyn kävellen, joskus jopa autolla. Usein nopeammin kuin hitaammin, etenkin autolla. Ei mulla ole lähestymistoiveita naisille, lähestyy miten itse parhaaksi katsoo ja sitten tie vie minne vie.
- Anonyymi
Lähestyminen, kohtaaminen ja loitontuminen n. 100 km/tunnissa on järjestettävissä, kun istuu motarin vieressä. 😃
Helppoa ja tätä päivää.. - Anonyymi
Mennään minne vaan 🎶
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyminen, kohtaaminen ja loitontuminen n. 100 km/tunnissa on järjestettävissä, kun istuu motarin vieressä. 😃
Helppoa ja tätä päivää..Hyvä pointti myös toi loitontuminen, sekin voi olla joskus validi vaihtoehto 😂
Anonyymi kirjoitti:
Mennään minne vaan 🎶
Se voi olla myös vie mut minne vaan, ei voi tietää etukäteen
https://www.youtube.com/watch?v=7UJG73EzEVA- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Se voi olla myös vie mut minne vaan, ei voi tietää etukäteen
https://www.youtube.com/watch?v=7UJG73EzEVATää on sulle 🩷
https://youtu.be/nAKHdpCwJy8?feature=shared
Mikäköhän se toinen biisi olikaan?
Tulisitpa tänne 🤗 Anonyymi kirjoitti:
Tää on sulle 🩷
https://youtu.be/nAKHdpCwJy8?feature=shared
Mikäköhän se toinen biisi olikaan?
Tulisitpa tänne 🤗Kiitos 🤗
Antti on aina yhtä hyvä ja energinen, ladullakin.
- Anonyymi
Itse olen vaille 50 v mies.
Toivoisin, että romanttisessa mielessä lähestyvä nainfn olisi rehellinen... niin itselleen kuin minulle.
Tarpeeksi nähnyt jo "diipadabaa". - Anonyymi
Hyvä annoit nimimerkillä musiikki-idean, buddy.... Buddy Holly:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Buddy_Holly - Anonyymi
Kukkien kanssa miesten kandee olla varovaisia.
Hirveän väriset krysanteemit eivät luo auvoa.
Hyvä tahto ei kelpaa.
(Käyty haukkumassa kukkakauppias, koska h ä n e n pitää osata ajatella naisena, mikä on ovi auvoon. Pyrsk.)
VilmaJos mies ostaa jotain naisen sisustusväreihin sopivaa kukkaa, niin ei voi mennä kovin pahasti pieleen?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Jos mies ostaa jotain naisen sisustusväreihin sopivaa kukkaa, niin ei voi mennä kovin pahasti pieleen?
4:59
Ensitreffit? Selvänäkijänä? Pitäisikö pukeutua molempien maastopukuun?
Vilma
” Nainen, miten lähestyt miehiä?”
Jos nyt joku saa kiinnitettyä huomioni, niin keskustelen yleensä hänelle ujosti. Suht harvoin olen lähestynyt, mutta niissä tilanteissa löydän jostain itsestäni rohkean aloitteen tekijän. 😁 Oma ujous siis siirtyy niissä tilanteissa enemmän taka-alalle.
Ja ” miten toivot, että sinua lähestyttäisiin?”
Ystävällisesti keskustellen ja kysyen erilaisia asioita. Siitähän sitä vähän jo voi arvioida millä mielellä joku on sinut kohtaamassa. Herrasmiesmäisesti käyttäytyen.- Anonyymi
menen kauppaan ja kerään tavaraa ja lähestyn sitten mieskassaa, t , romanttinainen
- Anonyymi
Sama täällä palstasetä, mutta sitten se vtun kapitalisti pyytää massia. Mitvit
- Anonyymi
Muva lähestyi eräällä amiksen käytävällä muudan seevetinsöpsy plikka armopäivänä 5.1.2005 vain sanomalla yhden hein. Vastasin siihin manuaalisesti, kuulemani toistaen. Siintä se häkeltyi ja kilisi onnellisesti kupeellaan käyneelle kaverillensa. Myöhemmin se koitti jotehi keimata kutristaen kuontaloaankin ja katellen pitkään matkanpäästä, mutta munssa ahdistus kasvoi. Lopulta se tupakalla kaverinsa kanssa ollessansa kehaisi perrsettäni ohimännessäni, vaan en pukahtanutkaan. Siihin kaiketi päättyivät kaikki keimailupyrinnöt hänellä. Minä olin pitkään tolaltani suistuneena koska enhän saattanut ynmärtää minkä vuoksi opiskelu-amiksen herttisin plikka viehättyy juuri munstta prillikallesta, kuta kuitenkin oli pitkin kouluikää kavahdeltu, kiusailtu ja kauluksiinnaureskeltu
Vuosipar myöhemmin irkkikalleriassa jotain sanoin sille naamatonna aluksi ja kun se udeli että hihhih kukas oot ja mä naamaini lasetin esiin niin skriivas se tekstiriville pelkän voi helvetin.
Mutta soma se silti oli, joskin köykäkenkä otaksuttavasti, ja siis avoliittoaltis ynnä sitärataa. Nuorempikin mua 5 vuotta. Vaan piirsin siintä kuvan kunka peittelin kontakt-muovilla ja se on muiden karikatyyrten seassa tuolla kaabissa maannut noista ajoista saakki - Anonyymi
oty
- Anonyymi
Tähän minun on helppo vastata, en halua kenenkään lähestyvän minua romanttisesti, koska minkäänlainen romantiikka ei ole enää minun juttuni! Eikä ole ollut enää koskaan kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Miehet eivät kiinnosta enää edes ystävinä, koska koen elämäni olevan ihan parasta kun saan olla ja elää yksin!
- Anonyymi
Tälläisen lyhyt vehkeisen ei kannata osoittaa minkäänlaista kiinnostusta.Ja jos sattuisi
että nainen olisi vähäkään kiinnostunut. Katsoa poispäin tai ei puhua mitään.Vältytään
suunnattomalta häpeältä. ja naurulta jos asia paljastuisi.- Anonyymi
Hö…😔🥺
- Anonyymi
Kouraisen miestä jalkovälistä! Näytät ihan tulevien lasten isältä! Mirkku
- Anonyymi
Erään kerran menin neidon pihapiiriin, vein kota-padan kannen ja kysyin: Tarviitko tällaista?
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712752Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752308Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752168Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22055Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51434Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101429- 781142
- 691037
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81010No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114975