Naiset miltä tuntuu

Anonyymi-ap

kun tuntematon mies yllättäen kehuu teidän rintoja?

55

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vituttaa lähinnä.

      • Anonyymi

        Juu sama. Ei ole kivaa.😒 oma rakas saa tehdä sen mut ei oo kiva jos joku tuijottaa ja väittää kiven kovaa että on silarit tekee mieli vetää rätillä


      • Anonyymi

        Mahtavaltahan se kuulostaa, jos mies on tota mieltä mun rinnoista? Huomion saaminen on aina mieltä piristävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaltahan se kuulostaa, jos mies on tota mieltä mun rinnoista? Huomion saaminen on aina mieltä piristävää.

        Toki sinä saat olla sitä mieltä. Minua se vituttaa.


    • Anonyymi

      Uhkaukselta. Varmistaisin lähimmän pakoreitin, hymyilisin kireästi ja kiittäisin jotta ei hullu saisi yhtäkkiä raivarin koska ”kohteliaisuutta” ei ymmärretty, ja poistuisin HYYVIN nopeasti paikalta.

    • Anonyymi

      Jos ne ei ole jotenkin valmiiksi luonnollisesti aiheena ja tuo on ensimmäinen ja ainoa kehu mitä mieheltä /heruu/, aika häiritsevä huomionosoitus.
      Vaatii aika paljon karismaa saada kehut läpi.

    • Anonyymi

      Muun muassa uhkaukselta, tunkeilulta, häirinnältä, tuppautumiselta.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tykkään, onneks on isot rinnat.

      • Anonyymi

        No kiva🌞 Voisit nostaa puseroa kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva🌞 Voisit nostaa puseroa kanssa

        Pidän tiukkoja ja avonaisia paitoja. 🌝


    • Anonyymi

      Sanoisin, jotta ei niistä enää milkkiä jaeta, poju.

    • Anonyymi

      Entä jos olet tulossa urheilu treeneistä ja mies kehuu persettä?

      • Anonyymi

        Omat pehmusteet aina mukana.


    • Anonyymi

      Tunkeilevalta, junttimaiselta ja vähä-älyiseltä. Pitäkööt mielipiteensä omanaan. Kerran heitätytin miehen ulos baarista, kun kehui rintojani ja kävi niihin käsiksi. Kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaakin..

      Aletheias

    • Anonyymi

      Omituisia reaktioita!
      Olen kerran syyllistynyt tuollaiseen kauheuteen.
      Kun useita vuosia sitten suosimme rantamakailua niin Torreviejan Cura rannalla oli muutaman metrin päässä meistä kaksi nuorta naista yläosattomissa.
      Puheesta päättelin heidät hollantilaisiksi.
      Kun naiset nousivat mennäkseen mereen niin lausahdin spontaanisti enkuksi ( hollendskut ymmärtävät sitä ): Mielestäni teillä on koko rannan ( kilsan pitkä ) parhaat rinnat.
      Naiset vilkaisivat toisiaan ilahtuneina ja kysyivät minulta "oletko todella sitä mieltä"?
      Vastasin, etten koskaa laske leikkiä tärkeillä asioilla.
      Vastauksena olivat tyytyväiset ilmeet.
      Vaimoni, joka ei ymmärrä enkkua, kysyi epäluuloisena: Mitä sanoit niille? Kerroin totuuden. Vastauksena lievää paheksuntaa.

      • Anonyymi

        Kuinka monta lasta vaimosi oli ruokkinut rinnoillaan tuolloin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta lasta vaimosi oli ruokkinut rinnoillaan tuolloin

        Ei vielä yhtään mutta oli harrastanut pikamatkoja, 60m ja 100m sekä hypännyt pituutta.


    • Anonyymi

      Ei onneksi. Pitäisin miestä pöljänä.

      Jasu

      • Anonyymi

        En muista rintoja kehuneen kuin joidenkin kumppanieni. Mutta persusta on kehuttu nuorempana liiankin usein. Tuntui epämukavalta. En oikein tykkää seksistisistä kommentoinneista. Tulee vähän taukki kuva miehestä.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista rintoja kehuneen kuin joidenkin kumppanieni. Mutta persusta on kehuttu nuorempana liiankin usein. Tuntui epämukavalta. En oikein tykkää seksistisistä kommentoinneista. Tulee vähän taukki kuva miehestä.

        Jasu

        En muutenkaan tykkää ole ikinä tykännyt olla mikään seksi objekti. Koen sen jotenkin halventavana.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista rintoja kehuneen kuin joidenkin kumppanieni. Mutta persusta on kehuttu nuorempana liiankin usein. Tuntui epämukavalta. En oikein tykkää seksistisistä kommentoinneista. Tulee vähän taukki kuva miehestä.

        Jasu

        Älä sotke politiikkaa tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sotke politiikkaa tähän?

        Täh? Mitä ihmettä höpäjät?

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Mitä ihmettä höpäjät?

        Jasu

        Jaxu-halia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Mitä ihmettä höpäjät?

        Jasu

        Saanko kertoa salaisuuden. Mulla on hattiwatit palanut ylösalaisin silmänpohjan. Siellä ne pitää kirkkokuoroa hiljaisesti huomisten. En mä muuten olisi tällainen. Varmaan poltin tuijottamalla aurinkoa liian pitkää ja sitten katsonut muumeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kertoa salaisuuden. Mulla on hattiwatit palanut ylösalaisin silmänpohjan. Siellä ne pitää kirkkokuoroa hiljaisesti huomisten. En mä muuten olisi tällainen. Varmaan poltin tuijottamalla aurinkoa liian pitkää ja sitten katsonut muumeja.

        ... kirk-ko-kuo-ro-a hil-jai-ses-ti hu-mis-ten. Noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... kirk-ko-kuo-ro-a hil-jai-ses-ti hu-mis-ten. Noin.

        Hyvii kässäreitä oli varmaan Tovella. Verkkokalvo kääntää kuvan ympåri niin näyttää vaan nipulta kyrpiä kondomeissaan. Melko hipististä toiveajattelua.


      • Anonyymi

        On vain "geokätköjä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain "geokätköjä".

        Melko "sissyy" mut ilman i:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko "sissyy" mut ilman i:tä.

        Ei tää kyl mitään Moskovan Spartakkii muistuta supo vaik melko h-inttii olikin. Ihan vaan löysäs kiikussa pidetään yleisesti. Silleen yleensä vietiin rahat kansalaisilta pelkästään. Pitkitettynä tätä samaa rullausta.


    • Anonyymi

      Riipunee naisesta

      https://youtube.com/shorts/NjOdktVM2_E?si=8NCPqIdEnb76KVli

      Toiset saattaa ottaa ahdisteluna ja toiset taas on kenties heti reidet levällään ja siihen väliin si taas varmaan mahtuu vaikka ja mitä mu kertoo jo miehestä jotain jos ei naisestankehua tai kommentoida muuta kun tämän ulkonäköä tai jotain tiettyä kohtaa naisen vartalossa

      • Anonyymi

        Pahin vihollinen rikkaalle on köyhä t. Näkijä


      • Anonyymi

        Miten toi sun video liittyi apn alotukseen?


    • No ihan hyvältä se on tuntunut. Ennen eroa en varmasti olisi moisesta välittänyt, mutta sinkkuna ollessani kaikki on ollut kotiinpäin. Se on ollut oikeastaan iham sama, niin kehu on aina kehu. Toki ihmisyyteen liittyvä kehu on se, jolle lasken enemmän painoarvoa, koska olen aika syvällinen olento.

      • Anonyymi

        Tehän pojat majailette niissä porttoloissa jostain kumman syystä josta kukaan oikein tiedä miksi. Tyhmä saa olla muttei tykkimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän pojat majailette niissä porttoloissa jostain kumman syystä josta kukaan oikein tiedä miksi. Tyhmä saa olla muttei tykkimies.

        Hattiwateista tulee mieleen Supon ryhmäkuvat. Silmät vaan seisoo päässää nuuskitaan kaikki viivat läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hattiwateista tulee mieleen Supon ryhmäkuvat. Silmät vaan seisoo päässää nuuskitaan kaikki viivat läpi.

        Teillä kun on noita avustavia uusavuttomuus-terapioita niin tulisitte vaan tänne suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä kun on noita avustavia uusavuttomuus-terapioita niin tulisitte vaan tänne suoraan.

        Mitään ei opi jos itseään ei haasta. Ja sen näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei opi jos itseään ei haasta. Ja sen näkee.

        Siellä keilalahden laserzonessa kannata liikaa aikaa viettää. Vaikka onhan se parempi pöllyissä kuin savuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä keilalahden laserzonessa kannata liikaa aikaa viettää. Vaikka onhan se parempi pöllyissä kuin savuissa.

        Huomaa kyllä että kiinalaisten avaruustieteiden kanssa yhteisiä harrastuksia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi rosvokytkin kameroihin ja muutettaan suoraan teehuoneiksi?

        Ei ne kuvaa muutenkaan asiakkaita vaan kauppiaita. Pitäähän nyt perkele kasvot pimittää medialta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tehän pojat majailette niissä porttoloissa jostain kumman syystä josta kukaan oikein tiedä miksi. Tyhmä saa olla muttei tykkimies.

        Mitäpä jos te "äijät" pitäisitte suunne kiinni kerrankin lässyttämästä jotain ihan turhaa pskaa toisten kommentteihin. Ei paljon kiinnosta nuo äijäksi haukkumiset ja mun puolesta voit työntää kommenttisi vaikka sinne missä aurinko ei paista.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Mitäpä jos te "äijät" pitäisitte suunne kiinni kerrankin lässyttämästä jotain ihan turhaa pskaa toisten kommentteihin. Ei paljon kiinnosta nuo äijäksi haukkumiset ja mun puolesta voit työntää kommenttisi vaikka sinne missä aurinko ei paista.

        Yksi ja sama kokopäiväkoomikko siinä veistelee lähinnä omaksi ilokseen


    • Anonyymi

      Hyvä että noinkin positiivisia vastauksia. Taidan lisätä rivouksien huutelua nuorille naisille.

    • Anonyymi

      Naisen intiimialueiden arviointi on älykkyyden parjaamista niiltä kenelle ne eivät kuulu.

    • Anonyymi

      Itsestäänselvyydeltä. Ei mitään uutta auringon alla.🤷‍♀️

    • Anonyymi

      Että siinäpä näköjään taas yksi .diootti, jonka olisi järkevämpää vain pitää suunsa kiinni.

      • Anonyymi

        Minullekko kommentoit? Paras oli se kun hoitsupoju työterveydessä huokasi uuuh..🙄🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekko kommentoit? Paras oli se kun hoitsupoju työterveydessä huokasi uuuh..🙄🤷‍♀️

        Ap taitaa olla kade/mustis naisensa rinnoista joita itsekkin kuolasi/kuolaa. Nyt niin sapettaa että muutkin näkee saman. Niin näkee joo. Eli ihan samaa sakkia olette. Turha on mustistella. Naisesi on muille munallisille kääpiöille sitä mitä itse ihailet/arvostat/arvotat. Hyväksy se.✌🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap taitaa olla kade/mustis naisensa rinnoista joita itsekkin kuolasi/kuolaa. Nyt niin sapettaa että muutkin näkee saman. Niin näkee joo. Eli ihan samaa sakkia olette. Turha on mustistella. Naisesi on muille munallisille kääpiöille sitä mitä itse ihailet/arvostat/arvotat. Hyväksy se.✌🤷‍♀️

        Jotkut miehet tahtoo porostaralta näyttävän naisen ,muttei tajuu että hän vetää puoleensa muita samaa tahtovia pallopäitä kuin hunaja mehiläisiä. Arvot.☝ Ne arvot☝ sitä saa mitä tilaa🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekko kommentoit? Paras oli se kun hoitsupoju työterveydessä huokasi uuuh..🙄🤷‍♀️

        Jos omet aloittaja niin kyllä. Jos et, niin outoa olettaa, että kommentoisin sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap taitaa olla kade/mustis naisensa rinnoista joita itsekkin kuolasi/kuolaa. Nyt niin sapettaa että muutkin näkee saman. Niin näkee joo. Eli ihan samaa sakkia olette. Turha on mustistella. Naisesi on muille munallisille kääpiöille sitä mitä itse ihailet/arvostat/arvotat. Hyväksy se.✌🤷‍♀️

        Kyllä sun nyt tarttee selvittää tarkemmin onko munallinen kääpiö oikeasti kääpiö vai pelkästään henkisiltä ominaisuuksiltaan munallinen kääpiö :)
        -sivusta


    • Riippuu vähän missä kontekstissa niinku..

      Vapaalla ja varsinki viihteellä voisin todeta et "tänks, iha ite oon kasvattanu,"

      Töissä yms.. en tykkäis et mitään mun kropassa kommentoidaan, ei kuulu asiaan eikä oo asiallista.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe