Hyvä peili?

Anonyymi-ap

Nyt on pyörä, johon peiliä ei saa kuin siihen ohjaustangon päähän (tangon sisälle kiristettävä varsi peilissä).
Hyvä sellainen, on laajakulmaa ja vaikka mitä verkkokaupoissa tarjolla?
Tangon sisähalkaisija on mitä lie, kiristyykö nuo peilien varret, jos ei ihan kohdalleen satu, kunhan ei liian iso ole se varren halkaisija?
76 mm halkaisijaa näköjään oli joidenkin peilien itse peiliosa.

9

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Zefalin Cyclop tangonpääpeilejä olen vuosia käyttänyt muutamassa pyörässäni. Saa säädeltyä sopivaan kulmaan. Kaupunki sekä maantieajoon minulle riittänyt vaikkei peilin pinta-ala kovin suuri olekaan ja säädön kanssa pitää välillä nyhjätä että saa sopivaan asentoon kun peilin asento muuttuu herkästi jos esim polvella tms kehon osalla kolhaisee.
      Pienen kokonsa takia peili jättää kuolleen kulma suoraan taakseni sekä ulkolaidalle, eli jos joku vanavedessäni tulossa tai ohittamassa niin ei näe peilin kautta.

• Anonyymi

Harvinaista, että joku tällä palstalla vastaa asiallisesti. Kiitos.

• Anonyymi

Minä asensin nuo flättitankoon. Ei toimi, huono tuote, en suosittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä asensin nuo flättitankoon. Ei toimi, huono tuote, en suosittele.

Ei kun ne olikin väörin päin, nyt toimii.

• Anonyymi

Itse yritin pärjätä peilien kanssa liikenteessä, mutta kerran pelästyin niin paljon takaa tulevia piittaamattomia autoilijoita, että vielä kerran ehyenä kotiin päästyäni menin nettiin ja tilasi hinnasta välittättä Garminin takatutkan sekä ajotietokoneen.

• Anonyymi

Minäkin olen ajatellut pyörääni peiliä.

• Anonyymi

Skuuttijuskien pitää opetella ohittamaan, antamaan äänimerkki ohittaessa.
      Ohittaa sitten kävelijän tai fillari .

Itse asensi juuri skuuttien takia fillariin peilit.
      Peili oikealle ja vasemmalle.

• Anonyymi

Peilit sopivat kaupunkiajoon, ja takatutka maantien laidassa pyöräilyyn.

• Anonyymi

Pääpantaan tai kypärään saa peilit näppärästi. Etuna on se, että päätä liikuttamalla myös peilissä näkyvä kuva liikkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      29
      2287
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2010
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1922
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1651
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      131
      1303
    6. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      853
    7. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      21
      853
    8. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      117
      845
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      836
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      827
    Aihe