Miksi naiset tekee linkdinejä?

Anonyymi-ap

Ei ketään kiinnosta teidän koulutus ja tutkinnot tai työhistoria, vaan se millaiset miehet panivat teitä kun olitte kauneimmillanne eli parikymppisenä.

20

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monien kiusattujen ei tarvitse edes kenraalia tervehtiä syynä Kiusaaminen, monet naiset jotka tulee saatanasti maksaa sekä seksistä että heidän paskoista vahinkolapsista sekä monet homottelijat tapettava

• Anonyymi

"se millaiset miehet panivat teitä kun olitte kauneimmillanne eli parikymppisenä"

Tuo nyt ei ole koskaan ketään kiinnostanu. Sen sijaan koulutukseni ja työhistoriani on kiinnostanut moniakin. No mutta mä olenkin tekemisissä lähinnä vain nornaalien ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Minä en jaa mitään netissä itsestäni ilman tarkoitusta. Mä haen hyviä työpaikkoja, en miehiä...

• Anonyymi

Niinpä. En todellakaan haluaisi työpaikkaa, jossa rekrytoijia kinnostaisi aloituksessa mainostettu asia.

• Anonyymi

Eiköhän monet miesbossit valikoi tulevat työntekijänsä lähinnä pärstäkertoimen perusteella. Saavat silmänruokaa. Tyly totuus mutta totuus nyt kumminkin. - Terv. Ätmeliini.

• Anonyymi

No se ei mua haittaa jos näin on, saavat samalla kertaa osaamista sekä edustavuutta. Toki jos olen palkkalistoilla ei multa kyllä saa muuta kuin platonista suhdetta.

• Anonyymi

Tuo nyt on ihan yhdentekevää, ainakin itselleni. Palkatkoon millä perusteella haluavat, kunhan maksavat palkkani ja käyttäytyvät asiallisesti.

• Anonyymi

Harvalla firmalla on varaa maksaa pelkästä silmänruoasta.

• Anonyymi

Niin kuka niitä papereita palkkaa, ihminenhän se kiinnostaa eikä joku A4-paperi.

• Anonyymi

Naisen LinkedIn vois olla tällänen:

Korkattu 14-vuotiaana muutamaa vuotta vanhemman amispellen toimesta

Eka ulkomaan matka isän rahoilla 17-vuotiaana Kreikkaan nussittavaksi

Kullikaruselliä seuraavat 12-vuotta. Etniset vähemmistöt yliedustettuina

Tautikirjo mittava

Pari aborttia

Vakava parisuhde aisurin kanssa noin 30-vuotiaana kun rupsahtaminen on jo alkanut

• No höh. Senhän voi lukea siitä keihin kyseinen henkilö on "linked in".

• Anonyymi

Olin kerran eräällä psykologilla hommissa .. haastattelemassa puhelimitse hakijoita, .. aina piti kysyä onko CV... jne ja sitten yhteenveto hakijoista psykologi-pomolle, hän sitten valikoi..

• Anonyymi

..niin kun olin tuolla psykologilla hommeleissa, tein tietysti myöskin mikrotukihommeleita ja lähiverkon asennuksen routereineen (tuo oli ISDN-aikaa)...

.. olisi tarjottu melkoisen vakituistakin työpaikkaa, mutta päätin lähteä opiskelemaan lisää jolloin päädyin Informaatioteknologian Instituuttiin JAMK, Jyväskylässä taisi olla, voi lla vieläkin.

• Anonyymi

Mies on vähän yksinkertainen, jos luulee, että LinkedIn on senssipalstan mainos. Vaikka itse olen saanut vajaa kymmenkunta työtarjousta/pyyntöä hakea paikkaa LinkedIn kautta. Olisikohan siinä syytä riittävästi?

• Anonyymi

Jotkut tekee ja onhan ne eräänlainen lyhytkatsaus ammattitaitoon koulutuksen ja työkokemuksen kautta. Mulla ei ole kun oon tehnyt vain alemmantason töitä, hoitoalaa ja siivousta. 😅

Ne nyt ei ketään kiinnosta.

Jasu

• Anonyymi

Päivän naurut

Kyllä siis palstailu aina kannattaa, niin kuin on kuultu.

Siis mitä absurdein aloitus, niin sitä hihiteltävimmin täällä hihitellään.

En kehtaa purkaa aloitusta osiin, sillä niin täydellinen se on.

(hihitystä)

• Anonyymi

Täytyy kyllä todeta, että sä käytät linkediniä vähän oudolla tavalla.

• Anonyymi

Tästä aloituksesta tulee mielikuva, mistä olosuhteista se kumpuaa.

On jokin kolkko kerrostalo jossain Kouvolassa, missä on yksiö, yksiössä mäntyinen pirttikalusto, minkä pöytä on tahmainen ja täynnä tupakanpolttamia jälkiä. Mies seisoo keittiötasoa päin ja runkkaa katsellen alusvaatemalleja vanhasta Elloksen kuvastosta. Ruskeat kyykuvioiset pitkät kalsarit vaan peittää miehen alaosaa, paitana on kolme numeroa liian pieni likainen ritariässä-t paita.

Pelkästä mielikuvasta tulee likainen fiilis...meen suihkuun.

• Anonyymi

Käyttääkö osa jotain linkediniäkin senssipalstana? Yöks. Onneksi ei tule sitäkään juuri käytettyä, jos sielläkin on jotain kuolaajia nykyään liikkeellä.

• Anonyymi

Tyhmimpiä aloituksia mitä on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      166
      9426
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      349
      7149
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      105
      6052
    4. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      17
      4159
    5. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      165
      4037
    6. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      81
      3729
    7. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      79
      3636
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      35
      3318
    9. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      191
      2994
    10. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      13
      2517
    Aihe