Metsähallitus laittaa luontokeskuksen myyntiin
Luontokesku Naava
19
1235
Vastaukset
- Anonyymi
Osta pois kuleksimasta.
- Anonyymi
Kunta ostaa kurrelle campingin vastaanottotilaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunta ostaa kurrelle campingin vastaanottotilaksi
Ja lissulle kokoontumispaikaksi
- Anonyymi
S-ryhmä ostaa...
- Anonyymi
Pukujuuson jälkeläiset ostaa PPY kylätaloksi.
- Anonyymi
Laittaisin siihen hevosen kuivalihavellin keittopaikan.Kysyn saanko liiter rahoitusta.Katto muistuttaa pärekattoa niin jopa vain saanen .Tasaisemmalla katolla voi kuivattaa lihat!
- Anonyymi
Annikki tietää
- Anonyymi
Eikö siellö tunturissa riitä turistit että pysyisn auiki naava
- Anonyymi
Ravintola tuottaa mutta, opastus on maksutonta palvelua.
- Anonyymi
Voi kunpa olisin saanutkin hevosen kuivalihavelliä! Olen niin paljon sitä kaivannut!
- Anonyymi
Naavan myyntivaltiksi voisi kenties perustaa hevosen kuivalihavelliä tarjoavan myyntipisteen, joka olisi avoinna asiakkaille 24/7.
Voisi olla Pelkosenniemen kunnan myyntivaltti ja turistikaudella pitkät jonot kyseiselle myyntipisteelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naavan myyntivaltiksi voisi kenties perustaa hevosen kuivalihavelliä tarjoavan myyntipisteen, joka olisi avoinna asiakkaille 24/7.
Voisi olla Pelkosenniemen kunnan myyntivaltti ja turistikaudella pitkät jonot kyseiselle myyntipisteelle.Tämä on erittäin suositeltavaa! Hevosen kuivalihavelliksi soveltuvia hirnuja voidaan kasvattaa vaatimattoomimmissakin tallieissa kunhan heinää ja apetta on runsaasti.Ja näinpä syksyn tultua ja talven kolkuteltua pian ovelle,voidaan lunastaa edullisesti käytöstä poistettuja hirnakoita. Nyt kaikki kyselemään vapaita hirnakoita !
Vihdoinkin meillä koittaa noudusuhdanne ! Ja saamme kunnon verotulot hirnakkavellistä! Ja kopsukan omistajat ovat iloisia !
- Anonyymi
Kauppa siihen tulee ja upea
- Anonyymi
Kauppa saisi tulla. Kunhan ei uutta juottolaa.
- Anonyymi
Särkisylttyjalostamo Pyhäjärven kalastuskunnalle.
- Anonyymi
pieni tanssiravintola
- Anonyymi
Palvelutalo . Sitä me tarvitsemme .Kasvamme naavaaa.aa.
- Anonyymi
Siihen voisi tulla päiväkoti .Tarvitsemme uuden päiväkodin ehdottomasti!
- Anonyymi
Kunnantalo kun on tuo nykyinen niin sokkeloinen, ahdas ja aina ovet lukossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841