Olisko romanttista nainen miehen luona

Anonyymi-ap

Tuuli ulvoo nurkissa, vesipisarat vihmoo ikkunaan, +5 lämmintä taivas pilvessä.
Miehen luona nainen, miehen olohuoneessa ornassinpunertava valo hohkaa.
Keittiössä hyrisee miehen yleiskone pullaa illalle.
Mies kouhaisee pullataikinan pöydälle, nainen kurkistelee verhon välistä.
Mies kristallipullat tekee, uunista pullan tuksu leviää, naine sohvalla haarat levällään katselee romanttista elokuvaa VHS kasetilta, kuva rahisee.
Naine herää, kun mehen kahvinkeitin PLÖSISEE äänekkäästi ja mies huudahtaa, kahville sieltä emäntä hoi, on kristalipullat pöydällä nyt..
Nainen keittiöön menee punainen lyhty on pöydällä ja keittiössä höyryä, kahvi höyryää, kristallipullat höyryää....

15

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sentään sumpit pihise🤣

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

Ei kiitos. En oikeastaan tykkää pullasta.

• Anonyymi

Nyt on joku ollut liian pitkään yksin.

• Anonyymi

Mä en niinkään välitä makeista leipomuksista, mutta sienifeta piirakka tai pitsa, vaikka voikkuleivät on minun suussa maukkaampia. Mä olen suolaisen ystävä enempi.
      Tai vaikka salaatti kalan kera, sekin on ihana yllätys josta ilahdun. Kaikki mun puolesta tehty, mua ajatellen on mulle luxusta ja hemmottelua jita arvostan valtavasti.

Kyllä meinaan satelee bonusta miehelle moisesta. 😊❤️

Huomaavaisuus on ihan parasta parisuhteessa. Näät että toinen huhkii töiden tohinassa ja hipsit keittiöön tekemään kahveet ja nakerrettavaa. Miten ihanasti tehty. Tuu kaffille ja syömään. Silloin mun sydän sulaa.

Jasu

• Anonyymi

Ei ne tarvi olla mitään urakkaluontoisia juttuja millä huomioida ja osoittaa välittämistä. Minusta rakkautta on ottaa toinen huomioon ja auttaa. Itselleni nuo on niitä arjen arvokkaimpia tapoja näyttää mulle, että musta välitetään.

Ja taas saa mun vankkumattoman rakkauden osakseen kun malttaa huomioida ja auttaa mua. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne tarvi olla mitään urakkaluontoisia juttuja millä huomioida ja osoittaa välittämistä. Minusta rakkautta on ottaa toinen huomioon ja auttaa. Itselleni nuo on niitä arjen arvokkaimpia tapoja näyttää mulle, että musta välitetään.

Ja taas saa mun vankkumattoman rakkauden osakseen kun malttaa huomioida ja auttaa mua. 😅

Jasu

Jo tuokin kun usöntä ottaa marsun sylkkyyn viltin alle ja antaa hälle tuireruokapaloja siinä massutettavaksi samalla kun paijailee marsua. Aaaa että, ihana mies joka hellii ihania marsuja ja ylipäänsä eläimiä.

Arvostan sitä eläimien ja lastenkin huomioimista, ei vain minun.

Jasu

• Anonyymi

Pizzaa, kinkkupiirakkaa, illanistujais piirakkaa myöskin voi mies pyräyttää ja paistinannussa pikkusuolainen porilainen Wilhelmiina makkarapihvistä hampurilais sämpylöiden väliin voissa rapeaksi paistettuna.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pizzaa, kinkkupiirakkaa, illanistujais piirakkaa myöskin voi mies pyräyttää ja paistinannussa pikkusuolainen porilainen Wilhelmiina makkarapihvistä hampurilais sämpylöiden väliin voissa rapeaksi paistettuna.....

No rasvaiset on hyviä mutta IBS ihmisenä en niitä kovin usein voi syödä. Tulee kipeeksi vatsa. Menee vesiripuliksi ja tuskanhiki valuu.. 😩

Mutta kuka noita pystyy syömään eikä tuu kipeeksi niin avot. 👍
        Rakkautta on.. Ottaa toinen huomioon.

Jasu

• Anonyymi

Kyllä minusta olis kiva kahdestaan tehdä pullaa ja samalla vois keskustella. Kahdestaan vierekkäin olis kiva videoitakin katsoa. Niin.

• Anonyymi

Eksäni leipoi usein pullaa. Hän tykkäsi pullasta. Minä en niinkään tykkää. Vaan siis hyvähän se on, että leipoo, jos tykkää leipoa. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että mies leipoo. En mä kuitenkaan innostu niitä leipomuksia syömään, joten toivottavasto mies itse tykkää myös syödä ne.

• Anonyymi

Ajatelkaapa, konditoriassa, leipomossa ja kahvilassa tuollainen kristallipulla maksaa 2,50-3,00€/kpl.
      Kahden kristallipullan hinnalla saa pullataikinan, josta leipoo 16 kristallipullaa.
      Kyllä se kannattaa vaan itse leipoa ja kokkailla.
      16 Kristallipullaa maksais leipomossa 40-48€ riippuen yhden hinnasta.

• Anonyymi

Menikö se noi? 🤭

Nainen odottaa miehen puuhailua olohuoneessa ja kiskoo hameen helmaa korkeammalle VHS-videon kelmeässä valossa. Mies kurkkii verhon takaa silmät tapittaen kahta vaaleaa valasmaista sääriparia. Nainen on nukahtaa ja väsyy odottamaan. Mies makaa valtavan pullataikinan päällä ja nainen kirkaisee, noukkii käsilaukkunsa ja katoaa yön pimeyteen. Mies on yltä päältä taikinassa ja etsii vaatteitaan. Molemmat mieli järkyttyneinä mikä meni pieleen!

Hyvää yötä 😂

• Anonyymi

No oishan tuo rattoisaa.
      Voisin esittää vaihtoehdon kristallipullalle joskaan niissäkään ei mitään vikaa.
      Poimin eilen puolukoita ämpärillisen. Nyt lähden hakemaan kaupasta aineksia leipoakseni piirakan ja pyydän yhden perheen kahville. Voisi mies niistä puolukoista jotain leipoa ja minä makoilisin sohvalla, jos en nyt jalat harallaan niin vaikka nilkkoja pyöritellen. Luja luusto estää nyrjähdykset.

• Anonyymi

Voi voisilmäpullii...yhteispelillä ja sumpeilla luomujauhoja pölistellen...
      Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      211
      9765
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      43
      4539
    3. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      124
      4047
    4. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      113
      3947
    5. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      205
      3669
    6. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      41
      3033
    7. Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle

Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos
      Ikävä
      156
      1587
    8. Mihin rakastuin sinussa?

Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its
      Ikävä
      92
      1524
    9. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      13
      1363
    10. Mistä tietää että mies on kiinnostunut?

Millaisista merkeistä olette huomanneet?
      Ikävä
      111
      1314
    Aihe