Putin vastustaa sähköistymistä

Anonyymi-ap

Lenin sanoi: tulkoon sähkö!
Mutta putte kalsarinmyrkyttäjä haluaa myydä veristä bensaansa joka maahan.

Venäjä haluaa hidastaa lännen sähköistymistä, että sen ainoa vientituote menisi kaupaksi.

16

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juurikin siksi suolessa ja muillakin autopalstoilla Pietarin trollit dissaa sähköautoja jatkuvasti ,Venäjä 1 suurimpia öljyn/kaasun toimittajia maailmassa ja niillä vienti tuloilla voi sotia ja valloittaa/alistaa naapuri maita. Tojo hönö kiistatta Pietarin trolli ja vissiin palkattu lietsomaan eripuraa ja dissaamaan kaikki Nato maiden autot ihmiset ja infra. N 20 h vrk/365 Pietarin trollit suolessakin dissaamassa ja sekoilemassa ja sitä ei 1 Tojo hönö tee vaan sillä koko Pietarin trollitehdas takana.

    • Anonyymi

      Vety vöyhötys ja sähköauto dissaus taatusti Pietarin trollitehtaalta. Vety vaatii ihan kauheasti sähköä ja sen valmistus sähköllä älyttömän kallista ja ei kannata missään ja lopputuote niin kallista ettei edes umpihullu osta vetyä,maakaasusta valmistus jotenkin kustannus tehokasta ja siksi Pietarin trollit täällä hehkuttaa vetyä kun maakaasua Venäjä haluais myydä ympäri maailman. Vety vöyhötys ja sähköauto dissaus taatusti Pietarin trollitehtaalta ja Tojo hönö Venäjältä tullut ja taatusti Pietarin trolli ! !

      • Anonyymi

        Totta. Vedyn valmistus vie liikaa sähköä, vedyn hävikki kuljetuksessa ja säilytyksessä ja puhtausvaatimukset ovat iso ongelma. Edes rekkaliikenteessä vaikea saada teknisesti toimiva järjestelmä. Eikä vedyn hinnasta puhuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Vedyn valmistus vie liikaa sähköä, vedyn hävikki kuljetuksessa ja säilytyksessä ja puhtausvaatimukset ovat iso ongelma. Edes rekkaliikenteessä vaikea saada teknisesti toimiva järjestelmä. Eikä vedyn hinnasta puhuta.

        Siksi kannattaakin pysyä dieselissä ja bensassa. Varsinkin pitkän matkan rekoissa ei voida käyttää sähköä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kannattaakin pysyä dieselissä ja bensassa. Varsinkin pitkän matkan rekoissa ei voida käyttää sähköä ollenkaan.

        Eikä pitkän matkan busseihinkaan akkukäyttöisyys sovi. Yhtäkään oikeaa pitkän matkan sähköbussia ei ole Suomessa. Ei yhtä ainutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä pitkän matkan busseihinkaan akkukäyttöisyys sovi. Yhtäkään oikeaa pitkän matkan sähköbussia ei ole Suomessa. Ei yhtä ainutta.

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Suomessa on ainakin yksi täyssähköinen pitkänmatkan bussi jo vuodesta 2024. Lisäksi useissa kaupungeissa on täyssähköbusseja liikenteessä. Jyväskylässä 5 vetybussia seisovat varikolla kun lupauksista huolimatta ei olla saatu yhtä ainoaa vetytankkausasemaa rakennettua loppuun ajoissa.

        "Suomen ensimmäinen sähkökäyttöinen turistibussi, Yutong T15E, edustaa kuitenkin teknologian kehityksen myötä esiin nousevaa uutta mielenkiintoista vaihtoehtoa perinteisille dieselbusseille. Salon Tilausmatkat Oy kertoo positiivisista kokemuksistaan tästä mallista, joka on ensimmäinen täyssähköinen linja-auto Suomen turistibussimarkkinoilla.

        Yutong T15E tuo kaivattua uudistusta sähköisten turistibussien tarjontaan, yhdistäen modernin teknologian ja ympäristöystävällisyyden. Tämä 61-paikkainen, 15-metrinen bussi on varustettu 600 kWh akulla, joka mahdollistaa jopa 600 kilometrin toimintamatkan yhdellä latauksella."

        https://www.tilausajot.net/blogi/suomen-ensimmainen-sahkoinen-pitkan-matkan-linja-auto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kannattaakin pysyä dieselissä ja bensassa. Varsinkin pitkän matkan rekoissa ei voida käyttää sähköä ollenkaan.

        Myös raskaskalusto täyssähköistyy. Tietyillä vakioreiteillä missä laturit molemmissa päissä plus varalla myös matkalla tulevat halvemmiksi kuin dieselit. Sen takia ne ovat alkaneet hiljakseen menemään myös kaupaksi.

        https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/2d6d07a0-dc42-476a-bd1c-89c1261eead4

        https://veho.fi/hyotyajoneuvot/kuorma-autot/mallit/eactros-600/

        https://www.scania.com/fi/fi/home/about-scania/newsroom/news/aholan-tayssahko-scania-kuljettaa-rajan-yli-64-tonnia-terasta.html

        https://koneporssi.com/kuljetuskalusto/vuoden-kuorma-auto-2025-on-tayssahkoinen-mercedes-benz-eactros-600/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös raskaskalusto täyssähköistyy. Tietyillä vakioreiteillä missä laturit molemmissa päissä plus varalla myös matkalla tulevat halvemmiksi kuin dieselit. Sen takia ne ovat alkaneet hiljakseen menemään myös kaupaksi.

        https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/2d6d07a0-dc42-476a-bd1c-89c1261eead4

        https://veho.fi/hyotyajoneuvot/kuorma-autot/mallit/eactros-600/

        https://www.scania.com/fi/fi/home/about-scania/newsroom/news/aholan-tayssahko-scania-kuljettaa-rajan-yli-64-tonnia-terasta.html

        https://koneporssi.com/kuljetuskalusto/vuoden-kuorma-auto-2025-on-tayssahkoinen-mercedes-benz-eactros-600/

        Eipä noilla kovin kummoisia matkoja kuljeta kun tuon ison rekan toimintamatka on noin 200 km. Ja kun miettii miten valtavat akut rekassa on niin ei sitä ladata nopeasti edes pikalatureilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitteesi ei pidä paikkaansa. Suomessa on ainakin yksi täyssähköinen pitkänmatkan bussi jo vuodesta 2024. Lisäksi useissa kaupungeissa on täyssähköbusseja liikenteessä. Jyväskylässä 5 vetybussia seisovat varikolla kun lupauksista huolimatta ei olla saatu yhtä ainoaa vetytankkausasemaa rakennettua loppuun ajoissa.

        "Suomen ensimmäinen sähkökäyttöinen turistibussi, Yutong T15E, edustaa kuitenkin teknologian kehityksen myötä esiin nousevaa uutta mielenkiintoista vaihtoehtoa perinteisille dieselbusseille. Salon Tilausmatkat Oy kertoo positiivisista kokemuksistaan tästä mallista, joka on ensimmäinen täyssähköinen linja-auto Suomen turistibussimarkkinoilla.

        Yutong T15E tuo kaivattua uudistusta sähköisten turistibussien tarjontaan, yhdistäen modernin teknologian ja ympäristöystävällisyyden. Tämä 61-paikkainen, 15-metrinen bussi on varustettu 600 kWh akulla, joka mahdollistaa jopa 600 kilometrin toimintamatkan yhdellä latauksella."

        https://www.tilausajot.net/blogi/suomen-ensimmainen-sahkoinen-pitkan-matkan-linja-auto

        Edes tuo ei ole kunnon pitkän matkan bussi. 600 km toimintamatka ei riitä pisimpiin bussireitteihin Suomessa. Ei siis ainakaan ilman että vaihdetaan bussia.


    • Anonyymi

      Kalsarimyrkyttäjä on CIA:n agentti. Hänen tehtävänsä on tuhota Venäjä henkisesti, moraalisesti, taloudellisesti ja sotilaallisesti. Ja hyvin homma etenee. Kohta on yksi suurvalta vähemmän.

    • Anonyymi

      Tuntuu kyllä että joku on palkattu tänne jarruttamaan ladattavien autojen suosiota ylistämällä vetyautoja ja dissaamalla ladattavia autoja. Sen tietää siitä ettei suostu asiallisesti keskustelemaan myös vetyautojen huonoista puolista vaan keskittyy vain valheelliseen hypettämiseen. Tämä propaganda on suunnattu Venäjän hallinnon, öljy-yhtiöiden ja vetyyn sijoittaneiden hyväksi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17471380/kannattamalla-vetyautoja-kannatat-myos-venajan-taloutta-ja-sotakassaa-

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/19032132/vetyautojen-kannattajat-ovat-venajan-hallinnon-tukijoita

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Öljyä saadaan muualtakin kuin Venäjältä kuten Norjasta. Voidaan ihan hyvällä omallatunnolla jatkaa polttiksilla ajamista niin kauan kuin vain itseä huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljyä saadaan muualtakin kuin Venäjältä kuten Norjasta. Voidaan ihan hyvällä omallatunnolla jatkaa polttiksilla ajamista niin kauan kuin vain itseä huvittaa.

        Ja öljy-yhtiöt ovat ihan samanlaisia yrityksiä kuin kaikki muutkin yritykset. Kaikki yritykset ovat pohjimmiltaan samanlaisia.


    • Anonyymi

      Länsi on sähköistynyt ihan riittävästi. Sähköä ei voi varastoida. Sähköautoa kun pidät lataamatta tallissa muutaman kuukauden, niin akusto menee vaihtoon, kun syvätyhjenee. Samoin on käynyt kaikissa akuilla toimivissa laitteissa, puhelimista porakoneisiin. Sähkö ei ole ratkaisu mihinkään energiaongelmiin, ennenkuin akkuongelmat ratkaistaan. Todennäköisesti nykyisenkaltaiset akut eivät koskaan tule olemaan se ratkaisu, vaan sähköenergian muuntaminen johonkin toiseen muotoon, paremmin säilytettäväksi, esimerkiksi bensiiniksi.

    • Anonyymi

      Puputtimen maassa suurimmalla osalla kansalaisista ei ole
      vesivessaa.
      Joten mitä ihmettä he tekisivät sähköautolla ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

      Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3603
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

      Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3109
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

      Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2650
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

      Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2193
    5. Ikävä sua j-mies!

      Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2062
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

      "Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    7. Tykkäys ei tarkoita

      yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1985
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

      Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120
      1850
    9. Mulle riittäisi halaukset

      Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      29
      1811
    10. Tarvitseeko

      kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      35
      1804
    Aihe