Jos kaveri lähtee kännissä ajamaan autolla eikä anna avaimia pois, mitä olisi tehtävä?
Antaako mennä?
Voiko soittaa 112?
Mitä tehtävä
6
442
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin, soitto 112 ja he päättävät mitä tehdään. Hän kun ahaa kännissä jonkun päälle, olet mahdollistanut sen kun et puuttunut. Se on rakkautta toista kohtaan jos voi pysäyttää hänet itsetuhoisella tiellä. On hänen valintansa miten jatkaa siitä, mut sä oot ainakin yrittänyt.
- Anonyymi
Oikeastaan noin teinkin ja sen jälkeen sain vihat päälleni. Minun seurustelusuhde yritettiin hänen toimesta rikkoa ja levitettiin halventavaa tietoa.
Että sellainen kaveri oli. Ei ymmärtänyt mitä olisi voinut tapahtua jos en estänyt, kyytiin lähti neljä muutakin ihmistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan noin teinkin ja sen jälkeen sain vihat päälleni. Minun seurustelusuhde yritettiin hänen toimesta rikkoa ja levitettiin halventavaa tietoa.
Että sellainen kaveri oli. Ei ymmärtänyt mitä olisi voinut tapahtua jos en estänyt, kyytiin lähti neljä muutakin ihmistä....oli minun lapsuuden kaveri samalta kylältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellainen kaveri oli. Ei ymmärtänyt mitä olisi voinut tapahtua jos en estänyt, kyytiin lähti neljä muutakin ihmistä.Parempi kun pääsit tuonlaisesta "kaverista" eroon. Sen levittämät hupuheet eivät kovin kauaa kestä. Kaikki huomaavat miten typerä tuo "ystävä" on.
Vain poista se muistipankistasi ja pakollisissa kohtaamisissa vain nopeasti moikkaat ja keskityt muihin ihm,isiin.
- Anonyymi
Hyppää kyytiin! Heh :) et hyppää toiste. Kusipää ei välttämättä pysähdy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632