Voiko ruma mies olla kuuma?

Otsikossa kysymys, alla linkki alkuperäiseen kysymykseen

Ei ole perinteisiä incel-hommia, on ihan aidon iltapäivämedian jutun aihio. Näemmä aihiossa tosin ahetaan vain naisten vastauksia, rajaus ehkä hiukan sivuraitella modernina aikana, mutta kyselyn tekijällä on lupa valita, ellei nimenomaisesti kiellä jotain kansanryhmää osallistumasta.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a73349e0-3a7b-43b3-a900-4daaddb9ed39

Mutta asiaa sivuaa monia palstallakinnkäytyjä keskusteluja, joten oman "äänensä" voi antaa täälläkin, IL luultavasti kuitenkin vaatii kirjautumista ja siinä äkkiä oma anonymiteetti on tulilinjalla, jos ei ole tarkkana. Sen sijaan S24 tarjoaa täyden anonymiteetin, päästä päähän salauksen, kvanttisuojatun kryptauksen ja täyden vastausten moderoimattomuuden 🤣

54

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika pitkälti viehättävyys lähtee siitä miten kohtaa minut. Eli myös ei niin kaunis voi hyvinkin olla kuuma. Riippuu siis siitä miten hyvin kantaa itseään, eli omaa myös samalla hyvän itsetunnon. Siitä saa vähäniinkö lisäpisteitä 😀

Helpommin tykästyy niihin jotka hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat. Eivätkä yritä olla jotain mitä ei ole. 🙂

• UUSI

Kappas, pitkästä aikaa 🤗

Kyllä se varmaan on juuri noin, että hyvä itsetunto on kaiken A ja O. Silloin ei myöskään tartte yrittää tuputtaa itseään, ei yrittää väkisin saavuttaa toista jne., kunhan vain tyytyväisenä on mitä sattuu olemaan ja tarttuu siihen tarjotaan, jos mitään tarjotaan. Ja vaikkei tarjottaisi, on luonnollisestikin edelleen tyytyväinen.

Puhhuh, siinäpä sitä onkin sitten tavoitetta, luovutan alkuunsa 😁

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi olla. Ruma voi olla kuuma, jos on karismaa ja pokkaa. Ei siihen tarvi täydellistä naamaa tai sixpackia, vaan se että kantaa itsensä ja on sinut itsensä kanssa. Katso vaikka Mick Jaggeria tai Lemmyä, ei ne mitään perinteisiä komistuksia oo, mutta monen mielestä silti hiton kuumia.

Ulkonäkö on vaan pinta, mutta se fiilis mitä toinen huokuu, ratkaisee. Jos ukko uskaltaa olla oma itsensä ja siinä on asennetta, niin kyllä siitä kuuma voi tulla, vaikka olis kuinka ”ruma” muiden silmissä.

• UUSI

Juu'u, itsetunto ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, asenne. Ja ulkonäkö kuitenkin on makuasia, sinun komistus voi olla mun mielestä ugliest shit on earth ja luonnollisestikin toisin päin. Kiva, että ihmiset on niin erilaisia, vaikka aina välillä juuri mikään ei voisi enempää ärsyttääkään 🤣

• Anonyymi

No ei voi paitsi jos on rikas tai kuuluisa.

• UUSI

Njoo, taidan ymmärtää mitä tarkoitat. Kullekin löytyy ottajansa, syystä tai toisesta, tosin aina sitä ottajaansa ei löydä sitten millään. Mutta se on olemassa, jossain.

• Anonyymi

Koska rumuus kumpuaa sisältä, niin ei.
      Siis vaikka joku persu voi olla kuvassa viehättävä, mutta kun se avaa suunsa niin siitä tulee ihan hirvityskauhistus (enkä tarkoita tällä hammaskaluston kuntoa).
      Pätee myös naisiin.

• Anonyymi

Persu-esimerkki.. 😄

Mutta joo, noin minunkin mielestäni. Valokuvakuva on eri kuin liikkuva kuva ja oikea kuva on siinä kun ihmisen kohtaa - muiden ihmisten kanssa toimiessa (?) Sanoittaminen on nyt hankalaa... Kutenkin, rumat ajatukset näkyy naamasta ja olemuksesta.

xLiner

• UUSI

Jep, tuo mainitsemasi on aloituksen heikko lenkki, koska ilmiselvästi IL tarkoitti nimenomaan ulkoista viehättävyyttä/rumuutta, mutta sitten on se toinen muoto olla viehättävä/ruma. IL toki haluaa paljon palautetta ja klikkejä, joten lähestymiskulmansa on hyvin ymmärrettävä, vaikkakin ärsyttävällä tavalla hyvin suppea.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Persu-esimerkki.. 😄

Mutta joo, noin minunkin mielestäni. Valokuvakuva on eri kuin liikkuva kuva ja oikea kuva on siinä kun ihmisen kohtaa - muiden ihmisten kanssa toimiessa (?) Sanoittaminen on nyt hankalaa... Kutenkin, rumat ajatukset näkyy naamasta ja olemuksesta.

xLiner

Aaaa, nyt mä ymmärrän miksi näytän tältä ja olemukseni saa lapset ja naiset vaihtamaan kadun toiselle puolelle 😉

• Anonyymi

Millä tulkitaan ruma ja millä kuuma jollekin voi jollekin ei tulkintana vastakohta komea ja vastenmielinen

• Anonyymi

Kuuma kuin plutonium-luoti tai Thsenbylin ydinvoimala.

Melkoinen floppi, kannattiko ollenkaan Suomen lähteä Japaniin kilpailemaan ei yhtään mitaliakaan ja miljoonatappiot valtiolle.

Pitää saada huomenna kuvaa kun lentokentällä palaavat Suomeen, vai onko huijaiusta että olikin vain ilmainen loma Japanissa?

• Anonyymi

Minä olen aina pitänyt Tommy Lee Jonesista. Nyt tutkin kuviaan. Aika vanhentunut on.
      Mutta joo, pysyn kannassani. Hänellä on ilmeikkäät silmät. Se merkitsee. Tunteita.
      Vilma

• UUSI

No mun silmiin Tommy on edelleen komea äijä, vaikka ikä näkyy kilometrin päähän. Nää on niin makuasioita, ulkoinen viehättävyys, että mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiä on ja ne mielipiteet vaihtelevat jatkuvasti, milloin mistäkin syystä.

• Anonyymi

Todellakin voi olla, joskus jopa kuumempi. Se on kiinni niin monista asioista..

• UUSI

Jep, sepä se onkin ongelmana rumuuden/viehättävyyden tulkinnassa. Ja kun vielä ulkokuoresta viehättyminen on puhtaasti makuasia...

• Anonyymi

En lukenut juttua, mutta takerrun heti kohtaan ruma. Eihän ihminen ole minusta ruma eikä vastenmielinen, jos tunnen vetoa häneen. Vaikka hän olisi kaikista muista rumilus.

Jos joku ihminen on minusta vastenmielinen, hän on sitä ihan minkä näköisenä tahansa. Voi olla vaikka miten komeana pidetty, silti minusta vastenmielinen lärvi.

Jasu

• Anonyymi

Se on ihmisessä niin monisyinen tuo juttu, miksi jostakin ihmisestä tykkää heti vaikkei paperilla ja diagrammeilla ole äänestetty ykköseksi. Makuasiat on niin yksilökohtaisia.

Paljon on miehiä ja naisia mitä muut ylistää ja palvoo ja mä en nää heissä mitään minua viehättävää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihmisessä niin monisyinen tuo juttu, miksi jostakin ihmisestä tykkää heti vaikkei paperilla ja diagrammeilla ole äänestetty ykköseksi. Makuasiat on niin yksilökohtaisia.

Paljon on miehiä ja naisia mitä muut ylistää ja palvoo ja mä en nää heissä mitään minua viehättävää.

Jasu

Yleensäkin ihminen jonka kanssa haluaa hengailla yhdessä pitää tuntua kodikkaalta ja persoonan kutsuvalta ja sellaiselta, että yhteys synkkaa. Mahdotonta mitenkään ihan eri maailmoissa liihottelivien kanssa löytää yhteistä säveltä. Se on siis kyse paljon isommasta asiakokonaisuudesta kuin ulkonäkö.

Mäkään en ole enää varsinkaan mikään kaunotar ja edes nätti nainen, mutta silti on ihmisiä jotka tykkää minusta ihmisenä ja joo jopa kumppanina hitsisti. Koska mun persoona, ei mun lärvi. Mun lärvikin kelpaa, koska se omaan persoonan josta joku tykkää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensäkin ihminen jonka kanssa haluaa hengailla yhdessä pitää tuntua kodikkaalta ja persoonan kutsuvalta ja sellaiselta, että yhteys synkkaa. Mahdotonta mitenkään ihan eri maailmoissa liihottelivien kanssa löytää yhteistä säveltä. Se on siis kyse paljon isommasta asiakokonaisuudesta kuin ulkonäkö.

Mäkään en ole enää varsinkaan mikään kaunotar ja edes nätti nainen, mutta silti on ihmisiä jotka tykkää minusta ihmisenä ja joo jopa kumppanina hitsisti. Koska mun persoona, ei mun lärvi. Mun lärvikin kelpaa, koska se omaan persoonan josta joku tykkää.

Jasu

Tuskin oon kuoreltani ollut ikinä kenenkään miehen tai naisenkaan unelma, kaunis kakkunen. Mulle itsellenikin on tärkeämpää, että minun luonne ja persoona on se johon tykästytään, en pidä pintaani mitenkään oleellisena olla hot tai kansikuvatyttö.
        En edes panosta siihen kuoreeni, koska pidän itsekin sisältöä tärkeempänä kun ihmisten kuoria mihin he on kätkeytyneet.

Jasu

• Anonyymi

Tietysti pitäisi ensiksi määrittää mikä on ruma. Jos rumuudeksi voidaan laskea pelkkä komeuden puute, niin tietysti voi. Jos rumuus taas voi olla vain jollain tavalla selkeästi vastenmielistä ulkonäköä, niin silloin mielestäni ei voi. Jos henkilön ulkonäkö on itsestä aidosti vastenmielinen, niin mahdoton häntä on silloin kokea kuumaksi. Sen sijaan se, että ei koe toista komeaksi ei lainkaan estä silti viehättymästä tästä. Olen huomannut, että moni mieltää komeuden/puutteen rumuudeksi, vaikka todellisuudessa se on tavallisuutta ja rumuuteen tarvitaan enemmän.

• Anonyymi

Mitä tuohon linkin alla olevan jutun otsakkeeseen tulee, niin ulkonäkö ei juurikaan vetoa minuun. Minuun vetoaa persoona, hyvä käytös, sopiva huumori jne. Ulkonäöksi riittää, että en koe vastenmieliseksi, sen enempää ei vaadita. Tuo "ei vastenmielinen" kun kattaa valtaosan ihmisistä.

• Anonyymi
        UUSI

Täytyy muuten vielä lisätä, että tuo rumuus ja vastenmielisyys ovat kaikenkaikkiaan monimutkaisia käsitteitä. Tiedän nimittäin miehiä, joiden tiedostan olevan yleisen käsityksen mukaan komeita, mutta minusta heidän ulkonäkönsä on vastenmielinen ja jopa rumakin. "Ruman" ja kuuman vastineeksi on siis olemassa myös "komeita" ja vastenmielisiä.

• Anonyymi

Miehestä tekee viehättävän ja kuuma aika pitkälti käytös ja älykkyys.Monen ulkoisesti ns. komean viehättävyys laskenut kun avaavat suunsa.

• Anonyymi

Ruma on vastakohta kiiltokuvapojalle.
      Vilma

• Anonyymi
        UUSI

Ruma on tavis, kiiltokuvapoika ei ole kuuma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ruma on tavis, kiiltokuvapoika ei ole kuuma.

Tavis voi olla Hot, missä ei-taviskin.
        Mut. Mitä välii.
        Vilma

• Tää kysymys on suunnattu naisille, niin ku sanoit IL osalta. Mutta inseli taas mainittu ja ehkä väittelen aiheesta tohtoriksi. (Tosin aineopinnot pitäs suorittaa ensin). Niin mun mielestä, kun ihmisiltä viedään työpaikka, niin se on paha. Ja siks Trump sai kalasteltua inseleiden ääniä. Ja mitä se rumuuteen liittyy, niin perusmetallien duunarit nyt harvemmin niin kauniita on.

Naisethan selvisi aiemmin ompelutehtaiden lakkauttamisesta hyvin kouluttautumalla. Mutta nykyään, kun pistetään koko tehtaita kiinni. Niin siinä ei koulut auta. Mun lähipiirissä kännykän valmistaja ehti kouluttautua aikoinaan jo alan inssiks, mutta kun Nokian kännykät loppu, niin ne loppu. Ei siinä ois ollu töitä vaikka ois ollu alan tohtori.

Ja että miten aiheeseen liittyy? Niin useinhan moni salaisesti just uneksii lihaksikkaista duunareista, vaikkei ne niin kauniita ookkaan. Eli sellainen aasinsilta aiheeseen. Mutta mun mielestä asioita kannattaa pohtia useammassa suunnasta.

• Kysymys on naisille ja homoille, joten en osaa vastata varsinaiseen kysymykseen mutta sehän ei estä tekemästä huomioita. Aihe on hyvä valottamaan naisten itsereflektiota. Sanallinen kuvailu on diipadaapaa, mutta jos nähtäisiin kuva-aineistoa niin tietäisimme mitä ruma mutta kuuma käytännössä tarkoittaa.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisikö sinun siis antaa oma lärvikuvasi esimerkkinä ns.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan, tästä on on prosenttimatskua olemassa mitä ne käytännössä ovat. Paikallinen prosentuaalisten asioiden asiantuntijamme laittaa tilastot ruotuun siltä osin varmaan piakkoin.
        Sitä odotellessamme tarjotkaamme hänelle keksi 🍪

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö sinun siis antaa oma lärvikuvasi esimerkkinä ns.

Ketjussa on jo mainittu Pepe Willberg, Kari Hietalahti, Donald Trump, Lemmy Kilmister, Mick Jagger ja Tommy Lee Jones. Voidaan kerätä jo näistä hyvin dataa siitä miten kukin heistä on a) kuuma ja ruma b) kuuma mutta ei ruma c) ruma mutta ei kuuma d) ei kuuma eikä ruma. Kuvat löytyvät netistä.

• Anonyymi
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Ketjussa on jo mainittu Pepe Willberg, Kari Hietalahti, Donald Trump, Lemmy Kilmister, Mick Jagger ja Tommy Lee Jones. Voidaan kerätä jo näistä hyvin dataa siitä miten kukin heistä on a) kuuma ja ruma b) kuuma mutta ei ruma c) ruma mutta ei kuuma d) ei kuuma eikä ruma. Kuvat löytyvät netistä.

Laitetaanpa vastauksia niin tiedän itsekin missä mennään...

Pepe: c)
        Kari: b)
        Donald: d)
        Lemmy: c)
        Mick: a)
        Tommy Lee Jones: d)

+ Tommy Lee: b)

- Sheena

• UUSI
        scrg kirjoitti:

Aika hyvä veto tilanteen selkeyttämiseksi loogisesti 👍

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laitetaanpa vastauksia niin tiedän itsekin missä mennään...

Pepe: c)
        Kari: b)
        Donald: d)
        Lemmy: c)
        Mick: a)
        Tommy Lee Jones: d)

Tommy Lee: b)

- Sheena

Bonuspisteet Tommy Leestä 😂

• Anonyymi

Olen pitkälti samoilla linjoilla kuin Jasu. Ei mies silloin silmissäni ruma ole, jos koen hänet kuumana. En yleensäkään näe ihmisiä rumana muuta kuin ehkä sisäisesti, mutta mieleen ei tule yhtäkään ulkoisesti rumaa ihmistä. On vain erilaisia ihmisiä, joista toisten ulkoinen olemus vetoaa enemmän kuin toisten.

Tietysti huomaan, jos joku mies on perinteisesti ajateltuna "kuuma". Sikspäkki vilkkuu ja niin poispäin, mutta ei tuollainen koskaan herätä mitään erityisempää tunnetta, sillä kokeakseni miehen aidosti kuumana, täytyy minun tietää hänestä jotain muutakin. Millainen luonne hänellä on, miten kemiat kohtaa.. Kuumuuden tunne herää vasta sitten, kun miehen kanssa on saavutettu jonkinlainen henkinen yhteys. Sen ei tarvitse tarkoittaa kuukausien tutustumista vaan jotain yhteyttä, jotain mikä herättää kiinnostuksen.

Aletheias

• Anonyymi
        UUSI

"Kuumuuden tunne herää vasta sitten, kun miehen kanssa on saavutettu jonkinlainen henkinen yhteys"

Ai... minulla menee yleisemmin juuri päinvastoin 😅 Näen hetkessä mikä mies on ns. miehiään ja onko kuuma vai ei.

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuumuuden tunne herää vasta sitten, kun miehen kanssa on saavutettu jonkinlainen henkinen yhteys"

Ai... minulla menee yleisemmin juuri päinvastoin 😅 Näen hetkessä mikä mies on ns. miehiään ja onko kuuma vai ei.

- Sheena

Pelkästään hyvännäköisen miehen näkeminen ei riitä siihen, että koen miehen kuumaksi, vaan jotain muutakin siinä täytyy olla. Henkinen yhteys on ehkä vähän liikaa sanottu, mutta jotain miehestä täytyy pystyä saamaan irti, että voi syntyä tunne, että pidän miestä kuumana.

En taida tehdä kovin hyvää työtä tämän selittämisessä 😅

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkästään hyvännäköisen miehen näkeminen ei riitä siihen, että koen miehen kuumaksi, vaan jotain muutakin siinä täytyy olla. Henkinen yhteys on ehkä vähän liikaa sanottu, mutta jotain miehestä täytyy pystyä saamaan irti, että voi syntyä tunne, että pidän miestä kuumana.

En taida tehdä kovin hyvää työtä tämän selittämisessä 😅

Aletheias

No sen verran hyvin avasit, että ymmärsin ettei mulla ole mitään saumoja. Tosin kun pituuseroa on melkein metrin, niin en ole varsinaisesti yllättynyt, vaikkei se vaakatasossa enää niin isosti haittaakaan 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        randombypasser kirjoitti:

No sen verran hyvin avasit, että ymmärsin ettei mulla ole mitään saumoja. Tosin kun pituuseroa on melkein metrin, niin en ole varsinaisesti yllättynyt, vaikkei se vaakatasossa enää niin isosti haittaakaan 🤣

Miten niin sulla ei ole saumoja? 😂 Ja eikö pituusero ole vain hyödyksi tässä kohdin. Sinä noukit kyykkyviinit, minä astiat ylähyllyltä. Näppärää eikö? 😁

Aletheias

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin sulla ei ole saumoja? 😂 Ja eikö pituusero ole vain hyödyksi tässä kohdin. Sinä noukit kyykkyviinit, minä astiat ylähyllyltä. Näppärää eikö? 😁

Aletheias

No siis todellakin kyykkyviinit, kun sä aina jätät puolet juomatta ja parin viikon päästä mietit, että onkohan tää "viini" vielä hyvää. Siihen ei edes mitään 15€tä pullolta kyllä tuhlata 😂

Ja saat muuten myös vaihtaa kattolamput, pestä sisäkaton ja aikanaan myös maalata sen kun sinne kuitenkin pitää joku tehostesävy saada, ihan vain puoli prosenttia greigeä maalarinvalkoisen sekaan, mutta mikään muu ei käy 😂

Btw, sun jäljittäminen on myös hankalaa, kun vellikello toimii miten sattuu. Mutta ne välilehdet, only man can 😂

• Anonyymi
        UUSI
        randombypasser kirjoitti:

No siis todellakin kyykkyviinit, kun sä aina jätät puolet juomatta ja parin viikon päästä mietit, että onkohan tää "viini" vielä hyvää. Siihen ei edes mitään 15€tä pullolta kyllä tuhlata 😂

Ja saat muuten myös vaihtaa kattolamput, pestä sisäkaton ja aikanaan myös maalata sen kun sinne kuitenkin pitää joku tehostesävy saada, ihan vain puoli prosenttia greigeä maalarinvalkoisen sekaan, mutta mikään muu ei käy 😂

Btw, sun jäljittäminen on myös hankalaa, kun vellikello toimii miten sattuu. Mutta ne välilehdet, only man can 😂

Ihan täydellinen suunnitelma kyykkyviinien osalta 😂 Jouluna sitten se 15€ pullo, voi kaataa vähän fiinimpää viiniä viemäristä alas 😁

Usko pois, sä et halua mua maalaamaan 😅 Siitä touhusta on ilo kaukana. Maalasin joskus yhden seinän ja jo se oli mulle niin iso urakka, että totesin valkoisten seinien näyttävän oikeastaan aika kivalta ja sen koommin en ole seiniäni maalannut 😁 Mutta pisteet siitä, että tiedät mikä greige on 🤗

Mä oon otettu, että sä kuvittelet mun kärsivällisyyden riittävän välilehtien selailuun puhelimella, johan tässä menee silmät vähemmästäkin ristiin 😂

Aletheias

• Anonyymi
      UUSI

Ilman sen kummempaa moralisoinnin tarvetta väittäisin että olemus kokonaisuutena on merkittävämpi asia kuin komeat kasvot...tai no oikeastaan en voi tämmöisiä mennä väittämään 😄, eli muutetaan väittämisosuus arviointiosuudeksi.
      Onhan suojaukset nyt varmasti kunnossa ettei anonymiteettini vaarannu mitenkään 😁

• UUSI

Olemus, itsensä kantaminen, itsetunto, itsevarmuus tulivat tuolla pitkin ketjua jo aiemmin esille, niin kyllä ne varmasti ainakin pidemmän päälle ovat viehättävyydelle merkittäviä, siinä missä ulkoinen komeus voi sykähdyttää oikeastaan vain hetken, hetkisen, parikin.

No en tiedä kenelle anonymiteettisi vaarantuisi, mutta ei ainakaan mulle, olen tietyllä tavalla sokea kirjoitustyyleille.

• Anonyymi
      UUSI

Ruma mies?

Pepe Willberg on seksikäs ja ruma, moni amerikkalainen miesnäyttelijä myös.

Ei seksikkyys ole kiinni komeudesta tai kauneudesta, siihen tarvitaan "sitä jotain", jota joko on tai ei

• Anonyymi
        UUSI

Niin, sitä säteilevää energiaa, joka voi olla seksuaalisuuden soidinkutsu naiselle. Mitä lähempänä todellisessa elämässä seksuaalisuutta tihkuva ihminen on, sen voimakkaampana säteily vaikuttaa. Vielä elokuvassa ja videoilla seksuaalisuus voi säteillä. Kuvassa se säteily on leikattu pois ja jäljelle jää lähes vain komeus tai kauneus.

• Anonyymi
        UUSI

Vastalause: Pepe Willberg ei ole seksikäs.

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastalause: Pepe Willberg ei ole seksikäs.

- Sheena

Mutta hän on hyvin säilynyt.
        Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Toki voi ruma (paremmin sanottuna ei-niin-komea-mies) olla kuuma, ja lähinnä juuri onkin... Riippuen tietysti määritelmistä ja siitä tosiseikasta, että nainen näkee "kuumuuden" kaikissa muissa miehen ominaisuuksissa kuin ulkonäössä - ja asian näin ollessa nainen myös pitää kyseistä miestä komeana, vaikka mies olisi kuinka ei-niin-komea-mies.

- Sheena

• UUSI

Voi,voi. Paha sanoa mitään, kun en välitä ihmisten ulkonäöstä. En osaa oikein pitää ketään oikeasti rumana. Se on se kokonaisuus joka ratkaisee. Tiedän yhden kohtuu ruman miehen, jonka persoona on suorastaan valloittava. Mieluusti olisin hänen kanssaan missä vain verrattuna saman paikan kopeaan ja itserakkaan olosen komistuksen kanssa. Ja kyse on työpaikasta.

Ulkonäöllinen valitsee itselleen ulkonäköä. Me tavikset arvostetaan muutakin kuin kiiltokuvia. Noin karrikoidusti sanottuna.

Joten juu. Ruma mies voi olla kuuma.
      Se onkin sitten eri asia, kenenkä mielestä mikäkin on ruma.
      Itselleni on tärkeintä se kokonaisuus ja se, että mies osaa ja uskaltaa olla ihan oma itsensä. Ja saa olla ruma. Vaikka itse näen kaikissa jotakin kauneutta.

• Anonyymi
      UUSI

Katsotaanpa, minä olen ihan reilusti ruma mies ja ikääkin on tullut.

Onnistuin jostain syystä seurustelemaan ikävuodet 16-21, mutta sitten tuli ihan täydellinen tyhjyys.

Muutuin epäkiinnostavaksi kuin ylivuotinen mopsin jätös keväthangilla ja niin ikävuodet 21-39 menivät yksinäisyydessä.

Suurin saavutukseni oli yksi suudelma, josta siitäkin tuli mononukleoosi. Ai niin, ja olihan se alkoholisoitunut ja tavattoman pahanhajuinen nainen, joka tunki kielensä korvaani ennenkuin henkilökunta heitti hänet ulos baarista.

Että ei tässä mitään inceleitä tai ätminkäisiä olla! Tietäkää te se.

Siinä noin kolmikymppisenä luovutin melko hämmästyneenä ja kovin pettyneenä.

Mielestäni oli selvää, että olin nyt paras itseni ja jos en nyt kiinnosta naisia, niin miksi sitten myöhemmin? No kuka sitä siten mitään perhettä tai naista olisikaan halunnut? Ihan yliarvostettua.

Aikaa kului kymmenisen vuotta ja siinä neljänkympin korvilla yllätin itseni (ja muutaman naisen) muutamilla ihan käsittämättömillä spontaaneilla operaatioilla.

Vai oletteko saaneet puhuttua lentoemännän töistään lennosta lennolta lasilliselle shamppanjaa iltaselle? Entäs lauman nuoria, mutta kuitenkin täysikäisiä, naaraita mukaan uimaan, grillaamaan ja dokaamaan kotiinne suoraan kaupan siiderihyllyltä?

Vaikka näistä ei syntynyt mitään muutamaa kuukautta pidempää, hitusen alkoholin huuruista, setä maksaa lounaan tyyppistä, kevytsuhdetta, niin herättihän se ajatuksia.

Ja niin avasin silmäni uudelleen.

Kiinnostuneita naisia tuntui olevan joka paikassa, työpaikalla, kaupan kassalla, junassa tai kirpputorilla. Kaikista näistä edellisistä paikoista löytyi joku hetkiseksi taivaltamaan samaa polkua, mutta ajan virta vei heidät kaikki mennessään.

Onnistumisprosentti naisten lähestymisessä ylittää komeasti 90%. Kuten joku saattaa muistaakin, niin tälläkin palstalla hyvänä onnistumisprosenttina pelimies-wannabeet pitivät jotain 2 % ja suurena mestarina 5 %.

Sitten kohtasin kohtaloni ja sillä tiellä olen vieläkin. Sanotaan vaikka näin, että ihailin törkeän avoimesti hänen nuoruuttaan ja kauneuttaan, hetken kuluttua hän käänsi sivuprofiilinsa sekä katsoi veikeästi ja kutsuvasti silmäripsiensä välistä. Hyvä etten pyörtynyt siihen paikkaan.

Ainoa ongelma on se, että minusta tuntuu jotenkin kovin tyhjältä. Ja siksi kirjoittelen ympäriinsä palstoille kaikkea joutavaa. Ei ole enää oikein mitään tavoiteltavaa, vaikka lasten ja omeansiiderin valmistaminen hauskaa onkin ja rouva aivan ihana.

Ja sitten siihen aloituksen aiheeseen.

Olen edelleen ruma ja ikääkin alkaa olla. Oletettavasti olen edelleen "kuuma", koska tänä kesänä tuli lukuisia kiinnostuksen osoituksia nuorilta naisilta, yhdeltä vauvakuumeiselta kolmekymppiseltä ja yhdeltä yli kuusikymppiseltä naiselta. Niin, ja yhdeltä, kappas, homolta mieheltä.

Mikä on siis olennainen ero aikaisempaan?

Hankala sanoa, mutta olen ainakin huomattavan suoraviivainen, brutaali ja varmaotteinen aikasempaan verrattuna. Minua ei hermostuta enää lainkaan, kävi miten kävi. Omituinen yhdistelmä piittaamattomuutta ja ehdotonta herkkyyttä naisen tunnesykkyrämykkyrän tilojen suhteen.

Minulla ei myöskään ole enää sydäntä, sen nappasi, rikkoi ja hukkasi eräs nainen joskus ammoin.

Sanavalmis ja rohkea olen ollut koko ikäni.

Varsinaista jännämiestä tai yltiöpäistä naisten kaatajaa minusta ei kuitenkaan oikein saa, vaikka toisinaan jännän äärellä hieman ollaankin.

Tietyllä tavalla olen myös mennyt rahat edellä. Ei kuitenkaan niin että öhö öhö mulla on rahaa, siis kato mulla on rahaa, hei kato, siis kallis rannekello!!!

Ennemmin anteliaasti sillä mitä on ja ilman mitään vaatimuksia tai edes vihjeitä mistään vastapalveluksista. Ja kyllä naiset tämän huomaavat, heillä on vapaa valinta.

Vastaukseni kysymykseen on siis se että miten kannan rumuuteni, "tinkimätön ja notkahtamaton asenne" ja hieman myöhemmin, ehkä teistä joistain yllättäen, naisten arvostava kohtaaminen yhtäaikaa sekä ihmisinä että naaraina.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      101
      3731
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      48
      2661
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2499
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      39
      1998
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      30
      1777
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      22
      1551
    7. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1532
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1338
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      70
      1285
    10. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1271
    Aihe