Haluaisin tutustua suunnilleen ikäiseeni naiseen. En osaa Suomi 24 kuvioita, siksi voin vaikuttaa vähän hölmöltä täällä. Ehkä yhden yön jutut on väärä paikka aloittaa, mutta niistähän jokin hyvä voi joskus alkaa (tai ainakin alkoi, silloin joskus) Olen keskinormaali eläkeläismies. Elämä on mennyt muuten kohtuu hyvin, mutta niin, että en ole kokenut naisen läheisyyttä seitsemään vuoteen. Kapakoiden touhu ei sytytä. Alko maittaa vain hyvässä seurassa . Asutko Varsinais-Suomessa, Satakunnassa, Pirkanmaalla, Etelä-Pohjanmaalla? Auto on, ajelen minne vain
Tomppa
Ikäisiäni naisia? Olen 67v
12
267
Vastaukset
- Anonyymi
Siis ihan tänne keskustelu palstalle sitten aattelit laittaa seuran haku ilmoituksen
- Anonyymi
Niinhän se näkyy kyllä
- Anonyymi
Siellä on kyllä käytössä Suomi24 Treffit kin
Ai jaa, Suomi 24 treffit siis on. No juu. Arvasin että alussa mokailisin, mut ei se minua haittaa jos ei teitä. Mutta saako täältä ketään yksityiseen keskusteluun, mitä luulette? Tai miten sellaiseen voi päästä?
- Anonyymi
Tomppa1231 kirjoitti:
Ai jaa, Suomi 24 treffit siis on. No juu. Arvasin että alussa mokailisin, mut ei se minua haittaa jos ei teitä. Mutta saako täältä ketään yksityiseen keskusteluun, mitä luulette? Tai miten sellaiseen voi päästä?
Ei kyllä ole moisesta tietoa
- Anonyymi
Tomppa1231 kirjoitti:
Yksityisviestejä ei täällä ilmeisesti enää voi vaihtaa, mutta tuolla oikealla yläkulmassa on tuollainen chatti. Josko se toimisi hiukan noin.
- Anonyymi
Ja yhden illan jutut on paras palsta hakea kumppania?
- Anonyymi
Just ei kovin fiksua
En luule olevani fiksu, ehkä olin joku keskiverto ennen tätä internet-aikaa. Mutta, niin muinaisaikoina kaikki aina alkoi yhden illan jutusta. Iskin silmäni mimmiin, hän ei tiennyt minusta yhtään mitään, ja jotenkin vain päädyttiin sillä lailla, ja lopulta sitten suhteeseen. Mutta ensin piti olla se yhden illan juttu, siitähän se alkoi
- Anonyymi
Tomppa1231 kirjoitti:
En luule olevani fiksu, ehkä olin joku keskiverto ennen tätä internet-aikaa. Mutta, niin muinaisaikoina kaikki aina alkoi yhden illan jutusta. Iskin silmäni mimmiin, hän ei tiennyt minusta yhtään mitään, ja jotenkin vain päädyttiin sillä lailla, ja lopulta sitten suhteeseen. Mutta ensin piti olla se yhden illan juttu, siitähän se alkoi
Jäähän palstalle odottaa että josko joku nainen kiinnostuis susta. Täällähän ei saa yhteystietoja jakaa niin hyöty löytää nainen palstalta on hyvin pieni.
Anonyymi kirjoitti:
Jäähän palstalle odottaa että josko joku nainen kiinnostuis susta. Täällähän ei saa yhteystietoja jakaa niin hyöty löytää nainen palstalta on hyvin pieni.
No mikäs täs on ootellessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741