Ikäisiäni naisia? Olen 67v

Haluaisin tutustua suunnilleen ikäiseeni naiseen. En osaa Suomi 24 kuvioita, siksi voin vaikuttaa vähän hölmöltä täällä. Ehkä yhden yön jutut on väärä paikka aloittaa, mutta niistähän jokin hyvä voi joskus alkaa (tai ainakin alkoi, silloin joskus) Olen keskinormaali eläkeläismies. Elämä on mennyt muuten kohtuu hyvin, mutta niin, että en ole kokenut naisen läheisyyttä seitsemään vuoteen. Kapakoiden touhu ei sytytä. Alko maittaa vain hyvässä seurassa . Asutko Varsinais-Suomessa, Satakunnassa, Pirkanmaalla, Etelä-Pohjanmaalla? Auto on, ajelen minne vain
Tomppa

13

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis ihan tänne keskustelu palstalle sitten aattelit laittaa seuran haku ilmoituksen

• Kyllä, enkä pelkästään ajatellut, tein myös niin

• Anonyymi

Niinhän se näkyy kyllä

• Anonyymi

Siellä on kyllä käytössä Suomi24 Treffit kin

• Ai jaa, Suomi 24 treffit siis on. No juu. Arvasin että alussa mokailisin, mut ei se minua haittaa jos ei teitä. Mutta saako täältä ketään yksityiseen keskusteluun, mitä luulette? Tai miten sellaiseen voi päästä?

• Anonyymi
        Tomppa1231 kirjoitti:

Ai jaa, Suomi 24 treffit siis on. No juu. Arvasin että alussa mokailisin, mut ei se minua haittaa jos ei teitä. Mutta saako täältä ketään yksityiseen keskusteluun, mitä luulette? Tai miten sellaiseen voi päästä?

Ei kyllä ole moisesta tietoa

• Anonyymi
        Tomppa1231 kirjoitti:

Ai jaa, Suomi 24 treffit siis on. No juu. Arvasin että alussa mokailisin, mut ei se minua haittaa jos ei teitä. Mutta saako täältä ketään yksityiseen keskusteluun, mitä luulette? Tai miten sellaiseen voi päästä?

Yksityisviestejä ei täällä ilmeisesti enää voi vaihtaa, mutta tuolla oikealla yläkulmassa on tuollainen chatti. Josko se toimisi hiukan noin.

• Anonyymi

Ja yhden illan jutut on paras palsta hakea kumppania?

• Anonyymi

Just ei kovin fiksua

• En luule olevani fiksu, ehkä olin joku keskiverto ennen tätä internet-aikaa. Mutta, niin muinaisaikoina kaikki aina alkoi yhden illan jutusta. Iskin silmäni mimmiin, hän ei tiennyt minusta yhtään mitään, ja jotenkin vain päädyttiin sillä lailla, ja lopulta sitten suhteeseen. Mutta ensin piti olla se yhden illan juttu, siitähän se alkoi

• Anonyymi
        Tomppa1231 kirjoitti:

En luule olevani fiksu, ehkä olin joku keskiverto ennen tätä internet-aikaa. Mutta, niin muinaisaikoina kaikki aina alkoi yhden illan jutusta. Iskin silmäni mimmiin, hän ei tiennyt minusta yhtään mitään, ja jotenkin vain päädyttiin sillä lailla, ja lopulta sitten suhteeseen. Mutta ensin piti olla se yhden illan juttu, siitähän se alkoi

Jäähän palstalle odottaa että josko joku nainen kiinnostuis susta. Täällähän ei saa yhteystietoja jakaa niin hyöty löytää nainen palstalta on hyvin pieni.

• Anonyymi kirjoitti:

Jäähän palstalle odottaa että josko joku nainen kiinnostuis susta. Täällähän ei saa yhteystietoja jakaa niin hyöty löytää nainen palstalta on hyvin pieni.

No mikäs täs on ootellessa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3641
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      795
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      789
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe